Bar Too Much *** 179 ***

25-09-2009 10:52 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.

Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Maar Hela heeft er als ze 100 wil worden nog 60 jaar wat aan! Wat zeg ik? 70!
Lieve vriendinnen, ik ga ook m'n bed opzoeken, tot morgen
quote:Helaholalalala schreef op 09 oktober 2009 @ 00:26:

Nee joh, gaat maar een jaar of 10 mee....oh vandaar
Slaap lekker Wies
Misschien moeten we toch leren toveren, en nu ben ik echt weg.....
Trusten Wiesje
Ik wou dat ik niet zo ver van Mir woonde.... Dan ging ik haar helpen en lekkâh schilderen enzoot.
Gek zeg.

Waar is ze ineens?
Ja! Gezellig schildermieteren
quote:yette schreef op 09 oktober 2009 @ 00:32:

Gek zeg.

Waar is ze ineens?
Ik ben er weg van.

Trusten lieve Yette
Slaap lekker Hela

Eigenlijk moet ik ook naar bed. Morgen weer aan de slag. In de ballenbak. Zwaar leven hoor
Goedemorgen. Zie dat ik me niet had afgemeld gisteravond. Tja, dat zit niet meer in mijn systeem. Ik was dus gewoon naar bed. Lekker bijtijds, want ik was moe.

Hel, ik woon helemaal niet zo ver weg hoor (op wereldniveau dan). Schilderen, vast ook niet fijn met die knie. Ik vind dat zo stom, dat ze je pas een nieuwe knie geven als de rest van je lijf ( typte per ongeluk lijk) ook aan vervanging toe is.

Ik ga me es ff mooi aankleden.

David Dunning
Moggûh Barrers

Mir, op wereldniveau woon je tuuk gewoon om de hoek. Maar als ik naar je toe moet fietsen........ ben ik toch in mijn tempo een dag of 2 onderweg ....... als het al lukt vanwege zadelpijn enzoot.

Nou ja, het is wel haske mooi weer.... Zal ik dan toch een poging doen? Nee, gaat 'm niet worden. Ik durf het niet aan.

Het schijnt dat zo'n gewricht een beperkte houdbaarheid heeft ( jaar of 10 tot 15) en niet tig keer vervangen kan worden. Dus als je nog "jong" ( nou ja, betrekkelijk dan ) bent, heb je soort van pech.

Koffie
Dus als je de knie krijgt, gaan ze ervan uit dat je nog maar een jaar of 10 zult leven? Lekker dan....

Mir, waar ga jij je mooi voor aankleden?

Koffie....
Nou klaar ben je met zo'n knie. Ben toch blij dat bij mij alles goed werkt. Maar ja, ik ben er ook heeeel zuinig op.

Goedemorgen Barvolk...
No guts no glory
Sja.....

Nog maar een koffie dan.
Ola,

lekker koffie, ben dr wel aan toe.

Huis weer fris en fruitig, paar boodschappen gedaan maar dat deed volgens mij de halve school dus ben tijd onderweg geweest, iets met sociaal doen enzo.

Kuur voor dochter gehaald, en als hoesten volgende week niet over is moeten man en dochter bloed prikken. Gevalletjes kinkhoest.

Dus ik deeeenk dat operatie niet doorgaat volgende week. Hoest kan nog paar maanden aanhouden en met hoest geen operatie.

Nahja, we zullen het zien en beleven.

Balen dat ze niet vaker een nieuwe knie kunnen geven Hela.
Lekkâh dan, Winx. Kinkhoest duurt laaaaaang

Boodschappen zijn binnen! Tis heerlijk weer, de zon schijnt hier volop

Vanaaf komt dochter 1 weer tuus en dan heb ik haar al twee weken niet gezien. Dochters 2 en 3 missen hun grote zus ook wel.

Er zit een vijf in de klok hoero......

Proost
quote:Pun schreef op 09 oktober 2009 @ 10:03:

Mir, waar ga jij je mooi voor aankleden?

Tja, was de hele dag op pad, dus kan van alles gebeuren hè.

Eigenlijk schreef ik dat alleen maar op om jouw reactie te zien. Fijn dat je gewoon jezelf bent gebleven tijdens je afwezigheid hier.

David Dunning
Naaf!

Heb zin om me een stuk in de kraag te zuipen, ben beetje veel depri na een fikse woordenwisseling met ex om jongste.

Zo, dat lucht op, wel biertje geen stuk in de kraag zuipen, heeft geen zin Bluesy, kop op, gewoon dòòrgaan en er maar een leuke avond van maken, of zo...
Asjeblieft Bloe. Ik doe mee

Er komt zo iemand de wasmachine maken. Djeez wat heb ik die badkamer laten verslonzen
Ahhhhh, Yette! lekkerrrrrrrr!!!!!!

Is het zo erg gesteld met jouw badkamer? Kan haast niet! Hebbie de mijne gezien?

Moet nog eten, ben net een half uurtje in huis, maar heb geen zin om te koken.....

Dus jouw wasmasjien zei: Doe jij het maar lekker weer zelf?
Wat badkamer betreft ga ik het beslist winnen wat gorigheid betreft. In de bouw van deze huizen klopt er iets niet met de ontluchting. Het plafond en de voegen zien zwart van de schimmel :puke: aanvankelijk heb ik dus als een gek gepoetst in de door de verkoper fris geschilderde badkamer, maar dat had ik snel opgegeven. Met alle gevolgen voor de zooi waar ik wel wat aan kan doen.
We gaan eten. Man heeft lekker nacho grande gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven