Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ik ben zo de deur uit richting mijn opleiding. Fijne dag allemaal!
Dat hoop ik Age.... Ik had 3 puisten (2 onder linker neusvleugel en 1 op mijn rechter slaap) maar voel nu een 4e opkomen op mijn kin.... *Zucht*

Oh, en mijn haar is ook vettig, maar dat moet ik vanavond verven.

Bijna weekend!
Ik ben weer iets meer in leven, na een nacht als een blok geslapen te hebben

Heb nu alleen een ander probleem! Ik stink naar knoflook , heullllll erg . Heb zelfgemaakte pesto van collega gegeten gisteren, maar ik stink echt een uur in de wind. Iemand dé wondertip van de dag? Peterselie toch? Maar da's toch heel vies om zó te eten?
Peas on earth!
Ben je er al uit Age? Wel of geen berichtje? Zou 't wel stoer vinden eigenlijk , maar alleen doen als je 't zelf wil.

Ik woog eerder deze week ineens 82, maar nu weer 82,4 . Grmpfffff... Morgen is Officiele Weegdag, dus heb nog even goede hoop
Peas on earth!
Zo, paar boodschapjes gedaan en nu zo onderweg voor spontane dierentuindeet met Vinyl. Die is hier vanochtend toch in de buurt, dus da's leuk!

*gaat voor de zekerheid een eind bij Vinyl uit de buurt staan in verband met knoflookadem*
Peas on earth!
Wat leuk Erwt! Jammer van de knofwalm!

Age, ik was gister nog effe met Kees serietje kijken. Ik ga zo eens kijken. Kees kan het zelf ook wel hoor, veel beter dan ik, maar die kijkt wel link uit om zich er mee te bemoeien, mannen en vrouwen logica enzo...
Sonja Bakker stopt ermee!

Yeeeeha! En nu ben ik naar de kapper.

om ErWt met de knofkegel. En leuk, naar de dierentuin!! Had het er pas met vriendinnen over dat we ook echt weer eens naar Burgers moesten, veel te lang geleden.

Ik heb een beetje een rare ochtend. Gister gewerkt met de ene collega, was toch weer een bijzonder flirterige aangelegenheid, en aan het einde van de avond hoorde ik 'm tegen een andere collega vertellen dat het al een tijdje uit was met z'n vriendinnetje. Dus ik ineens toch stiekum wel hoopvol, en redelijk overtuigd dat-ie wel met mij mee naar huis zou gaan, maar nee, meneer ging braaf naar z'n eigen huis. Ik helemaal verdrietig, en toen maar gewoon per sms (ja, bellen is beter, maar ik krijg het niet voor elkaar op zo'n moment..) gevraagd hoe het nou zit. De sms-conversatie die volgde komt er een beetje op neer dat-ie nooit bedacht had dat ik weleens wat meer zou kunnen willen, wat begrijpelijk is want dat heb ik 'm natuurlijk ook nooit laten weten omdat-ie een vriendin had. 't Klonk ergens een beetje alsof-ie er wel wat mee gewild had als-ie het had geweten maar nu niet meer, maar da's giswerk van mijn kant. Maargoed, denk ook helemaal niet dat we echt een goeie relatie zouden kunnen hebben ofzo, maar ik ben gewoon zo graag in z'n buurt *zucht*

Nou ja. Nog maar wat koffie en me dan eens gaan voorbereiden op een afspraak met een Belangrijke Meneer En ik denk dat ik inderdaad vanavond met wat vriendinnen vreselijk uitga in een vreselijk foute disco, helpt vast.
Deel 2 van de WKB zit erop... Volgende week deel 3

Heb even een verschrikkelijk baal-momentje van mijn slechte gebit en ga vanavond lekker pannenkoeken bakken!
Ach, arme Age Troost het als ik zeg dat het nu steeds een beetje beter wordt en dat de WKB er bijna op zit?? Gelukkig is er iig nog wat aan te doen! En veel plezier met je pannenkoeken vanavond!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zo, en nu even een kleine Spanje-update:

- we hadden een fantastisch mooi huis (4p huisje geboekt en 6p huis gekregen, wat dus betekende dat we 3 slpk en 2 badkamers hadden)

- het zwembad was ook prachtig en groot (bijna 10 x 5 m)

- de huurauto was ook al zo luxe (Mercedes), omdat we met flinke vertraging aankwamen waren alle auto's in de klasse waar we recht op hadden al verhuurd en kregen we dus een veel luxere klasse

- de routebeschrijving naar het huisje was zwaar ruk, de TomTom kende het straatje niet en hebben dus ruim een uur rondgezworven ergens in de buurt van het huisje totdat een beveilingsmannetje dat zijn ronde door de (sjieke) wijk deed, ons redde en een heel stuk voor ons uit is gereden (-> erg grappig, man sprak geen engels, alleen valenciaans maar toch begrepen we elkaar prima, hulde voor deze lieve meneer dus!)

- het weer kon helaas veel beter...we hebben een aantal tropische stortbuien gehad (straten onder water (en flink ook) en opritten van huizen die gewoon half weggespoeld waren)

- we zijn dus ook niet erg bruin en hebben ook maar 3 x kunnen zwemmen

- de natuur aan de Costa Blanca is erg mooi, de stadjes en dorpjes gezellig maar niet erg pittoresk helaas

- we zaten in het stadje Jávea maar dat heet op z'n Valenciaans Xàbia, dus da's in het begin best zoeken

- Benidorm is oerlelijk (het leek wel een soort mini-NY qua skyline)

- het zoeken naar hoe het bezineklepje van de huurauto open moest, leverde een hilarische situatie op ( )

- je kan er in de supermarkt gewoon stevige Erwtensoep van Unox kopen (en bitterballen, satésaus en hagelslag...)

- Er is een tornado geweest aan de costa blanca en het weer was dus ongewoon ontstandvastig en nat

- als de zon scheen, was het gelijk bloedjeheet

- snotverkouden worden op vakantie met koorts en al, is NIET leuk

- spaanse verkoudheden zijn erg hardnekkig (snuit, snotter, hoest hoest)

- we hadden een heel lief en mooi hagedisje in de tuin (met knalblauwe staart!)

- vliegen is niet echt mijn kopje thee, geloof ik

- we hebben een zalige vakantie gehad, ging veel te snel voorbij, wel weer lekker om thuis te zijn en de poekels zijn prima verzorgd door Erwteke!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben dur weer

Was gezellig in de dierentuin met Fniel. Heeeuleboel foto's gemaakt en beiden beetje geoefend met fotocamera. Was leuk!

Vondst van de dag, de eenhoornvis, die er best een beetje belachelijk uitziet

Peas on earth!
Moos, dus die leuke collega is geheel Vrij!? Da's op zich goed nieuws toch? Dat biedt perspectief!

Age, lekker: pannenkoeken!

Olijf, vakantie klinkt goed!

Ik ben echt heel moe, maar heb de rest van het weekend helemaal níets gepland en ga dus echt lekker niets doen! Ben zóó gaar!
Peas on earth!
Zo, ik ben er ook weer!

Presentatie ging goed en de kegel van Erwt heb ik niet opgemerkt tijdens de dierentuindate

En ja, zo ben je een dagje de hort op en dan stopt ZDNGMW ermee! Whooooohaaaaa!
Hahahaha, je hebt hem al gegoogled Erwt! Hij was zó lelijk... en het stomme is, hij weet het niet eens

Hier ook eentje helemaal gaar op de bank...
Het is misschien maar beter dat ie niet weet hoe lelijk hij is, anders zou ie helemaal depressief door het leven zwemmen
Peas on earth!
Ben thuis na een dagje veeeeeeeeeeeeel informatie. Net snel al wat boodschappen gedaan en ik mag zo van mezelf een pizza in de oven gooien

Ben gaar nu...

Ook cadeautjes voor mijn ouders gekocht. Mijn vader is gisteren 60 geworden (maar ontkent dat ) en we gaan morgen uit eten. Mijn moeder was in de zomer jarig en dat hebben we niet echt gevierd omdat zij toen zelf op vakantie waren. Dus ook voor haar nu een heus cadeau gekocht.

De dierentuindate klinkt goed en gezellig. Wat een bijzondere vis

Moos, denk je dat er ergens nog een kansje zou zijn bij je collega?

En Age voor de gebitsellende. Je hebt je portie ook wel behoorlijk gehad deze week zeg.
Nee, depressieve vissen, die kun je er maar beter niet bij hebben

Fijn dat je presentatie goed ging Vinyl!

Balen van de tandjes Age

Spannende situatie met de hot collega Moos

Een ehm.. wonderlijke vakantie Olijf.

Zo ik ben gemetamorfoosd (en dus arm) knippen en kleuren (ben maar weer es rood, blond is niets in de winter) Laarzen met platte hak, jurkje en een soort vest-achtig ding met lange punten aan de voorkant rijker. Onherkenbaar. De volgende keer neem ik wel een bordje mee: MdK.
Vinyl! Wat fijn dat je presentatie goed ging
Heeft Kees je al gezien in de gemetamorfoseerde versie Keesie?
Klinkt leuk trouwens (al snap ik dat vestachtige ding met punten niet zo goed )!
Jaaaa Kees foto!

*stapt nu in de auto naar Drift-city, Drift haar Pizza klinkt wel heel goed!*
Die moet nog effe wennen aan zijn nieuwe verloofde Ach, ik haal dit geintje minstens 1 keer per jaar uit dus zo erg schrok ie niet hoor. Ik zal vest achtig geval eens even googlen.
Maar hij heeft je in ieder geval herkend Keesie?

*gaat op pizza zitten om die te verstoppen voor Vinyl*

Op pizza zitten ;rofl:
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven