Hij blijft slapen ...

07-10-2009 16:18 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, zit met een paar hersenspinsels. A.s. zaterdag heb ik een TWEEDE date met een hele leuke man die ik via een datingsite heb leren kennen. Was hele leuke date en aan eind ook behoorlijk gezoend. De hele week veel lieve openhartige berichtjes over en weer.Alleen jammer, hij woont 150 km. verderop.

Zojuist hebben we plannen doorgenomen. Hij komt dus zaterdag deze kant op. Gaan lekker eten, en borrelen in de kroeg.

Nu heb ik uit eigen beweging wel gezegd dat hij kan overnachten.

(vraag me af of dit wel slim was)... Maar het idee dat hij vervolgens weer 2 uur naar huis moet rijden is ook weer zo wat...

Maar goed... nu dillemma.. Ik zie deze man als relatiemateriaal. Lijkt me dus niet verstandig om nu direct te gaan sexen.

Of heb ik hem min al meer die verwachting geschept met feit dat ie hier kan blijven overnachten?

Wat sexen betreft: Gevoelsmatig zou ik het wel willen ... maar ja, er is en blijft een dubbele standaard, of zie ik dat verkeerd?
Als het goed voelt gewoon doen.

Weet je als ie echt gek op je is blijft hij ook wel nadat jullie gesekst hebben...

De dubbele standaard is er alleen als je hem er voor jezelf neerlegt.

Maar misschien ben ik niet de juiste om advies aan te vragen

Met alle drie mijn lange relaties lag ik op de eerste date al in bed.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn idee is meer: jammer dat je die optie nu al hebt gegeven. Niet dat slapen ook sex moet betekenen, maar nu heb je een (toch nog vreemde man) die de hele avond en nacht bij jou in huis is. Vind ik op zich wat gevaarlijk.

Verder schept het helaas nog wel eens verwachtingen. Maar als jij het zelf aan het eind van die avond ook wilt, who cares?!? In dát soort standaarden geloof ik dan weer niet. Of is er nog steeds een regel dat je een maand moet wachten?
Waarom een dubbele standaard? Waarom zou je niet gewoon mogen genieten? Je kunt je gevoel volgen, en dat gevoel kun je toch zaterdag nog aankijken?

Blijven slapen kan verwachtingen scheppen, maar dat hoeft niet. Het kan ook dat hij het niet ziet als meteen sexen. En mocht je niet willen, dan kun je dat toch altijd nog even laten weten?
Je kunt zaterdag ook meteen tegen hem zeggen dat je in de loop van de avond bepaalt of hij op de bank/logeerbed óf in jouw bed mag slapen
Peas on earth!
Jôh, vergeet je benen (en de rest) te scheren, zet pontificaal de deur van de logeerkamer (met vers opgemaakt beddegoed op het bed) open en leg de helft van jouw bed vol knuffels.

Of je schuift je moraal ter zijde en duikt gewoon fris gewassen en geschoren met date je nestje in.

En geniet ervan...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 oktober 2009 @ 16:24:

Je kunt zaterdag ook meteen tegen hem zeggen dat je in de loop van de avond bepaalt of hij op de bank/logeerbed óf in jouw bed mag slapen Dit kun je hem op zich ook nu wel al melden.
Met hem tijdens het borrelen het hele verhaal op tafel gooien. Misschien denkt hij er net zo over....

Veel plezier en geniet van je date.
Je kan toch een matras op de grond leggen als je niet meteen sex met hem wilt? Kan ie daar mooi op pitten...het hoeft toch niet meteen in 1 bed als je daar niet klaar voor bent?

Ik snap helemaal dat je hem niet naar huis wilt laten rijden, maar laat je niet overhalen tot sex omdat jij al gezegd heb dat ie wel bij je kan slapen...
Zeggen dat ie een luchtbed meeneemt en dan kun je altijd nog kijken of die gebruikt wordt.
Vooral niet teveel drinken...
quote:Kym schreef op 07 oktober 2009 @ 16:40:

Vooral niet teveel drinken...Das een hele goeie, daar haat het hier altijd mis mee namelijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hmm..ik krijg de kriebels hiervan. Heb meegemaakt dat ik de laatste trein miste (onbedoeld) en hij een slaapplaats aanbood. Eenmaal thuis aangekomen verwachtte meneer wel sex...brrrr...dat was geen leuke situatie. Ik zou nu zeggen: wees eerlijk, als jij geen sex wilt, zeg dat dan. Hij respecteert dat als hij jou net zo zeer als relatiemateriaal ziet als jij hem. Succes!
ja idd, zou duidelijk aangeven dat ie bijvoorbeeld wel kan blijven slapen maar niet sexen..als hij dan niet meer wil blijven slapen...weet je ook genoeg....
Bedankt voor reacties ...

Heb verder een goede intuitie, nooit problemen gehad met vervelende mannen. Dit is absoluut geen vervelende/ opdringerige man! Eerder tegenovergestelde. Dus ik vertrouw op goede bedoelingen van zijn kant.

Maarrr vind het altijd wel lastig wel/ geen sex en de gevolgen daarvan.
quote:lieveheks schreef op 07 oktober 2009 @ 16:55:

Bedankt voor reacties ...

Heb verder een goede intuitie, nooit problemen gehad met vervelende mannen. Dit is absoluut geen vervelende/ opdringerige man! Eerder tegenovergestelde. Dus ik vertrouw op goede bedoelingen van zijn kant.

Maarrr vind het altijd wel lastig wel/ geen sex en de gevolgen daarvan.Vertrouwen op je intuitie klinkt goed. Enne..de gevolgen? Nou die lezen we mee! Veel plezier met je date :-)
Heb dus precies het zelfde meegemaakt. Man woonde 170 km verderop en kwam hier voor de tweede date. Eerst gezellig de stad in gegaan en wat gegeten daarna vroeg hij of hij mocht blijven slapen anders moest hij de trein terug nemen. Ik moet zeggen het was een gewetens vraag. Aan de ene kant wou ik niet te makkelijk zijn aan de andere kant wou ik hem gewoon. Dus uiteindelijk ja gezegd. De volgende ochtend ( trouwens een erg leuke nacht) vroeg ik hem nog "en vind je me nu een slettebak?" hij zei nee "jij mij wel? " we hebben er erg om gelachen. Nu 6 maanden later zijn we nog steeds bij elkaar en erg happy.

Heel veel succes met je date. Mijn raad als het goed voelt doen anders nope, een andere keer.
Hihi Summerdance, idd teveel drank is idd niet verstandig..

Ben de eerste date ook aangeschoten met hem in in bed beland, en wel vaste relatie gekregen erna, tis nog pril, maar ach we kunnen ontzettend lachen om die eerste nacht, hij maakt altijd de grap dat ik hem dronken gevoerd en gedrogeerd heb...
Kijk gewoon hoe het loopt en je niet af gaan vragen of je wel of niet de suggestie van overnachten had moeten doen, als het goed voelt na een leuke avond dan waarom niet? je hebt de garantie nooit, zowel niet na 2e date seks als na een aantal dates meer met iemand in bed belanden dus ga op je gevoel af.

Veel plezier
quote:Summerdance schreef op 07 oktober 2009 @ 16:42:

[...]

Das een hele goeie, daar haat het hier altijd mis mee namelijk

Euh, ja, net als hier. Daarom voortaan maar aan de cola gegaan in gezelschap van interessante types.

je zou het idd van te voren kunnen zeggen.dan mag ie zelf beslissen of hij als nog wil blijven logeren.

poosje geleden had ik een mannelijk chatmaatje op bezoek.

vanaf het begin heb ik hem verteld dat de logeerkamer voor hem klaar stond.(woont nl 250 km verder op)

en daar ook keurig aan gehouden.

het was erg gezellig, maar voor mij niet iemand waar ik iets meer mee zou willen en hij kon dat gelukkig ook respecteren.
Wie gaat er dan ook daten met iemand 150 km verderop. Als je toch op internet zoekt, kan je net zo goed wat meer in de buurt zoeken toch?
Hier ook iemand die gewoon de eerste avond seks heeft gehad. Ik vroeg laatst 'vond je dat niet raar?' maar hij vond het wel van lef getuigen... (maar hij vindt me dan ook heeeeeeeeeeel leuk natuurlijk )
quote:emaille schreef op 07 oktober 2009 @ 17:53:

Wie gaat er dan ook daten met iemand 150 km verderop. Als je toch op internet zoekt, kan je net zo goed wat meer in de buurt zoeken toch?

Right, en wat een stom toeval dat haast iedereen zijn partner in Nederland vindt.

Slaat nergens op wat je zegt.
Je moet niet gaan sexen als je daar geen trek in hebt natuurlijk, maar seks bij de eerste/tweede date wil nog niet zeggen dat het geen geschikt relatiemateriaal is. Ik ben ook op de eerste date blijven slapen (die laatste trein heb ik nooit willen halen ) en we zijn alweer dik 6 jaar verder, getrouwd + kind onderweg. En kennissen van mij ook. Hun relatie (inmiddels 10 jaar ofzo) is een ' uit de hand gelopen one-night-stand'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven