Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
BV is volledig op baby aangepast. Maar FV kan dat net niet evenaren zeg maar. Dus moet dat wel op schema worden gegeven.

tenminste dat is wat ik heb begrepen
In NL denken ze daar vast weer anders over.

Lekker verwarrend allemaal. (net als met buikslapen bv)
quote:Bebje schreef op 16 september 2009 @ 15:05:

Hmmm dan kan ik niet meer ongestoord met spelfauten schrijven...

Dat wordt weer opletten Beppie!

Hoe oud is je poezel al? (is dat ook Brabants trouwens, poezel? Ik ken meer Brabo's die dat zeggen)

Enne, waar je nu woont, ben je daar ook geboren?
hmmm lekker verwarrend allemaal idd.

Sowieso merk ik dat het veel verschilt al die adviezen, niet alleen hier ivm NL. Maar ook bij deskundigen onderling etc.

ach naja als we maar liefde geven, komt het vast goed allemaal
Precies Xasi. (En naar ons gevoel luisteren)
nee poezel zeggen wij ook! en GEEEN brabander ;-P
Poezel.... Nou ik vind poes altijd zo dubbelzinnig. Maar dat komt door mn eigen zieke hoofd! Misschien dat het brabants is.

Mn poes is nu 8 jaar. En ik heb haar sinds ze 6 weken is. Ooohh ben nog altijd helemaal verliefd op haar. Zij is eigenlijk mn eerste kind.

Oh en nee, waar ik nu woon, daar woon ik pas 3 jaar. Daarvoor zo'n 7 jaar in Nijmegen en daar weer voor woonde ik in een brabants gehucht wat niemand zal weten te liggen.
Zeg Bebje, gaan jij en je vriend nog vaak op stap met zijn tweeën?
Welk gehucht dan Bebje?

En ik heb trouwens gewoon over poesje hoor
quote:akka schreef op 16 september 2009 @ 15:13:

Zeg Bebje, gaan jij en je vriend nog vaak op stap met zijn tweeën? Huh? LOL Vanwaar die vraag? Word beetje para, heb net namelijk op een ander topic daarover iets gezegd...
Wat zijn er veel van ons toch kat-minded! Leuk! Ik zeg ook vaak poezel, maar weet niet of het brabants is...

@Beb, gezellig dat je er weer bij bent! Ik heb je hyperberichtjes gemist! Wanneer staat de verhuizing gepland? Volgend weekend?

@Akka, moet jij niet Oprah kijken? Wat is het onderwerp vandaag?

Pfff, kwart over 3 nog maar, nog 2 uur.... pompidom....
Akka! Ben je van de politie? Je maakt me para!
alleen is naar je gevoel luisteren zo lastig als iedereen om je heen het beter (denkt te) weten

Gister nog een hele discussie omdat ik volgens die persoon de baby nog niet kan voelen!! ARGHHHH

Die zelfde discussie had ikook met iemand anders toen ik hem/haar voor het eerst voelde. Ik vond dat echt niet leuk!!!

Ik weet toch wel wat ik voel, maar blijkbaar weten andere dat beter...
Jahaha, daarom Beb! Betrapt!
Wat irritant Xasi!

Jij voelt toch wat je voelt? Besides that, je bent toch alweer een week of 20? Kan makkelijk!
quote:akka schreef op 16 september 2009 @ 15:15:

Jahaha, daarom Beb! Betrapt!
@Ugg: nee, geen oprah vandaag. Ik moet eigenlijk poesje van vrienden eten gaan geven... arm beestje zal inmiddels wel honger hebben. Maar ik zit vast geplakt aan dit forum!!

Nog effies Ugg en dan is het alweer donderdag en heb je morgen de echo!

Heb net trouwens even een gezonde shake gemaakt met aarbeien en banaan... probeer ff op niet-snoepen en wat gezonder eten te letten. Maar die stroopwafels roepen zo hard naar me!! Eet mij eet mij!
Zo ik ga weer even aan het werk. Heb geen zin, moet administratiedingen doen en daar houd ik helemaal niet van...
quote:Bebje schreef op 16 september 2009 @ 15:17:

[...]

Jij denken dat ik niet op andere topics kom zeker?
Oh Akka: wist je dat er ook stroopwafeltjes-ijs is?

Heerlijk...
Hup aan de slag dan Bebje!

Maar eerst vertellen uit welk gehucht je komt trouwens.
quote:Bebje schreef op 16 september 2009 @ 15:15:

Akka! Ben je van de politie? Je maakt me para!HAHAHAHAHA
nou Akkatje, ik heb het op hyves gezet. Waarom ben je zo benieuwd daarnaar?
tsssss nou die stomme mensen moeten zich er niet mee bemoeien. met 16 weken voelde ik frummel al. En dat weeet ik heeeeeeeeeeeeeel zeker, want gevoel is het zelfde nu met 19 weken alleen dan harder en vaker

Wat ik grappig vind voelen trouwens is als ze rondrolt. dus geen stootje, maar zo'n ja omrolling of zo voel ik dan. Moet ik elke keer om lachen
akka is nieuwsgierig naar ALLES

haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven