NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Terroristen?.... Ik ga je mailen!
:-) Terroristen ja.

Je kent het wel, met bomgordel e.d. vooral als het om eten gaat. Of hun zin niet krijgen. Terror assie niet wil slapen, bij voorkeur als er vrienden op de stoep staan
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
itsie, quilten is vast kek heur. Net zoals haken. ( Hoe ist met mijn foon tasje trouwens ? :-) )
Mailtje ontvangen. :-)

Ik heb je al elders terug gemaild.
die doet goede zaken, iedereen blijft vragen waar ik hem gekocht heb. En dan zeg ik die is speciaal voor mij gemaakt door een hele lieve vriendin. Ik zeg wanneer begin je je winkeltje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gisteren gingen we naar de stad om de kinderen te verwennen ( Belasting geld terug gekregen, een soort van traditie geworden om ze dan te verwennen. )

Voor Terror een hele coole Thomas treinbaan gekocht, Tut koos een playmobile kerst huis uit ( Gaaf met kerstman en vrouw, elfjes en een arreslee ) en voor A hebben we een knex kermis apparaat gekocht.

Anyway, ik had mijn zelfgehaakte omslag doek om, verwacht je toch dat Vriend dat wel eens gezien zou hebben, dat ik een doek aan het haken was.. Nee hoor. Zegt ie: "Hey, is dat nieuw? "

"Nee schat, die heb ik vorig jaar gehaakt."

Geloofde ie het gewoon niet. De mafketel :-)
Haha, ik ben druk bezig een voorraad te haken Itsie :-) Ik had op MP een hele grote doos wol en garen op de kop getikt voor 25 euro ook tussendoor nog 2 sjaals voor mijn broer gehaakt. ( Hij wilde er 1 maar kon niet kiezen )
dat zijn de leuke aankopen boro en lekker hoor de kinderen verwennen.

wie weet is haken nog wel lucratief, tegen de tijd dat je die voorraad hebt begin je gewoon je eigen online winkeltje (met mij als shopper)
Voor Tut trouwens een supercoole legging gekocht ( ja dames, een LEGGING ) een paarse die tot haar kuiten loopt en dan uitloopt in punten. Een echte boro-style legging.

Het kreng was vorig jaar blijkbaar hip , want toen koste hij 6 euro ( ! voor een dunne legging he , 40 denier ofzo ) en nu was hij nog maar 1 euro ghe, sla ik zomaar mijn slag.

Nog iets anders leuks. Hoe toevallig is het als een van de liefste mensen die je irl kent ineens mee post op het nietgroepje :-) Dian : Je kan je ei over die vervelende katten van je hier wel kwijt hoor, en voor recepten moet je bij MV ( MyleneValerie ) zijn
leuk leuk, van die liefste mensen en van de legging

ik had me natuurlijk nog niet netjes voorgesteld. Mijn excuses

ik ben itsme, 30, twee katten, vier cavia's, twee schildpadden (die bijna allemaal namen hebben van boeken van annie m.g. Schmidt).
o ja ik werk in de gehandicaptenzorg en woon in een plaats die vlak bij jouw ligt en begint met dezelfde letter.
Hé, Dian en Boro, kennen jullie elkaar IRL? grappig!

Myleneke, goeie postings heb je gedaan in het vlooien-topic!

Gaat alles naar wens met je website?

Hier gaat alles ok.

Druk met werken en bezoekjes brengen aan de tandarts. Heb deze week al 4 uur in totaal in de stoel gelegen

En nog niet klaar: volgende week terug voor het 3e deel van de wortelkanaalbehandeling.

Baal nu als een stekker dus mag pannenkoeken eten van mezelf.

Hoe is het met de overige NIETjes? Bevalt je nieuwe baan Marels? Mooi stukje in de viva over Yamini! Gaat het met kleine Mier ook alles naar wens Inad?
oew wortelkanaalbehandeling, nog nooit gehad maar ik begreep van itsman dat het erg pijnlijk is

hier alles goed hoor. Vooral druk met werken (maar what''s new)

nu even naar de ikea, dozen halen voor in mijn klerenkast en eten

tot later
Haha, ja boro en ik kennen elkaar, vrij goed durf ik te zeggen... Maar ik herkende haar pas toen ze het over de Terroristen had!

Ai, tandartsen! Bij mij viel wortelkanaal wel mee, het is meer het idee. Maar t blijft vervelend en dan kunnen pannenkoeken een hoop goed maken!

Ik ga straks naar een verjaardag, eens kijken of ik daar nog taartrecepten los kan peuteren... To be continued!
Hahaha, grappig dat Bor en Dian elkaar kennen!

Hoooi. Ik ga nu verder teruglezen. En nu wil ik natuurlijk weten wat de relaaassie tussen Boro en Dian is
668, the neighbour of the Beast
Ik moest vandaag werken. Een van mijn collega's is er vandaag uitgepleurd. Contract niet verlengd. Beetje jammer omdat dan blijkt dat ik feitelijk alvast op haar plek aangenomen was, zeg maar. Maar ja.

Nu moet ik afwassen maar ik wil niet.

Oh, en ik voel me nog steeds niet lekker.
En waarom is iedereen weer weg als ik er ben?
Ik ga naar dit festivalletje;

http://www.metalfemalevoicesfest.be/bands.htm
En nu ga ik film kijken. Adieu.
Mogguh.

Wat grappig dat Dian en Boro elkaar blijken te kennen..

Engie, heel veel plezier onder de zon!

Weeekend!
Wortelkanaalbehandeling valt wel mee Its. Je krijgt verdoving en dan worden je zenuwen weggehaald.

Dus daarna is het over

Had ik het maar eerder laten doen
haaaaai lieve NieTertjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
goede morgen!

ik zit op de bak met Gooische vrouwen, wat een ontzettende soap! wisten jullie vast al, maar ik ben me er nu over aan het verbazen
Leuk, Dian en Boro! Wat grappig

Marels, ben ook benieuwd naar werkervaringen. Vind je het nog leuk?

Mijn zus zegt altijd dat ze liever haar 3 bevallingen over doet dan haar wortelkanaalbehandeling, dus nog maar een extra

Yam, balen van poging maar gewoon doorgaan

Ik ga de Viva nog kopen als t lukt, vanwege Yamini en Elmervrouw.

Met ons alles goed. Miertje doet het super en we slapen redelijk. Ik voel me heel goed en heb een heel snel herstel, zo fijn.

Morgen komen Ierenouders vanuit Ierland, dus dat is leuk. Chica is helemaal enthousiast. Zijn ook echt opa en oma voor haar.

Nu

Truste allemaal straks
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Fijn weekend met opa en oma Ierland, Inad!!

Ghe, grappig van Dian en Boro. Is dat echt toeval??!

Vind het gedoe op het forum allemaal niet zo leuk trouwens.

Wat jullie??

Vandaag weer 2 mooie boekenpakketjes gekregen. En mijn salaris is gestort, finally!
Everytime you make a typo, the errorists win.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven