Ik ben van de party. Joggingbroek, extra large lang t-shirt en paars vest om het geheel af te maken. Vriend zit naast mij in witte ochtendjas. Ga zo wel ff douchen om daarna precies hetzelfde aan te trekken......
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Hahahaha Vinyl ik had helemaal niet zo gelet op je avatar, nu zie ik pas dat het kermit is! Mijn kermit pantoffels zijn al wat jaartjes oud, maar zitten heerlijk!!
present!! Ook hier een lekkere zwarte jogging-broek aan. Met een grijs slobber t-shirt en een grijs fleece vest en jawel, roze crocs! Heerlijk opgekruld op de bank met laptop op schoot, met een heerlijk bakje koffie en Bublé op de achtergrond!!
ik doe ook mee! Zit nu in nachthemd en badjas en sloffen op de bank. Ik ga zo nog wel even wat in huis doen. En ik moet ook nog boodschappen doen dus waarschijnlijk moet ik me vandaag wel aankleden. Of we bestellen gewoon wat zodat ik de hele dag mee kan doen
Anoniem_91778
zondag 11 oktober 2009 om 12:13
Help, ik heb een levensgroot probleem, want ik ga zo een witte was doen en dan heb ik geen joggingbroek of pyjamabroek meer om aan te trekken!
Wat moet ik doen? * trekt haren uit haar hoofd en ijsbeert door de kamer*
Anoniem_60846
zondag 11 oktober 2009 om 12:14
Duh...was draaien zonder de broek, of de hele was uitstellen.
Ik doe ook mee!! Ik heb dan wel geen joggingbroek, maar hang lekker in mijn pyjama op de bank. Rode veel te grote trui, roze pyjamabroek, paarsgestreepte kniekousen en rozegrijs gestreepte sloffen.
Ik ga straks nog wel even uitgebreid zondag-verwen-douchen (maskertje, scrubben, etc), en weet nog niet wat ik daarna aan doe. Maar het blijft een relaxdag, niks moet!!!