Werk & Studie alle pijlers

Vraag over inschaling, contract en reiskosten

01-10-2009 17:59 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
edit
[quote]boebele schreef op 06 oktober 2009 @ 21:39:

zo werkt het bij ons niet, kaasfondue, helaas.

Bedoel je met eerst de afspraken zwart op wit en dan pas ontslag nemen? Ik denk dat het wel zo werkt en dat je dan dit soort 'problemen' kan voorkomen. Ik denk dat je wat zakelijker opstellen in de toekomst wel kan helpen en daar is echt niks mis mee.
Zie QR
I know kaasfondue, en natuurlijk werkt het meestal ook zo. En ik ga het voortaan ook zeker anders doen natuurlijk, het had ook best wel anders gekund maar ik wilde deze baan gewoon graag.

Maar goed, je kan de tijd niet terugdraaien hè, kon dat maar.
maar Boebele, ik heb je al een paar keer dingen zien typen over die in de mail staan. Je hebt dus zaken wel in de mail bevestigd gekregen zoals schaal 9? Daar kan je ze dan toch mee om de oren wapperen?
DTEEZ!
volgens hun komen ze hun afspraken na. Er stond namelijk in 1 mail dat ik betaald zou worden conform schaal 9. Nu blijkt dat dat dus niet inhoudt dat ik ook daadwerkelijk in schaal 9 zit. En dat had ik zelf dus moeten begrijpen, dat dat dus niet vanzelfsprekend was.
Bovendien zeggen ze dat het voor mij niks uitmaakt, want mijn salaris is wel zoals we het hebben afgesproken.
maar kan jij van hen dan ook zwart op wit krijgen dat al je zaken zoals vakantiegeld, pensioen en dergelijke berekend worden over je complete salaris?

Poeh, wat een gedoe joh, echt balen zo'n valse start voor je.
DTEEZ!
Nogal ja, kan er soms bijna niet van slapen.

Hoe het zit met vakantiegeld, dat ga ik morgen hoop ik laten uitzoeken door iemand die er verstand van heeft. Ik heb wel mijn 1e loonstrook, maar ik kan niet zo goed zien wat ze nou wel en niet berekend hebben.
Ik las in een ander topic dat er ook al een urenprobleem is. Er zijn wel veel verwarringen omtrent je nieuwe baan. Maak gewoon een afspraak om nu duidelijkheid te scheppen. Straks blijkt dat er nog meer zaken anders zijn dan jij gedacht had en dan slaap je weer slecht. Ik zou zeggen; ruil dat pak hagelslag voor een potje sambal in.
Zie QR
Even offtopic:

@ Satire: heb je het over de HRO of Inholland? Reden dat ik het vraag, is dat ik waarschijnlijk binnenkort bij één van deze twee instellingen begin en m'n salarisonderhandelingen nog moet doen. Wel goed om te weten mocht het zo zijn dat zij de mazen van de wet opzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven