Bezemtopic deel 4
maandag 5 oktober 2009 om 14:18
maandag 5 oktober 2009 om 14:30
OOOOOo nu snap ik het bezemtopic!
Mag ik me dan ook aanmelden? Kan zo nu en dan ook wel een bezem/stok gebruiken om m'n dingen klaar te krijgen.
Ben Ringel, 32 jaar en 2 kindjes (8 mnd en bijna 3) ben sinds september gestopt met werken omdat jongste geen fles wilde drinken (de inhoud wel, maar met en speen kon ze niks geworden) En ik woon samen met Lief die per september een nieuwe baan heeft bij de brandweer.......
klusjes die ik vanmiddag nog af moet:
*was vouwen
*was ophangen
*dweilen
en als het lukt nog boodschappen doen.
O en vanavond nog sporten met de buuffies......
Mag ik me dan ook aanmelden? Kan zo nu en dan ook wel een bezem/stok gebruiken om m'n dingen klaar te krijgen.
Ben Ringel, 32 jaar en 2 kindjes (8 mnd en bijna 3) ben sinds september gestopt met werken omdat jongste geen fles wilde drinken (de inhoud wel, maar met en speen kon ze niks geworden) En ik woon samen met Lief die per september een nieuwe baan heeft bij de brandweer.......
klusjes die ik vanmiddag nog af moet:
*was vouwen
*was ophangen
*dweilen
en als het lukt nog boodschappen doen.
O en vanavond nog sporten met de buuffies......
maandag 5 oktober 2009 om 14:40
Helleu,
Welkom mevr de K en Astarte!
Ik zit op mijn werk en ik heb het écht niét naar mijn zin.
Wat een dag zeg!
Net al iemand uit staan kafferen, dat helpt niet eens.
Vannacht ook al ruzie met Sportman gemaakt, dat was vanochtend wel weer goed, geloof ik.
Lijst voor vandaag,
- Niet met nog meer mensen ruzie maken.
- Het huishouden opruimen, vooral was opvouwen.
- Sportman laten stofzuiger.
- Hardlopen.
Coebergh, vee sterkte en succes voor morgen!
Ik hoop dat je snel weer de oude bent!
Rainz, succes met het gesprek!
Zoeb en iedereen die 'm kan gebruiken
Ik ga weer iets doen hier.Pauze is alweer om....
Welkom mevr de K en Astarte!
Ik zit op mijn werk en ik heb het écht niét naar mijn zin.
Wat een dag zeg!
Net al iemand uit staan kafferen, dat helpt niet eens.
Vannacht ook al ruzie met Sportman gemaakt, dat was vanochtend wel weer goed, geloof ik.
Lijst voor vandaag,
- Niet met nog meer mensen ruzie maken.
- Het huishouden opruimen, vooral was opvouwen.
- Sportman laten stofzuiger.
- Hardlopen.
Coebergh, vee sterkte en succes voor morgen!
Ik hoop dat je snel weer de oude bent!
Rainz, succes met het gesprek!
Zoeb en iedereen die 'm kan gebruiken
Ik ga weer iets doen hier.Pauze is alweer om....
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 5 oktober 2009 om 14:50
Mag ik even schelden.....
G*dverdeg*ver, net het hele huis aan kant, komen de kinderen thuis met bezoek.
Willen jullie raden??????
Luizen Gadverdegadver.......
Ik heb dus opnieuw alle bedden afgehaald (had ik vrijdag gedaan), alle jassen en dekens en knuffels en andere zooi in de was.
Kinderkopjes ingesmeerd met een goor troepje en mijn eigen hoofd ook.
Manlief is heel erg blij dat hij kaal is en moest lachen toen ik hem belde, de sukkel.
Ik ga nu dus wederom alles stofzuigen en weer schoonmaken.
Waarom nou net nu mijn hele huis aan kant was, voor het eerst in een lange tijd.
Nu heb ik ook nog koppijn van die lucht hier in huis.
Kan wel janken, wat een dramaqueen ben ik weer.
Zo dat was het.
G*dverdeg*ver, net het hele huis aan kant, komen de kinderen thuis met bezoek.
Willen jullie raden??????
Luizen Gadverdegadver.......
Ik heb dus opnieuw alle bedden afgehaald (had ik vrijdag gedaan), alle jassen en dekens en knuffels en andere zooi in de was.
Kinderkopjes ingesmeerd met een goor troepje en mijn eigen hoofd ook.
Manlief is heel erg blij dat hij kaal is en moest lachen toen ik hem belde, de sukkel.
Ik ga nu dus wederom alles stofzuigen en weer schoonmaken.
Waarom nou net nu mijn hele huis aan kant was, voor het eerst in een lange tijd.
Nu heb ik ook nog koppijn van die lucht hier in huis.
Kan wel janken, wat een dramaqueen ben ik weer.
Zo dat was het.
maandag 5 oktober 2009 om 14:51
He, allemaal nieuwelingen
Welkom!!
Oww.. ik heb vandaag zo geen zin in werken.. ben lui!
Vanavond sporten en verder.. niet zo veel denk ik
Coebergh, als ik je niet meer 'spreek' heeeeeeeel veel sterkte en succes morgen!! En.. vergeet niet, we gaan met zn allen aan je denken en dat werkt natuurlijk fantastisch! Nog even doorbijten en daarna ben je als het goed is van een heleboel ellende af!
Ok, einde werkontwijkend gedrag maar weer..
Daaaaaggg!!
Welkom!!
Oww.. ik heb vandaag zo geen zin in werken.. ben lui!
Vanavond sporten en verder.. niet zo veel denk ik
Coebergh, als ik je niet meer 'spreek' heeeeeeeel veel sterkte en succes morgen!! En.. vergeet niet, we gaan met zn allen aan je denken en dat werkt natuurlijk fantastisch! Nog even doorbijten en daarna ben je als het goed is van een heleboel ellende af!
Ok, einde werkontwijkend gedrag maar weer..
Daaaaaggg!!
maandag 5 oktober 2009 om 15:05
Dat heeft volgens mij niks met elkaar te maken Zenz. Mensenluizen gaan niet op huidieren zitten, net zoals hondenvlooien niet bij mensen blijven.
Heb ik me laten vertellen hoor, dus ik weet het ook niet zeker...
Wel balen, dat geloof ik graag.
*Klopt af op ongelakt hout dat het ons nog maar 1 keer is overkomen*
Heb ik me laten vertellen hoor, dus ik weet het ook niet zeker...
Wel balen, dat geloof ik graag.
*Klopt af op ongelakt hout dat het ons nog maar 1 keer is overkomen*

maandag 5 oktober 2009 om 15:10
He get luizen!!!! dat is iets wat ons hier nog bespaard is gebleven, maar als straks oudste naar de kleuterschool gaat zal het hier ook wel raakzijn! Maar tis wel mega balen dat het net gebeurd op het moment dat je het huis net aan kant hebt.
En dank voor welkom........
Heb ondertussen al gedweild (hoezee, 1 klusje af te strepen) en elke keer als ik de gang op loop staat daar zo'n heeeeeeele grote wasmand vol met was, te smachten om opgevouwen te worden. Kan me er niet toe zetten. *zucht* toch maar doen.........
En dank voor welkom........
Heb ondertussen al gedweild (hoezee, 1 klusje af te strepen) en elke keer als ik de gang op loop staat daar zo'n heeeeeeele grote wasmand vol met was, te smachten om opgevouwen te worden. Kan me er niet toe zetten. *zucht* toch maar doen.........

maandag 5 oktober 2009 om 15:18
Grrrr, mannen!
James is bijna jarig, maar heeft zijn verjaardag al een tijdje geleden gevierd. Prima, want ik ben momenteel niet van het kratten bier slepen (al kunnen die dan weer wel mooi gebruikt worden om het bed te verhogen ) en lang doorhalen. Maar nu nodigt 'ie alsnog allerlei mensen uit en komt er weer een feest.
Ik wil zo graag lekker rustig doen
James is bijna jarig, maar heeft zijn verjaardag al een tijdje geleden gevierd. Prima, want ik ben momenteel niet van het kratten bier slepen (al kunnen die dan weer wel mooi gebruikt worden om het bed te verhogen ) en lang doorhalen. Maar nu nodigt 'ie alsnog allerlei mensen uit en komt er weer een feest.
Ik wil zo graag lekker rustig doen
maandag 5 oktober 2009 om 15:54
Welkom alle nieuwe meeschrijfsters!!
Ik ga eens even opschrijven wat ik moet doen, en dan ook lekker aan de slag:
- Thee zetten
- Doktersbezoek declareren
- Belasting invullen
- Jurkjes wassen (fijne was)
Balen van de luizen Zusenzo!! Iewl, lijkt me heel vervelend.. Wel verbazingwekkend hoe snel je dan het huis een tweede keer schoon hebt gemaakt hè? :S
Rainz, ik hoop dat het goed is gekomen met je gesprek!!
Ik ga eens even opschrijven wat ik moet doen, en dan ook lekker aan de slag:
- Thee zetten
- Doktersbezoek declareren
- Belasting invullen
- Jurkjes wassen (fijne was)
Balen van de luizen Zusenzo!! Iewl, lijkt me heel vervelend.. Wel verbazingwekkend hoe snel je dan het huis een tweede keer schoon hebt gemaakt hè? :S
Rainz, ik hoop dat het goed is gekomen met je gesprek!!
maandag 5 oktober 2009 om 16:12
MissM pffff nog een feestje? Kan jij dan niet lekker een avondje weg?
Ieuw luis! Zus, dat wordt soppen!
Ik heb spit. Dus.
Diclofenac
Diazepam
Iets morfineachtigs voor 's nachts
Iets voor m'n maag vanwege die diclofenac.
Stoned dus.
Alle nieuwe bezemers: welkom!!!!!!!
Liev waar ben je???
Ieuw luis! Zus, dat wordt soppen!
Ik heb spit. Dus.
Diclofenac
Diazepam
Iets morfineachtigs voor 's nachts
Iets voor m'n maag vanwege die diclofenac.
Stoned dus.
Alle nieuwe bezemers: welkom!!!!!!!
Liev waar ben je???
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 5 oktober 2009 om 16:26
Wat zei ik je een aantal pagina's geleden al HPL, werkt als een tierelier die combi, maar je krijgt het niet snel voorgeschreven.
Alles is weer schoon, alleen de wasmachine draait niet zo hard als ik zou willen.
En leuk he dit pest weer, vooral als je al je beddengoed moet uit hangen, waar laat ik het, normaal buiten, maar met deze regen....
Alles is weer schoon, alleen de wasmachine draait niet zo hard als ik zou willen.
En leuk he dit pest weer, vooral als je al je beddengoed moet uit hangen, waar laat ik het, normaal buiten, maar met deze regen....
maandag 5 oktober 2009 om 16:34
Oef zus, dat is rot, luizen. Tot nu toe zijn mijn kinderen nog luisvrij geweest, maar vanaf december zal dat wel afgelopen zijn. Dat zou overigens ook een reactie van mijn man kunnen zijn, dat scheer maar af.
Was nog net op tijd voor het gesprek, liep het gesprek voor mij 20 minuten uit... Baalde als een stekker. En de vacature was toch niet zo'n match als ze me van te voren had gezegd en was enorm slecht betaald. Helaas dus ook deze keer weer zonder baan naar huis. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Ringelding, welkom.
Was nog net op tijd voor het gesprek, liep het gesprek voor mij 20 minuten uit... Baalde als een stekker. En de vacature was toch niet zo'n match als ze me van te voren had gezegd en was enorm slecht betaald. Helaas dus ook deze keer weer zonder baan naar huis. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Ringelding, welkom.
maandag 5 oktober 2009 om 16:52
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 oktober 2009 @ 13:46:
Zoeb waarom die huilsmiley? Jawel hoor. Het gaat juist lekker hier. Maar ik moest naar de Arbo-arts en dan weer meer gaan werken. Op eigen verzoek hoor. Vanaf volgende week iedere week een half uur meer per dag en dan kijken hoe het gaat. Die man is omgedraaid als een blad aan de boom. Nu ook weer.Ik was bang dat hij mij weer heel snel volledig aan het werk wou hebben. Gezien mijn eerdere aanvaringen ervaringen met hem. Maar ik moet het eerst maar eens gaan proberen. Zes weken en dan terug als ik op vier uur per dag sta om te kijken hoe het gaat.
Gelukkig dus heel langzaam opbouwen.
En manlief had vanmiddag een intake gesprek voor de fysio over de cursus herstel en balans na kanker. Was bang dat hij terug zou krabbelen als het woord psycholoog voorbij zou komen. Want die zitten erbij. Maar ook dat ging goed.
Dus ik ben helemaal blij en mijn lijstje ziet er dus nu zo uit:
Werken
Arbo-arts
Fysio herstel en balans met manlief
Verder kook ik alleen nog en ga lekker met een boek op de bank. Heerlijk. Ben helemaal opgelucht.
Zoeb waarom die huilsmiley? Jawel hoor. Het gaat juist lekker hier. Maar ik moest naar de Arbo-arts en dan weer meer gaan werken. Op eigen verzoek hoor. Vanaf volgende week iedere week een half uur meer per dag en dan kijken hoe het gaat. Die man is omgedraaid als een blad aan de boom. Nu ook weer.Ik was bang dat hij mij weer heel snel volledig aan het werk wou hebben. Gezien mijn eerdere aanvaringen ervaringen met hem. Maar ik moet het eerst maar eens gaan proberen. Zes weken en dan terug als ik op vier uur per dag sta om te kijken hoe het gaat.
Gelukkig dus heel langzaam opbouwen.
En manlief had vanmiddag een intake gesprek voor de fysio over de cursus herstel en balans na kanker. Was bang dat hij terug zou krabbelen als het woord psycholoog voorbij zou komen. Want die zitten erbij. Maar ook dat ging goed.
Dus ik ben helemaal blij en mijn lijstje ziet er dus nu zo uit:
Werken
Arbo-arts
Fysio herstel en balans met manlief
Verder kook ik alleen nog en ga lekker met een boek op de bank. Heerlijk. Ben helemaal opgelucht.
maandag 5 oktober 2009 om 16:53
nou ging nog niet zo soepel zeg, heb me een partij zitten uitstellen niet te zuinig. Maarrrr ik heb mezelf net een schop onder den kont gegeven en het belangrijkste: brief 1 de deur uit, is gelukt. Zo even een kop koffie en dan razende roeland door de woonkamer dan zou het grootste gedeelte toch moeten lukken vandaag.
Spit klinkt heel pijnlijk HPL, kun je dan nog iets?
Luizen lijkt me rot Zusenzo, vergeet je niet alle knuffels in de vriezer te stoppen?
Spit klinkt heel pijnlijk HPL, kun je dan nog iets?
Luizen lijkt me rot Zusenzo, vergeet je niet alle knuffels in de vriezer te stoppen?