Theehuis
zondag 27 september 2009 om 15:47
Ik ken van dat rijtje alleen de Passievrucht en Nieuwe buren. Allebei lekker leesvoer. Volgens mijn moeder is Knielen op een bed violen ook een aanrader, maar mijn moeder en ik hebben niet altijd/bijna nooit dezelfde smaak qua boeken. De vliegeraar heeft veel goede recensies en staat nog wel op mijn to-read-list. Ook een lekker tijdschrift inpakken voor het even-tussendoor-lekker-relaxed-lezen.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 27 september 2009 om 16:17
In nov moet ik weer naar UWV en mag ik aangeven of en wat voor cursus/opleiding ik eventueel zou willen doen.
Ik ben er bijna uit: budgetconsulente/budgetcoach! Volgens mij is dat gewoon op mijn lijf geschreven én ook niet onbelangrijk; kan het bij een bedrijf doen maar ook zelfstandig!
Vraag me alleen af of ik dit plan nu al zou mogen deponeren bij mijn contactpersoon bij UWV dan hoef ik niet zinloos door te solliciteren nu.
Ik ben er bijna uit: budgetconsulente/budgetcoach! Volgens mij is dat gewoon op mijn lijf geschreven én ook niet onbelangrijk; kan het bij een bedrijf doen maar ook zelfstandig!
Vraag me alleen af of ik dit plan nu al zou mogen deponeren bij mijn contactpersoon bij UWV dan hoef ik niet zinloos door te solliciteren nu.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 27 september 2009 om 16:24
Lijkt me best een plan om dat nu alvast te droppen, Vish! Leuk, jij bent natuurlijk best wel ervaringsdeskundige en inderdaad eventueel zelfstandig te doen. Leuk!
Nee, dat ene is niks geworden. Nu twijfel ik of ik zal solliciteren. Niet door gewend zijn aan luxe thuiszitten hoor , maar meer door reistijd die het met zich meebrengt. Ik zou dan iedere dag zeker weten heen én terug in de file staan. Getver!
Nee, dat ene is niks geworden. Nu twijfel ik of ik zal solliciteren. Niet door gewend zijn aan luxe thuiszitten hoor , maar meer door reistijd die het met zich meebrengt. Ik zou dan iedere dag zeker weten heen én terug in de file staan. Getver!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 27 september 2009 om 16:32
zondag 27 september 2009 om 17:55
quote:Kess schreef op 27 september 2009 @ 15:27:
Oh, dat heb ik dan verkeerd begrepen. Dacht juist dat Starman 1 kindje wel voldoende vond en Eetje eigenlijk meer haar eigen plan had getrokken. Mar goed, jij bent dus ook nog volop in de race. Vond hij ook, maar beren waren ineens allemaal afgeschoten. Maar Eetje kwam idd net voor ik met de pil zou stoppen idd
Oh, dat heb ik dan verkeerd begrepen. Dacht juist dat Starman 1 kindje wel voldoende vond en Eetje eigenlijk meer haar eigen plan had getrokken. Mar goed, jij bent dus ook nog volop in de race. Vond hij ook, maar beren waren ineens allemaal afgeschoten. Maar Eetje kwam idd net voor ik met de pil zou stoppen idd
zondag 27 september 2009 om 17:58
quote:Vishnu schreef op 27 september 2009 @ 16:17:
In nov moet ik weer naar UWV en mag ik aangeven of en wat voor cursus/opleiding ik eventueel zou willen doen.
Lijkt me idd wel een handige oplossing, zou wel stom zijn als het niet zou mogen.
Wat houdt dat in Vish? Ga je dan bij een dubbeltje op z'n kant ofzo werken?
Lijkt me idd wel een handige oplossing, zou wel stom zijn als het niet zou mogen.
Wat houdt dat in Vish? Ga je dan bij een dubbeltje op z'n kant ofzo werken?
zondag 27 september 2009 om 17:59