Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Vanmiddag een bruiloft en zondag verjaardag van mijn nichtje. Morgenmiddag is JM weg, misschien neemt hij JD mee, en anders ga ik met haar wat leuks doen. Jij nog leuke plannen?

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest en voelde me daarna helemaal niet rustig meer. Inleiden gaan ze niet doen, waarschijnlijk komt uk ook weer over tijd en is de kans groot op weer een een lastige bevalling. Inleiden doen ze niet omdat daarbij de kans op complicaties ook groot zijn. Wel is de afspraak dat als het erop lijkt dat ook dit kind weer moeilijk geboren gaat worden en klem komt te zitten, dat er geen tang of vacuum gebruikt gaat worden, dan wordt het een keizersnee. Ook is er een tijdslimiet gesteld, vanaf 3 cm omtsluiting moet hij binnen 12 uur geboren worden. Vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest en die heeft me weer wat gerust kunnen stellen gelukkig, want ik kwam gisteren echt in tranen bij de gynaecoloog vandaan. Maar het kan dus nog wel 5 weken duren voordat uk komt...

Vijf jongens dus straks voor je buurvrouw?! Das een hoop zeg! Gaan ze door tot ze een dochter hebben
Ik denk dat ik zondag uitgeteld ben van de Burendag

Ik ben al gebeld door een van de bestuursleden die het opeens op haar heupen kreeg,dit moest nog en dat moest nog etc...

Ik heb dat natuurlijk allemaal afgelopen week al gedaan dus er viel een last van haar af hahaha,je hoorde het gebeuren

Pfff,wat een verhaal van de bevalling zeg! Je hebt zeker wel een lieve verloskundige? Goed dat je haar even wat hebt ingeschakeld.

Dit is het eerste kindje van de buuf,hij heeft die andere kinderen van een eerder huwelijk.

Dus alleen in het weekend een full house
Ja, de verloskundige is een stuk beter in gerust stellen dat de gynaecoloog. Ik was ook niet de eerste die nogal onzeker bij hem vandaan kwam vertelde ze. Niet dat het een onvriendelijke man is, maar nogal to the point.

Haha, ja dat zal wel dat je zondag moe bent daarvan. Fijn dat je het bestuurslid weer kon kalmeren. Veel plezier morgen!

Aha, dat scheelt, lijkt me best zwaar, 5 kinderen. Ik moet er niet aan denken zelfs...

Mooie bruiloft gehad vanmiddag, ik geloof dat de gebruiken in de afgelopen 4 jaar nogal veranderd zijn. Zowel vandaag als vorige week namen bruid en bruidegom het woord tegen elkaar en was er live muziek tussendoor. Het duurde een uur! Maar was wel mooi en emotioneel, JM was ook echt onder de indruk, ook omdat het een echt goede vriend van hem is, waarvan we eigenlijk niet verwacht hadden dat hij zou gaan trouwen. Wat ook heel mooi was, vooraf richtte zij het woord tot haar overleden moeder en stak een kaars voor haar aan, als symbool van haar aanwezigheid.

We zijn nog lekker samen uit eten geweest en daarna heeft JM me naar de auto gebracht en is hij naar het feest gegaan. Hij neemt de trein terug naar huis.
Goeiemorgen!

Ik ben nu al moe We hebben hard gewerkt gisteren,om half 7 naar de Makro in Delft gereden voor inkopen en met een volle kar en dus dito auto( de dames die mee waren zijn ook al 100+) terug.De spullen in de koelkast van het Trefpunt(gebouw hier tegenover) gelegd en rond kwart voor 10 kon ik gaan zitten.

Het was wel erg gezellig...

J en ik hebben samen nog even kaartjes gescheurd,we geven iedereen een roosje mee als aandenken,daaraan komt een kaartje.Die had ik op mn werk al gemaakt, de roosjes heb ik van een kweker hier in de buurt,scheelt gauw de helft!

wat een leuke dag toch nog Juultje,leuk dat jullie samen uit eten zijn gegaan.Geeft ook even rust na zo'n drukke dag denk ik?
Mooi die bruiloft Juultje. Ja volgens mij is tegenwoordig alles mogelijk qua huwelijken. Erg leuk vooral als het zo persoonlijk is.

Maar heb jij vandaag Burendag Luni? Ik wens je heel veel plezier.

Ik ga weer de keuken in. Krijg morgen vrienden te eten.

Maar eerst nog morgenochtend hardlopen en dan een motortochtje in de buurt. Tegen half 5 komen ze.

Nog twee weken en dan ga ik mn eerste 5 KM lopen. Hard aan het trainen dus.

Cha
Uit eten was erg gezellig samen

Leuke dag gehad, Luni?

Knap van je Cha, hoe ver loop je nu?
T was heel erg gezellig,er waren meer dan 60 mensen,huurders zoals wij en bewoners van GGZ en het ging hartstikke goed en leuk samen!

We hebben de benen onder ons lijf uit gelopen om het iedereen naar de zin te maken maar t was alle moeite waard

Nu lekker met de voetjes omhoog,ik kan ook echt amper meer lopen,alles doet zeer..Morgen de bbq's schoonmaken en dan is het klaar.

Cha,is het een speciale run waar je voor traint? Ik las zoiets..

Samen uit eten is toch altijd leuk Juultje?

Compu treft het ook met het weer zeg,wat een geluk!!!
Nou Luni dat heb je dan weer goed gedaan, pluim voor jou!!

Ik ga in voor mn eerste run (georganiseerd door de wijk) en dat is 5 KM. Lijkt zo weinig maar ooow valt wel tegen hoor. Ik train 3 keer in de week en ben aan het opbouwen. Eén keer onder begeleiding en twee keer met vriendin alleen.

Zo even voor de buis nu.
Goedemorgen !!

Goeiemorgen!

Ik doe je zelfs 1 km niet na hoor Chadi,dus alle respect

Vandaag voel ik me erg brak,lichamelijk,echt teveel gedaan gisteren maar ja.....

Hopelijk komen de foto's snel!
Net thuis, maar nu ziek, bleh. Ik hou me dus maar even rustig.

Kamperen was leuk, wel koud. CG heeft genoten, vnl. met haar fietsie over de camping scheurend.
He bah, beterschap, Compu!

Leuk dat CG het zo naar haar zin had, kamperen is altijd leuk voor kinderen he.

Wij zouden naar mijn nichtje gaan vanmiddag, maar ik heb afgebeld. Ik wilde eerst wel gaan, maar JM was het er niet mee eens. En hij heeft eigenlijk wel gelijk, ik wil te veel en daar krijg ik later spijt van. Even de rem erop dus.
Fijn,zo'n man die weet wat goed voor je is Juultje

Je nichtje loopt niet weg he...

Leuke maar koude vakantie gehad Compu,het weer was best goed toch? Hoewel een caravan niet echt geisoleerd is he..lekker dicht tegen elkaar aan gelegen?

Ik loop weer rechtop inmiddels,met dank aan pijnstillers heb ik 2 barbecues en een popcornmachine schoongemaakt.Heb een wandelingetje naar de kinderboerderij gemaakt met het brood wat over was en nu doe ik niets meer! Ben voor mn gevoel al ruim 2 dagen in touw voor de bbq enzo...Ohnee,niet voor mn gevoel,t is echt zo
Nee, nichtje loopt niet weg, maar ze vierde haar verjaardag. Maar het is wel beter dat we niet geweest zijn hoor, ook JD was erg moe, die heeft vanmiddag nog een uur op de gang liggen krijsen (IK WIL HET ZELLUF DOEN!) omdat ze de knoop van haar broek niet open kreeg.

Fijn dat je weer rechtop kunt lopen! Heb je het nu weer even wat rustiger?
En het is inderdaad wel fijn dat JM me af en toe even terugfluit
Ja,nu wordt het weer rustiger.Het was niet zo zeer het drukke dat me nekte maar het tillen en sjouwen van vrijdagavond en zaterdag.

Ik was nog even terug gegaan naar bed tot de pijnstillers werkten,daarna lekker (want het was heerlijk weer!) buiten de bbq's schoongemaakt. Eentje was geleend van een buurman,een hele gave met een soort schoorsteentje eraan.

De mannen hebben ze gisterenavond hierheen gereden met de hete kolen er nog in :-S

Op mn hyve staat bij de gadgets een slide met foto's

Daarna heb ik nog in het hoekje tegen de schutting aan in de zon kunnen zitten,die zwarte kat van de buren kwam op schoot,gezellig!

Na jullie bezoek hier heb ik de tuin opnieuw ingedeeld zodat we nog in de zon kunnen zitten,die komt nu meer achterin.
Oh Juultje, die knoop! Wat een portret.

Luni, pijn in je rug? Eens in de zoveel tijd toch?

In de caravan was het best aangenaam. Romantisch niet, met een CG tussen ons in. Maar ze was ons kruikje. :-)

De voortent was megakoud 's morgens, het is natuurlijk ook al eind september. Als de zon erbij kwam, dan werd het daar ook aangenaam.
Goeiemorgen!

Alleen als ik het overbelast of te weinig sport Compu...Nu was het een combi...

Ik ga zo dus weer sporten,was ik al van plan hoor

Lekker,zo'n kruikje

Ik ben weg,doeiiii
Sport-ze!

Ik ga CG nu in bad stoppen.
Hoi hoi, ga je met je net opgeknapte zere rug de bbq's schoonmaken Luni *kijkt moederlijk bezorgt* .....?

Maar gelukkig was je vanmorgen weer fit genoeg om te gaan sporten.

Die caravans kunnen idd erg koud zijn in het najaar. Vooral vochtig, dat is nog erger eigenlijk. Maar fijn dat je het leuk had Comp.

En Juul, goed naar je lichaam en JM luisteren hihi.

Gisteren superdruk geweest en vroeg op bed. Uitgeput.

Vandaag lekker thuis gewerkt maar toen kwam zoon af en aan aanwaaien.

Arrgggh die tussenuren en lesuitval, ik word er gek van.

Chadi
*grinn* Moederlijk bezorgd Ja,ik weet het,maar ik heb daarna geen pijnstillers meer hoeven nemen en vandaag gewoon kunnen sporten.Het deed nog wel pijn maar dat herinnert me eraan dat ik voortaan minder hooi mee moet nemen op mn vork

De sauna erna heeft veel goed gedaan en de massagestoel haalde het restje zeer weg.

Ben echt blij dat ik gegaan ben,het was ook weer retegezellig met de dames

Luister jij ook naar jezelf Chadi?? Vanavond weer rennen?

Ik ben nog even naar de drogist gegaan na het sprten,eigenlijk alleen voor surplus whitening(tegen de 'ouderdoms'vlekken in mn gezicht) maar kwam met veel lekkere cremes thuis,Tegen hangogen en kwabben in het gezicht door verzakking Oftewel anti-aging Kreeg er een klein monsterpotje bij en een testset(1,2,3) voor een week van Clinique.En wat parfumprobeersels.Die bewaar ik meestal in mn tas voor 'nood'

Een lekker dagje dus! Toen ik thuis kwam had J het huis gestofzuigd dus ik ben helemaal zen/flex enzo :-)
Nou Luni, heb jij dat nodig (anti aging etc.)? Of moet je daar op een gegeven moment allemaal aan eigenlijk?
Cha, hoe is het met hem en school nu?
Ik zie mezelf weleens terug op foto's en die liegen niet hoor Compu;-) Duidelijk de zwaartekracht die in werking is,alles gaat hangen! Mn beha kan ik wel een tandje strakker zetten maar mn gezicht is toch een ander verhaal he

Maar leuk dat je het zegt,doet goed!
Over foto's gesproken...zijn er geen van de laatste meeting?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven