Bezemtopic deel 4
maandag 5 oktober 2009 om 13:00
maandag 5 oktober 2009 om 13:02
Gold
Ga even naar de opening en klik dan op wijzigen
Klik op het (ja wat is het) soort schakel en dan deze URL toevoegen.
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m4093120
Klik op OK
En dan moet je de naam "oude topic" invoeren.
Snappie?
Ga even naar de opening en klik dan op wijzigen
Klik op het (ja wat is het) soort schakel en dan deze URL toevoegen.
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m4093120
Klik op OK
En dan moet je de naam "oude topic" invoeren.
Snappie?
maandag 5 oktober 2009 om 13:05
Hai Bezemladies, zou ik aan mogen sluiten hier?
Ik wil graag bezemlady worden omdat ik sinds vorige week werkeloos ben en ik vind het heel erg moeilijk om ritme en regelmaat aan te houden zonder baan. Ik kan dus wel een stok achter de deur gebruiken om in plaats van dagen te verforummen netjes werk te zoeken, huis te puinen en te sporten. Zodat ik me goed over mezelf voel en er dus ruimte in hoofd en schema overblijft om ook leuke dingen te gaan doen in deze 'vakantie voor onbepaalde tijd'
Ik wil graag bezemlady worden omdat ik sinds vorige week werkeloos ben en ik vind het heel erg moeilijk om ritme en regelmaat aan te houden zonder baan. Ik kan dus wel een stok achter de deur gebruiken om in plaats van dagen te verforummen netjes werk te zoeken, huis te puinen en te sporten. Zodat ik me goed over mezelf voel en er dus ruimte in hoofd en schema overblijft om ook leuke dingen te gaan doen in deze 'vakantie voor onbepaalde tijd'
maandag 5 oktober 2009 om 13:11
Mag ik ook meedoen? Heb het oude topic weleens gelezen, maar ik vind het lastig om nieuwe dingen vol te houden (studierooster, huishouden, afvallen).
Ik weet niet of ik hier dan aan het juiste adres ben? En ik ken jullie verder ok niet echt (behalve van lezen) en ik weet niet of dat een vereiste is?
Ik weet niet of ik hier dan aan het juiste adres ben? En ik ken jullie verder ok niet echt (behalve van lezen) en ik weet niet of dat een vereiste is?
maandag 5 oktober 2009 om 13:13
Een nieuw topic om weer helemaal vol te schrijven! Yeah!
Welkom MevrouwdeKees!
Wat vervelend dat je werkloos bent geworden, ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt.
Mijn lijstje is bijna helemaal af, moet alleen nog naar het uitzenbureau gaan, maar dat hoeft pas later op de middag.
Toevoeging aan het lijstje:
-aardappels halen
-huiswerk maken
Welkom MevrouwdeKees!
Wat vervelend dat je werkloos bent geworden, ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt.
Mijn lijstje is bijna helemaal af, moet alleen nog naar het uitzenbureau gaan, maar dat hoeft pas later op de middag.
Toevoeging aan het lijstje:
-aardappels halen
-huiswerk maken
maandag 5 oktober 2009 om 13:15
En ook welkom Astarte! Natuurlijk mag je meedoen. Lijstjes maken helpen echt heel goed, maar als je er moeite mee hebt, is het misschien beter om met iets kleins te beginnen, of om maar 1 ding op je lijstje te zetten. Je zult je beter voelen als je dat ene af hebt en misschien zelfs nog iets wat niet op je lijstje stond, dan wanneer je je lijstje helemaal volschrijft en je er aan het einde van de dag niets van hebt af kunnen strepen.
maandag 5 oktober 2009 om 13:16
maandag 5 oktober 2009 om 13:24
Bedankt Rainz. Ik was hier zelf al een tijdje mee bezig, dingen af krijgen, dus zo'n topic zou wel een hulp zijn. Al moet ik dan weer oppassen dat het forum weer geen afleiding wordt, want dat is het wel, merk ik.
Wat vervelend mevrouwdekees, werkloos zijn. Wist je het al een tijdje? Lastig he, om dan regelmaat te houden? Ik heb het 2,5 jaar geleden ook gehad, en het is best zwaar. Heb je al uitzicht op gesprekken of iets dergelijks?
Wat vervelend mevrouwdekees, werkloos zijn. Wist je het al een tijdje? Lastig he, om dan regelmaat te houden? Ik heb het 2,5 jaar geleden ook gehad, en het is best zwaar. Heb je al uitzicht op gesprekken of iets dergelijks?
maandag 5 oktober 2009 om 13:30
Ik wist afgelopen maand dat mijn tijdelijke contract niet verlengd zou worden. Sindsdien ingeschreven bij twee uitzendbureau's (moeten er nog meer worden), daar ook al een paar keer door voorgesteld voor functies en een stuk of 4 brieven gestuurd. Lijkt niet zo veel, maar ik ben communicatiemedewerker en daar is gewoon niet zo veel voor op het moment.
En jij, studeer je nog, of naast je baan?
/Was draait, ben ondertussen bezig met de brief.
En jij, studeer je nog, of naast je baan?
/Was draait, ben ondertussen bezig met de brief.
maandag 5 oktober 2009 om 13:31
maandag 5 oktober 2009 om 13:40
Jij ook welkom Astarte!
Mijn lijstjes zijn kort dezer dagen ivm een blessure aan mijn schouder/arm.
Ik heb net geprobeerd met rechts te stofzuigen. Ging niet echt toppie.
Op het gemakje wat was proberen op te vouwen
Iets te eten verzinnen
Koken
Vanavond de eerste toneelrepetitie voor het grote stuk! (update op BH)
Oja, voor de 'nieuwelingen': ik heb geen baan en ik zoek ook niks.
Ps: ik heb aan de angel gevraagd of ze van de 3 in de topictitel een 4 wil maken.
Mijn lijstjes zijn kort dezer dagen ivm een blessure aan mijn schouder/arm.
Ik heb net geprobeerd met rechts te stofzuigen. Ging niet echt toppie.
Op het gemakje wat was proberen op te vouwen
Iets te eten verzinnen
Koken
Vanavond de eerste toneelrepetitie voor het grote stuk! (update op BH)
Oja, voor de 'nieuwelingen': ik heb geen baan en ik zoek ook niks.
Ps: ik heb aan de angel gevraagd of ze van de 3 in de topictitel een 4 wil maken.
maandag 5 oktober 2009 om 14:09
Yep MdK, ook werkzoekend. Heb vorig jaar een auto-ongeluk gehad, als gevolg daarvan mijn contract niet verlengd, sinds een maand of 3 volledig hersteld verklaard en sinds januari dit jaar 1 dag in de week in een winkel aan het werk. Hoewel ik het verschrikkelijk leuk vind om te doen, zoek ik iets voor max 3 dgn per week als secretaresse en dat is niet tot nauwelijks te vinden, helaas. (even in een notedop).
Grrr!! Mag ik heel even gal spuwen? Moet dus vanmiddag naar het UZB, hadden een hele leuke functie daar en ik zou een goede match zijn, aldus de intercedente. Man moest vandaag tot 1 uur werken, zou om half 2 thuis zijn. Is dus nu nog op zijn werk, heb hem net gebeld dat hij als de sodemieter naar huis moet komen omdat ik ook nog een afspraak heb. Zijn respons: O ja, shit, helemaal vergeten. Ach schat, je weet toch dat ik dat soort dingen vergeet...
Echt, ik doe hem wat als hij straks thuiskomt!
Grrr!! Mag ik heel even gal spuwen? Moet dus vanmiddag naar het UZB, hadden een hele leuke functie daar en ik zou een goede match zijn, aldus de intercedente. Man moest vandaag tot 1 uur werken, zou om half 2 thuis zijn. Is dus nu nog op zijn werk, heb hem net gebeld dat hij als de sodemieter naar huis moet komen omdat ik ook nog een afspraak heb. Zijn respons: O ja, shit, helemaal vergeten. Ach schat, je weet toch dat ik dat soort dingen vergeet...
Echt, ik doe hem wat als hij straks thuiskomt!
maandag 5 oktober 2009 om 14:14
Nou, mijn lijstje van vandaag maar dan:
4 klussen op het werk afronden
3 hoofdstukken studie doorwerken
thuis inspectie rapport doorlezen
was opvouwen
koken
Ik zal me maar even voorstellen, wel zo netjes dacht ik
Ik ben Astarte, werk 4 dagen per week, heb twee kindjes, doe daarnaast nog een studie, heb daarnaast nog een aantal hobby's/vrijwilligersdingen, dus ik het het meestal drúk.
Afvallen is voor mij ook een ding waar ik mee bezig ben. Maar past niet zo goed in mijn lijstje. Ben de afgelopen jaren al van een kilo of 100 naar 86 kilo gegaan (dat weeg ik nu) met onderbrekingen van twee zwangerschappen.
Dus lijstjes genoeg hier.
En nu even aan het werk, anders komt er níets van.
4 klussen op het werk afronden
3 hoofdstukken studie doorwerken
thuis inspectie rapport doorlezen
was opvouwen
koken
Ik zal me maar even voorstellen, wel zo netjes dacht ik
Ik ben Astarte, werk 4 dagen per week, heb twee kindjes, doe daarnaast nog een studie, heb daarnaast nog een aantal hobby's/vrijwilligersdingen, dus ik het het meestal drúk.
Afvallen is voor mij ook een ding waar ik mee bezig ben. Maar past niet zo goed in mijn lijstje. Ben de afgelopen jaren al van een kilo of 100 naar 86 kilo gegaan (dat weeg ik nu) met onderbrekingen van twee zwangerschappen.
Dus lijstjes genoeg hier.
En nu even aan het werk, anders komt er níets van.