Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Kess schreef op 24 september 2009 @ 08:46:

Mea Culpa...

Bij Inad zat ik er natuurlijk ook gewoon 2 dagen naast. Misschien moet ik maar gewoon toegeven dat de komst van Eetje gewoon erg goed gegokt was... Nu gauw naar yoga, misschien voel ik me daarna Zen genoeg om nog een uitspraak te doen !

Nou zennen dan. En dan zie ik je straks wel weer langskomen!

En 2 dagen ernaast ga ik je echt vergeven hoor. Vrijdag of zaterdag kan ik prima mee leven
Jinny

Mal, fijn dat het leuk was met je zus. Hier ging de macaroni er ook goed in. Mijn meneer was er zeer over te spreken, vooral het gebrek aan groente sprak hem aan. Echt een vent dus...

Enka, als de kleren van je kont beginnen te zakken ben je echt goed bezig!!!! En de oplossing voor de knoopjes fobie is hilarisch.

Juud, fijn, een kussend kind! Zo schattig (denk de smeltende smiley)

Bridge, fluf ze met je dochter!
O, weer even de gids erbij gepakt. Rompers meisjes: zoet, wonder, mopppie, schatje, engel. En rompers jongens: kanjer, stoer, boef, bikkel, gaaf. :puke:

Boycotten die zooi
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, ik wil graag dat zus weer wat beter eet, dus ik had heel strategisch al mijn onweerstaanbare tonijnsalade gemaakt en daar had ze om half 3 nog anderhalve bol van op. Ik had nog een indian rose in de kast liggen van voor ik zwanger was in maat 29, nou ja, die ga ik never nooit meer passen, dus heb hem maar weggegeven aan haar met pijn in mijn hart
Aah je broek weggegeven, mmm dat is echte liefde!

Ik vind de jongensrompers wel leuk hoor! Maar die van de meisjes zijn idd te zoet, niks geen emancipatie in romperland.

Bij Cas heb ik zijn babyflashaarmetkrullen eraf laten knippen en nu kan het in principe gaan groeien. Geen idee of het hem staat maar we gaan het proberen.

De kleine man ligt trouwens weer op bed, zo chagerijnig. De grote man zit voor de tv en de allergrootste man ligt nog in bed. conclusie, de mannen boven hebben het het beste voor elkaar.
Even een vraagje van mij op de AK.
Tsja, rompers. Daar zitten kleren overheen, zeker nu het weer herfst is dus zie je toch niks van .

Ik ga zo maar eens douchen. Geen idee wat te doen vandaag. Jeetje is thuis dus die bezighouden maar wil wel even weg. Na, ik bedenk wel wat.
Mijn meisje is wel zoet, schattig, lief en een prinses hoor!

Juud: jouw mannen boffen maar!

Mal: ah lief van je! Was ze er blij mee?

Suus: nog leuke plannen vandaag? Mocht je je verveklen: nog een leuke fröbeltip...? Bij ons op kdv had iemand broertje gekregen en die trakteerde een spek met muisjes op de zijkant. (gedoopt in glazuur geloof ik...) In plastickje, erg leuk! Succes ermee!
Ik ga even naar AK Mal
Mal: mocht je er kans toe zien: wil je mijn avatar weer veranderen? Ik wil mijn oude wel weer terug...
Zo! Wat een bijleeswerk zeg! Niks van de bevalling gemist zie ik. En als enige niet naar 4 Weddings gekeken maar naar de Spaanse Droom.

Star, Enka, hoe laat gaan jullie? Ik heb nog 2 appels over, dus we gaan zaterdag nog een keer met mijn ouders. Gave schoenen, Enka (bij van Haren, Juud, zag ik in de link) en wat wordt hij lang! Was je zo maar langs of kreeg Thijmen de prik nu al?

Star, m'n vader is iemand die met weinig blij is, hij verveelt zich dan ook nog niet. Sowieso werkt hij vanuit huis nog wat.

Jinny, ik kan de dingen waar ik geen controle over heb vrij makkelijk los laten. Ik zal wel blij zijn als ik het weet, maar stress, nee.

Mal, ik ga zo je recept opzoeken van je tonijnsalade. Ga hem zaterdag maken denk ik.
Ooh jammer van de mislukte voorspelling, had je troebel zicht Char?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:bridges6 schreef op 24 september 2009 @ 09:15:

Mal: mocht je er kans toe zien: wil je mijn avatar weer veranderen? Ik wil mijn oude wel weer terug...Dat kan je zelf via mijn profiel.
Gelukkig dat hij niet tegen de muren vliegt thuis Mamax.

Geen idee nog hoe laat. Was het druk vorige keer? Hoe laat waren jullie?
Wij waren vorige keer rond elven. Gaan nu om 10 uur, daarna lunchen bij schoonouders. Vorige keer viel het erg mee met de drukte. Doe trouwens wel laarsjes aan! Vorige keer niet gedaan, maar het gras tussen de bomen is best lang en nat.
Ja dat krijg je als je zo vroeg gaat

Moet even uitvogelen hoe ik Eetje mee ga nemen
Maxicosi?
Ja duh-uh

Kan ik daar gewoon met onderstel wandelen denk je?
Ik denk het wel. Hoe gaat het met je draagdoek? Is misschien nog makkelijker. Treintje in met wagen wordt erg lastig namelijk en lopend is het wel een aardig eind de boomgaard in.
Ik ben nog steeds aan het worstelen met draagdoek
Bridge, je hebt je ouwe weer!
quote:Vishnu schreef op 24 september 2009 @ 09:33:

Ooh jammer van de mislukte voorspelling, had je troebel zicht Char?Ik zal je nog sterker vertellen: ben tijdens de yoga in slaap gevallen. Ik verwacht vanmiddag weer helder zicht te hebben, dus dan laat ik opnieuw van mij horen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zit gespannen op de bank te wachten Kess....
Kess
Hej leuk, dat wordt een boomgaardmeeting. Even snorren waar de info staat, vriend zei dat t hem wel leuk leek om za met Mare te doen.

BIB zit daar lekker dus, mmm. Nou hopelijk kan Kess de zaak wat bespoedigen!

Sorry voor gebrek aan reageren van mijn kant, druk met laatste voorbereidingen voor vertrek, morgenochtend. En wil vandaag ook nog effe kwalitie time met dochter natuurlijk.

Maar wilde hier wel snel even melden dat huis rond lijkt, wiehiew!

Kom denk nog wel even dag zegen later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven