Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

Whoehoe I'm in!!!

heerlijk roze met daaronder teensokken

En XL sjaal om ivm pijn in mijn nek
Ik ben van de party. Joggingbroek, extra large lang t-shirt en paars vest om het geheel af te maken. Vriend zit naast mij in witte ochtendjas. Ga zo wel ff douchen om daarna precies hetzelfde aan te trekken......
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Hahahaha Vinyl ik had helemaal niet zo gelet op je avatar, nu zie ik pas dat het kermit is! Mijn kermit pantoffels zijn al wat jaartjes oud, maar zitten heerlijk!!
present!! Ook hier een lekkere zwarte jogging-broek aan. Met een grijs slobber t-shirt en een grijs fleece vest en jawel, roze crocs! Heerlijk opgekruld op de bank met laptop op schoot, met een heerlijk bakje koffie en Bublé op de achtergrond!!

Heerlijk toch zo!!
Ik kom melden dat ik niet mee doen. Heb niet eens een joggingbroek (of huispak) gelukkig.

Zit nog wel in mn badjas, maar die gaat zo toch echt uit.
quote:hanZie schreef op 11 oktober 2009 @ 11:45:

Ik kom melden dat ik niet mee doen. Heb niet eens een joggingbroek (of huispak) gelukkig.

Zit nog wel in mn badjas, maar die gaat zo toch echt uit.Naturistendagje?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik loop(waggel want geopereerd)al sinds woensdag in mijn jogginbroek(en)
Ik lig al sinds 7 uur vanochtend in mijn joggingbroek en bigshirt onder een dekentje te rotten op de bank. Achterstallige tv inhalen.

Helaas moet ik straks werken, dus ik vrees met grote vrezen dat ik dan toch iets anders aan moet...
Oh en ik ben in diezelfde outfit ook de honden wezen uitlaten vanmorgen....wel bij de dichtstbijzijnde sloot en in het donker...dat dan weer wel.
Heb een lichtroze joggingpak aan. Ben net een kruising tussen Miss Piggy en het varkentje Babe.

(Hoofd van Piggy, lichaam van Babe )
shit ik moet werken vandaag.........
quote:lolapaloeza schreef op 11 oktober 2009 @ 11:50:

[...]

Naturistendagje?Heeft meer mn voorkeur dan een joggingbroek dag.
Helaas helaas, we moeten op visite dadelijk, maar anders had ik zékers meegedaan!
Ik heb geen joggingbroek en nu?
Jaaaaaah vriend en ik ook
quote:HotCherryPoptart schreef op 11 oktober 2009 @ 12:05:

Ik heb geen joggingbroek en nu?Badjas? Pyjama?
Ik doe mee!!! Ga nog wel sporten vanmiddag, maar dan wissel ik gewoon even van joggingbroek. Heerlijk!
Wat een heerlijk idee..

Kan dit niet iets maandelijks worden? Of in ieder geval, kwartaaldelijks?

Lig heerlijk met mn laptopje op de bank, including grijze joggingbroek, die ik al heb vanaf mn 18e. Gaten vallen erin..

maar ik hou van hem

fijne zondag allemaal
ik doe ook mee! Zit nu in nachthemd en badjas en sloffen op de bank. Ik ga zo nog wel even wat in huis doen. En ik moet ook nog boodschappen doen dus waarschijnlijk moet ik me vandaag wel aankleden. Of we bestellen gewoon wat zodat ik de hele dag mee kan doen
Help, ik heb een levensgroot probleem, want ik ga zo een witte was doen en dan heb ik geen joggingbroek of pyjamabroek meer om aan te trekken!

Wat moet ik doen? * trekt haren uit haar hoofd en ijsbeert door de kamer*
Duh...was draaien zonder de broek, of de hele was uitstellen.
quote:wzk schreef op 11 oktober 2009 @ 10:26:

Ik doe ook mee !!!!Heb geen joggingbroek, maar een huisbroek aan
Nieuw velours joggingspak, groen/grijs heerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik doe ook mee!! Ik heb dan wel geen joggingbroek, maar hang lekker in mijn pyjama op de bank. Rode veel te grote trui, roze pyjamabroek, paarsgestreepte kniekousen en rozegrijs gestreepte sloffen.

Ik ga straks nog wel even uitgebreid zondag-verwen-douchen (maskertje, scrubben, etc), en weet nog niet wat ik daarna aan doe. Maar het blijft een relaxdag, niks moet!!!

Heerlijk, het is er ook echt het weer voor!
quote:Vinyl schreef op 11 oktober 2009 @ 12:10:

[...]

Badjas? Pyjama?Nee ook niet eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven