Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Hoe kan het zijn dat er tegen sommige mensen nooit gezegd is dat ze gewoon écht niet kunnen zingen?
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 25 september 2009 @ 21:08:

Hoe eet jij 1 witte boterham 1x met hagelslag en 1x met vlokken op Age? Wel een goed trucje om calorieen te besparen

Moos let wel héél goed op

Age, waarom eet je niet wat gezonder beleg?
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 25 september 2009 @ 21:08:

Hoe eet jij 1 witte boterham 1x met hagelslag en 1x met vlokken op Age? Wel een goed trucje om calorieen te besparen

Oeps, twee boterhammen dus...

Ik weet niet waarom ik gezonder beleg eet. De verleiding is er en ik heb even geen zin om sterk te zijn en discipline te hebben...
Ben trouwens wel begonnen aan het volkorenbrood, maar de pitjes waren toch nog niet helemaal fijn... tandvlees links is nog te gevoelig dus daarom overgestapt op het enige pitjesloze brood wat er was.
Maar lieve Age, krijg je daar dan later geen spijt van? Dan baal je misschien weer dat je minder gezond gegeten hebt (en niet afgevallen bent). Voel je je niet beter als je wel gezond eet?

(niet dat je nu súperongezond eet hoor!).
Peas on earth!
Ja, ik voel me beter als ik gezond eet... maar ik verdring dat nu even.
Hé dat is gek trouwens... de huisarts zou de verwijzing voor de diëtiste opsturen, dat is nu 3 dagen geleden. Nog niks ontvangen!
Oh, anders maandag even bellen om na te vragen Age.

Ik had verwacht dat ik vandaag jurkje zou krijgen dat ik via Marktplaats besteld had. Hopelijk morgen
Peas on earth!
Lieve Age, je kan het heel goed.... Een beetje gezonder eten. Ook daar zitten lekkere dingen tussen. Echt, je kunt het hoor!
Wat voor jurkje heb je besteld Erwt?
Nou age, ik zit in net zo'n ik-heb-geen-motivatie fase... vreselijk!

Ook geen zin in gezonde dingen. Gewoon érg!
Ik zal even plaatje zoeken. Is een jurkje van Desigual, maar dan niet een héél erg drukke. Even plaatje googlen
Peas on earth!
Heb op m'n werk appels en kiwi's liggen op m'n bureau. Maar eten? Ho maar!

Misschien moet ik even op een crashdieet zodat ik 20 kilo af val. Kan ik daarna weer normaal eten

(maak je geen zorgen, no way dat ik kan crashen... want crashen = niet eten en dat kan ik niet!)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 21:38:

Ik zal even plaatje zoeken. Is een jurkje van Desigual, maar dan niet een héél erg drukke. Even plaatje googlen

Ah, Desi-Kwal...

Sorry... een vriendin en ik hebben daar een héle duidelijk mening over, hebben we bedacht in Londen

(ps, je spreekt het wél echt uit als desi-kwal)
Desigual, leuk!

Age (en Vinyl ook natuurlijk), gewoon kleine stapjes. Iedere gezonde maaltijd of ieder gezond tussendoortje is er een. En gezonde dingen zijn ook heel lekker. Dan moet je misschien iets meer tijd besteden aan bedenken wat je wilt eten, maar heb je wel iets dat lekker en gezond is
Ik vind het wél leuk

(niet alles trouwens, sommige dingen echt té druk, té oililyachtig en té meisjesachtig)
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 25 september 2009 @ 21:41:Dan moet je misschien iets meer tijd besteden aan bedenken wat je wilt eten, maar heb je wel iets dat lekker en gezond is

Dat werkt voor mij inderdaad wel goed. Even goed op zoek naar tussendoortjes die ik lekker vind en die verantwoord zijn.

Kan geen plaatje van jurk vinden trouwens, grmpfff...
Peas on earth!
Ik ben gewoon even van slag door gebit-gedoe. Kan daardoor niet zo goed harde dingen eten, dus gisteren rijst met ragout, extra champignons en spinazie. Wel het hele blikje ragout... ()
Vraagje, ik heb net mijn ouders online ingechecked voor een tripje naar Edinburgh, merkte mijn moeder op dat ik haar tweede naam er niet op heb gezet. Moet ik Ryan air daar over bellen?
@ Kees: ik denk het niet hoor....

@ Erwt: omschrijf hem eens?
Tweede naam niet belangrijk volgens mij.

Ik zoek nog even door naar plaatje Kikker. Ben 'm al op het sppor
Peas on earth!
Werkt deze?

http://www.marktplaats.nl ... urk-l-1x-gedragen-65.html
Peas on earth!
Oh ja... ik las ergens dat Leontine Borsato ook helemaal van slag was van het faillissement...

Nou... dan gaat ze toch lekker zelf weer werken?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven