NIET groepje
vrijdag 25 september 2009 om 15:02
vrijdag 25 september 2009 om 15:14
Gisteren gingen we naar de stad om de kinderen te verwennen ( Belasting geld terug gekregen, een soort van traditie geworden om ze dan te verwennen. )
Voor Terror een hele coole Thomas treinbaan gekocht, Tut koos een playmobile kerst huis uit ( Gaaf met kerstman en vrouw, elfjes en een arreslee ) en voor A hebben we een knex kermis apparaat gekocht.
Anyway, ik had mijn zelfgehaakte omslag doek om, verwacht je toch dat Vriend dat wel eens gezien zou hebben, dat ik een doek aan het haken was.. Nee hoor. Zegt ie: "Hey, is dat nieuw? "
"Nee schat, die heb ik vorig jaar gehaakt."
Geloofde ie het gewoon niet. De mafketel
Voor Terror een hele coole Thomas treinbaan gekocht, Tut koos een playmobile kerst huis uit ( Gaaf met kerstman en vrouw, elfjes en een arreslee ) en voor A hebben we een knex kermis apparaat gekocht.
Anyway, ik had mijn zelfgehaakte omslag doek om, verwacht je toch dat Vriend dat wel eens gezien zou hebben, dat ik een doek aan het haken was.. Nee hoor. Zegt ie: "Hey, is dat nieuw? "
"Nee schat, die heb ik vorig jaar gehaakt."
Geloofde ie het gewoon niet. De mafketel
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 25 september 2009 om 15:15
vrijdag 25 september 2009 om 16:27
vrijdag 25 september 2009 om 16:36
Voor Tut trouwens een supercoole legging gekocht ( ja dames, een LEGGING ) een paarse die tot haar kuiten loopt en dan uitloopt in punten. Een echte boro-style legging.
Het kreng was vorig jaar blijkbaar hip , want toen koste hij 6 euro ( ! voor een dunne legging he , 40 denier ofzo ) en nu was hij nog maar 1 euro ghe, sla ik zomaar mijn slag.
Nog iets anders leuks. Hoe toevallig is het als een van de liefste mensen die je irl kent ineens mee post op het nietgroepje
Dian : Je kan je ei over die vervelende katten van je hier wel kwijt hoor, en voor recepten moet je bij MV ( MyleneValerie ) zijn
Het kreng was vorig jaar blijkbaar hip , want toen koste hij 6 euro ( ! voor een dunne legging he , 40 denier ofzo ) en nu was hij nog maar 1 euro ghe, sla ik zomaar mijn slag.
Nog iets anders leuks. Hoe toevallig is het als een van de liefste mensen die je irl kent ineens mee post op het nietgroepje
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 25 september 2009 om 16:39
vrijdag 25 september 2009 om 17:14
Hé, Dian en Boro, kennen jullie elkaar IRL? grappig!
Myleneke, goeie postings heb je gedaan in het vlooien-topic!
Gaat alles naar wens met je website?
Hier gaat alles ok.
Druk met werken en bezoekjes brengen aan de tandarts. Heb deze week al 4 uur in totaal in de stoel gelegen
En nog niet klaar: volgende week terug voor het 3e deel van de wortelkanaalbehandeling.
Baal nu als een stekker dus mag pannenkoeken eten van mezelf.
Hoe is het met de overige NIETjes? Bevalt je nieuwe baan Marels? Mooi stukje in de viva over Yamini! Gaat het met kleine Mier ook alles naar wens Inad?
Myleneke, goeie postings heb je gedaan in het vlooien-topic!
Gaat alles naar wens met je website?
Hier gaat alles ok.
Druk met werken en bezoekjes brengen aan de tandarts. Heb deze week al 4 uur in totaal in de stoel gelegen
En nog niet klaar: volgende week terug voor het 3e deel van de wortelkanaalbehandeling.
Baal nu als een stekker dus mag pannenkoeken eten van mezelf.
Hoe is het met de overige NIETjes? Bevalt je nieuwe baan Marels? Mooi stukje in de viva over Yamini! Gaat het met kleine Mier ook alles naar wens Inad?
vrijdag 25 september 2009 om 17:41
vrijdag 25 september 2009 om 18:10
Haha, ja boro en ik kennen elkaar, vrij goed durf ik te zeggen... Maar ik herkende haar pas toen ze het over de Terroristen had!
Ai, tandartsen! Bij mij viel wortelkanaal wel mee, het is meer het idee. Maar t blijft vervelend en dan kunnen pannenkoeken een hoop goed maken!
Ik ga straks naar een verjaardag, eens kijken of ik daar nog taartrecepten los kan peuteren... To be continued!
Ai, tandartsen! Bij mij viel wortelkanaal wel mee, het is meer het idee. Maar t blijft vervelend en dan kunnen pannenkoeken een hoop goed maken!
Ik ga straks naar een verjaardag, eens kijken of ik daar nog taartrecepten los kan peuteren... To be continued!
vrijdag 25 september 2009 om 19:46
Ik moest vandaag werken. Een van mijn collega's is er vandaag uitgepleurd. Contract niet verlengd. Beetje jammer omdat dan blijkt dat ik feitelijk alvast op haar plek aangenomen was, zeg maar. Maar ja.
Nu moet ik afwassen maar ik wil niet.
Oh, en ik voel me nog steeds niet lekker.
Nu moet ik afwassen maar ik wil niet.
Oh, en ik voel me nog steeds niet lekker.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 25 september 2009 om 20:09
Ik ga naar dit festivalletje;
http://www.metalfemalevoicesfest.be/bands.htm
http://www.metalfemalevoicesfest.be/bands.htm
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 25 september 2009 om 21:39
Leuk, Dian en Boro! Wat grappig
Marels, ben ook benieuwd naar werkervaringen. Vind je het nog leuk?
Mijn zus zegt altijd dat ze liever haar 3 bevallingen over doet dan haar wortelkanaalbehandeling, dus nog maar een extra
Yam, balen van poging maar gewoon doorgaan
Ik ga de Viva nog kopen als t lukt, vanwege Yamini en Elmervrouw.
Met ons alles goed. Miertje doet het super en we slapen redelijk. Ik voel me heel goed en heb een heel snel herstel, zo fijn.
Morgen komen Ierenouders vanuit Ierland, dus dat is leuk. Chica is helemaal enthousiast. Zijn ook echt opa en oma voor haar.
Nu
Truste allemaal straks
Marels, ben ook benieuwd naar werkervaringen. Vind je het nog leuk?
Mijn zus zegt altijd dat ze liever haar 3 bevallingen over doet dan haar wortelkanaalbehandeling, dus nog maar een extra
Yam, balen van poging maar gewoon doorgaan
Ik ga de Viva nog kopen als t lukt, vanwege Yamini en Elmervrouw.
Met ons alles goed. Miertje doet het super en we slapen redelijk. Ik voel me heel goed en heb een heel snel herstel, zo fijn.
Morgen komen Ierenouders vanuit Ierland, dus dat is leuk. Chica is helemaal enthousiast. Zijn ook echt opa en oma voor haar.
Nu
Truste allemaal straks
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 25 september 2009 om 21:48