Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren

we wachten rustig af
En....is er al een baby? Oh, ik zie het al....Sanne laat wel op zich wachten zeg, eigenlijk net als ik een paar jaar terug. Arme Marloussie!

Ik ga morgen weer even sociaal doen en iets leuks vertellen, maar ik ga nu toch echt naar bed. Kijken of vriend nog uit zijn coma te halen is. Friday night drinks liepen wat uit de hand
quote:Ennia schreef op 18 september 2009 @ 17:09:

[...]

Ennia ook

Hahaha

Hoe veel nicks mogen we eigenlijk aanmaken?
Volgens mij eindeloos, Lapin, zolang je jezelf maar niet gelijk gaat geven in hetzelfde topic, dat mag niet.
Trustuh, Sanne!
sanne bespring hem

Thanks Ennia.....
Haha....ik kan het proberen, maar ik denk dat hij het niet eens merkt. Misschien moet ik even checken of hij niet met zijn gezicht plat op het kussen is geploft....zodat hij nu geen adem meer haalt....

Hmm, nu ik er zo over nadenk, zou me niet eens zo heel erg verbazen
sanne... hahah over 9 maanden ben je in eens zwanger en hij maar vol houden... Onbevlekt Ontvangen hahah
Hahaha, nou mocht dat zo zijn, dan beloof ik jullie hierbij plechtig dat de bevalling live te volgen zal zijn....dan hoeft niemand gespannen te wachten...jullie kunnen dan gewoon alles zien.

Merken jullie trouwens dat ik nog steeds niet naar bed ben? Het is al bijna 2 uur....en dan staat vriendje morgenochtend om 8 uur weer te springen.....pff! Net een kind....
Ja dat zei Marloussie ook, die zou ook haar laptop mee naar het ziekenhuis nemen. Dat was vóór ze zich realiseerde hoe weeën aanvoelen...
met de lap top tussen de benen skypen hahahaha
goh ... nou laten een een TGIF party beginnen hier
oo en zo worde de vent van sanne morgen wakker

quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 17:24:

Volgens mij eindeloos, Lapin, zolang je jezelf maar niet gelijk gaat geven in hetzelfde topic, dat mag niet.Nou dat denk ik niet hoor. Philip en Lapin liggen elkaar helemaal niet. Philip is de asociaalste van de 2
werkt niet

en geef dat bord eens door met de bitter ballen
Rondje van Ainne, mijn werkdag zit er bijna op!

Hahahaha, Dutchie....die foto! Ik heb een bed waarbij dat niet kan, echt jammer!!! Ik had dat gezicht morgen wel willen zien, weet namelijk 100% zeker dat hij het nu niet zou merken. Ik heb net even gekeken of hij nog leeft. Het ruikt in de slaapkamer naar een pub! Maar hij leeft gelukkig nog wel...

Nou, ik ga nu echt even misgebruik maken van zijn comateuze toestand, nog leuke ideetjes?

Volgende week ga ik trouwens op vakantie naar NL, volgens mij probeer ik langzaam weer op de nederlandse tijdzone te komen. Het voelt hier helemaal niet als 2.18, eerder als 21.18!

Maar jullie nog gemene ideetjes? Ik ga sowieso een leuke fotosessie maken nu, misschien leuk voor op facebook!
Haha, die kat!!
Sanne ben je nog wakker, of all-partied-out?

wow die roo is sexy
hahaha.....note to self: Aqua eyeshadow looks amazingly good on me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven