Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
woensdag 7 oktober 2009 om 19:21
Wat een KUTweer!
Ben zeik- en zeiknat geregend.
Ik HAAT de herfst.
Zo!
Jahoor Sum, ik weet wel hoe mijn probleempje in elkaar steekt.
Zit er al jaren mee in mijn maag, maar ik snap het nu pas.
Wat betreft SJ (voor het geval iemand nog op mijn mening zat te wachten, haha!):
Kijk natuurlijk is iedereen anders in hoe je met je ex of met je vrienden omgaat.
Maar ik zeg NOOIT tegen mijn exen dat ik ze mis, en zeker niet als ik al een ander heb.
Waar is dat voor nodig?
En dat moet SJ wel gedaan hebben, anders schrijft zij niet 'I miss you too'.
Anders zou die 'too' nergens op slaan.
Maar toch, je weet niet wat voor waarde SJ aan die woorden hecht...
Desalniettemin, ik zou het ook kut vinden Kym.
Maar zijn antwoord over de foto van je ex: Touché SJ!
Ben zeik- en zeiknat geregend.
Ik HAAT de herfst.
Zo!
Jahoor Sum, ik weet wel hoe mijn probleempje in elkaar steekt.
Zit er al jaren mee in mijn maag, maar ik snap het nu pas.
Wat betreft SJ (voor het geval iemand nog op mijn mening zat te wachten, haha!):
Kijk natuurlijk is iedereen anders in hoe je met je ex of met je vrienden omgaat.
Maar ik zeg NOOIT tegen mijn exen dat ik ze mis, en zeker niet als ik al een ander heb.
Waar is dat voor nodig?
En dat moet SJ wel gedaan hebben, anders schrijft zij niet 'I miss you too'.
Anders zou die 'too' nergens op slaan.
Maar toch, je weet niet wat voor waarde SJ aan die woorden hecht...
Desalniettemin, ik zou het ook kut vinden Kym.
Maar zijn antwoord over de foto van je ex: Touché SJ!
woensdag 7 oktober 2009 om 19:29
Moos, had je gehoord, vanavond Richard Bona hier in het Paard.
Bedenk me achteraf dat ik daar best naar toe had gewild.
Maar Kym, ik denk dat ik bozer zou zijn op een foto in knip van lief dan op een reply op een mailtje.
Maar na zijn smsje, heb je er verder nog iets aan gedaan?
Frizz, het kan toch ook gewoon weer een taalfoutje zijn?
Of ben ik nou echt zo naief?
Bedenk me achteraf dat ik daar best naar toe had gewild.
Maar Kym, ik denk dat ik bozer zou zijn op een foto in knip van lief dan op een reply op een mailtje.
Maar na zijn smsje, heb je er verder nog iets aan gedaan?
Frizz, het kan toch ook gewoon weer een taalfoutje zijn?
Of ben ik nou echt zo naief?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 7 oktober 2009 om 19:34
Dat vind ik vrij naief Sum.
Arrgghhh jongens het weer werkt toch ook écht niet mee he?
Met dit weer krijg je toch alleen maar NOG meer zin om gezellig bezoek te krijgen?
Zou Sam net zo aan het genieten zijn als dat ik denk dat ze aan het genieten is?
Mijn collega deed vandaag de hele dag pogingen fysiek zo dichtbij mogelijk te komen...
Mijn hints hebben weinig invloed op hem lijkt wel.
*denkt bij Bona alleen aan boter*
Arrgghhh jongens het weer werkt toch ook écht niet mee he?
Met dit weer krijg je toch alleen maar NOG meer zin om gezellig bezoek te krijgen?
Zou Sam net zo aan het genieten zijn als dat ik denk dat ze aan het genieten is?
Mijn collega deed vandaag de hele dag pogingen fysiek zo dichtbij mogelijk te komen...
Mijn hints hebben weinig invloed op hem lijkt wel.
*denkt bij Bona alleen aan boter*
woensdag 7 oktober 2009 om 19:51
Dan maar naief
Weet zeker dat Sam het naar haar zin heeft
Ik vind dit weer ook wel wat hebben hoor....
Gezellig zo binnen, kaarsjes aan, kachel aan....
Hahahaha.....Bona is behalve boter ook een HELE goeie bas gitarist.
Ex speelde ook bas en was helemaal idolaat van deze man..
Moet zeggen, heb hem een paar keer live gezien North Sea Jazz en vorig jaar in Tivoli...wat een geluid krijgt die man uit zijn bas gitaar zeg!
Richard Bona
Weet zeker dat Sam het naar haar zin heeft
Ik vind dit weer ook wel wat hebben hoor....
Gezellig zo binnen, kaarsjes aan, kachel aan....
Hahahaha.....Bona is behalve boter ook een HELE goeie bas gitarist.
Ex speelde ook bas en was helemaal idolaat van deze man..
Moet zeggen, heb hem een paar keer live gezien North Sea Jazz en vorig jaar in Tivoli...wat een geluid krijgt die man uit zijn bas gitaar zeg!
Richard Bona
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 7 oktober 2009 om 20:01
Nou ja zeg, Sum! Als ik eens een PA wil, dan in elk geval 1 die me op concerten van Bona attendeert
Ik ben al heel lang fan, maar heb m nu zo vaak gezien dat ik het wel weet. En hij wordt er ook niet lekkerder op, met z'n buikje Maar 't is de beste bassist alive, durf ik wel zo'n beetje te zeggen.
Zo, ik ga even chocolademelk maken en dan komt er zo een vriendinnetje (arm vriendinnetje, moet ze door de regen) film kijken. Gezellig!
Balen van je collega Frizz! Misschien moet je het hint stadium voorbij en zeggen dat je graag at all times minstens een meter fysieke afstand van 'm bewaart? Lijkt me ook niet fijn om te zeggen, maar blijkbaar moet je duidelijker zijn...
Ik ben al heel lang fan, maar heb m nu zo vaak gezien dat ik het wel weet. En hij wordt er ook niet lekkerder op, met z'n buikje Maar 't is de beste bassist alive, durf ik wel zo'n beetje te zeggen.
Zo, ik ga even chocolademelk maken en dan komt er zo een vriendinnetje (arm vriendinnetje, moet ze door de regen) film kijken. Gezellig!
Balen van je collega Frizz! Misschien moet je het hint stadium voorbij en zeggen dat je graag at all times minstens een meter fysieke afstand van 'm bewaart? Lijkt me ook niet fijn om te zeggen, maar blijkbaar moet je duidelijker zijn...
woensdag 7 oktober 2009 om 20:04
Gezellig Moos!
Tis een chocolade-avondje, ik zit me ook vol te stoppen.
Hmmmm ik vind het nooit zo erg als iemand dichtbij komt hoor, ben best een knuffelkont.
Maar collega hoopt op meer dan een knuffel.
Heb vandaag wel letterlijk gezegd dat ik NOOIT seks zou hebben met een collega.
Hij leek niet onder de indruk van mijn argumentatie.
*vindt dit weer vooral wat hebben als ze het condens tegen de ramen kan stomen*
Tis een chocolade-avondje, ik zit me ook vol te stoppen.
Hmmmm ik vind het nooit zo erg als iemand dichtbij komt hoor, ben best een knuffelkont.
Maar collega hoopt op meer dan een knuffel.
Heb vandaag wel letterlijk gezegd dat ik NOOIT seks zou hebben met een collega.
Hij leek niet onder de indruk van mijn argumentatie.
*vindt dit weer vooral wat hebben als ze het condens tegen de ramen kan stomen*
woensdag 7 oktober 2009 om 20:05
woensdag 7 oktober 2009 om 20:13
Frizz ontkent niks.
Mijn libido is torenhoog, dat gaan we ook eens even met de coach bespreken.
Na de droeftoeteractie heeft ie verklaart dat hij het zélf ook heel erg vindt, vrouwen willen hem normaal gesproken wel killen hierom.
Maar volgens mijn ex is het zijn manier om (emotionele) afstand te bewaren.
En ik ben het eens met ex.
Mijn libido is torenhoog, dat gaan we ook eens even met de coach bespreken.
Na de droeftoeteractie heeft ie verklaart dat hij het zélf ook heel erg vindt, vrouwen willen hem normaal gesproken wel killen hierom.
Maar volgens mijn ex is het zijn manier om (emotionele) afstand te bewaren.
En ik ben het eens met ex.
woensdag 7 oktober 2009 om 20:20
woensdag 7 oktober 2009 om 20:45
Hello ...
Zo ik ben uitgerend.. gedouched en met een lekker bakkie koffie op de bank neergeploft...
Frizz waarom wil je met je coach praten over jouwn hoge libido? denk jij dat dat ergens vandaan komt dan ? dat er wat achter zit ? lijkt me als dat niet zo is , toch nergens voor nodig dan om te besrpeken met je coach??
ik heb nog steeds niks gehoord van mn collega ... is toch eigenlijk ergens ook raar ??
Zo ik ben uitgerend.. gedouched en met een lekker bakkie koffie op de bank neergeploft...
Frizz waarom wil je met je coach praten over jouwn hoge libido? denk jij dat dat ergens vandaan komt dan ? dat er wat achter zit ? lijkt me als dat niet zo is , toch nergens voor nodig dan om te besrpeken met je coach??
ik heb nog steeds niks gehoord van mn collega ... is toch eigenlijk ergens ook raar ??
woensdag 7 oktober 2009 om 20:50
Frizz, waarom vind je het precies een probleem dat je libido zo hoog is? Alleen omdat je nu single bent, of ook in een relatie?
Snap helemaal wat je bedoelt hoor, ik loop over het algemeen de halve dag geil rond, denk de hele halve dag aan seks en na tien keer baal is als het niet nog een keer kan. Dat kan inderdaad erg frustrerend zijn. Ik heb vanalles geprobeerd om er vanaf te komen (van koorts, tot gruwelijke buikpijn tot in de rouw zijn), maar het blijft. Ik wil gewoon áltijd. Maar zolang ik dat nog onder controle heb weet ik niet of het een probleem is. Daarom mijn vraag, waarom is het voor jou een probleem?
Snap helemaal wat je bedoelt hoor, ik loop over het algemeen de halve dag geil rond, denk de hele halve dag aan seks en na tien keer baal is als het niet nog een keer kan. Dat kan inderdaad erg frustrerend zijn. Ik heb vanalles geprobeerd om er vanaf te komen (van koorts, tot gruwelijke buikpijn tot in de rouw zijn), maar het blijft. Ik wil gewoon áltijd. Maar zolang ik dat nog onder controle heb weet ik niet of het een probleem is. Daarom mijn vraag, waarom is het voor jou een probleem?
woensdag 7 oktober 2009 om 20:51
Guttegut, de blaadjes vallen van de bomen, het wordt wat kouder..en iedereen is completely into sex!
Begrijpelijk hoor! Het is natuurlijk ook de tijd ervoor (maar wanneer niet?) Ga je het echt bespreken met je coach Frizz? Maak je je zorgen om je libido dan?
Heb geen woorden meer vuil gemaakt aan SJ's actie. Behalve dat ik het nogal strange vind. Maar ja, kan ie inderdaad ook vinden van mijn pasfoto. Alhoewel ik zijn actie ernstiger vind, hij nam het initiatief terwijl ie met mij is. Die pasfoto van ex zit gewoon al 4 jaar per ongeluk in mijn portemonnee. Ofzoiets.
Oh, huisgenoot is niet zwanger, had test gedaan, maar is dus gister pas ongesteld geworden (na 2 maanden). Raar.
Oh en die andere huisgenoot heb ik niet meer gesproken over het akkefietje in de club, hij is vandaag naar de hoofdstad vertrokken en ik zie 'm dit weekend weer.
Begrijpelijk hoor! Het is natuurlijk ook de tijd ervoor (maar wanneer niet?) Ga je het echt bespreken met je coach Frizz? Maak je je zorgen om je libido dan?
Heb geen woorden meer vuil gemaakt aan SJ's actie. Behalve dat ik het nogal strange vind. Maar ja, kan ie inderdaad ook vinden van mijn pasfoto. Alhoewel ik zijn actie ernstiger vind, hij nam het initiatief terwijl ie met mij is. Die pasfoto van ex zit gewoon al 4 jaar per ongeluk in mijn portemonnee. Ofzoiets.
Oh, huisgenoot is niet zwanger, had test gedaan, maar is dus gister pas ongesteld geworden (na 2 maanden). Raar.
Oh en die andere huisgenoot heb ik niet meer gesproken over het akkefietje in de club, hij is vandaag naar de hoofdstad vertrokken en ik zie 'm dit weekend weer.
woensdag 7 oktober 2009 om 21:03
Gossie dat libido van mij maakt wat los hier!
Het is zo hoog zolang ik me kan herinneren.
Precies zoals Madhe het omschrijft heb ik het ook, waardoor het een belangrijk onderdeel is van wie ik ben.
Vroeger kwam ik er ook wel eens door in de problemen, omdat ik dan weer seks had met iemand terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wilde, maar ja die lustgevoelens...
Al die jaren was ik ook áltijd bezig met mannen, en was ik hartstikke onrustig.
Nadat het uitging met mijn ex werd mijn libido langzaam 'normaler'.
Tenminste, zolang ik de mannen fysiek uit de buurt hield ging het prima.
Weinig tot geen frustraties.
Voor het eerst in mijn leven leerde ik ook wat 'gelukkig zijn' inhoudt, en hoe het is om in balans te zijn.
Maar toen kwam dus MX.
Voor het eerst in jaren was ik weer gek op een man, en ik heb vandeweek bedacht dat de reden hiervoor vooral is dat ie emotioneel onbereikbaar is.
En die (emotionele) onbereikbaarheid lijkt te zorgen voor een libido-boost.
En dat vind ik dus eigenlijk een vreemd iets.
Ik kan me niet voorstellen dat het toeval is dat mijn libido nu ineens weer zo torenhoog is, toch?
Ook merk ik, dat anderen (mannen!) het opmerken.
Vroeger was dat net zo, op de één of andere manier zien mannen seks in mij.
Vind ik ook niet zo leuk.
Eeuuh... nou misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, maar ik zit nog midden in de analysefase.
Het is zo hoog zolang ik me kan herinneren.
Precies zoals Madhe het omschrijft heb ik het ook, waardoor het een belangrijk onderdeel is van wie ik ben.
Vroeger kwam ik er ook wel eens door in de problemen, omdat ik dan weer seks had met iemand terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wilde, maar ja die lustgevoelens...
Al die jaren was ik ook áltijd bezig met mannen, en was ik hartstikke onrustig.
Nadat het uitging met mijn ex werd mijn libido langzaam 'normaler'.
Tenminste, zolang ik de mannen fysiek uit de buurt hield ging het prima.
Weinig tot geen frustraties.
Voor het eerst in mijn leven leerde ik ook wat 'gelukkig zijn' inhoudt, en hoe het is om in balans te zijn.
Maar toen kwam dus MX.
Voor het eerst in jaren was ik weer gek op een man, en ik heb vandeweek bedacht dat de reden hiervoor vooral is dat ie emotioneel onbereikbaar is.
En die (emotionele) onbereikbaarheid lijkt te zorgen voor een libido-boost.
En dat vind ik dus eigenlijk een vreemd iets.
Ik kan me niet voorstellen dat het toeval is dat mijn libido nu ineens weer zo torenhoog is, toch?
Ook merk ik, dat anderen (mannen!) het opmerken.
Vroeger was dat net zo, op de één of andere manier zien mannen seks in mij.
Vind ik ook niet zo leuk.
Eeuuh... nou misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, maar ik zit nog midden in de analysefase.
woensdag 7 oktober 2009 om 21:07
Oh Madhe, ik wil ook áltijd.
Net zo goed wanneer ik ziek ben, of boos, of verdrietig.
Ik had er in mijn relatie ook echt vaak ruzie over.
Als ik de hele dag een man om me heen heb, wil ik gewoon seks.
Eén dag zonder dat red ik nog, maar de tweede dag zonder betekent een zwaar chagrijnige Frizz.
Maar heeft dat nou te maken met bevestiging willen via seks?
Ofzo?
Ik bedoel, vroeger dacht ik dat ik nou eenmaal zo was, maar nu weet ik dus dat ik, als ik goed in mijn vel zit, minder seksbelust ben.
Kym ik vind dat het hebben van een foto van je ex in je portemonnee ook een actie is die je doet terwijl je met hem bent.
Iets laten zitten (waar je het elke dag ziet) is óók een keuze.
Stroll ik neem aan dat je collega wel doorheeft dat gister geen daverend succes was?
Eén dag zonder dat red ik nog, maar de tweede dag zonder betekent een zwaar chagrijnige Frizz.
Ofzo?
Ik bedoel, vroeger dacht ik dat ik nou eenmaal zo was, maar nu weet ik dus dat ik, als ik goed in mijn vel zit, minder seksbelust ben.
Kym ik vind dat het hebben van een foto van je ex in je portemonnee ook een actie is die je doet terwijl je met hem bent.
Iets laten zitten (waar je het elke dag ziet) is óók een keuze.
Stroll ik neem aan dat je collega wel doorheeft dat gister geen daverend succes was?
woensdag 7 oktober 2009 om 21:08
Frizz, als jij je er niet gelukkig door voelt, is het altijd goed om over te praten natuurlijk. Het kan best zijn dat het je belemmert.
Maar wat er mis is met 'bezig zijn met mannen' weet ik niet. Of bedoel je dat je echt geobsedeerd bezig bent met ze? Als het puur fantasie, wat flirten, daten en scharrelen is, dan is er toch geen probleem? Dat hielp mij prima tussen relaties door iig.
Maar wat er mis is met 'bezig zijn met mannen' weet ik niet. Of bedoel je dat je echt geobsedeerd bezig bent met ze? Als het puur fantasie, wat flirten, daten en scharrelen is, dan is er toch geen probleem? Dat hielp mij prima tussen relaties door iig.
woensdag 7 oktober 2009 om 21:12
Ik heb gewoon het idee dat het iets betekent.
En ja ik heb er nu echt gruwelijk last van.
Ben in staat MX volledig de huid vol te schelden om het feit dat ie me niet NU (en voorgaande dagen) seks is komen brengen, en ik weet ook dat ie, als ie wél komt, het nogal zwaar gaat krijgen met mij.
Ik kan namelijk ook goed boos zijn tijdens de seks, en ik ben na één keer zeker niet tevreden.
En hij wel...
Met 'bezig met mannen' bedoel ik dat het me in mijn hoofd zo bezighield.
Geen rust als ik geen seks had.
Nogal een verschil met afgelopen periode, waarin ik gewoon kon genieten van kleine dingen, en een lekker leeg hoofd kon hebben.
De laatste weken ben ik gewoon gespannen, los van de 12 uur ná de laatste sekspartij.
En ja ik heb er nu echt gruwelijk last van.
Ben in staat MX volledig de huid vol te schelden om het feit dat ie me niet NU (en voorgaande dagen) seks is komen brengen, en ik weet ook dat ie, als ie wél komt, het nogal zwaar gaat krijgen met mij.
Ik kan namelijk ook goed boos zijn tijdens de seks, en ik ben na één keer zeker niet tevreden.
En hij wel...
Met 'bezig met mannen' bedoel ik dat het me in mijn hoofd zo bezighield.
Geen rust als ik geen seks had.
Nogal een verschil met afgelopen periode, waarin ik gewoon kon genieten van kleine dingen, en een lekker leeg hoofd kon hebben.
De laatste weken ben ik gewoon gespannen, los van de 12 uur ná de laatste sekspartij.
woensdag 7 oktober 2009 om 21:23
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2009 @ 21:07:
Ofzo?
Nouja, waarom zou dat te maken hebben met bevestiging dan? Voor mij persoonlijk is dat niet zo. Ik bedoel, ik wil dus ook altijd (juist meer als ik goed in mijn vel zit) en mijn vriend niet altijd. Na een dag geen seks mis ik het gruwelijk en kan ik ook chagrijnig worden inderdaad. Als ik dan mezelf help is het weer even over. Ik kom ook helemaal niet het idee om zijn lagere libido op mezelf te betrekken (behalve in mijn twee a driemaandelijkse pms bui). Ik merk aan heel veel andere dingen dat hij gek op me is. En daarnaast nog eens heel veel van me houdt. Die lust speelt gewoon zo hoog op dat die bevredigd "moet" worden.
Geef toe, als je de halve dag seks hebt gehad wil je nóg. Hoe zou dat dan met bevestiging te maken kunnen hebben?? Als het een probleem voor je wordt, zou je beter kunnen gaan zorgen dat je weer lekker in je vel zit. Kijk waar dát vandaan komt. Want je kunt het probleem wel naar je libido schuiven, maar volgens mij ligt daar het probleem niet. Wel?
Ofzo?
Nouja, waarom zou dat te maken hebben met bevestiging dan? Voor mij persoonlijk is dat niet zo. Ik bedoel, ik wil dus ook altijd (juist meer als ik goed in mijn vel zit) en mijn vriend niet altijd. Na een dag geen seks mis ik het gruwelijk en kan ik ook chagrijnig worden inderdaad. Als ik dan mezelf help is het weer even over. Ik kom ook helemaal niet het idee om zijn lagere libido op mezelf te betrekken (behalve in mijn twee a driemaandelijkse pms bui). Ik merk aan heel veel andere dingen dat hij gek op me is. En daarnaast nog eens heel veel van me houdt. Die lust speelt gewoon zo hoog op dat die bevredigd "moet" worden.
Geef toe, als je de halve dag seks hebt gehad wil je nóg. Hoe zou dat dan met bevestiging te maken kunnen hebben?? Als het een probleem voor je wordt, zou je beter kunnen gaan zorgen dat je weer lekker in je vel zit. Kijk waar dát vandaan komt. Want je kunt het probleem wel naar je libido schuiven, maar volgens mij ligt daar het probleem niet. Wel?
woensdag 7 oktober 2009 om 21:32