Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

quote:websje schreef op 11 oktober 2009 @ 10:48:

haha Paque, dat doe ik ook. Het resultaat is vaak dat ik sta te koken in een joggingbroek met sloffen en daarboven een topje, bloesje, colbertje

Dit laat ik man lezen. Hij denkt dat ik de enige ben die dit doet. Zijn idee is dat je je of helemaal omkleed, of niet. En dat ik dus de enige ben die het half doet. Woeha!

Ik zit overigens ook in joggingbroek met vest, in de mooie kleurcombinatie paars en geel.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wij doen mee!

Vriend, baby en ik in zeer charmante joggingsoutfitten!
Ik hou ook de hele dag mijn bril op, net zo lekker als een joggingbroek.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
*is benieuwd hoeveel mensen in NL er vandaag ik joggingbroek zitten... Als TNS NIPO dát nu eens onderzoekt!*

Ik ken het trouwens van huis uit niet, áltijd aankleden.
quote:Paque_in_Pink schreef op 11 oktober 2009 @ 10:52:

[...]

bestaat die, en waar kan ik die kopen?? Voor mij is een nette variant van een joggingbroek, een yoga-broek. Bijna dezelfde soort achtige stof en zelfs comfortabeler. Met een leuk shirt en gympen, kun je je makkelijk in het openbaar vertonen .
Ik heb geen joggingbroek

Mag ik toch mee doen in mijn knalroze badjas (nog rozer als het jurkje hier naast)?
Joggingbroek present, met te grote trui en slierthaar. Moet helaas vanmiddag even weg, maar daarna gaat ie gelijk weer aan!
Ja hoor, badjas is prima! Als het 'niks moet, niksen mag' principe maar gehandhaafd blijft
Jippie :-D

't Is ook wel een hele coole; blauw/wit geruit. Met van die foute sloffen eronder...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Staat zo vreemd op m'n eigen verjaardagsfeestje.

Anders had ik t vandaag zeker gedaan!
Gelukkig...en sloffen heb ik wel. Hele foute, ook roze met een mooi pompoentje voorop. En ook met bril, die een beetje scheef staat omdat mijn bril alleen voor gebruik binnenshuis is en ik er al regelmatig mee in slaap gevallen ben.
Ik doe ook mee! Geheel in de stijl van viva van deze week!

In het roze dus. Roze joggingbroek, roze shirt, en roze trui.

Heerlijk!!!

Straks nog wel even naar ouders iets ophalen, maar dat gebeuerd gewoon in deze outfit vrees ik.
Ook ik zit in joggingbroek en pyama jurkje

(en 5 maten te groot vest van man)

en het gaat niet meer uit vandaag.

ow en heb verschillende sokken aan zie ik

een paarse en een grijze

wat dan wel weer leuk matcht met het gestreepte blauwe jurkje

rode bh, bruine broek en ecru vest

quote:sallie68 schreef op 11 oktober 2009 @ 11:07:

Staat zo vreemd op m'n eigen verjaardagsfeestje.

Anders had ik t vandaag zeker gedaan!

Vandaag jarig? Gefeliciteerd!

Enne.. gewoon al je bezoek ook in joggingkledij laten komen, zie je geen verschil meer!
Hier ook.

Ik, Manlief en kids allemaal in de joggingbroek.

Gaat ook niet meer uit vandaag.

Lekker hangen op de bank of achter de pc vandaag.
Meld! Te grote grijze joggingsbroek (zit zoooo lekker) met een zwart truitje met veel te lange mouwen (zit oook zooo lekker) en ipv slobbersokken heb ik mijn gebreide uggs over de pijpen van mijn joggingsbroek aan... heul erg charming. Proest. En het erge, met dit hele setje, incluis uggs, lig ik in bed te forummen.
Voor mij (als thuiswerkende freelancer) is elke dag joggingbroek dag. En omdat ik vandaag een afspraak heb doe ik helaas niet mee. Morgen is weer joggingbroek dag.

ik joggingbroek
Haha, hier ook een echte joggingbroekdraagster!

Die gaat dus 's-avonds iedere dag aan als ik gewerkt hebt en iets netjes heb gedragen. Inderdaad dan ook bovenkant netjes en onderkant niet .

Gisteren ben ik zelfs in mijn joggingbroek naar de kapper gegaan. Gelukkig heb ik een leuke witte met daaronder witte Nikes en erop een mooi poloshirtje.

Nu ben ik net mijn bed uit en nog in mijn pyjama. Ik moet zelfs nog douchen!
Mag een badjas en gebreide slofjes ook? Die gaan bij mij niet meer uit vandaag...of ik vervang ze nog voor een joggingbroek!
Jaaaaaaaaaaaaa I'm in!

Twijfel nog een beetje over de vorm: zit nu in mijn roze badjas maar heb ook een joggingbroek van slaapzakstof die nét wat warmer & zachter is.

Gelukkig mag ik met beide combi's meedoen, stel de keuze lekker nog even uit.

Geniet van onze collectieve hangdag allemaal!
Hier nog iemand in jogginbroek.

Samen met oversized vest en heerlijke sloffen mijn favo zondagcombi. Dit blijft ook de hele dag aan, zelfs als ik vanmiddag nog even een paar boodschappen ga doen

Sallie68, gefeliciteerd!
Checking in voor slobber party!! Present!!!

Blauwe joggingbroek met gaten, ook 1 bij mijn summier achterwerk wat mijn rubensmannetje wel weer erg sexy vind (!!!!) go figure! En tshirt vaal van verfvlekken, kermit de kikker pantoffels en haar recht overeind....lekker bakkie koffie er bij, wat een heerlijke zondag!!!!
quote:Rubenslady schreef op 11 oktober 2009 @ 11:23:

Checking in voor slobber party!! Present!!!

Blauwe joggingbroek met gaten, ook 1 bij mijn summier achterwerk wat mijn rubensmannetje wel weer erg sexy vind (!!!!) go figure! En tshirt vaal van verfvlekken, kermit de kikker pantoffels en haar recht overeind....lekker bakkie koffie er bij, wat een heerlijke zondag!!!!
Ik doe mee, en hij blijft aan als ik straks op visite ga!
Hier nog een kandidaat... joggingbroek, oud shirt, skisokken en als klap op de vuurpijl daarbij ook nog es (roze) crocs ....

Om dit horror geheel af te maken zit ik met mijn haar omwikkeld met zilverpapier en een oude handdoek...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven