LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Ik denk dat je het wel gevoeld had aan je keel als je zo'n crash-intubatie had gehad. Heb daar nog zeker 3 dagen na de bevalling last van gehad namelijk.

Volgens mij moet je ook gewoon nuchter zijn voor een narcose. Nu was ik echt wel nuchter toen. Had al 24 uur niks meer gegeten, alleen maar weeën weg liggen te puffen.

Jee Laal, inderdaad relaxed! Zo'n doorslaper! Lekker! Ik ben iedere nacht weer benieuwd of Luusbaby doorslaapt. Toch slaapt ie wel aardig door hoor. 23.30 laatste fles en dan komt ie zo rond 05.00 uur weer. Vannacht ook, om 05.00 begon ie met wat huiltjes, dus ik ben eerst gewoon even naar de wc gegaan, ff wat herrie gemaakt met doorspoelen (meestal wordt ie daar weer stil van). Inderdaad was ie daarna weer stil, dus ben ik weer in bed gaan liggen, in de hoop dat hij weer verder zou gaan slapen, maar na 15 minuten begon ie toch echt te huilen en ben toen maar zijn fles gaan maken.
Wat geef jij die laatste fles trouwens laat Luus. Dan snap ik wel dat je rond 21.00 je bed induikt. Ik probeer echt om 23.00 in bed te liggen, dus Sproetekind krijgt uiterlijk 22.30 z'n laatste flesje. Kun je daar ook niet naar toe werken? Dan wordt je ook maar één keer uit je slaap gehaald 's nachts (of geeft Luusman die fles van 23.30?)
Elev, hoe doe jij dat toch, dat thuiswerken?
Luusman geeft de fles van 23.30. Dus dan slaap ik alvast vooruit. De laatste tijd ben ik vaak nog wel wakker tot een uur of 22.30-23.00 uur.

Hé luusbaby is wakker!
Miniemeis was vannacht een sterretje! 22:15 laatste voeding, geslapen tot 3:45! En toen van 4:15 tot 7:00, daarna van 7:20 tot 11:00. En nu ligt ze te slapen/kreunen/uitrekken op mijn buik.

Luus, klinkt goed hoor, dat schema van Luusbaby. Zou voor Minieman ook fijn zijn als Miniemeis om 5 uur pas kwam, maar ja, dan liggen we zo laat in bed.

Duft, heel veel plezier met je vriendin!

Ik weet trouwens niet zeker waarom je nuchter moet zijn voor narcose. Zowel het overgeven/aspireren als het misselijk zijn naderhand klinkt logisch.
Wij geven Laalbaby ook zijn laatste fles om 22:30 hoor, want ook wij willen uiterlijk 23:00 uur liggen...als hij de laatste fles om 23:30 zou krijgen dan zou ik ook erg vroeg in bed liggen.

Ik maak me geen illusies hoor...kan best dat het vannacht weer heel anders is...maar deze twee nachten waren in ieder geval al erg prettig. Laalbaby wilde net na de fles van 09:45 ook direct weer slapen Toen heb ik hem maar even wakker gehouden, ja kom zeg...overdrijven is ook een vak Maar nu ligt hij weer lekker te slapen. Hij praat in zijn slaap ik hoor allemaal piepgeluidjes.

Ik wil trouwens een dagboek gaan bijhouden voor Laalbaby. Ik ben op zoek naar een mooi boek (blanco of desnoods gelinieerd) met een harde kaft en voldoende pagina's om te schrijven en foto's in te plakken. Jullie nog een idee waar ik zoiets kan bestellen via internet? Heb al in verschillende winkels gekeken, maar kon niet direct iets vinden naar mijn zin...
HE*MA Laal. Simpel in rood of turquoise (ook een paar met patroontjes), kaft van stof, gelinieerd. Ik heb hem net gekocht voor het KDV. Maar misschien vind je die te saai. Die Moles*kine boekjes zijn ook altijd mooi, maar misschien een beetje te 'volwassen'. Paper*blanks heeft mooie boekjes ook.
Hier bij de Hema kon ik niets vinden...maar die Moles*kine spreekt met wel aan...ga ik eens even verder kijken. Geeft niet dat het er een beetje volwassen uitziet, ben juist op zoek naar een simpele kaft, en geen baby-kaft.

Thanks Sproet!
Hey Laal met je droombaby die gewoon slaapt en lief praat in zijn slaap. Als je er van houdt heeft PiP Studio ook van die A4 schriften met vrolijke printjes. Heel fleurig allemaal maar ook weer niet echt kinderachtig ofzo. Je moet er wel van houden. Ik ben geen fan maar velen rondom mij wel.
Ik ben geloof ik ook geen "happy people" Pien Ze zien er inderdaad wel leuk uit, maar is niet helemaal wat ik zoek. Wel lief dat je even meedenkt!

Ik ga dat slaaphoofd zo maar weer eens uit bed halen Tijd voor de volgende fles...en even knuffelen en kroelen...
Voor degenen die behoefte hebben aan lectuur, ik heb net even een stukje op de groep gezet (i.v.m. herkenbaarheid) onder het kopje babbelvaria-werk.

Hihi Laal toen ik het typte dacht ik meteen dat wordt 'm vast niet voor Laal.

Volgens mij ´stampt´ Pienmini af en toe recht naar beneden op mijn BMM ofzo. Heeeeeel raar gevoel!!
Of Kitch Kitchen als je inderdaad iets fleurigers zoekt. Moles*kine zijn trouwens meestal wel bij kantoorwarenwinkels (daar móet toch een ander woord voor zijn) te koop en bij 'de betere boekhandel'.

Leuk trouwens dat je dat gaat doen. Ik heb gisteravond het baby-boek van Sproetekind weer eens zitten bijwerken. Echo-foto in geplakt en geschreven over zijn eerste hapje enzo. Vond het eerste ene beetje tuttig, maar nu toch eigenlijk heel erg leuk en ik denk dat het voor hem later ook leuk is om terug te lezen.

Op het KDV houden ze ook een schriftje bij en het is de bedoeling dat wij daar ook regelmatig iets inschrijven. Ben ik wel blij mee want dan wordt ik ook min of meer gedwongen om die dingetjes op te schrijven.
Vriendinnetje is weer weg en het was heel gezellig! Weetje wat ik nou zo leuk vind aan haar? Ze is zo lekker huiselijk, kan heel goed met haar geld omgaan (in de zin van huishoudgeld enzo, daar doen we hier nog steeds niet aan) en heeft allerlei tips wat opvoeding betreft. Ik word daar altijd zo rustig van in mijn hoofd, ik ben zelf nl niet zo georganiseerd. Ik word daar altijd zo knussig van, bij haar ga je automatisch de kaarsjes aandoen, een kopje thee zetten en een maillot aantrekken. Heerlijk! En nu is ze weer weg en vind ik het ineens zo leeg zonder haar...

Oh ja, mijn eigenste babyV. slaapt al 2 weken door he? Ik durfde het niet te zeggen, omdat ik bang ben dat ik dan de goden verzoek ofzo, maar hij slaapt dus vrijwel elke nacht door tot half 7 ongeveer. Vanmorgen was het zelfd 7 uur. Mini en lief lagen nog te slapen toen we weer boven kwamen, dus we zijn er heel stilletjes bij gaan liggen, was zo gezellig. Ben wel blij dat we net voor de geboorte van Mini een XXL-bed hebben gekocht, het hele gezin past erin

Pien, ik ben dol op PiP!
Hihi Duft jou vind ik er ook veel meer een type voor.

En wat klinkt het toch vreselijk knus bij jou, zowel je XXL bed als je ochtend met je vriendinnetje. Je ziet haar zeker niet heel vaak omdat je haar nu eigenlijk al weer mist. Gek is dat he, maar wel fijn, dat sommige mensen dat bij je teweeg kunnen brengen. Dat je je zo fijn en op je gemak voelt, en zo gelukkig. Ik had dat van het weekend dus. Dat je gewoon energie krijgt van iemands aanwezigheid.

Nog even lekker nagenieten hoor Duft.
Wat leuk dat jij dat schrijft over je vriendin Duft. Ik heb dat namelijk weer als ik verhalen van jou lees. Niet dat ik jouw ongeorganiseerde (en soms volgens mij best wel drukke) leven wil overnemen, maar ik vind het dan juist weer zo knap hoe jij van alles kunt genieten en zo stil staat bij wat jij 'geluksmomentjes' noemt. Daar zou ík dan wel weer wat meer van willen hebben.

Wel mooi toch, dat iedereen wel weer iets van een ander kan leren? Maar bovenal leuk dat jullie zo'n gezellige ochtend hebben gehad!
Oeh, en opnieuw een doorslapertje, wat heerlijk! Willen jullie moeders-van-doorslapers niet even een hartig woordje spreken met Sproetekind?
Ik geniet ook altijd zo van die verhalen van Duft...ik zie het altijd al helemaal voor me...en nu heb ik dus meteen zin om kaarsen te kopen, een XXL bed en een tweede kind te maken Maar ik heb dat eigenlijk met jullie allemaal wel, ik kan me gewoon niet voorstellen dat er ooit een moment zou komen dat we elkaar niet meer "spreken"... Lief zegt het ook altijd zo leuk als in een avondje niet inlog "moet je niet naar je meisjes?"

Haha Duft, dat jij dat merk wel leuk vindt verbaasd mij ook niets!
Hihi Laal, Pienman die zei gelijk bij thuiskomst: "Toch wel lekker he schat zo'n computer. Heb je ze gemist? "

En we hebben dit in het verleden wel vaker gezegd maar Sproet heeft zo gelijk, dat we van elkaar kunnen leren. En in het 'echte leven' waren we elkaar misschien/waarschijnlijk nooit tegengekomen dus zo zie je maar weer.
Haha Pien...Laalman net zo...toen we de laatste keer op vakantie waren weet hij eigenlijk dat je midden in de nacht hebt liggen smsen?

Toen Mien was bevallen kreeg ik van Elev nog een sms 's avonds toen we naar bed gingen...Laalman: "Wie is dat nu weer...?" en ik: "Sssst, dat is 1 van de meisjes, dat is belangrijk!!!"

Toen ik net net net bevallen was van Laalbaby moest ik me serieus inhouden om niet direct te smsen...zo graag wilde ik jullie op de hoogte stellen. Maar ja het was diep in de nacht...was blij dat het rond 7 uur was, zodat ik je op de hoogte kon stellen
Wat een betrokken mannen toch Sproetman heeft toen ik net bevallen was nog geprobeerd een stukje op de groep te schrijven, maar ik had jullie natuurlijk al lang op de hoogte gebracht en hij zag toen ook al meteen het topic met mijn berichtjes, en heeft het dus maar laten zitten. Vond het wel heel lief dat hij daar aan dacht. Hij vindt soms nog steeds wel dat ik veel op het forum zit, maar hij vindt het tegelijkertijd heel bijzonder, zo'n vriendschap. Hij had ook in de Viva zitten lezen (over 10 jaar Viva forum) en hij was er best van onder de indruk.
Geestig ik noem jullie ook altijd de meisjes.

Enne ja hij weet wel van mijn nachtelijke sms sessie maar hij is wel wat gewend met mij. En tja nou ja ik was toch al wakker van naar het toilet gaan dus toen moest ik wel antwoorden. Toch?!
quote:Peanutje schreef op 29 september 2009 @ 14:52:

En tja nou ja ik was toch al wakker van naar het toilet gaan dus toen moest ik wel antwoorden. Toch?!

Uiteraard, ik zou hetzelfde doen

Laalman vind het ook wel bijzonder deze vriendschap...maar soms wordt er ook danig misbruik van gemaakt Als ik iets niet wil kijken op tv dan is het "ja, maar jij gaat toch naar de meisjes, dan kan ik dat wel kijken..."
quote:Lalie schreef op 29 september 2009 @ 14:58:

Laalman vind het ook wel bijzonder deze vriendschap...maar soms wordt er ook danig misbruik van gemaakt Als ik iets niet wil kijken op tv dan is het "ja, maar jij gaat toch naar de meisjes, dan kan ik dat wel kijken..."Hahahahaha zelfde bij ons thuis!
Luusman begrijpt het echt niet, als ik jullie zo lees...

Supercool dat jullie mannen zo reageren!

Ik noem jullie trouwens ook 'de meisjes'.

Tjonge, ik heb vandaag bedacht dat ik de schuifpui gewoon dicht houd en niet op een kiertje zodat onze poes in en uit kan wandelen. Dit ivm de vele dode en levende dieren die ze steeds mee naar binnen brengt. Nu komt ze wéér aanlopen met een dode muis.... Ze staat nu te springen voor de schuifpui, zó trots dat ze weer een beest gevangen heeft. Gelukkig is de schuifpui dicht.
Bah! Nu kijk ik net even en ze heeft gewoon de kop van die muis opgegeten!!

De romp en de achterpoten liggen er nog, en alle ingewanden hangen eruit... Yuk! Tóch moet ik er dan even goed naar kijken, naar die piepkleine darmpjes en maagje en lever...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven