Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Ik heb het rustig en zo geen zin vandaag... waar zitten jullie? heb zin om te beppen over nul en generwaarde!
Hey Ugg!

Ik ben er! Maar kan echt niet forummen op mn werk, want de site doet het daar niet...

Ben al aan het mailen met viva, maar dat levert tot nu toe nog niks op... Iets met opgeslagen bestanden op internet oid. Hopelijk wprdt het snel beter, anders kan ik alleen thuis op viva... (sipsipsip)

En dat terwijl ik Ugg moet entertainen!
weet ff niet meer wie het vroeg, maar lasagne was heerlijk!

ik wil ook een ploep-bevalling!!!!

akka ik ben ook al veel aangekomen... ruim 20 kilo, pff

snoep ook wel wat meer, maar ga VK ook even vragen naar evt zwangerschapsuiker!!!

gisteren zijn (schoon)moeders komen poetsen, wat fijn wat fijn!

vandaag even voedingsbeha scoren en zwemmen, nou dan heb ik mijn dag alweer vol haha!

ugg: spannend echo!!!! wel vervelend dat je je zoo misselijk voelt, kleine beetje blijven eten is het enige advies wat ik heb
nul en generwaarde????

begin maar met beppen, want ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:Ugglover schreef op 16 september 2009 @ 09:39:

Ik heb het rustig en zo geen zin vandaag... waar zitten jullie? heb zin om te beppen over nul en generwaarde! Vertel!
@Bebje: heeft vast met de cache te maken!
flow?
@Jippie: Ga je vragen naar zw.suiker ja?

Zo ernstig is dat toch niet? (behalve dat je dan een GROTE baby krijgt) (en dus geen ploepbevalling hebt)

Houd ons op de hoogte!

Fijn trouwens die poetsende (schoon)mama! Dat komen ze ook vast doen als je Mini er is!

Ga je vaak zwemmen? Lekker zeg!

Ik zou dat eigenlijk ook wel willen, maar zie het niet zitten om in mijn eentje te gaan. (i.v.m. duizelig) Je woont toevallig niet in de buurt he?
Nee andere cashe
Waar ben je dan Ugg!?
ja ik ga toch maar even vragen naar zw suiker. Ben ook zoveel aangekomen, maar ook wel door extra snoepen. Ik groei al lange tijd een kilo per week! Dus zal zeker over de 25 raken.

Ik ben nu 3 keer wezen zwemmen, vind het gewichtsloze wel fijn... woon in grote plaats overijssel... is dat in de buurt?

ben je veel duizelig? misschien wil vriendlief een keer mee? (het is heerlijk om je door iemand anders door het water te laten slepen...)

hoop idd dat ze ook komen schoonmaken als mini er is!

ugg is 'em gesmeerd
Balen Beb, dat je nog steeds niet kunt forummen op het werk! Ik zou een soort van in paniek raken...

Dat is een uitdrukking, 0 en generwaarde. Dan gaat het werkelijk waar helemaal nergens over... Zei mn vader vroeger altijd.... Ik hou van gezegden en spreekwoorden!

Niet dat ik veel te vertellen heb hoor...
Ugg, overmorgen echo! Spannend!!!!

Vervelend dat je zo misselijk bent, ik hoop voor je dat het snel over is.

@ jippie, zwemmen, dat had ik ook al over na zitten denken. Volg je echt zwangerschapszwemmen of ga je alleen zwemmen.
Ik ben er nog hoor... ik ben alleen soms een beetje langzaam...

Lekker zwemmen! En wat fijn dat jullie moeders hebben die schoon komen maken! Jaloers!! Hopelijk geen suiker Jippie!
aha ugg, ik dacht al 'wat weet ik toch weinig' haha

het is zwangerschapszwemmen jowellie; is maar een half uurtje, dus prima vol te houden en daarna lekker in het bubbelbad zitten, heerlijk!

eigenlijk is het beetje zwemmen en wat oefeningen, dobberen en drijven enzo
Nee, das totaal niet in de buurt! haha

Je bent nog niet op Hyves he? Geen plannen?

Lief wil wel mee zwemmen, maar doordeweek moet ie uiteraard werken.

Ik ga vandaag niet veel doen. Gisteren naar de VK geweest, rondje door de stad gelopen, intake kraamzorg gehad en boodschappen gedaan. Resultaat: ik was kapot! Erg he!
hoop het ook niet! eigenlijk verder ook geen aanwijzingen voor (heb ook nog niet gehoord dat het kindje te groot zou zijn ofzo, maar is meer voor eigen gemoedsrust omdat ik zo zwaar word)
Dobberen en drijven klinkt goed!
@ugg: zucht ... ik herken je klachten zo goed. ben de hele dag misselijk. gelukkig kan ik wel iets meer eten. en ik moet zeggen dat iets eten helpt, maar is zo lastig als je misselijk bent. en dan die borsten inderdaad! kan soms niet eens meer op mij zij liggen.

maar ik probeer me ook voor te houden: dit wilde je zo graag en het resultaat zal zo mooi zijn, maar ik vind het nu nog even taai.

heb jij overmorgen al de echo? ik twijfelde of ik het niets moest uitstellen omdat ik lees dat je pas bij 10 weken hartje kunt horen. ben zo bang dat ik anders toch nog een vaginale echo krijg. zit ik er naast?

@bebje: be happy!!! klachten zijn zo vervelend! ik ben een klein beetje verder, maar ik ben ook nog altijd niet aan het idee gewend dat het echt zo is!

@jippie: heerlijk poetshulp! ik moet opbiechten dat mijn mams me ook al heeft geholpen omdat ik zo ziek ben geweest.

@fm: flink balen een griepje. laat je lekker verwennen!

oh, ik ben ook zo voor een ploepbevalling. heb van een vriendinnetje al voordat ik zwanger was alle nare dingen te horen gekregen. ben er nog steeds van in shock! zij vond het nodig omdat niemand haar iets verteld had. hmm, weet niet of de wetenschap van al dat te verwachten leed iets goed maakt
nee, ben niet hyverig

bij ons kun je ook savonds zwemmen is dat nog een idee? hoeft ook geen uren, dat is toch niet vol te houden, gewoon een uurtje poelien met z'n tweeen.. fijn hoor

Ja ik ken het helemaal, ik overschat mezelf soms ook, door te denken oh nog even die winkel in...

ik probeer smiddags wel even te liggen/slapen, jij? of slaap je dan snachts niet meer?

fijn dat je kraamzorg helemaal goed voelde trouwens! hoop dat ik ook een leuke goeie krijg!
Een uitdrukking dus Ugg... hmm, kende m niet,

Ow poes doet zo schattig! Grijsje klimt altijd in mijn schoenen! Maakt niet uit wat voor schoenen, zij gaat er met haar voorpootjes inzitten. (volgens mij heeft ze een fettish voor leer) (en voor rood, wij grappen hier altijd dat ze ook wel rode schoenen en rode nagellak zou willen hebben)
coco; ooh jij ook zo misselijk en pijnlijke borsten... hopelijk neemt het over een paar weken snel af.

hoeveel weken ben je nu?

Oh je hoeft het niet opbiechten te noemen hoor... heerlijk toch? als je je ziek voelt is fijn als je je daar ook een beetje aan over kan geven (lett/fig) ipv bezig zijn met ' er moet ook nog gestofzuigd worden'
@ Coco: wat @@%#@ dat je zo misselijk bent!

Een troost: als het goed is, is het na een week 0f 16 weg!

W.b.t. die echo: ik had een echo rond 9,5 week en hoefte geen vag. echo (was ik ook bang voor) Maar het goede nieuws is dat je hartje ZIET kloppen.

Maake je dus geen zorgen!
klinkt als een grappige poes!

zo dames ik moet er vandoor; moet nu echt gaan douchen (ja lange leve verlof) want de winkel waar ik voedingsbh wil halen is maar tot 12.00 open (en ik fiets niet meer zo hard...)

fijne dag!
@Jippie: ik val 's middags meestal wel in slaap op de bank. (tenminste, de laatste 2 dagen tijdens Oprah.. haha,is toch saai!)

Mijn lief heeft een druk weekprogramma (etentje hier, borrel daar) maar één dezer dagen sleep ik hem mee naar het zwembad! Goed idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven