Good Luck
woensdag 7 oktober 2009 om 10:37
Mamax: oef, weer een mijlpaal, naar de basisschool! Fijn dat het goed ging! Hoe vaak mag hij nu heen om te wennen eigenlijk? Sam gaat toch ook al naar de psz? Dat lijkt me helemaal raar, als beide kinders ineens weg zijn... maar ook wel lekker soms lijkt me..
Star: gaat alles goed met Eetje en jezelf? En hoe vindt Ceetje het?
Dochter van schoonzusje reageert vreselijk jaloers... heeft Ceetje daar ook last van?
Star: gaat alles goed met Eetje en jezelf? En hoe vindt Ceetje het?
Dochter van schoonzusje reageert vreselijk jaloers... heeft Ceetje daar ook last van?
woensdag 7 oktober 2009 om 10:37
woensdag 7 oktober 2009 om 10:39
woensdag 7 oktober 2009 om 10:48
woensdag 7 oktober 2009 om 11:02
Mamax, wat goed van je grote stoere kind
Ik vind het echt knap dat hij niet moest huilen en je weg stuurde. Vriendinnetje van Cee ging van de week voor het eerst en moeder is na 50 minuten weg gegaan. Beide nog steeds huilend.
Ben zo benieuwd hoe hij straks bij het ophalen is, die zit vast vol verhalen!
Ik vind het echt knap dat hij niet moest huilen en je weg stuurde. Vriendinnetje van Cee ging van de week voor het eerst en moeder is na 50 minuten weg gegaan. Beide nog steeds huilend.
Ben zo benieuwd hoe hij straks bij het ophalen is, die zit vast vol verhalen!
woensdag 7 oktober 2009 om 11:11
Beertje Paddington :puke:
Heb zo'n aversie tegen dat ventje, net als tegen WtP
Jee Juul ook al meteen morgen judo!
Ceetje is (nog) niet jaloers CD. Verwacht het, als het komt, pas als Eetje aan haar spullen gaat zitten
Beterschap voor Twan!
Hij 'moet' op voetbal Juud? Dan zou ik me er juist tegen verzetten
Heb zo'n aversie tegen dat ventje, net als tegen WtP
Jee Juul ook al meteen morgen judo!
Ceetje is (nog) niet jaloers CD. Verwacht het, als het komt, pas als Eetje aan haar spullen gaat zitten
Beterschap voor Twan!
Hij 'moet' op voetbal Juud? Dan zou ik me er juist tegen verzetten
woensdag 7 oktober 2009 om 11:11
Ah, geen huilende Max dus gelukkig! Moest er ook aan denken vanochtend... Vent was ook mee dus? Leuk! Ha ha, typisch ja, dat je kind dan zegt van ga maar weg hoor mama, terwijl jij denkt dat hij ontroostbaar zal zijn!
Suus eerste nacht met nieuw babytje, hoe is het gegaan, heb je nog wat geslapen? Kraamhulp ook present al?
O, dat klinkt leuk, Otje. Ik ga eens op zoek. Mare vond Pluk geweldig, dus dan zal Otje ook wel aanslaan.
Jeetje Kokos, dat is waar ook! Goede reis en veel plezier! Ha ha, en inderdaad, het weerzien maakt het missen meer dan goed!
En tuimeljudo, wat stoer! Ben benieuwd hoe het bevalt!
In principe 3 dagen na voorlopig koopcontract feest ja. Tot die tijd kunnen ze zich zonder gevolgen bedenken. Daarna zitten ze aan minimaal 10% van de koopsom vast (plus wat we ze nog kunnen ontfutselen wegens emotionele schade ). Tenzij er sprake is van overlijden, faillissement, dat soort dingen.
Maar op 19 november vieren we het huisverkoopfeest hoor, jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd vanwege het medeleven en de moral support!
Voor het eerst weer op kantoor vandaag. Mmm, bevalt maar matig... Net gehoord dat mijn aanvraag voor 4 dagen er waarschijnlijk door is. Ben op zich wel blij maar zie er ook wel erg tegen op.
Suus eerste nacht met nieuw babytje, hoe is het gegaan, heb je nog wat geslapen? Kraamhulp ook present al?
O, dat klinkt leuk, Otje. Ik ga eens op zoek. Mare vond Pluk geweldig, dus dan zal Otje ook wel aanslaan.
Jeetje Kokos, dat is waar ook! Goede reis en veel plezier! Ha ha, en inderdaad, het weerzien maakt het missen meer dan goed!
En tuimeljudo, wat stoer! Ben benieuwd hoe het bevalt!
In principe 3 dagen na voorlopig koopcontract feest ja. Tot die tijd kunnen ze zich zonder gevolgen bedenken. Daarna zitten ze aan minimaal 10% van de koopsom vast (plus wat we ze nog kunnen ontfutselen wegens emotionele schade ). Tenzij er sprake is van overlijden, faillissement, dat soort dingen.
Maar op 19 november vieren we het huisverkoopfeest hoor, jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd vanwege het medeleven en de moral support!
Voor het eerst weer op kantoor vandaag. Mmm, bevalt maar matig... Net gehoord dat mijn aanvraag voor 4 dagen er waarschijnlijk door is. Ben op zich wel blij maar zie er ook wel erg tegen op.
woensdag 7 oktober 2009 om 11:13
Nee eerder ophalen doen ze soms wel moeilijk over. Maar ze zeggen zelf dat hij zo beweeglijk/druk/stoeiend is dus eigenlijk help ik ze er alleen maar mee, toch? Dan kan cas mooi nog een uurtje daar blijven heb ik ook geen heisa daar want dat is namelijk ook al geen zoet kind.
Ja die pakjes zijn stoer he! Als hij er opgaat wel en dan doe ik er gelijk de zwarte band bij .
Ja die pakjes zijn stoer he! Als hij er opgaat wel en dan doe ik er gelijk de zwarte band bij .
woensdag 7 oktober 2009 om 11:16
Tja voetbal, Vent ziet een gouden toekomst want hij is namelijks linksbenig en dat schijnt heel bijzonder te zijn. Ik riep altijd heel hard dat mijn kind niet op voetbal zou gaan maar stiekem lijkt het me wel leuk om naar te kijken (als ze klein zijn tenminste) met z'n 22-en achter 1 bal aan rennen .
Hel dat heb ik even gemist, je werkt nu 3 dagen en wilt naar 4 dagen?
Hel dat heb ik even gemist, je werkt nu 3 dagen en wilt naar 4 dagen?
woensdag 7 oktober 2009 om 11:18
woensdag 7 oktober 2009 om 11:23