Afvallen met...
donderdag 24 september 2009 om 20:31
Yep, alles nog in m'n mond.
Geen WKB vandaag gelukkig, hij heeft dat gaatje gat alleen gevuld. Wel met het risico om binnen een jaar alsnog een WKB aan die kies te moeten ondergaan, maar voor nu is het prima dus.
Tandarts vroeg hoe lang het geleden was dat ik voor het laatst bij de vorige tandarts was geweest.
Dat is 1,5 jaar geleden, daar ook een aantal gaatjes moeten laten vullen.
Maar die gaatjes die ik nu had, die zaten er al zeker 1,5 jaar zei hij!
Ondergebit zag er trouwens prima uit.
Morgenmiddag moet ik terug om de noodvulling van de WKB aan de linkerkant te laten vervangen voor een echte vulling.
Heeee Elo!
Dank je wel! Alles goed met jou?
Kees Boerenkool Arme jij Keessie... met dit weer boerenkool eten...
Balen van je off-day-week Drift! Heb je enige idee waar het aan kan liggen?
Erwtje, wer bisto?? Dubbeltje op z'n Kant begint nu! Zit je op dat topic? Ik kom er ook aan!!
*vliegt weg*
Geen WKB vandaag gelukkig, hij heeft dat gaatje gat alleen gevuld. Wel met het risico om binnen een jaar alsnog een WKB aan die kies te moeten ondergaan, maar voor nu is het prima dus.
Tandarts vroeg hoe lang het geleden was dat ik voor het laatst bij de vorige tandarts was geweest.
Dat is 1,5 jaar geleden, daar ook een aantal gaatjes moeten laten vullen.
Maar die gaatjes die ik nu had, die zaten er al zeker 1,5 jaar zei hij!
Ondergebit zag er trouwens prima uit.
Morgenmiddag moet ik terug om de noodvulling van de WKB aan de linkerkant te laten vervangen voor een echte vulling.
Heeee Elo!
Dank je wel! Alles goed met jou?
Kees Boerenkool Arme jij Keessie... met dit weer boerenkool eten...
Balen van je off-day-week Drift! Heb je enige idee waar het aan kan liggen?
Erwtje, wer bisto?? Dubbeltje op z'n Kant begint nu! Zit je op dat topic? Ik kom er ook aan!!
*vliegt weg*
donderdag 24 september 2009 om 20:45
donderdag 24 september 2009 om 20:53
Fijn, jullie hebben niet zoveel geschreven
Teamuitje was érg leuk, en goed georganiseerd al zeg ik het zelf (zelf met andere collega georganiseerd). Met een boot in de Biesbosch en dan halverwege een stuk lopen met een gids van Staatsbosbeheer. Heel interessant. Lekkere geluncht op boot, en 's avonds bij een tapasrestaurant gegeten. Was leuk, maar nu erg moe, want al drie nachten niet zo goed geslapen (gisteren ook offday). Pfff.... Ben echt óp...
Drift, balen dat je weer een offday hebt
Age, wat stoer dat je gewoon weer naar de tandarts bent geweest!
MdK; boerenkool
Olijf:
Teamuitje was érg leuk, en goed georganiseerd al zeg ik het zelf (zelf met andere collega georganiseerd). Met een boot in de Biesbosch en dan halverwege een stuk lopen met een gids van Staatsbosbeheer. Heel interessant. Lekkere geluncht op boot, en 's avonds bij een tapasrestaurant gegeten. Was leuk, maar nu erg moe, want al drie nachten niet zo goed geslapen (gisteren ook offday). Pfff.... Ben echt óp...
Drift, balen dat je weer een offday hebt
Age, wat stoer dat je gewoon weer naar de tandarts bent geweest!
MdK; boerenkool
Olijf:
Peas on earth!
donderdag 24 september 2009 om 21:01
Jullie lachen me allemaal uit! Nouhou (het was er ook geen weer voor ) Klinkt als een leuk teamuitje Erwt! Ben benieuwd hoe Tien haar dag en speech was (heb vanmorgen ff ge-smst, toen zaten zij en zus al lekker te geiten, dus heb er wel vertrouwen in)
Fijn dat het gebitje het weer een beetje doet Age!
Ik verloor net mijn geduld even met mijn flappie (ik ben ook zo'n digibeet) maar ga nu weer verder proberen mijn lettertypjes te installeren. Ik heb namelijk bedacht dat ik mijn eigen trouwkaartje wil gaan ontwerpen.
Voor alle meisjes met een offday: Legally blond 2 op Net5
Fijn dat het gebitje het weer een beetje doet Age!
Ik verloor net mijn geduld even met mijn flappie (ik ben ook zo'n digibeet) maar ga nu weer verder proberen mijn lettertypjes te installeren. Ik heb namelijk bedacht dat ik mijn eigen trouwkaartje wil gaan ontwerpen.
Voor alle meisjes met een offday: Legally blond 2 op Net5
donderdag 24 september 2009 om 21:08
Slecht slapen kwam van offday en beetje te druk in 't hoofd met werkdingen (onder andere teamuitje organiseren) en 'denk-dingen'. Komt vast wel goed nu ik inderdaad weekend heb. Was ook een beetje te drukke week: maandag heel lang bij oogarts, woensdag kwam 's avonds assurantiemannetje, moest ook nog allerlei dingen doen 's avonds en vandaag lange dag. Beetje te veel gewoon.
Mijn lijstje van vandaag ben ik al bijna vergeten... even denken
Mijn lijstje van vandaag ben ik al bijna vergeten... even denken
Peas on earth!
donderdag 24 september 2009 om 21:23
Vandaag:
- O: yoghurt+cruesli
- L: 2/3e wrap met paprika, 2 kleine gehaktballetjes, bruin pistoletje met tapas, puntje goddelijke-maar-o-zo-lekkere cheesecake, beker optimel, glas appelsap
- A: 2 gehaktballetjes, salade, champignonnetjes, aardappeltjes, stukje kip, 2 calamarisringen, glas rose, glas icetea, water
Op zich niet héél slecht, maar wel iets te veel denk ik. Morgen maar weer gewoon doen.
- O: yoghurt+cruesli
- L: 2/3e wrap met paprika, 2 kleine gehaktballetjes, bruin pistoletje met tapas, puntje goddelijke-maar-o-zo-lekkere cheesecake, beker optimel, glas appelsap
- A: 2 gehaktballetjes, salade, champignonnetjes, aardappeltjes, stukje kip, 2 calamarisringen, glas rose, glas icetea, water
Op zich niet héél slecht, maar wel iets te veel denk ik. Morgen maar weer gewoon doen.
Peas on earth!
donderdag 24 september 2009 om 21:42