Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kip in katenspek en monchou uit de oven is ook heel lekker.
Nou als ik de boterhamworst sta te snijden staat Jonathan al te bedelen samen met de katten
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 23 september 2009 @ 14:13:

Macaroni met gehakt en gebakken ei??? Of met gehakt en boterhamworst?? Jullie zijn echt niet lekker....

Zo aten wij 'm vroeger thuis, met gebakken ei.

Dus, gehakt en dan zo'n zakje van Knorr en rode paprika en dan geraspte kaas en een gebakken ei erbij.
Hmmm, oudste net opeghaald, wordt jongste wakker. Echt te vroeg ook. Nog niet eens anderhalf uur getukt, wordt nog lange iddag. Na ga ik toch maar van alles doen i.p.v. relaxen...

eten: ook nog geen idee. Wij eten woensdag altijd iets met pasta maar voor vanavond weet ik het nog niet.

ordi macaroni: hoe?
Ik heb wel koemelk vrije recepten nodig, ah bezoek komt eraan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Zie mijn post van 14.14 Bridge
Dan moeten ze maar lekker blijven plakken Mal. Hebbie genoeg van die rare macaroni in huis?

Kip klinkt wel goed Star. Idee voor morgen. Lekker gebakken aard en sla dr bij et voila.
quote:Suze2 schreef op 23 september 2009 @ 14:15:

Dan moeten ze maar lekker blijven plakken Mal. Hebbie genoeg van die rare macaroni in huis?

Kip klinkt wel goed Star. Idee voor morgen. Lekker gebakken aard en sla dr bij et voila.
quote:bridges6 schreef op 23 september 2009 @ 14:14:

eten: ook nog geen idee. Wij eten woensdag altijd iets met pasta maar voor vanavond weet ik het nog niet.

Tagliatelle met kip, champignons en roomsaus/Paturain.
tsja mijn aansraande lust geen macaroni zegt hij. wel spaghetti en alle andere pasta maar geen macaroni. komt inderdaad door de campingversie die zijn moeder maakte die ik overigens wel gewoon lekker vind!

weet iemand trouwens iets met soort taart waar pasta in gaat? A la hartige taart? (kon hem bij recepten hier niet vinden...) Dat lijkt me ook lekker!
Die heb ik vorige week al gegeten.

je hebt van die potjes met mascarpone saus. twee potjes, gehakt erbij en nog half bakkie masdcarpone en dan pasta erbij is ook erg goed!
Een hartige taart met pasta? Sorry, maar :puke:
ik weet wel iets met spaghetti taart idd. Is dat wat je bedoeld? Dus een taart van spaghetti.
Zonder bladerdeeg dus Star, zonder hartige taart deeg....
Ja zoiets. Ook niet met deeg en zo. Vertel Suus...
Idd Suus!
ah.nl Bridge. Zoeken bij recepten op spaghetti en taart. Is met aubergine. Ik moet hem nog maken maar vind het er lekker uit zien.

Moet nu weg. Tot straks dames
Deze misschien?

Pasta-Aubergine Taart

2 aubergines

4 el olijfolie

300 gr pasta

2 pakjes mozzarella a 125 gr

1 pot pastasaus (500 gr)

1 zakje geraspte kaas

Oven voorverwarmen op 200 graden (180). Aubergines in plakken snijden. Olie in grote koekenpan verhitten en aubergine 3 min bakken. Aubergine met mespuntje zout bestrooien. Pasta volgens gebruiksaanwijzing koken. Mozzarella in stukken snijden. Springvorm met aubergineplakken bekleden. Een derde van de pasta erop scheppen, beleggen met helft van pastasaus en beide kaassoorten. Rest van de aubergine erover verdelen. Een derde van de pasta erop scheppen. Met de rest van de saus, kaas en pasta bedekken. Springvorm met aluminiumfolie bedekken en in midden van oven ca. 45 minuten bakken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik had de gehaktvraag niet gezien Suze maar nu al te laat voor fantastische tips dus..
Ah Dank! Die laat ik even aan vent zien voor volgende week!
quote:Maleficent schreef op 23 september 2009 @ 14:10:

[...]

doe eens receptje? [afbeelding]

Vis en groenten wokken

Rijst koken

Eten

Kijk, dat scheelt me weer een boel denkwerk, Vish! Erg fijn ook dat jij loof wel kent. Voelde me al bijna een buitenlander Ook wel eens last van bolle koekjes, of dat dan weer niet?

Vanvond eten we kalfsconfetti met gebakken aardappeltjes en wortelsla.
Bolle koekjes: check... loof: check... ken ze ook hoor!
quote:Suze2 schreef op 23 september 2009 @ 14:28:

Zonder bladerdeeg dus Star, zonder hartige taart deeg....O zo. Ik ging echt al over mijn nek
Kalfsconfetti. Is dat nou niet veel werk met een perforator?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven