**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Komt zich ook even melden. Hier ook alles vrij rustig. Merk alleen dat mijn (onder)buik wat vaker een samentrekkend gevoel geeft. Geen idee verder hoor, maar wel vervelend.

Hoe was het bij de VK Lieselotje?

Heerlijk genieten vandaag van de rust Choca. Ben toch wel benieuwd naar je verhaal. Ga zo de site over de draagdoek bekijken.
Vervelend hè, die kraamtranen. Ik ben zo nuchter als wat, maar heb er toen ook 1 dag last van gehad. Mijn man hoefde maar boe te zeggen of daar kwam het, hahaha. Wow, nog maar 4 kilo, daar ben ik nu al jaloers op!

En, Lieselotje, wat zei de VK?

Choca, ook al weer bijna strak in het velletje!

Hier een slechte nacht door saxzoon. Ben er wel 4x uitgeweest met hem. Ik denk dat-ie last had van nachtmerries of zo. Als ik 3 uur geslapen heb, dan is het dat wel. Verder ook niks wat op een naderende bevalling wijst.....
hier ook niets vannacht.....

Ik kan me ook nie zo goed voorstellen dat ik mijn buik zal missen...merendeel van het bewegen is nu gewoon irritant...of pijnlijk..en ik wil zo graag op mijn buik slapen....

bij mij is de beeb juist erg rustig geweest gister bij het slapen gaan....

saxmania: we zijn 's avonds niet uiteten geweest. we hebben gistermiddag een lekker hapje gegeten bij een broodjeszaak waar we regelmatig een uitsmijter eten...gewoon er even lekker uit zijn.

kwimmie: hoe voel je je vandaag??

lieselotje: hoe was het bij de vk??

Choca: wat heerlijk dat je een rustig dagje hebt..lekker samen genieten...ga ik nu even kijken op die site.

x
Net wat jullie zeggen. Ook hier kan ik me er geen voorstelling van maken dat ik mijn buik zal missen. Lijkt me zo fijn om weer gewoon lekker in mijn bed te kunnen liggen hoe ik dat wil. Nu is omdraaien zelfs pijnlijk.

Kraamtranen ik hoor er zoveel over en lijkt mij ook heel naar. Ben heel benieuwd hoe dat hier zal gaan, ben al zo emotionele muts.

Oeps Sax dat is wel een hele korte nacht.

Linda wanneer moet jij weer voor controle?
O ja de kleine is niet echt druk in mijn buik. Voel hem goed hoor, maar doet geen pijn oid.
Alles was goed bij de VK. Baby hoefde maar een kleine zetje om eruit te komen. Maar ja.. wanneer dat zetje komt

Gisteren Chili con carne gegeten. Heeft niet geholpen. En maar goed ook... want tjongejonge wat een lucht. Ben blij dat ik alleen zit hier hahahahahaha

Verder een kilo afgevallen, dus dat is weer lekker

Sax: waardeloos van die korte nachten, je hebt je rust nu toch zo hard nodig. Vanmiddag even een klein dutje misschien??

Linda: Heb gelijk trek in een uitsmijter, lekker Kan ik wel hebben met die kilo eraf

Lynx: samentrekken van de onderbuik ik natuurlijk wel een soort van wee. En het zou ook wel tijd worden weer toch?!!!! Zou jij de volgende zijn?

Choca: ik ga ook even kijken voor zo'n draagdroek. Is dat nou hetzelfde als een shelter? Kent iemand uberhaupt die shelter? En is het wat?
woensdag moet ik voor controle...dan gaat ze me strippen...maar ik heb nog hoop op voor die tijd bevallen...

lieselotje: verwacht wel dat jij eerder gaat bevallen dan je uitgerekende datum....

ik denk dat shoshiva al bevallen is...wat denken jullie??
Dat idee heb ik ook, maar tot nu toe gebeurt er eigenljk vrij weinig. Hoewel ik nu weer last van onderrug heb alsof ik ongesteld moet worden. Nou ja.. hooguit nog een kleine 2,5 week.

Strippen kan vaak net een zetje geven en jij ben nog wel van het vrijen toch? Die combinatie is wel goud dan! Dusse.... strippen en lief zijn voor elkaar Succes dan!

En ja... ik denk dat shoshiva al bevallen is!
Fijn dat alles weer goed was Lieselotje. Hoop dat je beeb gauw dat ene zetje krijgt.

Ik hoop stiekem dat mijn trekkende buik een voorteken is. Ik gun het iedereen hoor om te gaan bevallen, maar wil zelf ook heel graag :-)

Goede tip van Lieselotje Linda. Mocht je toch gestript worden dan een combinatie met sex erbij er walla..haha

Ik moet woensdag weer voor controle. Ze heeft hierr echter al aangegeven dat het dit keer nog een gewone controle is. Pas de week daarna gaan ze kijken hoe en wat.

Heb net de site van draagdoek.nl bekeken. Erg gaaf, maar ook prijzig of ligt dat aan mij? Ik heb trouwens van een collega wel een draagzak gekregen. Zou zo'n draagdoek fijner zijn?

O ja Lieselotje heb geen tip voor je wat betreft de shelter, maar heb hem zaterdag wel in mijn handen gehad bij de babydump. Het zelf staan twijfelen, maar nog niet meegenomen.

Denk ook dat Shosiva inmiddels is bevallen, zit eigenlijk iedere te hopen dat we wat nieuws horen van haar.

Nou ga hier even een rondje met de hond schuifelen. Ze is al 12 dus qua tempo past het nu precies haha.
*Geeft Lieselotje het laatste zetje*

Ik heb samen met saxzoon een pyjama-ochtend gehad. Vond het wel gerechtvaardigd na afgelopen nacht! Niet dat ik er nu in joggingbroek veel beter uit zie, maar ja, ik kom vandaag denk ik toch niet veel verder dan de tuin.

Ik heb ook een draagdoek, geloof dat dat ding de baby-sleng heet. Maar saxzoon was daar veel te ongedurig voor, een echte woelwater. Heb hem dus niet gebruikt. Aan mijn buik te voelen heb ik nu weer zo'n hyperactieveling, dus waarschijnlijk blijft het ongebruikt in de kast liggen.

Nou, Linda, woensdag strippen, sex, ananas, tonic en pittig eten, dan is je kindje er wel donderdag

Ik ben momenteel niet zo aardig voor mijn man geloof ik, zelfs een arm om me heen in bed is al te veel. Ik heb ook zo'n last van mijn rug en kan het dan niet zo hebben. Dus die sex wordt het echt niet, ook al wil ik nog zo graag bevallen.

De laatste tijd wel vervelende dromen over de gezondheid van de beeb. Daarom valt het wachten me eigenlijk het zwaarst: ik wil gewoon weten of hij/zij gezond is.

Nadine, had jij geen kraamfeest gegeven afgelopen weekend? Hoe was het? Ik heb nog helemaal niks voorbereid voor ons kraamfeest. Regel het tegen die tijd wel denk ik. Ik moet er alleen aan denken op tijd de champagne te bestellen die we willen, de rest komt dan wel.

Lynx, wacht maar af met die kraamtranen, iedereen krijgt zijn portie over het algemeen wel. Hoeft zich niet zozeer te uiten in huilen hoor, maar je ook over de kleinste dringen druk maken e.d.

Ben ook wel benieuwd naar Soshiva.
Hier gaat t vandaag iets beter, yeah . Ik ben normaal ook uber nuchter hoor, maar er was geen houden aan. En het erge is dat je weet dat t nergens op slaat, maar toch kun je je gedachten niet de andere kant opbuigen.

Wel lekker om te horen dat meer mensen de buik missen, ik dacht echt dat ik compleet gestekkerd was .

Kan me voorstellen dat je wil weten of de beeb gezond is met zulke dromen Sax, vervelend lijkt me dat om te hebben. Denk dat iedere as mama ze wel min of meer heeft, maar als het blijft is dat maar ellendig. ff doorbijten nog
Fijn, dat het weer wat beter gaat Kwimmie!

Ja hoor, ik bijt nog gewoon 11 dagen door
pffff...wat een ongelooflijke saaie dag! Iemand nog iets leuks te melden? Of weet iemand nog leuke spelletjes? Verveel me zo en word er chaggie van!
Heel herkenbaar Lynx....... Weet het ook niet zo goed eigenlijk..... Sex????? Wie weet levert het wat op hahahhahahaha
Hahahaha.....gauw vriend bellen en zeggen dat hij heel snel naar huis moet komen....tijdsverdrijf!

Hoe is het met je pijn in je rug? Zet het door?
Nee hoor, niks spannends hier

mijn andere twee bevalling begonnen rond 3 uur in de nacht. Had het er vanmorgen met de VK over en die zei dat het dan bijna zeker was dat deze ook weer in de nacht zou beginnen. Sowieso bijna alle bevallingen beginnen spontaan in de nacht omdat dan je hormonen pieken zei ze... Dusse.... tja.... niks dus dan nu

En sex.. moet er niet aan denken.. Ben compleet frigide hahahaha
hier ook saai..heb daarstraks een rondje gewandelt en net op bed gelegen...alleen was de kleine zo druk, dat slapen onmogelijk was...grrr...
Hier ook maar weer een rondje met de hond gewandeld. Beestje vaart er wel bij :-)

Ik moet er ook niet aan denken hoor Lieselotje. Een knuffel vind ik nog wel fijn, maar voor de rest geen polonaise aan mijn lijf.

Ha ik hoop juist altijd dat het 'snachts niet gebeurd. Ben dan zo bang dat ik heel erg moe de bevalling in ga. Maar zal wel tussen mijn oren zitten...

Haha wat hebben we toch ook een spannend leven op dit moment met zijn allen...
Ik heb geen hond... maar loop wel wat af: van de bank naar de p.c. en weer terug, en terug, en terug, en terug.... soms richting de keuken om wat te snaaien... en plassen.... dat was het wel zo'n beetje

JoJo nog niet gehoord vandaag toch???
He nu je het zegt...nee die hebben we nog niet gehoord!

Nog geen nieuws van Shosiva.....

Ach zo lopen we toch nog heel wat af op een dag. Ga zo maar eens beginnen met eten te koken. Normaal een hele grote hobby van mij, maar zelfs daarvoor ontbreekt mij de motivatie.

Heerlijk zo'n klaagdagje af en toe met lotgenoten
koken is inderdaad mijn hobby ook niet meer...zeker niet als ik eerst nog naar de winkel moet..

zal morgen toch weer nodig zijn...

jojo niet voorkruipen hoor!!!
Ik vind koken op zich nog best leuk, want tijdverdrijf Maar als het dan niet te vr.... is, zoals vanavond dan ben ik wel gefrustreerd. Voor diegenen die regelmatig de recepten uit de Allerhande uitproberen: de notentortellini NIET doen.

Verder had ik gehoopt dat zoonlief overdag lekker lang zou slapen, omdat hij vannacht zo aan het spoken is geweest, maar hij was na een uurtje alweer present!

Behalve met saxzoon spelen, lezen en rondje stad weinig zinnigs gedaan. Vanavond vroeg naar bed en morgen bevallen (ja ik blijf optimistisch!).

Ik hoop dat het met Soshiva allemaal goed is gegaan.
Gaat het trouwens nog lukken, morgen naar de uni, Minie?
Ja! Studievriendin komt oppassen.

Typen met 1 hand is lastig... Miniemeis slaapt op borst. Kolf gekocht vandaag, kon al 60 ml uit 1 borst! Iig heeft meisje morgen wat te drinken als ik niet snel genoeg thuis ben.
O meiden, wat hoop ik dat jullie ook snel jullie babietjes mogen krijgen! Ik was er aan het einde van m'n zw.schap ook zooooo klaar mee! Gelukkig beviel ik 8 dagen eerder....

@ Saxmania, het was Bieteltje met het kraamfeest gisteren!

@ Bieteltje, hoe is je kraamfeest geweest? Wij hebben 't a.s. zondag van 10.00-12.30 uur. Nog tips??? Hadden jullie bijv. een bedankje? Ik las dat je soesjes met muisjes had gemaakt; wij gaan wel voor de beschuiten. We hebben een tent van 5x3 mtr op het terras in de tuin en in de garage komt een tafel met een koffiecontainer van 10 ltr, wegwerpbekertjes (wel luxe), theekannen, sap en fris, de beschuiten, koekjes met muisjes voor de kindjes, ook een schaal snoep voor de kindjes, en tenslotte hebben we een springkussen voor de kindjes. Slingers en ballonnen all over the place, wat foto's van Luuk ingesealed om in de tent te hangen. We twijfelen dus nog over een (foto)bedankje, vandaar mijn vraag aan jou.... Ik hoor het graag....

Ga nu ff kind uit bad plukken en in bed leggen (eerst nog ff afdrogen en aankleden natuurlijk ), dan lekker gtst kijken en dan Luuk voeden.

Tot later meiden!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven