Theehuis
vrijdag 25 september 2009 om 21:25
quote:Inad schreef op 25 september 2009 @ 21:23:
Beter met Turk, dat ik dat nog eens van jou mag horen
Ja, er kwam een Ier tussen, tussen mij en dat scherm. Die wilde aandacht Net als Brummetje. Heb je haar topic al gezien, Erwt?
Ja, dat dat nog eens over míjn lippen komt he
Oh, is Brummetje terug?
*zit nog steeds in waarschuwingsperiode... dus moet me inhouden *
Beter met Turk, dat ik dat nog eens van jou mag horen
Ja, er kwam een Ier tussen, tussen mij en dat scherm. Die wilde aandacht Net als Brummetje. Heb je haar topic al gezien, Erwt?
Ja, dat dat nog eens over míjn lippen komt he
Oh, is Brummetje terug?
*zit nog steeds in waarschuwingsperiode... dus moet me inhouden *
Peas on earth!
vrijdag 25 september 2009 om 21:26
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 17:34:
De groeten terug van de pinguins en de olifanten! De olifanten waren erg enthousiast, maar die pinguins nogal suffig. Ik hoop dat Vito dat niet erg vindt
Verder was 't leuk!
Nu beetje gaar op de bank. Lekker nietsdoen dit weekend!Mijn dank is groot, namens de jongens! Pinguins zijn ook suf, maar Vito ik gek op pinpins.
De groeten terug van de pinguins en de olifanten! De olifanten waren erg enthousiast, maar die pinguins nogal suffig. Ik hoop dat Vito dat niet erg vindt
Verder was 't leuk!
Nu beetje gaar op de bank. Lekker nietsdoen dit weekend!Mijn dank is groot, namens de jongens! Pinguins zijn ook suf, maar Vito ik gek op pinpins.
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 26 september 2009 om 09:44
Ze komen voor 4 dagen. Ja, zo leuk, voor hen, maar ook voor ons. Vind ze lief en Chica is dolenthousiast en voor IEr natuurlijk helemaal leuk. Hij zei van te voren steeds, we laten ze pas na een paar weken komen, maar wist wel dat dat zou veranderen zodra hij hier zou zijn Ik zei meteen al, na 1 week.
Mier dus precies een week vandaag!
Mier dus precies een week vandaag!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 26 september 2009 om 12:50
Oja, voor 2wekig Eetje! Zat uiteindelijk maar een week tussen.
Wow, dat was leuk. Heb mijn kind niet vastgehouden hele ochtend en er zit nu een grijze haar tussen zijn donkerbruine plukjes
Ierenmoeder zat aan Miertje vast geplakt. Gelukkig had ik em na voeden (oja, toen mocht ik em heel even terug ) meteen aan Ierenpa gegeven, al zei die nog: no, I wouldnt know how . Niet naar geluisterd Zat hij toch een partij te glunderen en te genieten, gnaaa
Nu heb ik slapend Miertje op arm. Hij heeft 2 uur op ierenmoeder liggen pitten Ze hebben em bij aankomst gelukkig ook even wakker gezien
Nu zijn ze met ier en chica naar hun hotel. Appartement echt te klein. straks gelukkig nieuw huis dus volgend bezoek hebben we een logeerkamer
Wow, dat was leuk. Heb mijn kind niet vastgehouden hele ochtend en er zit nu een grijze haar tussen zijn donkerbruine plukjes
Ierenmoeder zat aan Miertje vast geplakt. Gelukkig had ik em na voeden (oja, toen mocht ik em heel even terug ) meteen aan Ierenpa gegeven, al zei die nog: no, I wouldnt know how . Niet naar geluisterd Zat hij toch een partij te glunderen en te genieten, gnaaa
Nu heb ik slapend Miertje op arm. Hij heeft 2 uur op ierenmoeder liggen pitten Ze hebben em bij aankomst gelukkig ook even wakker gezien
Nu zijn ze met ier en chica naar hun hotel. Appartement echt te klein. straks gelukkig nieuw huis dus volgend bezoek hebben we een logeerkamer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook