Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

Hier een gebloemd huispak. Baal als een stekker dat ik nog naar een verjaardag moet straks.
Ik zit hier in mn spijkerrokje, wit shirtje, beenwarmers en laarzen... Moet namelijk zometeen weg, maar ik zou het allerliefst mn joggingbroek nu aantrekken inclusief de veel te grote trui die nog van ex is, maar die hij nooit of te nimmer meer terugkrijgt!

Maar goed, gisteren al gejogging-dagd, dus vandaag maar ff overslaan!

Geniet allemaal!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 oktober 2009 @ 10:24:

Check

(maar ik hoorde al bij die drie uit de OP )

Ik hoop dat ik ook bij die 3 hoor! ik had het natuurlijk al gemaild naar Vinyl voordat ik het op het forum kwam melden

Alhoewel... Mijn joggingbroek is op dit moment een oude pyamabroek, een lichtblauwe met donkerblauwe rendieren erop

Een vraagje... douchen jullie dan ook op zo'n dag als dit?
ps: ik heb een oud truitje aan van Vero Moda, dat eruitziet als een pyama

Wat doen jullie behalve forummen? Ik ben een stapel dvd's aan het kijken... (en ga nu wat te lunchen maken)
Je hoorde er nog niet bij Age... die drie waren Drift, Erwt en ik!

Maar bij deze: join the club!!!

En ik heb niet gedouched. Ik wil wel vandaag mijn haar even wassen, dus douchen zal vanavond wel worden
ik ga nu douchen en aankleden om boodschappen te gaan doen. Anders zou ik vanavond pas douchen voordat ik naar bed ga.
Ik ga dit topic echt aan mijn vriend laten lezen hij heeft er zo'n hekel aan als ik eens weer eens in mijn huispak loop.Maar ik heb een zwarte huisbroek met een grijs vest aan.Zoon heeft zijn pyama nog aan maar als hij zo wakker wordt krijgt hij wel kleren aan.
De hele dag in pyamabroek, mag dat ook?
iedere dag joggingbroekendag hier

ben scriptie aan 't schrijven dus hoef de deur niet uit haha
Ik moet nu mijn heerlijke pakje uitdoen omdat ik de deur uit moet.

Ik wil niet! Ik wil niet!
Mag ik in mijn joggingbroek gaan werken vandaag ???
Ik heb desperate housewives zitten kijken en net een beetje gestofd en heb vriend de stofzuiger in handen gegeven hahaha.

Verder een beetje forummen,hyven en neopets spelen.

Kreeg net een krabbel dat onze vrienden na half 4 thuis zijn dus ik heb nog tot 3 uur om in mijn joggingbroek te zitten stinken hier!
Ik was net de deur uit, maar ben nu terug en heb meteen een joggingbroek aangetrokken.
Cum non tum age
Ik ben toch maar even een witte was gaan doen en ik zit nu dus in een prachtige kimono die mijn ouders uit Japan hebben meegenomen. Mag ik toch nog meedoen?
Euhm... van mij wel hoor...

Ik ben begonnen om mijn kast te herordenen, herfstklaar te maken. Alleen... nu moet ik het wel afmaken natuurlijk
Ik heb nog niet onder de douche gestaan. Wel net een rondje 'hardgelopen'.

Na het douchen ga ik opzoek naar een joggingbroek.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Check, hier ook een joggingbroek. Wel gedoucht want ik heb vanmorgen banen gezwommen en daarna wil ik me meteen douchen, vieze chloorlucht yuk.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Pyama ja....

Deze.

(plaatje lukt niet)

Toen ik 'm bestelde via internet had ik alleen niet gezien dat er een bling bling hondje op stond, van een soort strasssteentjes.

Heel debiel voor een vrouw van 41.

Maar hij zit wel lekker!
pyamabroek: check
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier ook in sjokpak. Heerlijk gewoon..

Maar ook ik moet straks nog weg en daar báál ik van.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Hier ook allebei een joggingbroek aan en met de laptop op de bank.

Vanmorgen wel eerst alle matrashoezen van de bedden gehaald, evenals de beschermhoezen van de kussens en die gaat om de beurt de wasmachine en droger in. Bed heb ik afgesopt en zometeen een lekker schoon nestje om de avond in door te brengen.

Het is echt zo'n herfstachtige, druilerige zondag.

Rond een uur of 4 ga ik me toch maar even omkleden en de wekelijkse boodschappen doen want daar heb ik de komende dagen geen tijd voor.

Leuk.. op een zondag naar appie happie :puke:
Op zo'n dag als vandaag douche ik me juist uitgebreid. Haren wassen, scheren, scrubben en daarna insmeren met een lekker ruikende olie. Dit heb ik na het afhalen van de bedden en het soppen gedaan.
Count me in!!!

En ben al een uur moed aan het verzamelen om naar het tankstation te gaan om sigaretten te halen *zucht* Ben gewoon te lui vandaag!
Ik heb m'n joggingbroek aan, al sinds ik uit bed ben om 7:30 uur. Heb eerst een paar uurtjes gesport in een andere joggingbroek en ben nu in m'n eerste joggingbroek aan het schoonmaken. Hmm, sluit niet helemaal aan op het doel van dit topic hè?
Zit nog steeds in joggingbroek achter de lap.

Net even weggeweest o iets op te halen. In joggingbroek.

Heb me er niet eens voor verontschuldigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven