Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet hij dan niet geent zijn voor kdv?
Hij is ingeënt. Hij heeft geen prik gemist. Als hij de DTP wat later krijgt is dat niet zo'n ramp want het overlapt elkaar wel aardig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Star, wil je even de naam van het KDV weghalen
Done
quote:Maleficent schreef op 06 oktober 2009 @ 10:34:

Hij is ingeënt. Hij heeft geen prik gemist. Als hij de DTP wat later krijgt is dat niet zo'n ramp want het overlapt elkaar wel aardig.Ja nee dat weet ik, maar je schreef 'als ik niet zou willen enten is dat ook goed'.
Yihaaa, Madelein is er! En alweer naar huis ook. Mooi, heel mooi! Suus, man en Julia: van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe meisje (zei spuit 11 die gisteren wel de SMS had gezien maar niet online is geweest). Wat een prachtige naam, haha. En jeumig, stevige dame dus. Mensen, wat een feest, ben heeeeeel benieuwd naar bevallingsverhaal enzo.

Ik weer thuis dus, heerlijk warme ontvangst, vriend had hele huis schoon, lieve kadootjes, slingers en een enorm doek met welkom thuis allerliefste mama thuis opgehangen - helemaal goed. Maar het mooiste was natuurlijk toch mijn moppie die op Schiphol met uitgestrekte armpjes op me af kwam rennen.

't Is wel effe enorm schakelen, een soort omgekeerde cultuurshock zeg maar. Hakt er altijd wel in, die reizen. Was ik een beetje vergeten. Vandaag Mare naar kdv (ging me wel aan het hart, had graag nog lekker een dagje met haar rondgetut) en ik thuis aan het werk.

Oh men, wat gaaf dat Suus bevallen is!!

Ah, Star, nog bedankt voor het SMSje (was jij toch? ben na telefoonreparatie alle nummers kwijt)!
quote:Star schreef op 06 oktober 2009 @ 10:37:

[...]

Ja nee dat weet ik, maar je schreef 'als ik niet zou willen enten is dat ook goed'.Klopt, er was een jongetje in de groep bij Jonathan die niet ingeënt mag worden.
Hoi Hel wat fijn dat je zo warm onthaald bent, heerlijk heerlijk!

Ik ben net bij de MT geweest op aanraden van Amalia, pfff dat was wel even lelijk zeg, wat die man deed. Ik heb dus blijkbaar 4 wervelkolommen en die bewegen niet meer afzonderlijk van elkaar. Dus hij leunde op mij en toen duwde hij keihard en krak/krak/krak. Ik moet nog iets van 3/4 keer terugkomen. Nu tintelt mijn arm heel erg maar dat was allemaal normaal zei hij. Heel apart zeg.
Hel, leuk dat je er weer bent! En wat ontzettend lief van vent dat hij zo z'n best had gedaan! Je moet vaker een weekje weg

Mal, klinkt eeeh, spannend eng. Ben wel erg benieuwd of het helpt!
Oew, dat klinkt eh, heftig Mal... Voel je wel iets losser of soepeler (naast het getintel)?
Ga zo even boodschapjes doen voor mijn zielige man, strepsils halen en een film want hij verveelt zich in bed
quote:Helenita2 schreef op 06 oktober 2009 @ 12:30:

Oew, dat klinkt eh, heftig Mal... Voel je wel iets losser of soepeler (naast het getintel)?Nou het gekke was, ik kan als ik naar voren buig niet met mijn vingers bij de grond met gestrekte benen. Dat moest ik dus doen voor de behandeling. En toen had hij krakkkiekrak gedaan enzo, en toen lukte het daarna ineens wel. Heel apart. En dat ik zo vaak moe ben en hoofdpijn klachten enzo kan allemaal daarvan komen, maar hij zei ook wel dat ik geestelijk natuurlijk erg belast wordt en dat ik dat niet moet onderschatten. Wel een hele lieve oudere man was het. Ik vond het allemaal niet onprettig. Alleen dat tintelen in mijn arm voelt nu wat apart. En mijn rug jeukt ook heel erg nu op die plek. Echt raar.
Ha ha, ja, dat dacht ik ook Mamax. En helemaal omdat het verder thuis heel goed is gegaan de hele week. Mare heeft 1 keer 's avonds erg gehuild en een half uur lang "mama, mama, je moet terug komen..." gesnikt. Vertelde vriend gelukkig pas zondag op Schiphol, anders was ik op het eerste beste vliegtuig terug gestapt.
Apart zeg, dat je nu ineens de grond kunt raken! Lijkt dan toch wel alsof er iets is losgekomen. Dat tintelen kan ik me voorstellen dat dat met een zenuw te maken heeft die geraakt is (ofzo - ben een totale leek...), maar jeuk is wel weird idd.
Aaaah, die arme Mare, dat klinkt wel heel zielig. Maar wel goed dat ze het samen zo gerooid hebben.
quote:Helenita2 schreef op 06 oktober 2009 @ 11:42:

Yihaaa, Madelein is er! En alweer naar huis ook. Mooi, heel mooi! Suus, man en Julia: van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe meisje (zei spuit 11 die gisteren wel de SMS had gezien maar niet online is geweest). Wat een prachtige naam, haha. En jeumig, stevige dame dus. Mensen, wat een feest, ben heeeeeel benieuwd naar bevallingsverhaal enzo.

Ik weer thuis dus, heerlijk warme ontvangst, vriend had hele huis schoon, lieve kadootjes, slingers en een enorm doek met welkom thuis allerliefste mama thuis opgehangen - helemaal goed. Maar het mooiste was natuurlijk toch mijn moppie die op Schiphol met uitgestrekte armpjes op me af kwam rennen.

't Is wel effe enorm schakelen, een soort omgekeerde cultuurshock zeg maar. Hakt er altijd wel in, die reizen. Was ik een beetje vergeten. Vandaag Mare naar kdv (ging me wel aan het hart, had graag nog lekker een dagje met haar rondgetut) en ik thuis aan het werk.

Oh men, wat gaaf dat Suus bevallen is!!

Ah, Star, nog bedankt voor het SMSje (was jij toch? ben na telefoonreparatie alle nummers kwijt)!

Ooooo wat een mooi onthaal Hel! Was Joris Linssen nog in de buurt?

Ja, dat was ik van die sms inderdaad

Alweer aan het werk, bikkel. Geen jetlag?
quote:Maleficent schreef op 06 oktober 2009 @ 12:33:

[...]

Nou het gekke was, ik kan als ik naar voren buig niet met mijn vingers bij de grond met gestrekte benen. Dat moest ik dus doen voor de behandeling. En toen had hij krakkkiekrak gedaan enzo, en toen lukte het daarna ineens wel. Heel apart. En dat ik zo vaak moe ben en hoofdpijn klachten enzo kan allemaal daarvan komen, maar hij zei ook wel dat ik geestelijk natuurlijk erg belast wordt en dat ik dat niet moet onderschatten. Wel een hele lieve oudere man was het. Ik vond het allemaal niet onprettig. Alleen dat tintelen in mijn arm voelt nu wat apart. En mijn rug jeukt ook heel erg nu op die plek. Echt raar.

Wat een idioot verhaal. Zou die man mij ook wat leniger kunnen kraken denk je?

Hopelijk werkt het wel!
quote:Star schreef op 06 oktober 2009 @ 12:46:

[...]

Wat een idioot verhaal. Zou die man mij ook wat leniger kunnen kraken denk je?

Hopelijk werkt het wel!Maar dat kwam dus zei hij omdat die 4 wervelkolommen niet meer afzonderlijk van elkaar bewegen. Ik kan nu mischien wel ineens allerlei rare standjes gaan uitproberen in bed
Maak me gek

Net drie kinderen hier gehad. Even ontplofte bom opruimen zo
Aaaargh mijn kind krijgt pukkels. Nu is ze helemaal lief

En mijn andere kind heeft waterwratten.
Star, Bridge, Hel, zullen we op Hyves nog wat afspreken voor het kraambezoek?
Goedzo Mal dat je bent gegaan! Raar hè, dat je nu ineens leniger bent

Je moet ook veel water drinken en rustig aan doen, heeft hij dat ook verteld? En je kan na 2 dagen ook een dip krijgen. Onwijs moe, of duizelingen, sjagerijning.

Oooh help, mijn kind is met de dood bezig. Waarom ga je dood, ben je dan nog bij elkaar. Ik wil niet oud worden want dan ga ik dood. Ben je dan slap, ik ga niet liggen hoor. Enzovoort.

Ik vind het moeilijk....
O, hij zei tegen mij dat ik wel alles mocht doen verder vandaag. Maar heb net boodschappen gedaan lopend en ben nu echt moe!!! Hoort dat er echt bij? Ik wilde vanavond gaan sporten maar die dat maar morgen denk ik.
Oh, ik moet ECHT NIET sporten van hem. Dan zou ik een black out kunnen krijgen. Nouja, zal wel meevallen, mss dikte hij het aan omdat ik het anders toch ging doen. Maar je moet echt rustig aan doen hoor.

Denk dat je ook niet kan koken enzo
*juicht*

ik had een Kolibrivlinder in de tuin net!!!!

echt heel apart, ik had die nog nooit gezien in het echt. Zijn wel moeilijk te fotograferen want ze gaan niet stil zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven