Nationale Joggingbroekdag!!!
zondag 11 oktober 2009 om 10:20
zondag 11 oktober 2009 om 12:28
Ik zit hier in mn spijkerrokje, wit shirtje, beenwarmers en laarzen... Moet namelijk zometeen weg, maar ik zou het allerliefst mn joggingbroek nu aantrekken inclusief de veel te grote trui die nog van ex is, maar die hij nooit of te nimmer meer terugkrijgt!
Maar goed, gisteren al gejogging-dagd, dus vandaag maar ff overslaan!
Geniet allemaal!
Maar goed, gisteren al gejogging-dagd, dus vandaag maar ff overslaan!
Geniet allemaal!
zondag 11 oktober 2009 om 12:31
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 oktober 2009 @ 10:24:
Check
(maar ik hoorde al bij die drie uit de OP )
Ik hoop dat ik ook bij die 3 hoor! ik had het natuurlijk al gemaild naar Vinyl voordat ik het op het forum kwam melden
Alhoewel... Mijn joggingbroek is op dit moment een oude pyamabroek, een lichtblauwe met donkerblauwe rendieren erop
Een vraagje... douchen jullie dan ook op zo'n dag als dit?
Check
(maar ik hoorde al bij die drie uit de OP )
Ik hoop dat ik ook bij die 3 hoor! ik had het natuurlijk al gemaild naar Vinyl voordat ik het op het forum kwam melden
Alhoewel... Mijn joggingbroek is op dit moment een oude pyamabroek, een lichtblauwe met donkerblauwe rendieren erop
Een vraagje... douchen jullie dan ook op zo'n dag als dit?
zondag 11 oktober 2009 om 12:40
zondag 11 oktober 2009 om 12:57
Ik heb desperate housewives zitten kijken en net een beetje gestofd en heb vriend de stofzuiger in handen gegeven hahaha.
Verder een beetje forummen,hyven en neopets spelen.
Kreeg net een krabbel dat onze vrienden na half 4 thuis zijn dus ik heb nog tot 3 uur om in mijn joggingbroek te zitten stinken hier!
Verder een beetje forummen,hyven en neopets spelen.
Kreeg net een krabbel dat onze vrienden na half 4 thuis zijn dus ik heb nog tot 3 uur om in mijn joggingbroek te zitten stinken hier!
zondag 11 oktober 2009 om 14:28
Hier ook allebei een joggingbroek aan en met de laptop op de bank.
Vanmorgen wel eerst alle matrashoezen van de bedden gehaald, evenals de beschermhoezen van de kussens en die gaat om de beurt de wasmachine en droger in. Bed heb ik afgesopt en zometeen een lekker schoon nestje om de avond in door te brengen.
Het is echt zo'n herfstachtige, druilerige zondag.
Rond een uur of 4 ga ik me toch maar even omkleden en de wekelijkse boodschappen doen want daar heb ik de komende dagen geen tijd voor.
Leuk.. op een zondag naar appie happie :puke:
Vanmorgen wel eerst alle matrashoezen van de bedden gehaald, evenals de beschermhoezen van de kussens en die gaat om de beurt de wasmachine en droger in. Bed heb ik afgesopt en zometeen een lekker schoon nestje om de avond in door te brengen.
Het is echt zo'n herfstachtige, druilerige zondag.
Rond een uur of 4 ga ik me toch maar even omkleden en de wekelijkse boodschappen doen want daar heb ik de komende dagen geen tijd voor.
Leuk.. op een zondag naar appie happie :puke:
zondag 11 oktober 2009 om 14:42