Good Luck
woensdag 23 september 2009 om 14:14
quote:Suze2 schreef op 23 september 2009 @ 14:13:
Macaroni met gehakt en gebakken ei??? Of met gehakt en boterhamworst?? Jullie zijn echt niet lekker....
Zo aten wij 'm vroeger thuis, met gebakken ei.
Dus, gehakt en dan zo'n zakje van Knorr en rode paprika en dan geraspte kaas en een gebakken ei erbij.
Macaroni met gehakt en gebakken ei??? Of met gehakt en boterhamworst?? Jullie zijn echt niet lekker....
Zo aten wij 'm vroeger thuis, met gebakken ei.
Dus, gehakt en dan zo'n zakje van Knorr en rode paprika en dan geraspte kaas en een gebakken ei erbij.
woensdag 23 september 2009 om 14:14
Hmmm, oudste net opeghaald, wordt jongste wakker. Echt te vroeg ook. Nog niet eens anderhalf uur getukt, wordt nog lange iddag. Na ga ik toch maar van alles doen i.p.v. relaxen...
eten: ook nog geen idee. Wij eten woensdag altijd iets met pasta maar voor vanavond weet ik het nog niet.
ordi macaroni: hoe?
eten: ook nog geen idee. Wij eten woensdag altijd iets met pasta maar voor vanavond weet ik het nog niet.
ordi macaroni: hoe?
woensdag 23 september 2009 om 14:18
tsja mijn aansraande lust geen macaroni zegt hij. wel spaghetti en alle andere pasta maar geen macaroni. komt inderdaad door de campingversie die zijn moeder maakte die ik overigens wel gewoon lekker vind!
weet iemand trouwens iets met soort taart waar pasta in gaat? A la hartige taart? (kon hem bij recepten hier niet vinden...) Dat lijkt me ook lekker!
weet iemand trouwens iets met soort taart waar pasta in gaat? A la hartige taart? (kon hem bij recepten hier niet vinden...) Dat lijkt me ook lekker!
woensdag 23 september 2009 om 14:34
Deze misschien?
Pasta-Aubergine Taart
2 aubergines
4 el olijfolie
300 gr pasta
2 pakjes mozzarella a 125 gr
1 pot pastasaus (500 gr)
1 zakje geraspte kaas
Oven voorverwarmen op 200 graden (180). Aubergines in plakken snijden. Olie in grote koekenpan verhitten en aubergine 3 min bakken. Aubergine met mespuntje zout bestrooien. Pasta volgens gebruiksaanwijzing koken. Mozzarella in stukken snijden. Springvorm met aubergineplakken bekleden. Een derde van de pasta erop scheppen, beleggen met helft van pastasaus en beide kaassoorten. Rest van de aubergine erover verdelen. Een derde van de pasta erop scheppen. Met de rest van de saus, kaas en pasta bedekken. Springvorm met aluminiumfolie bedekken en in midden van oven ca. 45 minuten bakken.
Pasta-Aubergine Taart
2 aubergines
4 el olijfolie
300 gr pasta
2 pakjes mozzarella a 125 gr
1 pot pastasaus (500 gr)
1 zakje geraspte kaas
Oven voorverwarmen op 200 graden (180). Aubergines in plakken snijden. Olie in grote koekenpan verhitten en aubergine 3 min bakken. Aubergine met mespuntje zout bestrooien. Pasta volgens gebruiksaanwijzing koken. Mozzarella in stukken snijden. Springvorm met aubergineplakken bekleden. Een derde van de pasta erop scheppen, beleggen met helft van pastasaus en beide kaassoorten. Rest van de aubergine erover verdelen. Een derde van de pasta erop scheppen. Met de rest van de saus, kaas en pasta bedekken. Springvorm met aluminiumfolie bedekken en in midden van oven ca. 45 minuten bakken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 23 september 2009 om 14:48