Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Mmmariposa, ken helaas 4 mensen die een kindje hebben verloren, ik heb voor 2 viva forummers een foto bewerkt.

Als ik tijd genoeg zou hebben en geld zou ik het liefste "gatis" foto reportages aan bieden aan mensen die net een kindje hebben verloren, zodat ze iets hebben. In amerika word een kindje niet erkent ... alleen als het levend ter wereld komt, geen geboorte bewijs niets..
Discovery,..tijd voro een drankje

Allebei welkom. Na deze uitgebreide verhalen moet Ainne wel over haar hart strijken en jullie erbij zetten.

Fretra, dat je lief is overleden was dat de reden dat je terug bent gegaan? Ik kan me zo voorstellen dat je dan opeens je leven gaat omgooien.

En Mmmariposa, leve Easyjet (tenminste ik neem aan dat Easyjet ook bij jou in de buurt landt?). En die bh-maat, daar hoef je niet mee te zitten hoor. We hebben laatst allemaal onze maat hier neergezet en we kunnen onszelf met recht de 'grote tietenclub' noemen

Ik ben dus Lapin en ik zit al 7 jaar in Zwitserland. Tussen Lausanne en Geneve in de bergen. Met mijn Nederlandse man (die in Geneve werkt), mijn 2 honden en mijn kat. Sinds ik hier zit werk ik niet meer. Ik was het in het begin wel van plan om na een jaartje weer een baan te zoeken, maar we hebben besloten dat het ons zo wel bevalt, minder stress enzo.

Ik was hier de oudste (op Rubis na ), maar nu niet meer, dankjewel Fretra
En ik ben de jongste
quote:Ainne schreef op 16 september 2009 @ 17:28:

En ik ben de jongsteYeah.....right
Potverdorie... You Tube is nog steeds geblokkeerd sinds vorig jaar mei in Turkije.

Marloussie, baby kan toch niet altijd in je buik blijven logeren? Spreek haar nou eens ernstig toe en vertel dat de vakantie daar is afgelopen en het echte leven eraan komt.

Ik herinner me nog zo goed dat ik een zwangerschapsdagboek bijhield voor een stom vrouwenblad en daarin schreef na 14 dagen overtijd te zijn: "Ik weet nu zeker dat de baby nooit meer mijn buik uitkomt." Hoe depri... maar zo voelde het wel, ik was teleurgesteld, boos, was het zat en geloofde er niet meer in. Alsof het allemaal een fabeltje was geweest, die hele zwangerschap. De dag erna lag ze in mijn armen en ik keek naar babydochter en kon het nog steeds niet geloven. Ik en een baby?

Mariposa (ik laat die 2 m´s weg hoor), Sevilla is mega gaaf! Dat heb je niet verkeerd gedaan. Bedankt voor je uitvoerige info, leuk om te lezen. Je werk klinkt ook niet verkeerd, gewoon stug doorgaan want de crisis waait echt wel weer over.
MMariposa dapper, heel dapper! En sterkte.

Discovery ja, is eigenlijk reemigren ja.

Heb hier nog familie zitten; halfbroer en halfzus van vaders kant. En de nodige neven en nichten.

En ook vriendinnen van vroeger en schoolgenootjes van de middelbare school.

Is heel gek; na 32 jaar ontmoet je elkaar en het is weer net als vroeger. Alsof de tijd heeft stil gestaan.

Lapin Nee, dat mijn lief is overleden is niet de reden. We waren van plan om over een aantal jaren samen hier naar toe te gaan. Maar (achteraf) met onze domme kop het steeds maar uitgesteld. Zo van, eerst sparen bla bla. Dus toen hij net overleden was had ik zoiets van "nee, ik ga niet meer" en na een paar maanden heb ik toch besloten om het te doen. Moet wel zeggen tot groot onbegrip van mijn omgeving. Die dachten dat ik ging vluchten voor de ellende of zo. Klinkklare onzin, want waar ter wereld je ook heen gaat of bent je neemt jezelf en je sores toch mee. Denk dat jullie daar ook zo tegen aan kijken.

Oooo, ben ik de oudste? Nou ja, maar wel met de kleinste borsten zo te lezen.
freta waar in amerika woont je zoon?
Ik heb m'n bh-maat hier nooit neer gezet. Mag dat na de borstvoeding?
nee je moet het neerzetten ongeveer 2 dagen na de bevalling wanneer je last van stuwingen heb!
Inderdaad, dag 2/3 is het het meest indrukwekkend.

inmiddels ben ik teruggegaan naar een bescheiden maat G, maar toen was het GG.
Fretra, wat triest dat jullie dat niet meer samen hebben kunnen doen. Nou ja, je neemt hem toch mee in je hart.

Ik heb hier een ontzettende vreetbui. Ik heb net een halve zak chips leeggegeten en nu zit ik aan een zelfgebakken chocolade/vanillecake. En ik zit al met een schuin oog te kijken naar het zakje pistachenootjes wat ik vanmiddag gekocht heb. Als excuus heb ik dat ik ongesteld ben geworden. Dat ben ik gelukkig maar 2 x per jaar, dus dat scheelt dan weer.
Waaah Lapihin! Ik ben nog aan het lijdnen, wat doe je me aan!!
quote:Ainne schreef op 16 september 2009 @ 17:38:

Waaah Lapihin! Ik ben nog aan het lijdnen, wat doe je me aan!!

Ja.......maar....... ik heb net een boswandeling gemaakt met de honden. Dus dan mag ik best wat eten.

Yeah but, no but............
Ik heb eeecht honger en ga over anderhalf uur pas eten. Stoofvlees, heeft gisteren uuuuuren staan pruttelen, yumyum.

Maar, inmiddels wel 3,5 kilo kwijt
Oh lekker, Lapin!! Ik heb zin in kroketten vandaag......zucht....

Ok, voor de zwangerschap had ik 85 D en die heb ik nog steeds. Wordt vervolgd.....:)
lijnen is overbodig zolang JIJ maar lekker in je vel zit......

en wat de boobie sbetreft dat is hollands welvaren...... hahaha
Dutchie Hij woont in Maryland.

Lapin Ja wel jammer. Maar heb z'n as in zo'n urn meegenomen dus is ie er toch bij. Slaat nergens op maar gaat meer om het idee

Hier ook vreetbuien. Heb gisteren een zak marshmallows gehaald en die is nu bijna leeg.

Ik ga maar eens wat doen anders zit ik de hele dag te lanterfanten.
freta, mijn vader is 3.5 jaar geleden overleden, ik heb een beetje as van hem in een "knuffel kei" hij staat bij mijn bed.

trouwens dat was trouwens het allermoeilijkste van zo ver weg wonen, dat enen telefoontje wat je krijgen en je kan niet gelijk onderweg naar je familie, heb in die periode ook heel veel vraag teken gehad bij mijn emmigratie
krijg net een mailtje van manlief. We worden volgende week donderdag opgehaald op JFK airport door een chauffeur van een bevriende zakenrelatie en naar ons hotel gebracht. En op vrijdagavond gaan we naar de musical 'Chicago' op Broadway. Kaarten zijn al besteld door diezelfde man. Lief he?

Ik heb er zo'n zin in.
Leuk, Lapin!

Pfff, lees net dat iemand op het septembertopic, die 2 weken na mij is uitgerekend vandaag of morgen gaat bevallen. Bah, vind het nu even niet leuk meer....
Marloussie, het komt allemaal goed hoor. Je kan ook nog even genieten van je rust.

Ik heb je trouwens voorspeld dat het vandaag geboren zou worden, weet je nog. Dat kan nog steeds
marloussie,.. ga je man bespringen..... of is ie ook kan dat hij zijn hoofd van dochter lief indeukt (grrrr mannen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven