December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
woensdag 16 september 2009 om 09:13
Net weer een echo gehad ivm de groei van 't meiske. Het koppie was naar verhouding een stuk kleiner en ook minder goed gegroeid t.o.v. de rest van het lijfje. De meting viel zelfs buiten de curve...
Er is waarschijnlijk geen enkele reden tot ongerustheid, want Manuel is ook een ukkie met en klein koppie, maar de vk gaat toch nog even met haar collega's overleggen of ik niet beter even naar de gyn kan gaan voor een extra check. Ze kon zelf niks bedenken waardoor ik me ongerust zou moeten maken. Ter vergelijking gaf ze aan dat als de placenta bijvoorbeeld niet voldoende functioneert, dat juist te zien is aan de groei van het buikje. Het hoofdje krijgt als eerste alle voedingsstoffen namelijk. En tijdens de 20-weken-echo bleek ook de hersentjes en de rest prima in ontwikkeling te zijn.
Ik word morgen ff gebeld wat er uit dat overleg is gekomen. Geen reden tot paniek dus, maar stiekem denk ik wel 'nou moe!'.
Oh ja en Manu heeft weer een hele nacht liggen spoken. Vanmorgen zag ik pas goed waarom: zijn oogjes zaten weer dicht, snotoogjes! Hij was wel vrolijk en gezellig, oogde verder niet ziek ofzo dus heb hem wel weggebracht naar het kdv.
Ik ga aan de slag!
Er is waarschijnlijk geen enkele reden tot ongerustheid, want Manuel is ook een ukkie met en klein koppie, maar de vk gaat toch nog even met haar collega's overleggen of ik niet beter even naar de gyn kan gaan voor een extra check. Ze kon zelf niks bedenken waardoor ik me ongerust zou moeten maken. Ter vergelijking gaf ze aan dat als de placenta bijvoorbeeld niet voldoende functioneert, dat juist te zien is aan de groei van het buikje. Het hoofdje krijgt als eerste alle voedingsstoffen namelijk. En tijdens de 20-weken-echo bleek ook de hersentjes en de rest prima in ontwikkeling te zijn.
Ik word morgen ff gebeld wat er uit dat overleg is gekomen. Geen reden tot paniek dus, maar stiekem denk ik wel 'nou moe!'.
Oh ja en Manu heeft weer een hele nacht liggen spoken. Vanmorgen zag ik pas goed waarom: zijn oogjes zaten weer dicht, snotoogjes! Hij was wel vrolijk en gezellig, oogde verder niet ziek ofzo dus heb hem wel weggebracht naar het kdv.
Ik ga aan de slag!
woensdag 16 september 2009 om 10:03
Oh Tinus, het is wel iets wat ik nagekeken zou willen hebben, ondanks dat ze zeggen dat het wrs niets is.
Zou je zelf sowieso niet naar de Gyn willen?
En wat sneu van jullie Manuel.. gelukkig voelde ie zich wel goed genoeg om te gaan spelen.
R. is naar de psz, A. ligt in de box, Y. ligt op de bank een banaantje te eten.
Ik ga nu even de vaatwasser uitruimen, ff stofzuigen, A. voeden en om 11:00 lopen we aan om R. te halen, dan even langs de bakker, dan thuis een boterham eten en de meiden naar bed.
Dan kom ik hier weer even langs om bij te lezen en verder te reageren
Groetjes!
Zou je zelf sowieso niet naar de Gyn willen?
En wat sneu van jullie Manuel.. gelukkig voelde ie zich wel goed genoeg om te gaan spelen.
R. is naar de psz, A. ligt in de box, Y. ligt op de bank een banaantje te eten.
Ik ga nu even de vaatwasser uitruimen, ff stofzuigen, A. voeden en om 11:00 lopen we aan om R. te halen, dan even langs de bakker, dan thuis een boterham eten en de meiden naar bed.
Dan kom ik hier weer even langs om bij te lezen en verder te reageren
Groetjes!
woensdag 16 september 2009 om 10:04
Zennah wij krijgen eigenlijk nooit de vraag wanneer een tweede komt. Maar ja de meesten weten ook wel een beetje wat er speelt qua gezondheid en geen werk enzo dus zouden denk ik eerder geschokt zijn als ik zwanger zou worden (zou zelf ook geschokt zijn hahah).
Verder niet zoveel tijd om te reageren, ben met die cursus begonnen en het lijkt me een hele goede cursus maar wel veel huiswerk enzo en dus best intensief. Moet echt even opnieuw een ritme vinden erin.
Verder niet zoveel tijd om te reageren, ben met die cursus begonnen en het lijkt me een hele goede cursus maar wel veel huiswerk enzo en dus best intensief. Moet echt even opnieuw een ritme vinden erin.
woensdag 16 september 2009 om 12:01
Zo...ben ik weer eens! Ben lekker vrij vandaag, dus even bijtanken en bijbeppen...
Tinus
Waarschijnlijk inderdaad geen redenvoor ongerustheid maar ik zou ook wel "nou moe" hebben...
Eigenlijk wel fijn, zo'n klein bolletje....scheelt weer!
Kletsmajoortje
weet je al wanneer je de sleutel krijgt? Ik wil je echt wel helpen hoor!
oefiie
leuk dat Brian zo genoten heeft van de treinreis en Schiphol! Ik denk dat wij binnenkort ook maar een keer gaan. (we wonen er ook zo dichtbij)
Aviodome lijkt me trouwens ook leuk!
Ainne
leuke schoenen trouwens!
Hier vanaf zaterdagavond en zieke Joeri gehad. Hij had hoge koorts, maar verder niets, ja beetje hangerig en moe. Zondag zelfs nog naar de huisartsenpost geweest, het leek mij dat hij aan 1 kant een beetje een dikke keel/wang had, maar bleek niets te zijn, klieren waren niet opgezet, oren schoon, noem maar op.
Sinds vanmorgen weer koortsvrij, hij is maandag dus ook niet naar het kinderdagverblijf geweest, gelukkig waren schoonouders in de gelegenheid om op te passen...
Meike heeft maandagavond ook koorts gehad, was maar 1 avond, ik denk tandjes...
Helaas waren de nachten door een zieke Joeri echt bal, ik heb 3 of 4 nachten met amper 4 uur slaap moeten doen, ik lag er gister dus ook in om 21:30 uur...ik was K A P O T! Maandag ook een hele lange dag gehad, ben nog naar een iftar geweest (ramadanavond) georganiseerd door het werk. Was heel leuk, Jurgen Rayman was er ook, die trad op. Oh, moet even naar Meike, die ligt in bed te protesteren... Ik post dit vast even
Tinus
Waarschijnlijk inderdaad geen redenvoor ongerustheid maar ik zou ook wel "nou moe" hebben...
Eigenlijk wel fijn, zo'n klein bolletje....scheelt weer!
Kletsmajoortje
weet je al wanneer je de sleutel krijgt? Ik wil je echt wel helpen hoor!
oefiie
leuk dat Brian zo genoten heeft van de treinreis en Schiphol! Ik denk dat wij binnenkort ook maar een keer gaan. (we wonen er ook zo dichtbij)
Aviodome lijkt me trouwens ook leuk!
Ainne
leuke schoenen trouwens!
Hier vanaf zaterdagavond en zieke Joeri gehad. Hij had hoge koorts, maar verder niets, ja beetje hangerig en moe. Zondag zelfs nog naar de huisartsenpost geweest, het leek mij dat hij aan 1 kant een beetje een dikke keel/wang had, maar bleek niets te zijn, klieren waren niet opgezet, oren schoon, noem maar op.
Sinds vanmorgen weer koortsvrij, hij is maandag dus ook niet naar het kinderdagverblijf geweest, gelukkig waren schoonouders in de gelegenheid om op te passen...
Meike heeft maandagavond ook koorts gehad, was maar 1 avond, ik denk tandjes...
Helaas waren de nachten door een zieke Joeri echt bal, ik heb 3 of 4 nachten met amper 4 uur slaap moeten doen, ik lag er gister dus ook in om 21:30 uur...ik was K A P O T! Maandag ook een hele lange dag gehad, ben nog naar een iftar geweest (ramadanavond) georganiseerd door het werk. Was heel leuk, Jurgen Rayman was er ook, die trad op. Oh, moet even naar Meike, die ligt in bed te protesteren... Ik post dit vast even
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
woensdag 16 september 2009 om 12:33
Ik heb even met mijn vriendin en mams erover gehad en zij vinden het ook een goed idee als ik voor de zekerheid gewoon naar de gynaecoloog ga. Ik wacht even het overleg van de vk's af (morgenmiddag) en dan zal ik dat wel even opperen bij hen. Ik kan maar tot 12u bellen dus ik wacht wel tot morgen.
Knor: Wat vervelend dat Joeri zo ziek is geweest. Fijn dat ie nu weer aan de beterende hand is. Ik vind het ook bizar hoor: een dag regen en iedereen is weer ziek en verkouden.
En ik weet niet of het uitmaakt dat meiske een klein koppie heeft. Had Manu ook en die is met de vacuumpomp geboren...
Mainecoon: Wat voor cursus was dat ook alweer?
Knor: Wat vervelend dat Joeri zo ziek is geweest. Fijn dat ie nu weer aan de beterende hand is. Ik vind het ook bizar hoor: een dag regen en iedereen is weer ziek en verkouden.
En ik weet niet of het uitmaakt dat meiske een klein koppie heeft. Had Manu ook en die is met de vacuumpomp geboren...
Mainecoon: Wat voor cursus was dat ook alweer?
woensdag 16 september 2009 om 13:03
Ja Tinus, absoluut doen hoor, naar de gyn. Zou ik me beter bij voelen als ik jou was.
Shit zeg, Knorretje, die zieke Joeri, vreselijk vermoeiend voor jullie ook. Hoe slaapt Meike eigenlijk tegenwoordig?
Geen nieuws van mijn kant. De schoenen en de laarsjes zijn al onderweg, zal ze voor het weekend wel hebben. Moet eigenlijk nu ook op zoek naar iets voor Jongste dan, maar zij heeft zo'n moeilijk maatje, hele smalle voetjes. Vorige keer toen we haar hadden laten meten hadden ze letterlijk geen enkel paar dat haar paste. Deze keer 1 paar, roze met lichtjes aan de zijkanten, blurk, maar ja, moest toch wat!
Shit zeg, Knorretje, die zieke Joeri, vreselijk vermoeiend voor jullie ook. Hoe slaapt Meike eigenlijk tegenwoordig?
Geen nieuws van mijn kant. De schoenen en de laarsjes zijn al onderweg, zal ze voor het weekend wel hebben. Moet eigenlijk nu ook op zoek naar iets voor Jongste dan, maar zij heeft zo'n moeilijk maatje, hele smalle voetjes. Vorige keer toen we haar hadden laten meten hadden ze letterlijk geen enkel paar dat haar paste. Deze keer 1 paar, roze met lichtjes aan de zijkanten, blurk, maar ja, moest toch wat!
woensdag 16 september 2009 om 13:21
Tinus
Hmm...nee dan maakt het niet uit denk ik dat Meiske een klein koppie heeft als Manu met de vacuum gehaald is.... Nou ja, ik denk dat het wel het beste is om naar de gyn te gaan, ook al zal het wel goed zijn...
Ik weet trouwens niet waar Joeri ziek van is geworden, ik geloof niet dat hij echt in de regen gelopen heeft hoor....
Ainne
Meike slaapt eigenlijk vanaf dat ze 9 weken is al door, en op zich slaapt ze wel goed, alleen rond 6 uur komt ze meestal een ker voor haar speentje en is ze meestal tussen 7 en 8 wakker. Vanmorgen na half 8 maar een aantal dagen terug bv om 7 uur echt...Die was alleen maandagavond wakker, toen had ze dus ook verhoging en een poepbroek, maar darna was ze weer aan het slapen.
Hahaha, met lichtjes!!! Van die L.A. Gears van vroeger, hahaha!
Ik wil voor Joeri nog winterschoenen/laarsjes kopen. Ik heb hele gave gezien van Timberland voor hem, maar ja, weet niet of hij ze past, hij heeft zo'n hoge wreef...Zijn eigenlijk ook best duur, dus weet het nog even niet. We hebben genoeg gympen, maar 25, 26 en 27, maar echt goed passen die nog niet, terwijl andere schoenen maat 25 wel goed passen, en maat 23,5 echt te klein is...
Moet eigenlijk zijn voeten weer even op laten meten...maar even vrijdag doen denk ik.
Ik heb van de week weer lekker geshopt bij de H&M (online), een hele stapel voor ons alle 4 voor even iets over de 100 euro. Altijd leuk!
Hmm...nee dan maakt het niet uit denk ik dat Meiske een klein koppie heeft als Manu met de vacuum gehaald is.... Nou ja, ik denk dat het wel het beste is om naar de gyn te gaan, ook al zal het wel goed zijn...
Ik weet trouwens niet waar Joeri ziek van is geworden, ik geloof niet dat hij echt in de regen gelopen heeft hoor....
Ainne
Meike slaapt eigenlijk vanaf dat ze 9 weken is al door, en op zich slaapt ze wel goed, alleen rond 6 uur komt ze meestal een ker voor haar speentje en is ze meestal tussen 7 en 8 wakker. Vanmorgen na half 8 maar een aantal dagen terug bv om 7 uur echt...Die was alleen maandagavond wakker, toen had ze dus ook verhoging en een poepbroek, maar darna was ze weer aan het slapen.
Hahaha, met lichtjes!!! Van die L.A. Gears van vroeger, hahaha!
Ik wil voor Joeri nog winterschoenen/laarsjes kopen. Ik heb hele gave gezien van Timberland voor hem, maar ja, weet niet of hij ze past, hij heeft zo'n hoge wreef...Zijn eigenlijk ook best duur, dus weet het nog even niet. We hebben genoeg gympen, maar 25, 26 en 27, maar echt goed passen die nog niet, terwijl andere schoenen maat 25 wel goed passen, en maat 23,5 echt te klein is...
Moet eigenlijk zijn voeten weer even op laten meten...maar even vrijdag doen denk ik.
Ik heb van de week weer lekker geshopt bij de H&M (online), een hele stapel voor ons alle 4 voor even iets over de 100 euro. Altijd leuk!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
woensdag 16 september 2009 om 13:29
Heb even gezocht, dit zijn ze, al zijn ze in het echt wel wat donkerder roze. Niet bepaald mijn eerste keus. Maar het was helaas de enige keus door dat gekke maatje van haar. Hopelijk groeien haar voetjes binnenkort eens, schiet echt niet op, ze is nog maar twee maten gegroeid sinds ze haar eerste schoenen kreeg met 11 maanden, ze is nu bijna 20 maanden.
woensdag 16 september 2009 om 13:45
Oh maar Knor, ik bedoel niet dat Joeri in de regen heeft gelopen. Hij zal wel aangestoken zijn door al die virusjes die ronddwalen op het kdv enzo. Maar ik bedoel: het is weer september en de herfst begint. Met bijbehorende snotneuzen!
Ainne: Poeh die zijn wel heel roze. Lastig dat je niks leuks kan vinden in haar maat.
Ainne: Poeh die zijn wel heel roze. Lastig dat je niks leuks kan vinden in haar maat.
woensdag 16 september 2009 om 13:51
Tinus het is de cursus Fibromyalgie in Actie. Hopelijk is er niks aan de hand, maar als je behoefte hebt aan extra controle gewoon om vragen hoor als ze het zelf niet voorstellen.
Ainne jee ik vind echt wel leuke schoentjes alleen die neus ik zie er niet echt een stootrand op zitten (iets wat ik bij Davina echt nodig heb, vorige paar zomer schoenen was ze doorheen voor de zomer begon haha).
Ainne jee ik vind echt wel leuke schoentjes alleen die neus ik zie er niet echt een stootrand op zitten (iets wat ik bij Davina echt nodig heb, vorige paar zomer schoenen was ze doorheen voor de zomer begon haha).
woensdag 16 september 2009 om 13:55
Oh Knor, hou op... heb het oline shoppen ook ontdekt... gisteravond vanalles besteld, (voor de meiden) was over de 200 euro kwijt Heb vandaag al een lading binnen gekregen, 1 truitje moet retour, is te groot voor R.
Wacht nu op een volgende vracht
Onze R zit nu trouwens in maat 110-116 en soms dingen van 122!! (bijv. van Ministars, dit valt wat kleiner heb ik het idee)
Nou, ik open ff een tweede venster
Marloes:
Lekker om wat meer tijd voor jezelf te gaan hebben! Hopelijk gaat ze het leuk vinden!
Flodder:
Ook schattig; dat lachen van jullie Pepijn op het CB
Flinke vent is ie trouwens!
Wanneer moet je je volgende wedstrijd spelen?
Zennah;
Niet moe van worden... zonde van je energie.
Ainne:
Soms slaat R. hem over. Ik leg haar meestal wel in bed.
Tijdens de boterham geeft ze al aan of ze moe is of niet/ naar bed wilt of niet.
Y. slaapt als een os. Een uurtje of 3. Maar toch als we ergens heengaan kan ze ook zonder en doet ze een hazeslaapje in de auto oid.
Tinus:
''WIllen jullie nog een tweede'' kan bij sommige ook verkeerd vallen had ik pas gehoord...
''Ja. Maar je hebt niet veel te willen he..'' Was het antwoord dat iemand gaf op de vraag van die vrouw.
Tsja... dan kun je dus nooit iets vragen...
KM:
Duiken is leuk! Idd wel vreemd om dat mondstuk te gebruiken...
Op vakantie raakte mijn vriendin in paniek op 8 mtr diepte en spartelde als een gek naar boven.
Ondertussen ramde een paar keer dr kerel tegen zn smoel waardoor ie zn bril en mondstuk verloor.
Mijn vriendin hield er een dikke lip aan over omdat de duikleraar haar mondstuk (die ze had uitgespuugd) met geweld terug in dr mond duwde.. Zij is nu helemaal genezen van duiken
Ik heb een paar keer gehad dat ik zo geboeid over de bodem aan het schuiven was dat ik niet doorhad dat ik maar op een meter oid diep zat... stom is dat als je omhoog kijkt en je dan boven water bent
Joni:
Beterschap!
En jaaaahaaa, het echte opvoeden is ook begonnen in huize Joni
Moet zeggen dat ik er erg fel op ben als ze elkaar 'iets aan willen doen' ze mogen best veel maar ze moeten van elkaar afblijven.
Gave bakfiets by the way!!
Mette:
Hey! Fijn dat je wknd zo leuk is geweest en gezellig dat je er weer inspringt Keep up!
Oef:
Leuk de kermis!
R. en Y. mogen hier de kermis mee gaan openen (via ons pap zn werk), ze hebben er nu al zin in!
Knor:
Beterschap met jullie Joeri! Heb je trouwens al een afspraak staan voor zn piemeltje?
Enne, ze krijgen geen snotneus/ziek worden van een keer kou/nat/regen... wordt veroorzaakt door een virus
''Doe je jas aan anders wordt je ziek'' slaat dus eigenlijk nergens op
Ainne:
Oh! ik vind ze eigenlijk wel heel leuk!
Zal ook eens gaan shoppen op t net voor winterschoentjes...
Wil eigenlijk ook nog 2 'tussenjasjes' voor de meiden....
Owjee, ik voel een verslaving opkomen...
Ohja! en nog een leuk nieuwtje;
Een vriendin van me is deze maand in Vegas getrouwd!
Echt heel stoer!
Kusss!
Wacht nu op een volgende vracht
Onze R zit nu trouwens in maat 110-116 en soms dingen van 122!! (bijv. van Ministars, dit valt wat kleiner heb ik het idee)
Nou, ik open ff een tweede venster
Marloes:
Lekker om wat meer tijd voor jezelf te gaan hebben! Hopelijk gaat ze het leuk vinden!
Flodder:
Ook schattig; dat lachen van jullie Pepijn op het CB
Flinke vent is ie trouwens!
Wanneer moet je je volgende wedstrijd spelen?
Zennah;
Niet moe van worden... zonde van je energie.
Ainne:
Soms slaat R. hem over. Ik leg haar meestal wel in bed.
Tijdens de boterham geeft ze al aan of ze moe is of niet/ naar bed wilt of niet.
Y. slaapt als een os. Een uurtje of 3. Maar toch als we ergens heengaan kan ze ook zonder en doet ze een hazeslaapje in de auto oid.
Tinus:
''WIllen jullie nog een tweede'' kan bij sommige ook verkeerd vallen had ik pas gehoord...
''Ja. Maar je hebt niet veel te willen he..'' Was het antwoord dat iemand gaf op de vraag van die vrouw.
Tsja... dan kun je dus nooit iets vragen...
KM:
Duiken is leuk! Idd wel vreemd om dat mondstuk te gebruiken...
Op vakantie raakte mijn vriendin in paniek op 8 mtr diepte en spartelde als een gek naar boven.
Ondertussen ramde een paar keer dr kerel tegen zn smoel waardoor ie zn bril en mondstuk verloor.
Mijn vriendin hield er een dikke lip aan over omdat de duikleraar haar mondstuk (die ze had uitgespuugd) met geweld terug in dr mond duwde.. Zij is nu helemaal genezen van duiken
Ik heb een paar keer gehad dat ik zo geboeid over de bodem aan het schuiven was dat ik niet doorhad dat ik maar op een meter oid diep zat... stom is dat als je omhoog kijkt en je dan boven water bent
Joni:
Beterschap!
En jaaaahaaa, het echte opvoeden is ook begonnen in huize Joni
Moet zeggen dat ik er erg fel op ben als ze elkaar 'iets aan willen doen' ze mogen best veel maar ze moeten van elkaar afblijven.
Gave bakfiets by the way!!
Mette:
Hey! Fijn dat je wknd zo leuk is geweest en gezellig dat je er weer inspringt Keep up!
Oef:
Leuk de kermis!
R. en Y. mogen hier de kermis mee gaan openen (via ons pap zn werk), ze hebben er nu al zin in!
Knor:
Beterschap met jullie Joeri! Heb je trouwens al een afspraak staan voor zn piemeltje?
Enne, ze krijgen geen snotneus/ziek worden van een keer kou/nat/regen... wordt veroorzaakt door een virus
''Doe je jas aan anders wordt je ziek'' slaat dus eigenlijk nergens op
Ainne:
Oh! ik vind ze eigenlijk wel heel leuk!
Zal ook eens gaan shoppen op t net voor winterschoentjes...
Wil eigenlijk ook nog 2 'tussenjasjes' voor de meiden....
Owjee, ik voel een verslaving opkomen...
Ohja! en nog een leuk nieuwtje;
Een vriendin van me is deze maand in Vegas getrouwd!
Echt heel stoer!
Kusss!
woensdag 16 september 2009 om 14:07
Oeh ik ben ook gek op online shoppen, scheelt ook echt veel geld. Voor schoenen doen we dan om de zoveel tijd dat we ze wel in de winkel kopen, zodat ze weer uitgebreid opgemeten kunnen worden, en de rest komt dan online. Ik laat het allemaal naar mijn werk bezorgen, loop je ook de postbode niet mis.
Shit, ben alweer bijna klaar met mijn salade en zit nog helemaal niet vol. Ben inmiddels al 3,5 kilo lichter, dus het gaat goed, maar de lunch is nu toch wel errug karig.
Shit, ben alweer bijna klaar met mijn salade en zit nog helemaal niet vol. Ben inmiddels al 3,5 kilo lichter, dus het gaat goed, maar de lunch is nu toch wel errug karig.
woensdag 16 september 2009 om 14:23
woensdag 16 september 2009 om 15:03