Afvallen met...
donderdag 24 september 2009 om 21:54
Ik zou je toch aanraden om iig 3 maaltijden te eten Bieb. 's Morgens boterhammen, smiddag meerdere (!) boterhammen en gewoon avond eten en dan eventueel nog tussendoortjes. Knoppers is geen ontbijt, nuts is geen gezond tussendoortje.... Dat weet je zelf ook, toch? Het is zo zonde als je wil afvallen, maar de verkeerde keuzes maakt maar wel het gevoel hebt dat je er moeite voor moet doen.
Nouja, ik hoop dat ik niet lelijk of bemoeierig over kom...
Nouja, ik hoop dat ik niet lelijk of bemoeierig over kom...
donderdag 24 september 2009 om 22:12
Nee één late dienst in de week is voldoende
...nu lekker thuis.
Ach,wapenstilstand...ik beneden met laptop en tv aan en hij boven rommelen,computeren enzo.
Geen ruzie momenteel maar wacht tot hij he gesprek uit zichzelf een keer aangaat.
(en ondertussen spaar ik stug punten door bij de woningstichting in de stad waar ik ook werk..)
...nu lekker thuis.
Ach,wapenstilstand...ik beneden met laptop en tv aan en hij boven rommelen,computeren enzo.
Geen ruzie momenteel maar wacht tot hij he gesprek uit zichzelf een keer aangaat.
(en ondertussen spaar ik stug punten door bij de woningstichting in de stad waar ik ook werk..)
donderdag 24 september 2009 om 22:13
quote:AgentL schreef op 24 september 2009 @ 22:08:
Bieb, als je al begint met een ontbijt in de ochtend dan breng je je stofwisseling al op gang. Je moet die motor opstarten 's ochtends, en dan zul je zien dat je overdag ook wat meer (gezondere!) trek hebt.ja Age,ik weet het:de kachel moet branden voor een goede stofwisseling..
Bieb, als je al begint met een ontbijt in de ochtend dan breng je je stofwisseling al op gang. Je moet die motor opstarten 's ochtends, en dan zul je zien dat je overdag ook wat meer (gezondere!) trek hebt.ja Age,ik weet het:de kachel moet branden voor een goede stofwisseling..
donderdag 24 september 2009 om 22:47
Ik hield het ook niet meer uit Keessie
Haha! Ik ging vandaag ook Que Si, Que No zingen tegen een collega die Kees heet. Andere collega vond 'm goed
Hè bah... M'n mondhoek is beschadigd door tandarts
(laptop is al uit, nu via iPhone... Maar ik ga eerst ATWT kijken voordat ik ga slapen)
Wat vinden jullie trouwens, kan ik die spoedtandarts van afgelopen maandag een berichtje sturen op Facebook? Of ga ik dan een grens over? (hij was makkelijk te googlen trouwens als je zoekt op 'tandarts+achternaam')
Haha! Ik ging vandaag ook Que Si, Que No zingen tegen een collega die Kees heet. Andere collega vond 'm goed
Hè bah... M'n mondhoek is beschadigd door tandarts
(laptop is al uit, nu via iPhone... Maar ik ga eerst ATWT kijken voordat ik ga slapen)
Wat vinden jullie trouwens, kan ik die spoedtandarts van afgelopen maandag een berichtje sturen op Facebook? Of ga ik dan een grens over? (hij was makkelijk te googlen trouwens als je zoekt op 'tandarts+achternaam')
donderdag 24 september 2009 om 23:01
Oei, Paint Shop Pro ken ik niet Keessie. Misschien eens op *Verdammt!* Nu ben ik die website vergeten...
Even diep denken.
Volgens mij was het iets van www.good-tutorials.com
Kun je daar iets op vinden?
Op zo'n site heb ik wel veel extra mogelijkheden van Photoshop ontdekt. Misschien staat er ook iets voor PSP op.
Als je een vormgevers-advies nodig hebt bij ontwerpen: roep Vinyl of mij gerust!
Even diep denken.
Volgens mij was het iets van www.good-tutorials.com
Kun je daar iets op vinden?
Op zo'n site heb ik wel veel extra mogelijkheden van Photoshop ontdekt. Misschien staat er ook iets voor PSP op.
Als je een vormgevers-advies nodig hebt bij ontwerpen: roep Vinyl of mij gerust!
donderdag 24 september 2009 om 23:04
Waarom ik die tandarts geen berichtje moet sturen? Ons contact was puur zakelijk...
Nou ja, het was ook wel wel gezellig maar toch.
En ik was niet eens bezig met kijken naar hoe leuk hij is. Maar vriendin wil me nu persé koppelen aan hem en dringt aan op
een Facebook-berichtje.
Ik weet het niet zo goed... Is niet echt mijn type ofzo. Maar daarom moet ik het júist doen van vriendin!
Nou ja, het was ook wel wel gezellig maar toch.
En ik was niet eens bezig met kijken naar hoe leuk hij is. Maar vriendin wil me nu persé koppelen aan hem en dringt aan op
een Facebook-berichtje.
Ik weet het niet zo goed... Is niet echt mijn type ofzo. Maar daarom moet ik het júist doen van vriendin!
vrijdag 25 september 2009 om 07:50