Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Mmmm, wat denk je? Kun je niet wat taartjes meenemen de 24e?
Ik heb ook nog iets van 17 vrije dagen staan of zo... geen idee wanneer ik die op moet gaan maken.
Rain,

ze hebben daar toch wel genoeg lekkere hapjes.........Anders zou ik ze van te voren even waarschuwen dat wij komen!!!!!

Maar ik wil best voor je bakken...wat vindt je het lekkerst...Choco-glazuur-slagroom-etc.....
Dag lieve meiden!!

Even een stukje bijschrijven van hier!

Ik: gefelciteerd met jullie dochter! Mooie naam ook!

Maya: gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten!

Leo: Gefeliciteerd met jullie zoon! alles goed met jullie?

Voor iedereen verder een dikke knuffel, heb niet alles bijgelezen, jullie gaan zo snel!

Iedereen als eerste bedankt voor alle smsjes, kaartjes etc! Erg leuk!

Wij zijn ondertussen vanaf vrijdag thuis, en ondertussen al aardig gewend. We hebben zo'n tevreden en makkelijk mannetje, heerlijk!

Ik had al een stuk van het verhaal op hyves gezet, maar voor degene die het gemist hebben:

Ik had al een aantal dagen last van mijn rug, wat steeds erger werd. Zondagavond ben ik bij mijn schoonouders in bad gegaan, want ik kon niet meer zitten, staan of liggen. Dat hielp gelukkig even, dus gauw in bed gegaan om maar proberen te slapen. Om half 2 werd ik weer wakker van heel erge pijn in mijn rug, en ben uiteindelijk onder de douche gaan staan, dat was het enige dat een beetje hielp. Op gegeven moment kwamen er pauzes tussen de pijn, en heb ik mijn man wakker gemaakt. Die wou eerst voor geen meter wakker worden, maar toen ik zei dat ik dacht dat de bevalling begonnen was, zat ie ineens rechtop.

Hij heeft toen getimed, en er zat elke keer 4 minuten tussen de weeën die ondertussen van mijn buik naar mijn rug trokken. Om 4 uur maar het ziekenhuis gebeld wat we moesten doen, en we moesten gelijk maar even komen.

Toen we daar waren gelijk aan de CTG gelegd ( die meet weeën en de hartslag van de baby) natuurlijk alle weeën weg. Alleen nog wat harde buiken.

Daar gelegen tot kwart voor 7. De verpleegster zei al dat we wel daar mochten blijven, omdat we om 8 uur een afspraak hadden voor het draaien. Dus wij even naar buiten voor een frisse neus. Ik zat net 2 seconden op een bankje, knappen mijn vliezen! Man helemaal in paniek, die rent naar binnen voor een rolstoel en is met mij dat hele ziekenhuis doorgeraced naar de verlosafdeling.

Daar weer aan de CTG gelegd, en ik had gelijk hele heftige weeën. Maar op elke wee ging de hartslag van de baby heel erg naar beneden. Dus gelijk kwam de verloskundige binnenrennen dat er een spoedkeizersnede moest komen. Vanaf dat moment ging het heel snel, ik kreeg een infuus, er werd bloed geprikt, ik kreeg een blaaskatheter, ze stonden met z'n 3en om mijn bed.

Daarna werd man mee naar boven genomen om zich om te kleden, en ik werd ook naar boven gebracht. Daar stonden ze ook met z'n 5en om me heen, om me om te kleden en een ruggeprik te geven. Toen ze net de ruggeprik wouden zetten, werd er heel hard geschreeuwd dat ik geen ruggeprik mocht, want uit het bloedprikken bleek dat mijn bloedplaatjes te laag waren, dus heb je grotere kans op bloedingen.

Dus gelijk de OK opgereden en ben ik onder narcose geweest. Ik vond het doodeng, het was de 1e operatie van die dag, iedereen was alles aan het klaarzetten en renden om me heen, terwijl niemand iets uitlegde wat ze aan het doen waren en ik nog steeds erge weeën had.

Om 7,49 uur is onze zoon geboren. Man mocht er gelukkig bij zijn, wel in een hoekje stond hij, maar hij kon mee toen zoon meegenomen werd door de kinderarts.

ik werd om half 9 wakker, en niemand kwam me toen even vertellen hoe alles met de baby was of wat dan ook. om 9.20 uur werd ik pas opgehaald om naar de afdeling te gaan, omdat de communicatie een paar keer mis gegaan was. Lig je daar 50 minuten lang, nog helemaal geschrokken van alles, en niemand die je even kan vertellen hoe het met je kindje gaat, dat vond ik wel heel erg, en heb ik nog steeds veel moeite mee. Je mist sowieso al de geboorte van je kindje, de eerste keer hem horen huilen, en dan laten ze je ook nog zo liggen daar.

Eenmaal op de afdeling mocht hij lekker bij me liggen, en dat maakte veel goed.

Ondertussen ben ik verschrikklijk verliefd op ons mannetje, en kan ik me al haast niet meer voorstellen dat hij er niet zou zijn.

Zo, een heel verhaal, hopelijk kunnen jullie er wat wijs uit worden.. haha

Ik zal zo weer even gaan voeden, en begint iemand te mopperen naast me..

Spannend trouwens 1 oktober, ik zal er zijn!!!
wow duuvje, dat lijkt me echt superheftig, wakker worden en kind kwijt.. poeh. dikke kus mop!
Zo,duvel....Heftig hoor!Heb alle foto's bekeken op hyves....

Heerlijk hoor en gezellig met het bezoek.Jullie hebben een knap mannetje hoor!En jij nog bedankt voor het mooie kaartje X
jemig duvel wat een verhaal, wat lijkt me dat onwerkelijk... wakker worden uit een narcose en gewoon niks weten en niemand die je iets vertelt! gelukkig is met jullie mannetje alles goed, da's natuurlijk het belangrijkste!
becky zoveel uren meenemen wil ik ook wel! maar volgens het personeelsreglement mag ik maar 1 werkweek, in mijn geval dus 36 uur, meenemen. en ik heb nu dus al heel veel vrij, werk alleen volgende week donderdag en vrijdag nog, en dan nog heb ik 81 uur over die dan maar worden uitbetaald... maar ja meer vrij nemen kon echt niet, moet toch ook mijn werk af hebben en overdragen!
Duvel meissie, wat leuk dat je ons het hele verhaal verteld. Wat ontzettend naar dat je 50 minuten geen idee had hoe het met je zoontje ging! Bizar dat ze je zomaar lieten liggen, zonder uitleg of wat dan ook. Kan me voorstellen dat je je heel eenzaam en naar voelde. Maar eenmaal je mannetje in je armen maakt een heleboel goed. En nu ook alweer thuis. Heerlijk! Fijn dat het zo'n tevreden kindje is. Kun je lekker volop genieten!
ik heb buikpijn, cq prikjes boven de playground...
Duuv, ik kan me je paniek volledig voorstellen. Wat vervelend zeg, zo'n start. Maar wat fijn dat je in het ziekenhuis was en dat ze ook direct die spoedkeizersnede konden uitvoeren. Je zou maar thuis zijn geweest.....

Enneh, dat het een lief mannetje is, kan ik zo al wel zien op de foto's. Wat een mooie zoon. Je kunt apetrots zijn!!
Hellooo daar ben ik weer! Helemaal fris en fruitig!

Ik heb vannacht goed geslapen en mannetje en ik zijn weer vriendjes geworden.

Ik kan alleen geen chips en chocolade meer zien. Heb me gisteren helemaal volgevreten! Bleh

Momo thnx voor je berichtje. En nu ook al misselijk het word steeds spannender bij jou!

Mariss verdamme het zal toch niet waar zijn he! Hou de moed er nog wel in hoor.

die konijnen! Om te gieren! Volgens mij is op zijn haasjes ook best leuk!

Husky ik heb maar 42 uur gekregen. Dan kom ik er 7 te kort dus?

Zo party die taartjes zien er lekker uit!

Al moet ik er niet aan denken nu na mijn vreetbui van gistern.

Jeetje Duvel wat een verhaal! Maar leuk dat je het met ons wilt delen. Ik vond het ook wel raar dat ze je daar lieten liggen eigenlijk. Ben blij voor je dat je zo geniet van je kleine mannetje dat je er helemaal in opgaat. En dat het ook zo’n tevreden ventje is.

Ik ga zo lekker hutspot eten bij moeders. Mijn pa en mannetje zijn allebei aan het werk en het is veel gezelliger om samen te eten. Misschien kom ik vanavond nog ff langs.

Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal. Jullie zijn schatjes!
quote:DJ Momo schreef op 22 september 2009 @ 17:08:

ik heb buikpijn, cq prikjes boven de playground...trouwens beetje flauw van mezelf, geen opbeurende berichten willen horen, en wel elk (mogelijk) signaaltje hier neerzetten. zal ik niet meer doen.
Momie, van mij mag je alles hier neerzetten !!!!

Moet morgen naar de tandarts... baaaaah
Duvel, jeetje wat een verhaal zeg. Maar gelukkig is alles goedgekomen en kun je nu lekker genieten van je mannetje. Want dat het een schatje is dat hebben wij al wel gezien!

Party, alle smaken klinken goed van die taartje. Geen voorkeur hier dus.

Momo, ik vind het echt steeds spannender worden bij jou. Heb je eigenlijk ook een goed gevoel er over? Ik denk namelijk dat dat ook al heel veel zegt. Want alle kwalen kennen we wel inmiddels....Ik hoop het in ieder geval echt voor je hoor

Yaya, gelukkig ben je weer vriendjes met je man. Is wel zo fijn. en ach dat volvreten hoort er gewoon bij hoor.
Ik heb jullie ook weer gevonden!
Ik heb alleen het nieuwe topic bijgelezen, anders werd t me een beetje te veel.

Jeetje duvel, wat een heftig verhaal zeg! Lijkt me erg frustrerend dat je geen idee hebt wat er om je heen allemaal gebeurt.

Wat betreft kraamzorg is 6 uur op een dag idd standaard, wat eventueel bij problemen uitgebreid kan worden en wat minder kan worden als je niet volledig nodig hebt. Ik heb maar 3 uur omdat ik bij mn ouders in woon en mn moeder het huishouden doet. We hebben echt een super kraamverzorgster en ik zie er nu al tegen op dat ze morgen voor t laatst is.

Wat hebben jullie nog veel vakantie uren staan zeg! Ik nu nog 2 weken die ik dus achter verlof aan plak.

Hier gaat alles redelijk goed. De borstvoeding is goed opgang (mn linkertepel lekt zo erg dat zelfs 2 zoogkompressen niet genoeg zijn) maar loopt niet altijd even makkelijk. Heb best wel last van kloofjes in mn linkertepel en daarvoor nu tepelhoedje, maar nu wil hij eigenlijks niet meer zonder drinken ook rechts niet (met gaat veel makkelijker) en ik wil liever dat hij wel gewoon drinkt. Kraamverzorgster adviseerde om hem eerst zonder hoedje aan te leggen en als hij dit echt niet wilde toch het tepelhoedje te pakken. Zolang hij het verder maar goed doet. Maar ik wil t liefst zo min mogelijk hulpmiddelen erbij gebruiken. We zullen wel zien of we em weer van de hoedjes afkrijgen.

Ik zal op hyves nog even de nieuwe foto’s bekijken en dan weer even beneden bij mn mannetje kijken.
Maya, wat leuk dat jij hier ook weer bent!! Ik zal zo eens op hyves kijken.

Momo, laat die symptomen maar komen! (hoewel ik ook altijd buikpijn en prikjes boven de playground voel.....)

Positieve ovutest! Vanavond en morgen dus ook maar weer ons best doen. Zitten we op 5 dagen achter elkaar....
nog een konijnenpic nodig, speec? of heb je aan die van marriss genoeg?
5 dagen achter elkaar specu...... ik doe het je niet na, maar je kunt jezelf in ieder geval niet verwijten dat je er niet genoeg aan hebt gedaan!

Duvel, vind het echt leuk dat je je al zo snel weer hier meld en je verhaal doet. Idd raar dat je daar 50 minuten hebt gelegen zonder dat je iets wist. (maar moet wel zeggen dat het ook door de narcose kan komen, dus dat ze je het na het wakker worden verteld hebben maar dat je dat door de narcose middelen alweer vergeten bent).

Op evt. symptomen reageer ik niet meer....ik wacht gewoon tot het 1 oktober is (of al eerder bij die ultra gevoelige testen)

Maya, wat is er tegen op zo"n tepelhoedje (geen idee hoe die dingen eruit zien), als hij daarmee toch prima drinkt is dat toch ook ok? Of zie ik dat te makkelijk?

Momo, mooie ring! Maar hij kan je ook best zonder ring vragen hoor! En dan moet hij maar mee om je jurk uit te zoeken, als dat het enige is wat hem weerhoudt!

En dat nagesynchroniseerde went wel (duurde wel lang, dat dan weer wel). Maar downloaden doe ik eigenlijk zelden, wel mezelf de dvd's van gooische vrouwen beloofd voor mijn verloftijd!

Verder hier geroeid en maar weer eens vastgesteld dat ik nog prima voor niet zwanger door kan gaan, ik had nog niets verteld en niemand had wat door totdat ik het aan het einde toch maar vertelde.
Ik heb ons ook weer gevonden! (En ik heb geen zin meer om dat hele eind te wachten tot 1 oktober..)
nog een demarrage! ben benieuwd of het een massasprint wordt, of dat een van ons de koppositie kan vasthouden.
kath, wat houdt dat in dan? want testen zonder (mega of iets minder mega) tribune is natuurlijk niet leuk!

yaya, ze zei dat volgens een of ander landelijk indicatie protocol of zoiets 49 uur standaard of het basis aantal is, dan zou je er inderdaad minder hebben!

maya wat leuk dat je er al weer bent! fijn zeg dat je zo'n goede kraamverzorgster hebt, zal wel snel gaan he dat ze nu al bijna weer voor het laatst is...

fanatic succes bij de tandarts! ik moet maandag. volgens mij moesten we een half jaar geleden ook al allebei ongeveer tegelijk!
Zo, ik ben ook weer bijgelezen..

Duvel: leuk weer van je te lezen! Jeetje wat een start heb je gehad zeg, heftig.. Eerst allemaal rennende mensen om je heen, waarvan je niet weet wat ze gaan doen, en dan kom je bij, en kunnen ze je niets over je kindje vertellen. Kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt!

Heb op hyves even je foto's bekeken, wat een heerlijk mannetje is het toch.

Maya: leuk om ook weer van jou te lezen!

Wbt kraamzorg: ik krijg ook 49 uur, verdeeld over 8 dagen.

Wbt matrasbeschermer: die heb ik er toevallig vandaag opgelegd, wat een onding zeg.. Al dat gekraak en geschuif op dat ding lijkt me niets, dus ik heb er een oude strandlaken dubbelgevouwen bovenop gelegd..

Nou dat was geloof ik alles wat was blijven hangen...

Nu nog even tv kijken en dan lekker slapen (hoop ik... afgelopen nacht was het al half 4 ofzo dat ik in slaap viel :S)
T is niet dat ik een keuze heb hoor, maar ik wou gewoon dat het 1 oktober was.. (t is net Sinterklaas!) Dus geen demarrage aan mijn kant, maar misschien wel een vroegtijdige valpartij..

Liefs aan iedereen en een dikke dikke dikke dikke dikke dikke knuf aan alle oktobermeisjes zonder geduld! (en aan de rest natuurlijk, want jullie zijn ook uberlief!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven