Entertainment alle pijlers

Dexter

31-07-2009 10:57 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand wees mij er laatst op dat dit zo'n geweldige serie is maar op de zender 13th street zijn ze al bij seizoen 2 dacht ik.

Toch maar eens gaan downloaden dan =D
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik ben op aanraden van vrienden gaan kijken maar vind het niks.
Niet? oh ik zit bij elke aflevering op t puntje van mn stoel..

en er zijn maar weinig series die me kunnen boeien.
Zo, ben nu halverwege seizoen 3. Was even wennen. Overduidelijk dat de producenten eventjes niet precies wisten welke kanten ze de verschillende verhaallijnen op zouden gaan (ik mis er een paar).

Maar ik moet zeggen: nu de 6e aflevering gehad en die begint me weer te prikkelen.

Ik heb seizoen 1 t/m 3 thuis maar ben er nog niet aan begonnen.

Hoor er wel vele goeie dingen over, ik probeer dit weekend tijd te maken.
Zo, seizoen 1 heb ik helemaal gekeken.

Kan er 2 dingen over zeggen;

1: goeie serie

2: lekkere vader heeft Dexter! (ook lover van Sam van SATC)
Lekkere vader?

Gatver.

Nee, doe mij Dexter zelf maar.
Aangezien ik deze vakantie maar 4 uurtjes per dag werk, heb ik meer dan genoeg vrije tijd. Ik heb alle drie seizoenen binnen een paar weken gekeken. Heerlijke serie. Ik ben zo benieuwd of het verhaal zich gaat ontwikkelen, wie er nog meer achter zijn geheim komt etc etc. Zucht, was het maar zover!
Wij hebben net seizoen 2 afgekeken. Ben niet helemaal happy met het einde.

Zal het even in het wit zetten voor degenen die het niet willen weten:

Beetje vreemd afgeraffeld dat hij Lila vermoordde. Zomaar pats boem. Terwijl ze daar toch een leuke aflevering van hadden kunnen maken, toch? The hunt for Lila. Wat vonden jullie?

Het was voor de rest steengoed, trouwens!!

Ben benieuwd wat hij gaat doen in seizoen 3. Wordt nu gedownloaded!!
koreveen wijzigde dit bericht op 18-08-2009 21:08
Reden: voutje
% gewijzigd
Pre-Air 1ste aflevering van seizoen 4 is er al een tijdje trouwens

Iemand hier nog meer gezien?
Nee, nog neit gezien Lintworm. Ben wel klaar met alle drie de seizoenen, dus zou je een link kunnen plaatsen van die preview?

.
Whahahahaaaa Dexter! Hier nog een mega fan. Ik heb vorig jaar binnen 1 week alle bestaande afleveringen gezien. Kon niet meer stoppen met kijken. Dat hier en daar de verhaallijn niet strookte is hun vergeven. Dexter is jummie, zeker als hij in zijn strakke shirtje met handschoentjes aan op pad gaat.
Wat vond jij precies niet kloppen in de verhaallijn dan Keiser? Ben er wel benieuwd naar, want ik heb ook weleens zo'n gevoel gehad.

En ja, lekker is ie! Pfieuw!
Wat vond jij precies niet kloppen in de verhaallijn dan Keiser? Ben er wel benieuwd naar, want ik heb ook weleens zo'n gevoel gehad.

En ja, lekker is ie! Pfieuw!
Pff dat ben ik alweer vergeten. Dan zou ik nog eens terug moeten kijken (doe ik graag). Maar het ging om kleine dingetjes, zoals iemand hiervoor ook zei.
Vanavond begint seizoen 3 op 13th street, voor de liefhebbers!
Zo alle 3 seizoenen gekeken :D

Wat een geweldige serie!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:VickyP schreef op 31 juli 2009 @ 11:31:

Hmmm ik dacht meteen aan deze Dexter

[afbeelding]

Wat voor serie is dit dan?VickyP, wat mij betreft is dit de enige echte Dexter.
Heb de eerste 3 seizoenen binnen en de eerste 4 afleveringen al bekeken. Hij is goehoed!

Goed concept en Dexter is idd 'n sympathiek karakter.
Seizoen 1 heb ik inmiddels al 'af' : goed plot!
quote:Wij hebben ontdekt dat " nog even 1 aflevering kijken" zo goed als onmogelijk is, het worden er altijd minstens 3. Niet goed voor de nachtrust maar o wat spannend!!

Heb er ook last van: wallen onder m'n ogen, slaapgebrek, maar inmiddels t/m seizoen 2 gezien.

quote:koreveen schreef op 18 augustus 2009 @ 21:07:

Wij hebben net seizoen 2 afgekeken. Ben niet helemaal happy met het einde.Prima einde juist! Alle lose ends mooi opgeruimd. Ik houd niet van series die 'n seizoen eindigen met 'n cliffhanger als het vervolg nog niet in huis is. Gelukkig heb ik seizoen 3 wel in huis, maar nu kon ik tenminste even pauze nemen tussen het kijken door.
Gisteren middag was ik er gelukkig helemaal door heen! Kon eindelijk weer op 'n normale tijd naar bed hahaha!

Wanneer komt seizoen 4 uit?
Dexter is geweldig!

Ik volg het al sinds 3 jaar terug ofzo denk ik.

Een week terug zag ik al aflvering 1 van seizoen 4, die was al gelekt en te downloaden ^^

Het was weer genieten.
Ja ik heb de gelekte eerste aflevering van seizoen 4 ook al gezien en seizoen 4 is trouwens 27 sept. begonnen dus we kunnen weer smullen!
Whatever, I do what I want
Ik wil alleen maar kijken als het volledige seizoen te verkrijgen is. Aflevering voor aflevering en dan ook nog met elke keer 'n week ertussen en ook nog reclamebreaks dat trek ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven