Theehuis
donderdag 24 september 2009 om 22:36
donderdag 24 september 2009 om 22:39
vrijdag 25 september 2009 om 09:24
Ik was halverwege in slaap gevallen, maar nog even over Gezond doen enzo:
Ik eet ook vaak een wrap, met: philadelpia light, blaadje sla, gerookte kipfilt of plakjes kipfilet (van lidl inderdaad) of gegrilde paprika of zalm, met komkommer. Is lekker en gezond.
Oh en smoothies zijn wel lekker en op zich gezond, maarrrr... er wordt wel vaak gezegd bij pogingen tot afvallen 'don't drink your calories'. Omdat je snel de neiging hebt méér te eten en te drinken.
Nu even boodschapjes voor... wraps!
Ik eet ook vaak een wrap, met: philadelpia light, blaadje sla, gerookte kipfilt of plakjes kipfilet (van lidl inderdaad) of gegrilde paprika of zalm, met komkommer. Is lekker en gezond.
Oh en smoothies zijn wel lekker en op zich gezond, maarrrr... er wordt wel vaak gezegd bij pogingen tot afvallen 'don't drink your calories'. Omdat je snel de neiging hebt méér te eten en te drinken.
Nu even boodschapjes voor... wraps!
Peas on earth!
vrijdag 25 september 2009 om 12:19
quote:Kess schreef op 24 september 2009 @ 22:17:
Tosti? Dat is toch heul vet?
Ik krijg net als Erwt 's morgens geen brood weg. Voor mijn zwangerschappen bestond mijn ontbijt altijd uit een glas cola met een sigaret. Man, wat kan ik daar soms naar terugverlangen.Hahahahahaahha ik had hetzelfde, alleen soms nog wat chips erbij
Tosti? Dat is toch heul vet?
Ik krijg net als Erwt 's morgens geen brood weg. Voor mijn zwangerschappen bestond mijn ontbijt altijd uit een glas cola met een sigaret. Man, wat kan ik daar soms naar terugverlangen.Hahahahahaahha ik had hetzelfde, alleen soms nog wat chips erbij
vrijdag 25 september 2009 om 12:20
vrijdag 25 september 2009 om 12:22
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 09:24:
Ja en hoewel het fruitsuikers zijn, zijn het wél suikers.
Ja en hoewel het fruitsuikers zijn, zijn het wél suikers.