Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Jeetje Pol wat vervelend allemaal weer. Kan me wel voorstellen hoor dat je dan ineens niet zo mondig meer bent. Grr moet je nog een dag langer wachten en wachten duurt al zo lang.

Hier niet zo goed nieuws gekregen vandaag. Vriendlief zit over 5 weken zonder werk. Zijn baas heeft niet genoeg opdrachten meer en hij wordt samen met nog een collega ontslagen. Dat kunnen we nu echt niet gebruiken, maar ja er is zeer weinig aan te doen. Vandaag direct de 1e sollicitaties gedaan, maar in de bouw is er op dit moment haast geen werk te vinden. Ik ga even troost zoeken bij mn kleine vent ben der behoorlijk van vanslag
Ooooh Maya.... wat verschrikkelijk voor jullie.

Op dat nieuws zit je nu gewoon echt helemaal niet te wachten...

Sterkte meid !! Ik hoop dat hij snel wat nieuws vindt!!!

Zit er trouwens nog iemand te luisteren naar de 90's request week op 3fm?? Leuk al die oude muziekjes
Jeetje maya, dat is zeker geen fijn nieuws, hopelijk vind hij snel iets nieuws!
Hier geen 3fm fanatic, maar is vast heel herkenbaar die 90s muziek!

Ik heb de echo van vandaag op de hyves gezet!
och, maya, wat kut zeg!!
Jeetje Maya, wat k*t zeg! Hopelijk vind hij gauw wat anders!!

Poll: Wat een vervelende toestand zeg! Dan moet je al zolang wachten, en dan nog dit ook... Gelukkig hoef je nu "maar" tot morgen te wachten en niet alsnog tot volgende week!
Jeetje Maya, wat een rotnieuws. Kan me voorstellen dat je van slag bent. Moet hij z.s.m aan de slag ergens, of hebben jullie wat speling?
Sjit Maya, dat kan je écht niet gebruiken nu... wat klote! Krijgt ie nog wel een bonus mee waarmee jullie even vooruit kunnen ofzo? Balen zeg!!!
Jeetje wat een timing Maya.. Wat een rotnieuws! Heel veel sterkte en ik hoop dat je vriend snel weer aan de slag is!
Jee Maya, dat is even een tegenvaller.... Ontzettend balen!

Poll, wat een ontactische trut pisvlek (wat een geweldig woord Momo, die houden we erin!). Ik kan me voorstellen dat je even helemaal instortte!

voor Rain, ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt. Vorige keer dat ik ongesteld was geworden, moest ik ook echt om alles janken.

Kath en Marriss, de druk ligt op jullie schouders! Marriss, ik denk ook niet dat dag 31 te vroeg is, maar ik wou je even moed inpraten.... Weet je wanneer je ovulatie precies was, of heb je niet getest? Kath, dat zware gevoel duidt bij mij meestal op niet veel goeds, maar bij mij gaat het wel altijd gepaard met puisten, dus wie weet??

Annika, ik pies me ook een ongeluk en m'n darmen zijn mega aan het rommelen (genant), maarja, ik WIL dit soort symptomen natuurlijk ook graag associeren met een zwangerschap....
quote:speculaas78 schreef op 28 september 2009 @ 20:54:

Annika, ik pies me ook een ongeluk en m'n darmen zijn mega aan het rommelen (genant), maarja, ik WIL dit soort symptomen natuurlijk ook graag associeren met een zwangerschap....Me too!!!!
Speec, die heb ik van mijn lieve dinnetje, die zegt het de hele dag door.
Pisvlek is hier ook al wel redelijk ingeburgerd hoor.. Is dat nieuw? Daarentegen vind ik Fanatics streek toch nog steeds hele rare taal uitslaan hi hi!

Druk, altijd goed! Ik presteer bijzonder goed onder druk, nu maar eens kijken of het met zwanger worden ook lukt! Overigens heb ik het mentaal al opgegeven, t is me allemaal net iets te "normaal".. Of hebben jullie nog een paar van die opfokverhalen voor me, waarin het bij de zwangeren ook net zoals altijd was en toen toch ineens zwanger...? Dan raak ik tenminste weer een beetje in de stress, fijn!
Nou kath, zal ik dan maar even.....

toen ik zwanger was voelde het wel heel erg alsof ik ongesteld werd (alleen was ik overtijd en met mijn überpunktliche cyclus was dat wel raar). Dus niet nu alvast jezelf afschrijven voor 1 oktober!

En over rommelende darmen gesproken, ik had in het begin van mijn zwangerschap echt heel veel last van flatulentie.....
Tja, ik woon in het hoge noorden. Daar noemen we dingen nog "vet gaaf" enzo. Die moderne woorden als "pisvlek" zijn hier nog niet doorgedrongen. (woonde jij ook niet hier ergens, Kath?)

Nou, eigenlijk hoor ik heel vaak dat mensen gewoon denken dat ze ongi (haha) gaan worden, maar dat er dan toch niets komt en dat ze zwanger blijken. Het KAN gewoon, het kan gewoon, het kan gewoon. Enneh, dat uitblijven van puisten zou ik toch wel zien als Een Teken (met hoofdletters) hoor! Ik denk dat je zwanger bent. Pfff, morgen maar testen?

*Gelukt om je op te fokken en in de stress te krijgen? *
ik ben trouwens zwaar gefrustreerd, had lintjes en een opstrijkpatroon besteld en volgens hen is het al afgeleverd, maar hier nog steeds niets ontvangen!
Toch een paar kleine puistjes gespot vanmorgen..

En Speec, hier "in stad" gaan we wat minder vriendelijk met elkaar om dan in dat gereformeerde dorp van jou, ha ha! Vandaar dat pisvlek wel in mijn actieve vocabulaire zit. Enneh, vet gaaf heb ik sinds de jaren 80 ook niet meer gehoord.. En ik ben nog wel geboren en getogen in dezelfde provincie als jij! (sorry, "dan jouw",want die hoor/lees ik dan wel weer vaak!)

Goed, ik ga me vandaag maar even concentreren op niet ongesteld worden, jullie ook veel plezier!
Jeeh, Early Bird-punten!!
ach kath, een paar puisten kunnen natuurlijk nog steeds bij een zwangerschap horen! Dus ik zet nog steeds in op een positieve test 1 oktober!

(Je was trouwens wel weer lekker vroeg erbij vanochtend!).

Hier geen zin, gisteren mot met man gehad, hij zegt nu ineens dat hij wss niet naar de verjaardag van mijn oma kan (100!), ik vind dat hij het gewoon niet kan maken om niet te komen, maar dat ziet hij gewoon niet in. Zo raar is het toch niet dat ik vind dat je met goed fatsoen het echt niet kunt maken om niet te komen?
Haha Kath, ik heb ook 12 jaar "in stad" gewoond en woon pas sinds een jaar in het gereformeerde dorp Maareh, ik scheld inderdaad nooit. Zoals jullie het afgelopen jaar gemerkt hebben, ben ik ontzettend sympathiek en lief en meelevend en invoelend en zachtaardig, dus dat taalgebruik past niet bij mij. *braak*

37.0 vanmorgen. Recordhoogte bereikt!

Fijn dat winderigheid op zwangerschap kan duiden, GW! Maar bij mezelf geloof ik er niet in. Eigenlijk geloof ik sowieso niet in verschijnselen voor de positieve test, want volgens mij worden alle zwangerschapsverschijnselen veroorzaakt door HCG, dus ik zou nu nog helemaal niks kunnen voelen (maar het is wel saaaaai om zo te denken...)

Verder geen nieuws, fijne dag!
ik kies kamp GW.

en kath, hier ook weer twee knalrode vulkanen op mijn wang. en pijn dat ze doen
Ooh herkenbaar GW, man is ook altijd zeer moelijk te overtuigen van het nut van familiebezoekjes en hij gaat al helemaal steigeren als ik zeg dat ie mee moet "omdat het hoort". Maar inderdaad: bij een 100ste verjaardag hoor je er gewoon te zijn. Punt.
quote:speculaas78 schreef op 29 september 2009 @ 09:06:

Haha Kath, ik heb ook 12 jaar "in stad" gewoond en woon pas sinds een jaar in het gereformeerde dorp Maareh, ik scheld inderdaad nooit. Zoals jullie het afgelopen jaar gemerkt hebben, ben ik ontzettend sympathiek en lief en meelevend en invoelend en zachtaardig, dus dat taalgebruik past niet bij mij. *braak*

hier weer een steady 36.2
En als we nou ieder weekend familiebezoekjes zouden hebben.... maar nee hoor, af en toe mijn ouders en af toe mijn zus. En verder 1x per jaar groot feest van oma waar de ooms en tantes ook komen + aanhang. Ben er gewoon nog steeds pissig over!
en specu, we zullen de 24e wel even zien hoe gereformeerd je nu bent.... of dat je toch nog een echte stadjer bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven