Good Luck
woensdag 7 oktober 2009 om 11:59
quote:Star schreef op 07 oktober 2009 @ 11:54:
210?!?!?!? foto's Bam? Ok, tot over een uurtje
O K, aan de andere kant van de provinciale weg als je vanuit E naar P rijdt? Aan de rechterkant van de weg?
Yep, daaro! Naam manege weet ik niet meer, zal even checken bij vriend (hij is er geweest met Mare).
Bam, wow, wat ben je van plan?!
210?!?!?!? foto's Bam? Ok, tot over een uurtje
O K, aan de andere kant van de provinciale weg als je vanuit E naar P rijdt? Aan de rechterkant van de weg?
Yep, daaro! Naam manege weet ik niet meer, zal even checken bij vriend (hij is er geweest met Mare).
Bam, wow, wat ben je van plan?!
woensdag 7 oktober 2009 om 12:41
Wat goed van Max! Ik vind het knap van jullie allebei, hoe de eerste dag ging zo!
Man heeft weer een goede actie gemaakt. Die liet een fotolijstje uit de WC in het toilet vallen en heeft een aantal stukken glas doorgespoeld en nu is het toilet verstopt. Nu gaan jullie vast heel erg lachen maar het huilen staat mij nu wel nader omdat ons spaargeld er echt doorheen vliegt de laatste tijd met mijn rijlessen en wat we in het huis allemaal hebben moeten doen en mijn werk is ook veel minder dan voorheen door de crisis. Nu hebben we geen schulden hoor, we hoeven niet naar een dubbeltje op zijn kant, maar ik wordt er wel een beetje wanhopig van. Denk dat ik misschien toch maar moet gaan uitkijken naar avondwerk erbij ofzo.
Man heeft weer een goede actie gemaakt. Die liet een fotolijstje uit de WC in het toilet vallen en heeft een aantal stukken glas doorgespoeld en nu is het toilet verstopt. Nu gaan jullie vast heel erg lachen maar het huilen staat mij nu wel nader omdat ons spaargeld er echt doorheen vliegt de laatste tijd met mijn rijlessen en wat we in het huis allemaal hebben moeten doen en mijn werk is ook veel minder dan voorheen door de crisis. Nu hebben we geen schulden hoor, we hoeven niet naar een dubbeltje op zijn kant, maar ik wordt er wel een beetje wanhopig van. Denk dat ik misschien toch maar moet gaan uitkijken naar avondwerk erbij ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 7 oktober 2009 om 12:43
Wat een stomme blog weer over 'aan mijn lijf geen polonaise' en dan een plaatje erbij van een moeder die BV geeft. Kan me daar weer zo kwaad om maken!
Natuurlijk moet iedereen het zelf weten maar altijd die negatieve lading geven bij BV wordt ik wel eens moe van hier op het forum en om me heen.
Natuurlijk moet iedereen het zelf weten maar altijd die negatieve lading geven bij BV wordt ik wel eens moe van hier op het forum en om me heen.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 7 oktober 2009 om 12:43
woensdag 7 oktober 2009 om 12:46
O stomme blog? Even lezen en reageren dan. Ik heb laatst op het septembertopic ook al mijn handen niet kunnen houden omdat er daar geschreven werd dat je vooral maar moest stoppen met de bv omdat het wel 'leuk' en een 'feestje' moest blijven. Werd er echt een beetje boos om.
Mal, tijdelijk stoppen met rijlessen even geen optie? Dat hakt er toch ook in.
Krijg je glas er niet met zo'n plopper uit?
Mal, tijdelijk stoppen met rijlessen even geen optie? Dat hakt er toch ook in.
Krijg je glas er niet met zo'n plopper uit?
woensdag 7 oktober 2009 om 12:51