Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Met wurm is alles gelukkig goed (ik heb het idd mss een beetje ongelukkig geformuleerd).
Nou nog één groepsknuf, en dan ga ik even douchen...

oooooooh, ik wil wel graag dat middelste poesje zijn!
Nee joh, geeft niets, snap je heel goed, maar dat was gewoon mijn eerste gedachte...
Schattig he...

Vriend komt net thuis met 2 films: Soldaat van Oranje (hij vindt het een gebrek in mn opvoeding dat ik die nog nooit heb gezien ) en Slumdog Millionaire. Dus lekker filmavondje hier!
slumdog millionaire heb ik ooit in het vliegtuig gezien, die vond ik zo moooi!

Heb hier vanavond met vriendinnen afgesproken, heb er nu eigenlijk niet veel zin in, maar ik denk dat ik toch maar ga. Manlief zei al dat hij heel moe was en heel vroeg wilde gaan slapen.
Beetje afleiding is soms wel fijn GW... wel echt sneu voor je man. En voor jou ook lastig dat je niets voor hem kunt doen... *behalve 'er zijn' natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je wilde dat je hem iets beter kon laten voelen...

Nou ik ga nu écht douchen (en onder de douche eens bedenken wat we nooouuu weer moeten eten...
schrok me ook de tandjes, GW. ga snel op hyves kijken.
quote:Marriss schreef op 02 oktober 2009 @ 16:45:

Moom, snap je baalgevoel helemaal... en nee, er is inderdaad geen kont meer aan Ik hou me maar steeds voor dat ik deze kutgevoelens heeeel snel ga/wil vergeten als ik ein-de-lijk zwanger ben...

ja, daar houd ik me ook maar aan vast!

lieve plaatjes allemaal
Vooral die eerste he?

*neeeeeee ik heb nog steeeeeds niet gedoucht*
haaai ik ben weer terug van de 3d echo en onze mini is af! Echt fantastisch om te zien. Ik plak zo plaatjes op hyves.

Enne is de zwarte lotto al gesloten? We hebben 70% zekerheid wat het wordt namelijk.

gw, ik schrik me rot, snel gelezen op hyves en ik reageer daar dadelijk ook even.

Nu even frietjes bakken, heb eigenlijk beef shanghai achtig iets liggen maar dat staat me zo tegen op dit moment.
de lotto is pas gesloten tot jij bekend maakt wat het wordt.

ik zit de nieuwste private practice te kijken. eerste minuut heb ik alleen maar heel hard NEE! NEE!! gegild.

spannend!!!!

beck, wij hadden ook frietjes.
Ik moet nog eten... het menu voor vanavond is sla, aardappelschijfjes & zo'n braadstoom gebeuren van de maggi
Oh Beck vertel vertel!!! Geen idee wat ik gegokt heb, maar ik ga hierbij voor een jochie!! Heppikutgoed???

Hier oma's groentesoep met tosti's (ham/kaas/ananas en geitenkaas/honing) Had niet meer inspiratie dan dit
Oh zie dat ik eerder een meisje had gegokt... nu heb ik sowieso prijs

Daphne Bunskoek ook al zwanger...
hoe kom je bij daphne bunskoek? Waaaaaar komt die info vandaan. En ik krijg de foto's niet geupload op hyves, heb de foutmelding al doorgegeven.
Ik zag een voorstukje van dat stomme nieuwe programma CQC waarin ze dat zegt... maar begin een beetje te twijfelen want zie het nergens op internet staan.
CQC is zo'n stom programma..... heb er ook echt een hekel aan..

Vriendlief is de gang aan het schuren (voor zover je het een gang mag noemen)

Het lijkt wel alsof HIJ nesteldrang heeft... heeft elke dag opgeruimd (hij was een week vrij)
haha fanatic, handig zo'n vent!

foto's online, eindelijk gelukt.
Hey Meiden!!

Net terug van de echo!! Het was weer superleuk, en het is nog steeds een jongentje!!! Maar ook nu had ie niet echt veel zin om op de foto te gaan. Ik zal ze morgenochtend wel even inscannen en op de hyves zetten.

We hebben wel 2 leuke foto’s meegekregen. Op 1 foto zit ie met 2 vingers in zijn neus!!

Hij zit heel veel met zijn handjes bij zijn gezicht en in zijn mond. Echt schattig om te zien.

Vanochtend bij de VK ook alles prima. Bloeddruk was goed en ook de groei was op schema.

Op 5 november hebben we een afspraak gemaakt voor de pretecho! Ik heb er nu al zin in. En op 30 oktober moeten we weer naar de VK.

Erine, we hebben een Opel Vectra stationwagen gekocht. Een Dinsdag kunnen we hem ophalen.

Getver Kath en ik heb mijn duimen nog wel kapot geduimd voor je. Nu alles op Speec dan!

En Husky hoe was je laatste werkdag! Wel lekker zeker dat het erop zit?

Erine tot over 3 dagen en geniet er van he meisje!

Jeetje GW dat is niet zo mooi, en ik snap dat je mannetje daar flink van baalt en jij daar mee ook.
quote:yaya1 schreef op 02 oktober 2009 @ 20:25:

Getver Kath en ik heb mijn duimen nog wel kapot geduimd voor je. Nu alles op Speec dan!

En Annika!!!!

(speecs buikpijn is overigens weer als sneeuw voor de zon verdwenen......)
ja maar annika duurt nog een weekie.. eerst jij speec!!! tsjk. vaag he, dat soort buikpijn!! weer vet spannend dus!?!?
oooh spannend specu! Ik zit al weer in de duimmodus hoor!
oh en 70% kans op een jongentje! Een klein binkie dus! Echt zo leuk. En als het achteraf, over 10 weken, een meisjes blijkt te zijn is het net zo leuk.
ik dacht het al te zien, beck. moet er al een blauwe jompel?

hoeveel van die xtra echo's krijg je nu nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven