Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
woensdag 16 september 2009 om 09:01
Ehh.ja ik ben er inderdaad mee bezig.
Het was ook wel heftig gisteren, want voor het eerst niet eens tussen de regels door zitten klessebessen maar (van twee kanten) duidelijkheid geschept...tot nu toe...
Misschien straks weer een update op de BH.
Zo Zoeb, knap hoor, dat je die chocola nog zolang hebt kunnen laten liggen!
Fijn dat ie lekker was
Oh wat handig, de tennisbaan in je achtertuin!
Sterkte vandaag weer met schoonmoeder, dit vreet energie, ook voor je manlief...
Hizzel, hoofdpijn over en niet meer sacherijnig (sorry voor het stomme woord) vandaag?
Dat 'Boer zoekt vrouw' heb ik nou echt nog nooit gekeken. Ik schijn wat te missen....?
To do hiero:
Hoofd leegmaken
Ramen zemen buiten
NIET snoepen.
Deeneming kaartje in de brievenbus doen (ivm overlijden van opa vriendinnetje van oudste dochter)
wvttk
Eerst nog een bakkie
Het was ook wel heftig gisteren, want voor het eerst niet eens tussen de regels door zitten klessebessen maar (van twee kanten) duidelijkheid geschept...tot nu toe...
Misschien straks weer een update op de BH.
Zo Zoeb, knap hoor, dat je die chocola nog zolang hebt kunnen laten liggen!
Fijn dat ie lekker was
Oh wat handig, de tennisbaan in je achtertuin!
Sterkte vandaag weer met schoonmoeder, dit vreet energie, ook voor je manlief...
Hizzel, hoofdpijn over en niet meer sacherijnig (sorry voor het stomme woord) vandaag?
Dat 'Boer zoekt vrouw' heb ik nou echt nog nooit gekeken. Ik schijn wat te missen....?
To do hiero:
Hoofd leegmaken
Ramen zemen buiten
NIET snoepen.
Deeneming kaartje in de brievenbus doen (ivm overlijden van opa vriendinnetje van oudste dochter)
wvttk
Eerst nog een bakkie
woensdag 16 september 2009 om 09:03
Moggûh ladies!
Gold, ik wilde vragen of de wip kapot was
Zoeb, wat ga jij ongelooflijk mooi om met de herinneringen van jullie meisje. Iedere keer als je over haar schrijft denk ik dat er ergens een ster glimlacht.
Rainz, ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang was, er staat inderdaad niets op die site
Hoe is het met je man?
1609, hoe is het met jou? Kun jij het een beetje van je afzetten?
Livre, wat leuk! Ga je het doen? Ook hier geen mail.
Hizzel, chagrijnigheid voorbij?
Bezemlijst voor vandaag:
* douchen en tutten
* opruimen
* kattenbakken verschonen
* cadeautje kopen voor mijn dochter
* naar mijn dochter
Geniet!
Gold, ik wilde vragen of de wip kapot was
Zoeb, wat ga jij ongelooflijk mooi om met de herinneringen van jullie meisje. Iedere keer als je over haar schrijft denk ik dat er ergens een ster glimlacht.
Rainz, ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang was, er staat inderdaad niets op die site
Hoe is het met je man?
1609, hoe is het met jou? Kun jij het een beetje van je afzetten?
Livre, wat leuk! Ga je het doen? Ook hier geen mail.
Hizzel, chagrijnigheid voorbij?
Bezemlijst voor vandaag:
* douchen en tutten
* opruimen
* kattenbakken verschonen
* cadeautje kopen voor mijn dochter
* naar mijn dochter
Geniet!
woensdag 16 september 2009 om 09:07
Hallo, hier ook slecht geslapen. Niet handig, want ik heb het voor mijn doen erg druk vandaag.
- Zo Jongste Boekje naar school brengen, pinnen, boodschapje.
- Belafspraak met de revalidatiearts, over spasmen,het medicijn en de achillespees.
- 2 artikelen maken voor mijn vrijwilligerswerk
- studeren
- Boekjes ophalen uit hun scholen
- hele avond info en bespreking op school Oudste Boekje
- wvttk
Ik maak me zorgen om Boro, is ze flink ziek?
- Zo Jongste Boekje naar school brengen, pinnen, boodschapje.
- Belafspraak met de revalidatiearts, over spasmen,het medicijn en de achillespees.
- 2 artikelen maken voor mijn vrijwilligerswerk
- studeren
- Boekjes ophalen uit hun scholen
- hele avond info en bespreking op school Oudste Boekje
- wvttk
Ik maak me zorgen om Boro, is ze flink ziek?
woensdag 16 september 2009 om 09:13
quote:JonnaX schreef op 16 september 2009 @ 09:03:
Moggûh ladies!
Geniet!
Jonna, wat kun jij het toch mooi en lief zeggen.
Ben door de omstandigheden hier weer veel met haar bezig. En dan ga ik opruimen en vind ik foto's die ik bewust erg ver weg heb gelegd. Foto's van de begrafenis en haar witte kist vol met bloemen en een hondenknuffel van Samson erop. We hebben bewust geen foto's gemaakt van een open kist. Daar ben ik nog steeds blij om. Ik zit iedere keer weer te huilen als ik het onder ogen krijg.
Moggûh ladies!
Geniet!
Jonna, wat kun jij het toch mooi en lief zeggen.
Ben door de omstandigheden hier weer veel met haar bezig. En dan ga ik opruimen en vind ik foto's die ik bewust erg ver weg heb gelegd. Foto's van de begrafenis en haar witte kist vol met bloemen en een hondenknuffel van Samson erop. We hebben bewust geen foto's gemaakt van een open kist. Daar ben ik nog steeds blij om. Ik zit iedere keer weer te huilen als ik het onder ogen krijg.
woensdag 16 september 2009 om 09:21
woensdag 16 september 2009 om 09:22
Mogguh.
Zoeb, het is inderdaad afzien voor de mannen en hun zus. En voor het oude mensje niet te vergeten.
Vandaag:
-Kredietbank bellen
-Voor twee clienten bellen
-Afspraak met hulpverleenster
-Snel naar werk voor afspraak met twee clienten
-Kinderen van BSO en naar fanfare sjouwen
-Heel veel tegels sjouwen.
Vol dagje dus.
Zoeb, het is inderdaad afzien voor de mannen en hun zus. En voor het oude mensje niet te vergeten.
Vandaag:
-Kredietbank bellen
-Voor twee clienten bellen
-Afspraak met hulpverleenster
-Snel naar werk voor afspraak met twee clienten
-Kinderen van BSO en naar fanfare sjouwen
-Heel veel tegels sjouwen.
Vol dagje dus.
woensdag 16 september 2009 om 09:42
Heb net snel nog ff een spijkerbroek voor Mr N gewassen, zit nu in de droger. Als ie klaar is dan gaan we de jaarmarkt over.
Tsssk, ik krijg een officiële waarschuwing van die *** van een Viev2. Wat een trut is dat als ze d'r vleugels aan heeft zeg.
Tsssk, ik krijg een officiële waarschuwing van die *** van een Viev2. Wat een trut is dat als ze d'r vleugels aan heeft zeg.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 16 september 2009 om 09:42
goedemorgen
zoebie, dat is toch niet erg dat je nog huilt om tastbare herinneringen. Dat blijft en dat mag
Goldie, ze zit echt in je hoofd he. Moeilijk hoor
Bor is alles goed
Vandaag weer een korte bezemlijst want ik ga werken
- stofzuigen
- de kast waarin de cv-ketel zit opruimen en plek zoeken voor de stoelkussens
op het werk moet ik strakjes afrijden voor mijn busjesrijbewijs. Zal mij benieuwen
zoebie, dat is toch niet erg dat je nog huilt om tastbare herinneringen. Dat blijft en dat mag
Goldie, ze zit echt in je hoofd he. Moeilijk hoor
Bor is alles goed
Vandaag weer een korte bezemlijst want ik ga werken
- stofzuigen
- de kast waarin de cv-ketel zit opruimen en plek zoeken voor de stoelkussens
op het werk moet ik strakjes afrijden voor mijn busjesrijbewijs. Zal mij benieuwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 16 september 2009 om 10:10
Livre, leuk! Houd ons op de hoogte he?
Lijkt me zo lastig om zoiets 'in elkaar te flansen', dus succes!
Zoeb, ach, ik vraag me wel eens af hoe ik er mee om zou zijn gegaan als mijn dochter toen....... Dan zou ik het willen zoals jij het doet!
Gold
En ja, ze is jarig vandaag. Ze vroeg me vorige week of ik (ook) 's morgens wilde komen omdat haar grootouders er dan even zijn. Voor morele ondersteuning enzo. Maar ik ga vanmiddag en dat begrijptze en staat er volledig achter dat ik mijn ouders niet wil zien. 'Ze redt zich wel' zegt ze
Pips, een waarschuwing! Doe je voorzichtig? Viev2 is anoniem toch?
Itsme, spannend! Hoe laat moet je afrijden? Dan duimik voor je!
Lijkt me zo lastig om zoiets 'in elkaar te flansen', dus succes!
Zoeb, ach, ik vraag me wel eens af hoe ik er mee om zou zijn gegaan als mijn dochter toen....... Dan zou ik het willen zoals jij het doet!
Gold
En ja, ze is jarig vandaag. Ze vroeg me vorige week of ik (ook) 's morgens wilde komen omdat haar grootouders er dan even zijn. Voor morele ondersteuning enzo. Maar ik ga vanmiddag en dat begrijptze en staat er volledig achter dat ik mijn ouders niet wil zien. 'Ze redt zich wel' zegt ze
Pips, een waarschuwing! Doe je voorzichtig? Viev2 is anoniem toch?
Itsme, spannend! Hoe laat moet je afrijden? Dan duimik voor je!
woensdag 16 september 2009 om 10:20
Een waarschuwing Pip?
Beetje overdreven, je hebt toch niet gescholden of iets?
Maar het theepotje vind ik echt geweldig Zoeb!
Jonna Gefeliciteerd met je dochter!
Boro, je wordt dus gemist, dat je het dus maar even weet.
Er komt van het weekend hier een invasie aan logés (vrienden uit het buitenland) dus ik moet nu echt even de hele zolderverdieping tot slaapparadijs gaan omtoveren terwijl dat nou juist de plek ik waar rommel niet uitmaakt, dus ik ben wel even bezig.
Beetje overdreven, je hebt toch niet gescholden of iets?
Maar het theepotje vind ik echt geweldig Zoeb!
Jonna Gefeliciteerd met je dochter!
Boro, je wordt dus gemist, dat je het dus maar even weet.
Er komt van het weekend hier een invasie aan logés (vrienden uit het buitenland) dus ik moet nu echt even de hele zolderverdieping tot slaapparadijs gaan omtoveren terwijl dat nou juist de plek ik waar rommel niet uitmaakt, dus ik ben wel even bezig.