Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Poezewoes schreef op 21 september 2009 @ 08:41:

Och lieve Fien. Geef dr een stevige knuf van me. En jij ook heel veel sterkte vandaag!

Ja, hier nog helemaal gelukkig en in de liefde. Nooit geweten dat mannen zo léuk kunnen zijn! Ik heb altijd gehoopt dat jij zo'n veilige fijnderd als Wé zou vinden en verdomd als het niet waar is; ze bestaan en je hebt 'mgevonden!
He Leo, ik lees nou pas van jouw avontuur op de snelweg. Wat knap dat je jezelf toch weer onder controle hebt gekregen en ook nog dat hele end gereden!

Sterkte met Fien vandaag!
Ik ook Le :-) Jammer dat je zo ver weg woont, maar wie weet komt het ooit eens van een irl ontmoeting :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Poezewoes schreef op 21 september 2009 @ 00:16:

[...]

De Tomtom timed de rit op 1.12 uur. Als ik me haast, ben ik er 2 minuten eerder. Als ik muts, ben ik 2 minuten later. In het laatste geval kom ik wel een stuk relaxter aan op de plaats van bestemming. En een heel stuk veiliger. Tel uit je winst.

Dit ga ik onthouden voor als ik weer met trillende benen in de auto stap. Die vier minuten tijdswinst zijn het zeker niet waard.

@eleonora, ik weet dat jij het verschil tussen een paniekaanval en een psychose kent, maar op zo'n moment voelt het niet zo. Ik heb ook wel eens gedacht dat ik nu gek ging worden en het hielp mij om te beseffen dat dat toch niet zo makkelijk gebeurt.

Het is super dat je jezelf uit dat moment kon trekken. Dat weet je alvast voor een volgende keer (en hopelijk komt die niet).

Succes vandaag met je dochter.
quote:eleonora schreef op 21 september 2009 @ 08:43:

[...]

Ik heb altijd gehoopt dat jij zo'n veilige fijnderd als Wé zou vinden en verdomd als het niet waar is; ze bestaan en je hebt 'mgevonden!Yep, gevonden. Een hele fijne fijnderd kan ik wel zeggen, deze mag nooit meer weg. Hebben afgelopen weekend ons zoveelste superweekend achter de rug, het kan niet op. Heb de familiekeuring gehad, en ik geloof dat ik mag blijven.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
lieve le,

hoe is het gegaan met Fien. Zal ik mijn huis voor jouw en Boro ter beschikking stellen. Ik woon op het midden. Ga ik wel vooral veel zorgen voor jullie.

Scheelt het zo weinig poez, ik dacht het al. Wat heerlijk om je zo verliefd te lezen. Ik kan ervan genieten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:borodini schreef op 21 september 2009 @ 08:48:

Ik ook Le :-) Jammer dat je zo ver weg woont, maar wie weet komt het ooit eens van een irl ontmoeting :-)

Lé woont helemaal niet ver weg maar juist dichtbij!

Zeggeh Leo, hoe bevalt je rijbewijs eigenlijk?
Oei, keelamandelen eruit bij Fien.
Hoe is het met Fien gegaan Leo?
Nou?
Hoe gaat het Lé?
Oh Leonoor ik lees nu pas van de amandelen van Fien.

Ik hoop dat alles goed is gegaan. Ze zal wel lekker verwend zijn met ijsjes.

Liefs Zoeb
He meissies,

Ja het gaat goed hoor met de patient.

Vandaag voor het eerst, dat wel.

Die neusamandel was gigantisch zei de KNO arts, dus het is een flinke wond en die doet logischerwijze pijn.

Morgen wil ze weer naar school, dan is het speelgoedochtend en daar moet je bij zijn als je vijf bent natuurlijk.......

Lief dat jullie komen buurten!

Zoeb, jij had wel iets anders aan je hoofd schat en precies omdat ik met Fien bezig was, ben ik niet attent geweest naar jou. Zo gaat dat helaas.
Ha, fijn dat het beter gaat.
Ik wil even kletsen met Leo, maar ik weet niet waar ze uithangt?

Zeker op de filmset.

Lieverd alles oké? We horen zo weinig van je. Je bent zeker druk?

Liefs Zoeb
Ik heb haar gister gesproken (ze heeft voor Prikeenvorkje een leuke blog geschreven ) maar ze kon gister niet op het forum komen. Een of andere foutmelding kreeg ze. Hopelijk kan ze er vandaag weer op.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik had een berichtje op Hyves. Dus alles is nog oké met Lé.
Ha Zoeb, ik was weg en druk en kon niet inloggen, of misschien wel inloggen maar ik kon niet posten.

Wé heeft van alles moeten doen om de boel weer aan de praat te krijgen en nu doet 'ie het weer!

Hoe is het met je?

Heeeeeeeeeeeeee, Leeeeeeeeeeeeee

Doet 't 't weer? Gelukkig. Heb je gemist en kwam hier en daar ook geen posten van je tegen en toen dacht ik Heeeeee hoe'st met Leeeee.

Goh zeg heb jij even af moeten kicken wat het forum betreft. Ik zou er nu maar niet te veel meer aan wennen nu. 't Bespaart je zoveel tijd als je geen Internet hebt.

Nou blij dat je er weer bent.

Oh ja met mij gaat het priiiiiiiiimaaaaaaaaa
Ik vond het wel lekker rustig zonder Lé

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja, het is weer gedaan met de rust!
quote:Zoebie schreef op 11 oktober 2009 @ 16:48:

Heeeeeeeeeeeeee, Leeeeeeeeeeeeee

Doet 't 't weer? Gelukkig. Heb je gemist en kwam hier en daar ook geen posten van je tegen en toen dacht ik Heeeeee hoe'st met Leeeee.

Goh zeg heb jij even af moeten kicken wat het forum betreft. Ik zou er nu maar niet te veel meer aan wennen nu. 't Bespaart je zoveel tijd als je geen Internet hebt.

Nou blij dat je er weer bent.

Oh ja met mij gaat het priiiiiiiiimaaaaaaaaa

Wat fijn dat het goed met je gaat Zoeb! Heerlijk, heerlijk!

Alles is ok hier, alleen de griep, nah ja, daar valt mee te leven, dat weet iedereen.

Verder even heel druk gehad met werken en in het buitenland gefilmd (dat wist je he?).

Nu weer even kalm aan en aan het eind van de maand weer hard aan de bak (ook dat weet je).

Ben je al lid van de 'Prik een vorkje' site van Mylene Valerie?

Is leuk!

Ik heb (over koken gesproken) drie courgettes en ik weet niet wat ik er mee moet, iemand een tip?
Spoed zich heen om een vorkje te gaan prikken.
quote:eleonora schreef op 11 oktober 2009 @ 18:01:

[...]

Ik heb (over koken gesproken) drie courgettes en ik weet niet wat ik er mee moet, iemand een tip?

ikke hihihi. Even kijken of die op de site al staat. Die is zo lekker, roos heeft het al gemaakt en al een heleboel meer. Even spieken op mn site.

Jaaaa met dank aan Roos die het er al op heb gezet.

Echt geloof me, dit is zoooo lekker. Zie ook de tips hoe Roos het had gemaakt, ipv pasta had zij met rijst.

http://www.prikeenvorkje.nl/index.php?pagina=Gevulde Gourgette
Hoor dat de link niet werkt. Roos past hem nu aan.

Recept is te vinden bij hoofdgerechten en dan onder gehakt.

Heet gevulde courgette.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven