Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga je ze nog poffen Mal? Fijn dat de hachee toch nog gelukt was. Hier italiaanse tomatensoep met knoflookbrood. Was ook erg lekker.
Nee, het zijn geen tamme kastanjes. Helaas. Maar Jonathan vindt het leuk om er mee te spelen. Hij had zijn zakken helemaal vol gepropt
Stressed is just desserts spelled backwards
Kun je er geen poppetjes met hem van maken?

Dat deden wij vroeger altijd.
Ik kan het plaatje niet zien. Wij maakten er altijd een spin van in zijn web, met satehprikkers, een bolletje wol en witte verf voor de oogjes. Maar Jonathan is niet zo van de knutsel, die stopt de kastanjes overal in en uit. Ik vind ze op de gekste plekken terug.

Uiteraard stuur ik Sab Simplex met liters naar je toe als je wilt Star! U gilt, wij sturen. Sterkte met d nachten, weer een heftige slaper....

Suus, wanneer ga je naar de vk? Ga maar deze week, dat wil ik graag (kan geen lieve smiley vinden).

Kokos, wat fijn he, van die gekapte kopjes. Ben je bij je vriendin de kapster geweest? Hoe gaat het nu met haar?

Amalia, geen Obama, zwak hoor. Ben je daar mis je hem, maar goed wel Dr. Phill . Hoe was de terugreis?

Compu, jouw klachten klinken een beetje als de ziekte van Miniere. Ken je dat? Is ook een evenwichtsstoornis.
quote:mamax schreef op 15 september 2009 @ 17:59:

Ga je ze nog poffen Mal? Fijn dat de hachee toch nog gelukt was. Hier italiaanse tomatensoep met knoflookbrood. Was ook erg lekker.Eten de jongens daar veel van? Ceetje is altijd heel snel klaar met soep.
Als je een flesje zou willen sturen Jin, heel graag

Hopelijk te vroeg om te stellen dat het weer een slechte slaapster is, ze moet nog even wennen aan leven uit buik denk ik

Suus, beetje lekker geslapen nog?

Fijn toch het showbizznieuws uit eerste hand van Amalia. Zo zie je maar dat Dr. Phil en zijn overjarige barbie helemaal niet uit elkaar zijn
Hel bij de appie hebben ze pizzadeeg van hun eigen merk, met saus erbij! Erg lekker! Kun je alles opleggen wat je eten wil. Grappig he dat verstoppen. Hier hetzelfde, en dan soms ook met zijn handen voor zijn ogen. Leuk!

Suus beterschap! De dag een beetje doorgekomen?

Compu ik probeer het altijd wel om eerst te gaan koken en ze dan op te halen, ik kan niet zo goed tegen huilende kinderen na een dag werken als ik aan het koken ben.Van de week waren ze uit logeren en toen was ik al vroeg wakker, heerlijk 's ochtends van de rust in huis genoten, genieten gewoon!

Starretje! Fijn dat het goed gaat. Haha ga je mee in string over de boulevard?? Wel topless he! Tegen die tijd heb ik mooie stevige borstjes waar geen etui met potloden meer onder kunnen dus kan ik eindelijk bloot .

Naat hoe is het gegaan met de jongens? Dirty Dancing komt vanavond op tv zag ik...
Suus voor M zijn bevalling werd ik ook ziek en de volgende dag begon de bevalling, misschien bij jou ook wel. Ik duim voor je!

Wat had je voor lekkers bij je hachee Mal? Is jouw M. eindelijk van de wc af, help je hem er weer op . Is hij weer beter?

Bij Mart krijg ik er ook geen soep in. Hij is nu ziek, huilen om niks, niet willen eten en niets is eerlijk.

M: mama, mag ik buitenspelen

Ik: nee

M: dat is niet eerlijk!

M: mama, mag ik in de tuin spelen?

Ik: Ja hoor

M: Dat is niet eerlijk!

Denk daar de nodige krokodillentranen bij. En zo gaat het de hele dag, niets is eerlijk vandaag voor hem op het moment. Het arme schaap!

Morgen met C naar Nijmegen, nacontrole. Op het moment is zijn huid rustig. Maar ik wil toch wat meer over zijn allergie weten.
Succes morgen Juud! Oooh, arme Mart! Wat heeft hij het moeilijk zeg .

Star, ik ga het naar je opsturen, kein Thema!!!
Ik had er aardappelpuree bij en zelfgemaakte appelmoes met kaneel. Het was erg lekker! Malman kwam sowieso weer ziek thuis en ligt al weer te slapen. Hij heeft eigenlijk bijna geen koorts maar voelt zich heel naar. Ik snap het ook niet zo goed.
Morgen weer naar Nijmegen, er is rond het Radboud van alles afgesloten Juud, dus een beetje op tijd weggaan. Wij waren laatst dus al weer te laat. Misschien is het al wel klaar nu maar ja, ik zeg het toch maar. Succes met C en ook met zieke M.
Hoelang reden jullie erover Mal? We hebben echt een rottijd, precies onder zijn middagslaap moeten we weg en meneer slaapt niet in de auto.

Lekker zelfgemaakt appelmoes met kaneel, mmm!
We waren volgens mij een kwartier langer onderweg, maar je kunt er via 2 kanten in en wij kwamen via centrum Arnhem, dan over de brug en dan ruim voor die belachelijke rotonde links en die route was dus aan het einde niet goed, want daar lag de weg open.
Zo, zal ik dan even met 1 hand de verkorte versie doen?

Vrijdagochtend dus eerst naar gyn voor ctg en echo. Ruim vruchtwater en ctg ook perfect, dus maandag met precies 42 weken om 7.30 melden in ziekenhuis voor inleiding. Bummer, nog een weekend wachten. Had hoop al opgegeven namelijk dat het spontaan zou komen. Toen kwam Starman met het idee om aan vk te vragen of er nog een keer poging tot strippen gedaan kon worden. Dus hij naar boven naar het kraamhotel terwijl ik in de rij bij apotheek stond voor meer Rennies

Op dat moment kon het helaas niet want hartstikke druk, maar na 18.00 bellen om te kijken of we dan mochten komen.

Om 18.00 gebeld en vk zou terugbellen. Uur later nog niks gehoord. Starman had Ceetje vast naar mijn ouders gebracht want hij dacht dat we wel mochten komen. Starman wilde vk weer bellen, want hij dacht dat ze ons vergeten was. Ben hem nu wel dankbaar, want dat was ze dus idd

Maar goed, wij die kant op. Rond 19.45 in het kraamhotel, vk was bezig dus moesten even wachten. Om 20.30 maar Popstars aangezet in de wachtkamer. Vk was even snel komen melden dat ze geen idee had hoelang het zou duren. Om 21.45 kwam ze eindelijk letterlijk aangerend omdat ze even tijd had. Baarmoedermond was goed verweekt en soepel, 2 cm ontsluiting dus strippen kon

Zeer deed het overigens niet echt, beetje nare menstruatiekrampen. Meteen een beetje bloedverlies, goed teken volgens vk.

Terug in auto nergens last van, thuis bloedverlies al over, dus had er een hard hoofd in. Rond 23.00 dacht ik toch wat kramp in rug te voelen, maar dat kon ook ingebeeld zijn vanwege graag willen

Na uurtje in bed toch wel duidelijk rugpijn, maar continu en niet komend en gaand. Wel een nare zeurderige pijn, dus halverwege nacht maar even gaan douchen in de hoop dat ik kon slapen. Om 06.00 weer gaan douchen, er kwam toen regelmaat in, elke tien minuten een kramp die kwam en weer ging :-) Ik begon haast te geloven dat het begonnen was.

Om 07.00 kwamen ze om de vijf minuten en heb ik Starman mijn ouders laten bellen en de vk. Rond 7.20 richting ziekenhuis, 7.45 in ziekenhuis. Vk's zitten net in overdracht, dus we moeten wachten. Vk is even na 8.00 bij ons. 3 a 4 centimeter ontsluiting. Viel me wel een beetje tegen, maar aan de andere kant was ik wel blij dat het toch begonnen was. Vk zei er bij dat ik niet meer naar huis mocht gezien vorige snelle bevalling. Zitten en wachten dus. Weeen lijken even iets minder te worden, maar na rustig zitten zijn ze weer om de vijf minuten terug. Maar weer eens douchen.

Weeen duren vrij lang, minuut of twee, en doen echt wel rottig zeer. Bij Ceetje vond ik vuisten van Starman in mijn rug nog prettig, nu moet ie van me afblijven Ik loop wat heen en weer tussen bed en wc, maar eigenlijk is dat niet prettig want elke beweging triggert een wee en inmiddels zit er niet veel tijd meer tussen. Om 9.55 kijk ik op de klok en vraag ik me af of ik het nog ga redden voor 12 uur.

Om 10.15 klim ik op bed, voel ik mijn water breken (lekker ) en voel meteen Eetje's hoofd met het water meekomen en laat Starman op het belletje drukken voor de kraam en vk

10.16 zijn ze er ('O, ik had op een half uur later gegokt' meldt de vk) en doet de vk rustig haar schort voor terwijl ik zelf mee kan persen. Het is niet nodig te voelen hoeveel ontsluiting er is kennelijk, dat was wel duidelijk Ook met de doptone luisteren naar hartje van Eetje lukt niet meer, want volgende wee was alweer daar en hoofdje stond. 10.19 is mijn mopje geboren , heb haar zelf aangepakt, erg mooi
Ben ik blij voor jullie dat dit een korte versie is
Wauw Star, mag ik een zakdoekje
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jeetje, Malman weer ziek? Die loopt ook veel te lang door volgens mij.

Juud, sterkte met zieke koppige zoon. Net een echte man als niets eerlijk is enzo
O, wat mooi dat je haar zelf aan kon pakken! Klinkt als een bevalling die iedereen wel wil, zo snel! Hopelijk voor Suus ook zo'n succesverhaal. Je zei dat je wel wat oorlogswonden had, ben je iets gescheurd dan, wat ze nog moesten hechten?
quote:Vishnu schreef op 15 september 2009 @ 20:44:

Wauw Star, mag ik een zakdoekje Hoe snel lees jij?!?!?!?! Wilde je net gaan smsen dat verhaal er stond
quote:Maleficent schreef op 15 september 2009 @ 12:00:

Naatie, was het een vriendinnenfilm van jouw groepje? Dan een dubbele want dan komt het extra hard binnen, zulk nieuws.Wat goed van jou! Ja dat is inderdaad zo. En mn 2 vriendinnetjes zijn ook aan kanker overleden dus erg verdrietig toch weer!
Wauw Star dat is een stoer bevallingsverhaal! Goed gedaan!
quote:Maleficent schreef op 15 september 2009 @ 20:45:

O, wat mooi dat je haar zelf aan kon pakken! Klinkt als een bevalling die iedereen wel wil, zo snel! Hopelijk voor Suus ook zo'n succesverhaal. Je zei dat je wel wat oorlogswonden had, ben je iets gescheurd dan, wat ze nog moesten hechten?

O ja, vergeet ik het oorlogswondenstuk nog

1 klein scheurtje dus 1 kleine hechting (zonder verdoving, aaaaaaaaaaaaauw).
O, dat valt reuze mee inderdaad!
Zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven