Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Sterkte nog met wachten trouwens Aapje! Dat is wel een lange zit zo he! Hoop dat de HA snel iets voor jullie kan betekenen.
Zo bijna 8.00 uur. Zijn toch rond 4.00 uur nog even naar bed gegaan en hebben met de lamp aan in bed gelegen....

En nu zitten we allemaal aangekleed in afwachting van HA.

Maak me toch wel veel zorgen om MM. We zullen zien wat HA zegt. (maar stiekem wil ik nu gewoon naar het ziekenhuis voor een goed onderzoek door een kinderarts.)

@ VIs: tot hoe laat heeft Mima nog geslapen? Balen dat slapend aanleggen niet lukte. Hoe werkt dat eigenlijk met BV? Moeten jullie (de bv-moeders) er dan ook weer aan wennen (qua stuwing) als er meer tijd tussen de voedingen gaat zitten?
net eindelijk HA te pakken gekregen. We moeten over een uur eerst bij hen langskomen, dan onderzoekt HA hem nog en dan zal ze hem na evt. overleg doorsturen naar het ziekenhuis (zei de ass.)

Naja... dat uurtje kan er ook nog wel bij...
Aapje; heel veel succes bij de HA en het zh. Ik hoop dat er snel uitsluitsel is over wat er aan de hand is. Wat een nacht!

Vis ; wat een geweldige schoonmoeder. Ik geloof niet dat ik zoveel geduld zou hebben.. Ik heb gisteren ook mijn schoonouders op visite gehad. Zij zijn ook echt altijd "op visite", dat heb ik met mijn eigen zus en moeder helemaal niet.

Star ; wat balen van het beleid van het kdv. Bij ons kun je nog steeds gewoon halve dagen afnemen.

Op dit moment hebben de kdv's natuurlijk een superpositie , omdat de gastouders aangepakt gaan worden en er een heleboel gaan switchen naar een kdv. Lastige situatie..
Aapje, heel veel succes vandaag bij HA en evt. kinderarts. Vermoeiende nacht dit voor jullie. Hopelijk valt het allemaal mee.

Star, kdv... Grrrr lekker onhandig en ondoordacht van ze. Gaan zij de andere opvang nu voor je regelen? Hoor hier ook maar niets van ze terwijl ik al een paar keer heb aangekaart dat het wel fijn zou zijn als je weet dat alles goed geregeld is.

Saba, ligt in zijn elektrische schommelstoel te slapen

Lala, klinkt als een goed avondje!
Aapje, succes, laat je idd maar doorverwijzen, arme jullie
Geen probleem voor Ceetje trouwens opvang, want die gaat dan naar school. Maar goed, daar kan de NSO nog dwars gaan liggen

Aruba, was het maar zo dat zij een andere oplossing zouden zoeken, dat moeten we echt zelf doen.
quote:rebbel schreef op 11 oktober 2009 @ 22:20:

Ik heb zelfde als Star, wil nog niet zonder kindjes weg, wel mét. Ga 20 okt naar concert, maar neem dan Mattie mee. Het is geen harde muziek, hoor, voor jullie mij als ontaard bestempelen en zo wel, dan ga ik gewoon alsnog weg.

Balen van kdv, Star. Zit hier met dilemma psz. Je moet hier een ochtend en een middag afnemen, maar Bekkie slaapt 's middags nog 3 uur, dus is niet handig. Maar vind het ook wel eens tijd worden, ze gaat nl niet naar kdv.

3 uur? En Mattie ook zo lang? Dus jij kan gewoon zo'n lange middagdut doen? Wow!

Je gaat niet naar een heavy metal concert dus? Valt me van je tegen

Vorige keer bij Ceetje met 34 weken nog naar concert geweest, kreeg best rare blikken toen.
Vis, 5 weken verkouden lang? Arme jij, meeste babies en kinderen zijn hele herfst/winter verkouden

Mini Monkey naar Rammstein

Sonne is toch een leuk wiegeliedje?
Ik heb dat ook, net als Star en Vis en Rebbel. Zonder kinderen uit komt wel weer, maar nu even niet.

Lala, ja, dat ophalen moet gewoon elke dag. Gelukkig krijg ik hulp. Morgen haalt mijn moeder ons met de auto op en woensdag haalt vriendin haar op en blijft ze daar nog spelen. Nog maar 2 maanden tot de verhuizing. Maar ik vond van school moeten veranderen geen optie. Heeft ze net beetje plek gevonden en vriendjes gemaakt, dan liever zo.

Beterschap voor de verkouden kindjes alom en voor Aapje en MM. En reflux ook zo naar, Lala

om Visschoonmoederdebacle Hoop dat ze snel weg zijn

Star, wat naar van opvang. Misschien zoeken naar gastouderoptie of oppas aan huis? Die zijn meestal toch wat meer flexibel.

Mier ligt te drinken. Eens kijken of hij zo in box wil slapen en ik kan douchen En anders mag hij kijken, in wipstoel in de badkamer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Gastouder bleeeeeeeeegh, zo niet mijn ding.

Starpapa neemt maar middagje vrij

Ik had gedoucht laatst met Eetje in met handdoeken bedekt badje
Oh wat liefff

Ik ben zelf ook niet zo gastouderig, of moet diegene goed kennen en vertrouwen.

Morgen douche ik gewoon samen met Mier. Veel handiger dan apart, zoals vandaag

Tussen 7 en 9 is hij nu standaard wakker. Gaat gewoon mee in ritme gezin (wakkere Chica die naar school moet ).
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Haha, ik wilde het niet zeggen, maar vijf weken is geloof ik nog niets...

Bekkie slaapt idd heerlijk lang, als Mat dan ook slaapt, heb ik inderdaad een heeeeel lange middagdut.

Werk je halve dagen dan, Star? En kun je geen ouderschapsverlof opnemen?

Nou, ik moet boekjes voorlezen.

- Mama, boekje lezen!!

- Ik ben nog even bezig op de computer.

- Mattie, boekje lezen!!

Aldus Bekkie.

Knuffel voor Aap en je Mini-Monkey.
Even een vraagje. Hoeveel slapen jullie kindjes overdag? (wacht nog steeds op de middagdutjes )
Rebbel, ik werkte drie hele dagen en Ceetje ging op vrijdag om de week een halve dag naar het kdv, de andere anderhalve dag past mijn moeder op.

Nu wil ik dat zo houden plus woensdagochtend naar kdv.

Da's knap, Mattie boekje lezen

Ik ben maar even naar het dorp gewandeld in de hoop dat dit wakkere monster zou gaan slapen. Nu weer terug en vrees dat het niet lang duurt voor ze weer wakker is.

Ben benieuwd hoe het bij Aap ging.
quote:Aruba schreef op 12 oktober 2009 @ 12:39:

Even een vraagje. Hoeveel slapen jullie kindjes overdag? (wacht nog steeds op de middagdutjes )Tot een paar dagen terug veel, nu weinig
Haha, je kunt wel zien wie hier de ervaren moeders zijn met verkoudheidservaringen .

Schoonmoeder + schoonzus zijn eindje aan het wandelen. Ik verwacht een belangrijk telefoontje rond de lunch wat ik even moet voorbereiden. Ze wilden Mima meenemen, maar daar had ik na alle opmerkingen over 'gewoon laten huilen' helemaal geen zin in en ze zit nu lekker te snuiven in de draagdoek .

Ze vroegen of ze iets voor me konden doen. Ik: misschien even op Mima letten straks, als ik dat telefoontje krijg?'. Zij: die gaat toch straks gewoon in haar bedje liggen slapen? . Oh ja, niet aan gedacht natuurlijk . Anyway, ze houden zich redelijk in vanmorgen en het was best gezellig.
Aap- ik hoop dat de HA snel iets voor jullie kan doen!
quote:Visotsky schreef op 12 oktober 2009 @ 12:55:

Haha, je kunt wel zien wie hier de ervaren moeders zijn met verkoudheidservaringen .

Schoonmoeder + schoonzus zijn eindje aan het wandelen. Ik verwacht een belangrijk telefoontje rond de lunch wat ik even moet voorbereiden. Ze wilden Mima meenemen, maar daar had ik na alle opmerkingen over 'gewoon laten huilen' helemaal geen zin in en ze zit nu lekker te snuiven in de draagdoek .

Ze vroegen of ze iets voor me konden doen. Ik: misschien even op Mima letten straks, als ik dat telefoontje krijg?'. Zij: die gaat toch straks gewoon in haar bedje liggen slapen? . Oh ja, niet aan gedacht natuurlijk . Anyway, ze houden zich redelijk in vanmorgen en het was best gezellig.Ja tuurlijk, want die kan je gewoon aan- en uitzetten wanneer jij het wil
quote:Aruba schreef op 12 oktober 2009 @ 12:39:

Even een vraagje. Hoeveel slapen jullie kindjes overdag? (wacht nog steeds op de middagdutjes )

Meestal wel veel, maar zit geen regelmaat in. Vaak wil ie na het drinken wel weer slapen, soms is ie eerst een uurtje wakker en soms wil ie alleen maar slapen op mijn buik. En soms zit slapen er niet in.

Nog een vraagje: Zit er al iemand op 1x poep in de week? Hier is het nu eens in de 4-5 dagen, dus gaat de goede kant op! Nu die stinkende peuter nog zindelijk krijgen
Eetje poept erg slecht en Ceetje is wel zindelijk, maar stinkt nog steeds hoor
quote:rebbel schreef op 12 October 2009 @ 13:10:

[...]

Nog een vraagje: Zit er al iemand op 1x poep in de week? Hier is het nu eens in de 4-5 dagen, dus gaat de goede kant op! Nu die stinkende peuter nog zindelijk krijgen

Huh? Mima poept minstens 5 keer per dag. Gaat dit veranderen dan? Enlighten me

*voelt zich steeds dommer worden... eerst al die verkoudheidsopmerking en nu dit weer *
Het kan Vis, BV-kindjes kunnen 1 keer in de week of soms zelfs langer zonder te poepen.
Ben benieuwd hoe het met Aapje en Mini Monkey is.
ik ook Aruba.

Hier ongeveer eens per drie dagen schijtperikelen.

Dan heeft ze ineens drie poepluiers achter elkaar. En dan moet je oppassen dat je niet in de buurt bent, want anders schijt ze je soms zo tegen het plafond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven