Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 12 oktober 2009 om 00:01
quote:yette schreef op 11 oktober 2009 @ 23:35:
Ik kan niet tegen zieke mannen in het algemeen en misselijke mannen in het bijzonder. Wat naar voor hem dat hij zich zo rot voelt Winxx. En voor jou ook.
Enneh....mannen kunnen best hun eigen zooi opdweilen hoor
Hij heeft het ook zelf opgeruimd, maar ik ben er met de dweil achteraan gegaan.
Tis ook niet van misselijkheid maar puur door het hoesten. Niet prettig niet.
Ik kan niet tegen zieke mannen in het algemeen en misselijke mannen in het bijzonder. Wat naar voor hem dat hij zich zo rot voelt Winxx. En voor jou ook.
Enneh....mannen kunnen best hun eigen zooi opdweilen hoor
Hij heeft het ook zelf opgeruimd, maar ik ben er met de dweil achteraan gegaan.
Tis ook niet van misselijkheid maar puur door het hoesten. Niet prettig niet.

maandag 12 oktober 2009 om 08:09
Goedemorgen. Het wordt zeker een prachtige dag. Dat moet, want ik ga schilderen in het nieuwe huis. Mijn ene vriendin, die zou komen helpen, belde net af. Haar dochter is tot half 4 vannacht aan het kotsen geweest en is dus ziek. Dus vriendin blijft thuis. Logisch, maar ketvut. Voor iedereen. Tis tuuk vooral rot voor het kind enzo, dat weet ik wel hoor.
Zit al in mijn verfkleren, dus ik kan er tegenaan vandaag.
Zit al in mijn verfkleren, dus ik kan er tegenaan vandaag.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 12 oktober 2009 om 09:36

maandag 12 oktober 2009 om 15:05
maandag 12 oktober 2009 om 15:27