Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
zaterdag 26 september 2009 om 20:53
zaterdag 26 september 2009 om 21:11
zaterdag 26 september 2009 om 22:18
Liefies, ik duik ook mijn bed in.
En sorry nog geen foto.
Tis een redelijk bekend figuur in de zakenwereld blijkbaar geloof niet dat hij het op prijs gaat stellen als ik zijn foto neerplemp
Daar komt bij dat ik het geloof ik zelf ook wel graag even voor mezelf hou nu
Heb hem net nog even gesproken ivm eventueel hierheenkomen vanavond maar gezien ons beider slaaptekort is het beter dat even niet te doen...
Gek om iemand een paar uur later dan aan de telefoon te hebben
En er zo veel veranderd is sinds de laatste keer dat je hem sprak aan de foon...
Liefjes, weltrusten...
En sorry nog geen foto.
Tis een redelijk bekend figuur in de zakenwereld blijkbaar geloof niet dat hij het op prijs gaat stellen als ik zijn foto neerplemp
Daar komt bij dat ik het geloof ik zelf ook wel graag even voor mezelf hou nu
Heb hem net nog even gesproken ivm eventueel hierheenkomen vanavond maar gezien ons beider slaaptekort is het beter dat even niet te doen...
Gek om iemand een paar uur later dan aan de telefoon te hebben
En er zo veel veranderd is sinds de laatste keer dat je hem sprak aan de foon...
Liefjes, weltrusten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 26 september 2009 om 23:04
zaterdag 26 september 2009 om 23:12
Joehoe!
Even snel!
Sum, jeetje! , Klinkt spetterend! Wat een heftigheid. En wat lekker & geil allemaal.
Benieuwd naar het vervolg..
Frizz..shit hey, zit je nu zonder MX's nummer. Zou het ergens goed voor zijn? Snap heel goed hoe gefrustreerd je bent. God Jezus, wat te doen? Hopelijk belt ie jou toevallig vanavond. Ja! Dat moet ie gewoon doen! Jij hebt ook je behoeften, kom nou!
En dan Renjerot: bedankt voor je uitgebreide reactie aan mij. Nice.
Heb er wel wat aan. En eigenlijk probeer ik al een beetje te doen wat jij schrijft: ik vind het heerlijk om niet zo in 't expatwereldje te blijven hangen, maar er ook een ander netwerk op na te houden. Met de echte locals hier is het lastig bevriend te raken, natuurlijk wel leuke contacten (ik heb mijn favo chauffeurs met wie ik veel klets bijvoorbeeld), maar echt vriendschappelijk is moeilijk. Met mijn vriendje's netwerk lukt het best om te netwerken. Tot grote ergernis van mijn vriendje, want blijkbaar is het ook normaal om toch pogingen te wagen bij bezette meisjes (telefoontjes, smsjes etc). Langzaamaan worden dingen duidelijk. Het is een bijzonder wereldje. Zo vond ik vandaag uit dat een netwerker van mijn vriendje echt een gigantisch dubbelleven leidt: woont hier samen met een expat (heull vreemd), maar houdt er 'snachts hele andere relaties op na (ik moet hierover een vriendin van me nodig inlichten bijv.) Ik verbaas me erover dat dat zo in het geniep kan gebeuren.
Maar ja.
Ik heb net een paar heer-lij-ke uren met SJ gehad. Wowie. Het wordt steeds leuker, echt. Ben helemaal blij als ik hem zie en hij ook, als ik af kan gaan op hoe hij zich gedraagt.
Godsakkes, wat een lekkere gast is het.
Even snel!
Sum, jeetje! , Klinkt spetterend! Wat een heftigheid. En wat lekker & geil allemaal.
Benieuwd naar het vervolg..
Frizz..shit hey, zit je nu zonder MX's nummer. Zou het ergens goed voor zijn? Snap heel goed hoe gefrustreerd je bent. God Jezus, wat te doen? Hopelijk belt ie jou toevallig vanavond. Ja! Dat moet ie gewoon doen! Jij hebt ook je behoeften, kom nou!
En dan Renjerot: bedankt voor je uitgebreide reactie aan mij. Nice.
Heb er wel wat aan. En eigenlijk probeer ik al een beetje te doen wat jij schrijft: ik vind het heerlijk om niet zo in 't expatwereldje te blijven hangen, maar er ook een ander netwerk op na te houden. Met de echte locals hier is het lastig bevriend te raken, natuurlijk wel leuke contacten (ik heb mijn favo chauffeurs met wie ik veel klets bijvoorbeeld), maar echt vriendschappelijk is moeilijk. Met mijn vriendje's netwerk lukt het best om te netwerken. Tot grote ergernis van mijn vriendje, want blijkbaar is het ook normaal om toch pogingen te wagen bij bezette meisjes (telefoontjes, smsjes etc). Langzaamaan worden dingen duidelijk. Het is een bijzonder wereldje. Zo vond ik vandaag uit dat een netwerker van mijn vriendje echt een gigantisch dubbelleven leidt: woont hier samen met een expat (heull vreemd), maar houdt er 'snachts hele andere relaties op na (ik moet hierover een vriendin van me nodig inlichten bijv.) Ik verbaas me erover dat dat zo in het geniep kan gebeuren.
Maar ja.
Ik heb net een paar heer-lij-ke uren met SJ gehad. Wowie. Het wordt steeds leuker, echt. Ben helemaal blij als ik hem zie en hij ook, als ik af kan gaan op hoe hij zich gedraagt.
Godsakkes, wat een lekkere gast is het.
zondag 27 september 2009 om 01:16
Jongens, Pom klinkt als een meisje-meisje!
En ik niet, zegt ze!
We hebben heul lang aan de telefoon gehangen.
Moos wanneer bel jij nou eens potverdriedubbeltjes!?
Nou Kym, ik heb MBF aan het werk gezet en die stuurde me het nummer.
En een minuut later stuurde Pom óók het nummer.
Dus heb ik MX gebeld.
Duurde even voor tot hem doordrong waar ik hem dan precies voor nodig had.
Hij moest van alles doen, maar zou me bellen als ie klaar was.
Tis tijd voor a hot steaming night!
Wat fijn dat je zo geniet Kym?
Ben je intussen ook wat rustiger en wat minder onzeker?
En ik niet, zegt ze!
We hebben heul lang aan de telefoon gehangen.
Moos wanneer bel jij nou eens potverdriedubbeltjes!?
Nou Kym, ik heb MBF aan het werk gezet en die stuurde me het nummer.
En een minuut later stuurde Pom óók het nummer.
Dus heb ik MX gebeld.
Duurde even voor tot hem doordrong waar ik hem dan precies voor nodig had.
Hij moest van alles doen, maar zou me bellen als ie klaar was.
Tis tijd voor a hot steaming night!
Wat fijn dat je zo geniet Kym?
Ben je intussen ook wat rustiger en wat minder onzeker?

zondag 27 september 2009 om 10:56
Hello sunshines, ben om 9.00 uur wakker gesmst door MI (tja als je ouders je niet wakker maken op een onverantwoord tijdstip in het weekend, dan is het een ander wel.....humm volgens mij wil Karma mij iets vertellen ) en zitten sindsdien elkaar op te geilen via sms...en daar ga ik nu mee verder, maar wilde jullie even goedemorgen zeggen . Vraag me af of Frizz een leuke nacht heeft gehad...
zondag 27 september 2009 om 11:10
Leuk leuk leuk Pom!
Dat is werkelijk waar het beste voorspel.
Maar je hebt nog even geduld nodig tot dinsdag.
Kan iemand mij vertellen waarom mijn buurvrouw gaat stofzuigen voor 8 uur 's ochtends en dan elke keer met die stofzuiger tegen mijn slaapkamermuur bonkt?
En ook ik werd wakker gesmst, maar niks opwindends helaas.
De nacht daarentegen...
It was HOT, it was SEXY, it was STEAMY.
Godverdegodver ik was alleen nogal boos dat hij te moe was voor een tweede ronde.
Maar je kunt niet alles hebben in het leven.
Dat is werkelijk waar het beste voorspel.
Maar je hebt nog even geduld nodig tot dinsdag.
Kan iemand mij vertellen waarom mijn buurvrouw gaat stofzuigen voor 8 uur 's ochtends en dan elke keer met die stofzuiger tegen mijn slaapkamermuur bonkt?
En ook ik werd wakker gesmst, maar niks opwindends helaas.
De nacht daarentegen...
It was HOT, it was SEXY, it was STEAMY.
Godverdegodver ik was alleen nogal boos dat hij te moe was voor een tweede ronde.
Maar je kunt niet alles hebben in het leven.
zondag 27 september 2009 om 11:11
Goeie morgen ladies...
Hoop geseks hier op de vroege morgen
Frizz, hoe was jouw nacht?
EN Pom, gaat er nog meer gebeuren dan alleen spannende smsjes sturen of blijft het hierbij?
En ik...nog steeds een beetje rozig maar alweer in sporttenue om eens een uurtje te gaan zweten...
Euhh....klein vraagje voor ik wegga
(en het is echt TE kinderachtig)
Hij smstje gister, ik smte terug en dat dan 2x, daarna heb ik hem nog even gebeld (en mijn god wat klonk hij moe)
En nu.....nu even niets toch?
Heb gezegd, kijk maar wanneer je weer tijd hebt.
Hem nu laten komen met een voorstel toch?
Gut ik haat dit soort strategieën.
Hoop geseks hier op de vroege morgen
Frizz, hoe was jouw nacht?
EN Pom, gaat er nog meer gebeuren dan alleen spannende smsjes sturen of blijft het hierbij?
En ik...nog steeds een beetje rozig maar alweer in sporttenue om eens een uurtje te gaan zweten...
Euhh....klein vraagje voor ik wegga
(en het is echt TE kinderachtig)
Hij smstje gister, ik smte terug en dat dan 2x, daarna heb ik hem nog even gebeld (en mijn god wat klonk hij moe)
En nu.....nu even niets toch?
Heb gezegd, kijk maar wanneer je weer tijd hebt.
Hem nu laten komen met een voorstel toch?
Gut ik haat dit soort strategieën.
zondag 27 september 2009 om 11:13
zondag 27 september 2009 om 11:19
Sum nu even laten merken dat jij ook nog een leven hebt.
Laat hem maar komen.
Alhoewel je natuurlijk ook niet dágen hoeft te wachten nu.
Yes, MX is om 5 uur vertrokken.
Ik hou er niet zo erg van als iemand blijft slapen, want dan doe ik geen oog dicht.
En HIJ slaapt nooit ergens anders dan in zijn eigen bed.
Hij zei trouwens dat hij deze keer wél wilde blijven slapen, maar hij moest zijn moeder vanmorgen ergens heen brengen.
Nu zei ie dat ie volgende keer blijft slapen.
But I don't care, waar het mij om gaat is dat ie volgende keer hetzelfde (of beter) doet als wat ie gister deed.
Laat hem maar komen.
Alhoewel je natuurlijk ook niet dágen hoeft te wachten nu.
Yes, MX is om 5 uur vertrokken.
Ik hou er niet zo erg van als iemand blijft slapen, want dan doe ik geen oog dicht.
En HIJ slaapt nooit ergens anders dan in zijn eigen bed.
Hij zei trouwens dat hij deze keer wél wilde blijven slapen, maar hij moest zijn moeder vanmorgen ergens heen brengen.
Nu zei ie dat ie volgende keer blijft slapen.
But I don't care, waar het mij om gaat is dat ie volgende keer hetzelfde (of beter) doet als wat ie gister deed.

zondag 27 september 2009 om 11:23
Sum laat hem maar even komen met een voorstel, geef hem ff de tijd om ook zelf iets te verzinnen. Jaaah, afspraak staat vast voor dinsdag, meneer is nu al bezig met wat hij voor ontbijt hij in huis haalt....fruitsalade met warme croissants ...en als ik jarretels aandoe, krijg ik extra bonuspunten, maar ga hier niet vertellen wat dat is...iets te veel informatie
zondag 27 september 2009 om 14:09

zondag 27 september 2009 om 14:23
Zoooo, even alles eruit gesport.
Alles weer lekker op een rijtje
telefoonnummer van date gewist zodat ik in een moment vcan zwakte niet hopeloze smsjes kan gaan versturen
Raar blijft dat toch, dat ik gelijk weer zo onrustig wordt.
Dat hele single leven is dan ineens wel heel erg prima
Nergens over stressen, belt tie wel, belt tie niet
Maar feit blijft staan dat een een superleuke date was.
oewwwwww Pom dat klinkt als een heule leuke date dinsdag
Sneez...leuk dat je er weer bent
*neemt boek en pot thee mee naar het terras...wat een zalig weer jongens*
Alles weer lekker op een rijtje
telefoonnummer van date gewist zodat ik in een moment vcan zwakte niet hopeloze smsjes kan gaan versturen
Raar blijft dat toch, dat ik gelijk weer zo onrustig wordt.
Dat hele single leven is dan ineens wel heel erg prima
Nergens over stressen, belt tie wel, belt tie niet
Maar feit blijft staan dat een een superleuke date was.
oewwwwww Pom dat klinkt als een heule leuke date dinsdag
Sneez...leuk dat je er weer bent
*neemt boek en pot thee mee naar het terras...wat een zalig weer jongens*