Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

Niet dat ik graag mee wilde doen, maar ik had toevallig al een joggingbroek aan (zoals elke zondagochtend ).
Ik meldt me ook. Twee maten te groot, maar hij zit zo lekker. Helaas gaan we straks eten met collega's van vriend, dus ik doe voor een uurtjes niet mee vanavond...
Dat zeg ik....
Mijn joggingbroek is trouwens vinyl-groen
Vriend komt net binnengescharreld in grijze joggingbroek, telt hij ook mee?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Present!

Morgen op vakantie, alles zit in de was of in m'n koffer. Dus eigenlijk een gedwongen joggingbroekdagje voor mij.
quote:Paque_in_Pink schreef op 11 oktober 2009 @ 10:36:

whoeha, fantastisch initiatief.

Ik meld mij. Bruine joggingbroek, bruine 4 maten te grote fleece trui, paarse slobsokken (over m'n joggingbroek heen) en grijze sloffen. wat een lekker ding, als vriend me nu niet bespringt straks weet ik het ook niet meer jij wint. Ik vond mezelf met te grote -afzakkont- joggingbroek en vestje al erg. Zie ik nu pas dat ik het met slobsokken over de pijpen naar een heel ander niveau had kunnen trekken
Dat zeg ik....
Yes, vrienden, mannen en kinderen mogen ook mee doen

Grappig dit, meer mensen in joggingbroek dan dat ik had verwacht!!

Enne.. Vinyl groen.. hmmm... hij is niet toevallig van vilt? Mijn neefje is vermist
Ook hier de joggingbroek aan en gaat niet uit vandaag! Moet ff klussen straks maar dat gebeurd gewoon in joggingbroek! Heerlijk
In dat geval meld ik vriend natuurlijk ook even aan. In een te korte joggingbroek van mij en een te strak t-shirt (hmmmm)
Dat zeg ik....
quote:Vinyl schreef op 11 oktober 2009 @ 10:39:

Enne.. Vinyl groen.. hmmm... hij is niet toevallig van vilt? Mijn neefje is vermist

*mokt stiekum een beetje na, want joggingbroek had net zo goed erwtjesgroen kunnen zijn*
Peas on earth!
en ik maar denken dat ik deze enige was die het heerlijk vind om na een week de opgedirkte secretaresse uitgehangen te hebben een dag als een onopgemaakt bed rond te lopen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 oktober 2009 @ 10:41:

[...]

*mokt stiekum een beetje na, want joggingbroek had net zo goed erwtjesgroen kunnen zijn*Neenee, jij bent donkerder, ik ben frissergroen
Mijn vriend ligt nog in bed maar zodra hij eruit komt is er weer een joggingbroek drager bij.
quote:Paque_in_Pink schreef op 11 oktober 2009 @ 10:42:

en ik maar denken dat ik deze enige was die het heerlijk vind om na een week de opgedirkte secretaresse uitgehangen te hebben een dag als een onopgemaakt bed rond te lopen.

Inclusief slierthaar hier! Check!
Ik loop in de winter iedere zondag in pyjama :-D Heeeeeeeeeeerlijk!
sterker nog, iedere avond als ik thuis kom schop ik mijn hakken/ rokje/ skinny jeans uit en trek ik mijn joggingbroek aan. aaahhhh... heerlijk!
Hier meldt zich ook een joggingsbroekdraagster... en mijn vried heeft er ook eentje aan...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
haha Paque, dat doe ik ook. Het resultaat is vaak dat ik sta te koken in een joggingbroek met sloffen en daarboven een topje, bloesje, colbertje
Dat zeg ik....
quote:Paque_in_Pink schreef op 11 oktober 2009 @ 10:46:

sterker nog, iedere avond als ik thuis kom schop ik mijn hakken/ rokje/ skinny jeans uit en trek ik mijn joggingbroek aan. aaahhhh... heerlijk!

Ik draag geen hakken,rokjes of skinny jeans maar ik doe hetzelfde...

Joggingbroek is hier het meest gedragen kledingstuk...
quote:websje schreef op 11 oktober 2009 @ 10:48:

haha Paque, dat doe ik ook. Het resultaat is vaak dat ik sta te koken in een joggingbroek met sloffen en daarboven een topje, bloesje, colbertje bekend verschijnsel. opgestoken haar, strak in de make-up, nette blouse/ topje met kant, vormeloze joggingbroek, slobsokken en sloffen. heul charmant!!!
Ik doe ook mee, moet vanavond wel werken (vrijwilligerswerk) maar dan trek ik gewoon een nette variant van een joggingbroek aan .
quote:paloma schreef op 11 oktober 2009 @ 10:50:

Ik doe ook mee, moet vanavond wel werken (vrijwilligerswerk) maar dan trek ik gewoon een nette variant van een joggingbroek aan .bestaat die, en waar kan ik die kopen??
Ik heb geen joggingsbroek!
Shit... had ik dat geweten; had ik gisteren een joggingbroek gekocht. Zit ik dan buitenbeentje te wezen... in pyjamabroek.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:Doornroosje75 schreef op 11 oktober 2009 @ 10:54:

Shit... had ik dat geweten; had ik gisteren een joggingbroek gekocht. Zit ik dan buitenbeentje te wezen... in pyjamabroek.

Mag ook hoor!

Het gaat er om dat je in elk geval niet aangekleed bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven