Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 9 oktober 2009 om 07:29
Goedemorgen. Zie dat ik me niet had afgemeld gisteravond. Tja, dat zit niet meer in mijn systeem. Ik was dus gewoon naar bed. Lekker bijtijds, want ik was moe.
Hel, ik woon helemaal niet zo ver weg hoor (op wereldniveau dan). Schilderen, vast ook niet fijn met die knie. Ik vind dat zo stom, dat ze je pas een nieuwe knie geven als de rest van je lijf ( typte per ongeluk lijk) ook aan vervanging toe is.
Ik ga me es ff mooi aankleden.
Hel, ik woon helemaal niet zo ver weg hoor (op wereldniveau dan). Schilderen, vast ook niet fijn met die knie. Ik vind dat zo stom, dat ze je pas een nieuwe knie geven als de rest van je lijf ( typte per ongeluk lijk) ook aan vervanging toe is.
Ik ga me es ff mooi aankleden.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 9 oktober 2009 om 09:35
Moggûh Barrers
Mir, op wereldniveau woon je tuuk gewoon om de hoek. Maar als ik naar je toe moet fietsen........ ben ik toch in mijn tempo een dag of 2 onderweg ....... als het al lukt vanwege zadelpijn enzoot.
Nou ja, het is wel haske mooi weer.... Zal ik dan toch een poging doen? Nee, gaat 'm niet worden. Ik durf het niet aan.
Het schijnt dat zo'n gewricht een beperkte houdbaarheid heeft ( jaar of 10 tot 15) en niet tig keer vervangen kan worden. Dus als je nog "jong" ( nou ja, betrekkelijk dan ) bent, heb je soort van pech.
Koffie
Mir, op wereldniveau woon je tuuk gewoon om de hoek. Maar als ik naar je toe moet fietsen........ ben ik toch in mijn tempo een dag of 2 onderweg ....... als het al lukt vanwege zadelpijn enzoot.
Nou ja, het is wel haske mooi weer.... Zal ik dan toch een poging doen? Nee, gaat 'm niet worden. Ik durf het niet aan.
Het schijnt dat zo'n gewricht een beperkte houdbaarheid heeft ( jaar of 10 tot 15) en niet tig keer vervangen kan worden. Dus als je nog "jong" ( nou ja, betrekkelijk dan ) bent, heb je soort van pech.
Koffie
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:07
Ola,
lekker koffie, ben dr wel aan toe.
Huis weer fris en fruitig, paar boodschappen gedaan maar dat deed volgens mij de halve school dus ben tijd onderweg geweest, iets met sociaal doen enzo.
Kuur voor dochter gehaald, en als hoesten volgende week niet over is moeten man en dochter bloed prikken. Gevalletjes kinkhoest.
Dus ik deeeenk dat operatie niet doorgaat volgende week. Hoest kan nog paar maanden aanhouden en met hoest geen operatie.
Nahja, we zullen het zien en beleven.
Balen dat ze niet vaker een nieuwe knie kunnen geven Hela.
lekker koffie, ben dr wel aan toe.
Huis weer fris en fruitig, paar boodschappen gedaan maar dat deed volgens mij de halve school dus ben tijd onderweg geweest, iets met sociaal doen enzo.
Kuur voor dochter gehaald, en als hoesten volgende week niet over is moeten man en dochter bloed prikken. Gevalletjes kinkhoest.
Dus ik deeeenk dat operatie niet doorgaat volgende week. Hoest kan nog paar maanden aanhouden en met hoest geen operatie.
Nahja, we zullen het zien en beleven.
Balen dat ze niet vaker een nieuwe knie kunnen geven Hela.

vrijdag 9 oktober 2009 om 15:16
vrijdag 9 oktober 2009 om 16:42
quote:Pun schreef op 09 oktober 2009 @ 10:03:
Mir, waar ga jij je mooi voor aankleden?
Tja, was de hele dag op pad, dus kan van alles gebeuren hè.
Eigenlijk schreef ik dat alleen maar op om jouw reactie te zien. Fijn dat je gewoon jezelf bent gebleven tijdens je afwezigheid hier.
Mir, waar ga jij je mooi voor aankleden?
Tja, was de hele dag op pad, dus kan van alles gebeuren hè.
Eigenlijk schreef ik dat alleen maar op om jouw reactie te zien. Fijn dat je gewoon jezelf bent gebleven tijdens je afwezigheid hier.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 oktober 2009 om 18:57
vrijdag 9 oktober 2009 om 19:07
vrijdag 9 oktober 2009 om 19:15
Wat badkamer betreft ga ik het beslist winnen wat gorigheid betreft. In de bouw van deze huizen klopt er iets niet met de ontluchting. Het plafond en de voegen zien zwart van de schimmel :puke: aanvankelijk heb ik dus als een gek gepoetst in de door de verkoper fris geschilderde badkamer, maar dat had ik snel opgegeven. Met alle gevolgen voor de zooi waar ik wel wat aan kan doen.