Afvallen met...
zaterdag 19 september 2009 om 22:16
Ben net weer thuis, was de hort op. Xan is naar durpsachtig feest in naburig durp, maar had geen zin meer om me daar nog aan te sluiten.
Lijstje van vandaag:
- O: yoghurt+banaan
- L: salade bij La Place (met aardappel, rijst, komkommer, paar olijfjes), biologische appelsap
- T: 2 rijstwafels
- A: 1,5 kom pindasoep, sneetjes stokbrood met kruidenboter
- T: ongeveer 15 maltesers (en nee, die heb ik niet exact geteld ) en 4 suikervrije dropjes (die zijn 1,5 calorie per stuk!), glas icetea
Verder: water, thee, limo
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 22:42
Nou moe... heb hier net gepost en het is gewoon weg! Wat idioot!
Ik had geschreven dat de Airborne super was. Heb de halve middag lekker op de hei in de zon gezeten/gelegen en naar de honderden parachutisten gekeken, prachtig!
Ben zowaar ook een beetje verbrand.
Zal mijn foto's uitzoeken en dan hier ook nog wat plaatsen!
Ik had geschreven dat de Airborne super was. Heb de halve middag lekker op de hei in de zon gezeten/gelegen en naar de honderden parachutisten gekeken, prachtig!
Ben zowaar ook een beetje verbrand.
Zal mijn foto's uitzoeken en dan hier ook nog wat plaatsen!
zaterdag 19 september 2009 om 22:44
In de maand september is er hier inderdaad wel een overdaad aan dorpsfeesten Drift . Komt door die Airborne waar Vinyl het ook over heeft . Ik heb mijn portie wel weer gehad na dorpsfeest van 2 weken geleden, dus ik prefereer een avondje op de bank
Het was echt supermooi weer voor de Airborne landingen he Vinyl?! Ben benieuwd naar je foto's!
Het was echt supermooi weer voor de Airborne landingen he Vinyl?! Ben benieuwd naar je foto's!
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 22:57