LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Inderdaad even goed eten, ook ik had 24uur niks gegeten, inderdaad 2 dextrootjes.

Spannend DD! Zet 'm op!

Vlak na mijn vorige berichtje kwam Luusbaby zelf al. Ligt nu vrolijk in de box te spelen... heerlijk kind nu...*zucht*
Wow DD, spannend! Jeuj, het is bijna zover!! Laatste avondje met zijn tweetjes... Héél veel succes morgen en we denken aan je!

Sproet, wat balen!! En illegaal iets regelen met een kennis of via via kan ook niet zeker, want hij weet nu dat jullie weggaan (en bovendien moet je uitschrijven voor de emigratie, lijkt me). Vooral dat je de vloer er uit moet halen (en opslaan) en alle 'vaste' meubels die je misschien had willen laten zitten, pffff. Bovendien is het gewoon een fijn huisje natuurlijk. Het scheelt dat het bij terugkomst waarschijnlijk toch al wat klein voor jullie geworden was, waardoor je toch al iets anders had moeten zoeken. Alleen had je het dan nog iets achter de hand gehad natuurlijk.

Luus, wat klinkt dat zeg, Luusbaby's eerste uurtjes op het kdv.

Chiek, dat zijn de betere opmerkingen! Ze hebben ook gelijk natuurlijk, ze ís ook prachtig. Goed idee van DD (geloof ik) gisteren om die botte vrouw in de supermarkt over de neger bij de bushalte te vertellen. That will shut her up!

Duft, ik snap je gevoel best. Ik had dat de eerste keer na elevmeisje ook toen man weg moest. Ik heb mijn ouders dan nog wel, maar die wonen te ver weg om in geval van nood snel iets te kunnen doen. Ik doorliep voor mezelf een heel scenario wat ik zou doen (taxi bellen, de buren om hulp/oppas vragen, etc), dat hielp wel. Vage angst werd concreet plan, zeg maar. Misschien helpt dat?
Spannend DD! Zet 'm op morgen en geniet van jullie laatste avond samen.

Alles was goed bij de vk, ze had hoorbaar de hik, klonk gek tussen de regelmatige hartslag. Mijn bloeddruk was tiptop in orde en mijn ijzer was ook nog hoog zat. Daar komt mijn hoofdpijn dus echt niet vandaan. Zie vandaag al de hele dag zwarte vlekjes en sterretjes en heb knap hoofdpijn...balen hoor.

Chiek, wat moet dat heerlijk zijn die complimenten, wat zul je dan gloeien van trots.... En terecht, jouw popje is ook prachtig!

Duft, goed plan van elev. Stippel in je hoofd een actieplan uit. Je bent niet hulpeloos, jij redt je wel in je up!
Ooooohhh DD wat superspannend!!! Nu heb je je meisje heel snel in je armen heel veel succes en we denken aan je mop!

Ik kijk nu al uit naar je volgende berichtje...
DD, wat spannend!!!! Fijn idee hoor, dat ze nu kiezen voor een inleiding nu jullie allebei in goede gezondheid verkeren. Wow, morgen hebben jullie gewoon een dochter! Bizar hè? Heel veel succes morgen, zet hem op! En geniet inderdaad van jullie laatste avond samen.

Hier dikke K.U.T. Na het verhaal over het huis naar de fysio geweest met Sproetekind. En hij is dus een randgeval. We moeten nu dus beslissen of we wel of geen helmpje gaan doen. Ik wil het liever niet, maar dat is een puur egoïstische keuze, want ik wil geen kindje met 23 uur per dag een helmpje, 6 maanden lang ;-( . Aan de andere kant zou ik het zo erg vinden als hij later denkt "wat een raar achterhoofd heb ik, had me dan gewoon een helmpje op gedaan, was ik nu toch wel weer vergeten". Sproetman en ik hebben dus even een kleine inzinking allebei. Wat een rotdag! (we gaan ook maar niet meer met de auto rijden, want je zult zien dat die dan ook nog even door z'n as zakt)
Oh Sproet...je hebt met recht een klotedag

Ik snap wel wat je bedoelt met die egoistische keuze...want die zou ik voor mijn gevoel ook kunnen maken. Je wilt gewoon kunnen genieten van je mooie mannetje zonder helmpje...maar net wat je zegt...het is maar tijdelijk en zou je er later geen spijt van krijgen als je het niet doet?

Zijn er nog andere gevolgen als je besluit Sproetekind zonder helmpje te laten nu? Jeetje, ik wens jullie veel wijsheid met deze beslissing

En wat balen van je huis! Bah bah bah...
Jeetje sproet, dat is inderdaad ronduit klote En zeker nu hij een randgeval is en de keuze dus bij jullie ligt, bah! Snap wel dat je hem liever zonder helpje hebt, maar zou er toch nog even over slapen en misschien op zoek naar ervaringsdeskundigen? Je angst ervoor is misschien wel erger dan de werkelijkheid...

Al met al helemaal niet leuk natuurlijk, en dan ook nog het geziek met jullie huis... bepaald geen leuke dag voor jullie, bah!

Lalie, was ik bijna vergeten, maar je bent natuurlijk meer dan welkom met je hersenspinsels, hier of op de groep. Daar zijn we voor lieffie, dat weet je toch?

Beng, wat heerlijk dat alles oke was bij de vk, dan besef je hopelijk weer een beetje waar je het allemaal voor doet...
Ik dacht na het lezen van je stukje hierboven toen ik even verder keek op het forum: hee, een topic over helmpjes, wat toevallig! Wilde het je al komen vertellen, toen ik zag dat je het zelf geopend had.. Wat een dilemma zeg! Echt niet leuk, en ik begrijp je twijfel volledig. Hoe goed is het nu te zien, dat het iedere vreemde direct opvalt? Op dat topic schrijven ook mensen dat het helemaal niet bewezen is dat die helmen werken, dat zou ik in elk geval eerst uit willen zoeken. Ik zou geneigd zijn me vast te klampen aan de positieve verhalen, maar waarschijnlijk gewoon omdat ik argumenten voor het door mij gewenste antwoord zou zoeken. Weet het ook niet dus, maar wel even voor de hele sproetfamilie.
Oh sproet wat waardeloos zeg. Ik wens jullie veel wijsheid
Goedemorgen! Hoe zou het met DD zijn? Zou de bevalling nog spontaan doorgezet hebben, of zou ze net op het infuus zijn aangesloten. Toch een beetje een bijzonder gevoel hè, als je weet dat één van ons vandaag moeder wordt.

Wij gaan straks op gesprek bij een basisschool. Zo'n gek idee! Elevmeisje vond de babygym die ik uitgeleend en teruggekregen had en speelt al dagen 'baby', maar ondertussen zoeken we wel een school voor haar uit.
P.S. Ik heb gisteren opsporing verzocht gekeken (omdat de zaak waar een vriendin aan werkt erin kwam), en nu weet ik weer waarom dat zo'n slecht idee is. Heb de halve nacht geleefd in een scenario waarin man neergeschoten was in onze woonkamer en de dader zich nog ergens onder de tafel schuilhield.
Jakk enge droom Elev. Haha en elevmeisje die weer baby speelt, ze is zich duidelijk al aan het voorbereiden op de komst van elevmeisje 2.

Ben ook benieuwd hoe het met DD is! Hoop dat de bevalling goed gaat. Zet 'm op DDtje!

Luusbaby zit duidelijk tussen 5 a 6 flessen in. Hij zit aan het schema te rommelen. Gisteren hem maar wat meer het laten bepalen. Gisterenavond om 8 uur laatste fles gegeven en hem niet wakker gemaakt om 23.00/00.00 uur voor zijn 'normale' laatste fles. Dus hij kwam vannacht om 02.00 uur en vanmorgen weer om 08.00. Normaal dus 23.30-04.30-08.30

Sproetie, wat een lastige keus zeg... randgevalletje. Ik weet te weinig van helmpjes af, dus ik kan er ook niet echt een advies in geven. Lastig man. Ik hoop dat het topic dat je geopend hebt, je iets opleverd.
Goedemorgen,

Ik heb zowaar goed geslapen vannacht! Vreesde voor urenlang liggen malen, maar ik heb na Sproetekinds flesje om 03.30 weer heerlijk geslapen tot Sproetman mij om 08.00 wakker maakte.

Net Sproetekind naar het KDV gebracht. Wat is het koud man! Ga straks een jasje voor hem kopen (hadden we nog niet) en vanavond maar weer eens aan het breien

Moet wel zeggen dat er al de hele ochtend een steen op m'n maag ligt. Vind het een ongelooflijk moeilijke beslissing, juist omdat er zo weinig bekend is over het natuurlijk herstel (de meeste ouders kiezen toch voor een helmpje). Nou ja, we hoeven niet vandaag meteen al te beslissen.

Ja, hoe zou het met DD zijn. Ze moest zich om 07.00 melden, nou dan is ze vast pas om 09.00 ofzo aan de beurt geweest denk ik. Zou fijn zijn als het vannacht spontaan op gang is gekomen, lijkt me niets zo'n infuus tijdens je bevalling, maar ja, ook daar pas je je weer op aan.
Ach jee, Sproet, wat een dillema. Ik kan me zo goed voorstellen dat je liever niet voor het helmpje kiest, het is niet echt leuk om je kindje op die manier te kwellen en sowieso lijkt het me niet praktisch. Maar dat is inderdaad een egoistische overweging, min of meer, want uiteindelijk gaat het natuurlijk om wat het beste is. En omdat het een randgeval is, is dat moeilijk in te schatten. Tsja... Hoe ziet het er nu uit? Het valt nl. op de foto's niet op, maar hoe is het in het echt? Als hij groot is, is een groot deel bedekt met haar, tenzij hij kiest voor gemillimeterd haar, dan is het wel zichtbaar en ook een beetje sneu misschien. Maarja, ik weet dus niet hoe "erg" het nu is en in hoeverre het op een natuurlijke manier nog erger wordt of juist minder erg...

Beng, wat eng die zwarte vlekjes... Blijft dat de hele dag door of wordt het minder als je bijv. ligt of rustig zit?
Dd krijgt een baby! Wat spannend! Ik hoop dat het vannacht op de natuurlijke manier begonnen is. En wat Chiek zegt, het is inderdaad wel een luxe aan 1 kant om te weten wanneer je bevalt. Nog even bijeten, nog even bijslapen... Anderzijds ging ik er wel heeeel nuchter in en dacht ook steeds: "Ik heb er ZO geen zin in!" Komt goed!

Luus, wat een heerlijke berichtjes van jou! En wat goed dat het wennen zo goed ging, volgens mij is die kleine van jou een avontuurlijk ventje en vindt hij het allemaal geweldig met al die kids!
Goedemorgen!!

Jeetje Sproet lastige keus waar je voor staat, juist omdat het zo'n randgeval is. Tja wat is wijsheid?

Ik weet eigenlijk heel weinig van die helmpjes af, maar begrijp dus dat ze echt bijna heel de dag zo'n helmpje op hebben?

Sterkte met jullie keuze maken!! Wat je ook beslist, wat jullie het beste lijkt is de goede keus.

En dan ook nog dat gedoe met je huis, bah!

Elev, dat zou ik dus ook hebben heel de nacht van die spookbeelden van zo'n programma. Brrrr. Ik kijk dat soort dus programma's dus ook niet, zelfs als we 's avonds praten over inbraken oid dan slaap ik al slecht. Ben wat dat betreft een echte held op sokken.

Beng, jeetje meid het zit je ook absoluut niet mee in je zwangerschap, het ene na het andere kwaaltje (nou ja -tje) dient zich aan. Wel erg fijn dat alles weer ok was bij de vk!

Ik ben erg benieuwd hoe het nu bij DD is. Hopelijk heeft ze vannacht een beetje goede nacht gehad. Spannend!!

Laal

Sorry weet de rest even niet meer, werd afgeleid. Volgens mij voelde ik iets bewegen in mijn buik

Dacht het weekend al dat ik iets voelde, zaterdag en zondag, maar toen 2 dagen niet. En nu volgens mij dus wel weer.

Fijne dag allemaal!
Elev, goede tip! Ben er gelijk over na gaan denken, en het geeft wel wat rust. Maar ik mis hem nu al...

Even eerlijk meiden, kan Bur*berry nog? Ik ben mijn kast "winterklaar" aan het maken en kwam er een blouse van tegen, hij is best mooi, maar kan het nog? Eigenlijk is B. al een beetje passe toch?
Goedemorgen!!!

DD: Spannend zeg. Misschien heeft ze haar kindje gewoon al. Ik zou trouwens de volgende keer alleen een boterham tussendoor eten en niet te veel. Ik had toen een halve pizza op tijdens de weeen, maar die kwam er 's nachts gewoon weer uitzetten. Dus wel eten, maar niet te veel of te vet.

Duft: Weet je nu al wat je gaat doen met je fiets? Een normale bakfiets leek mij ook altijd zo zwaar trappen en zou dus met meerdere kinders ook voor zo'n wagentje kiezen. Maar nu lees ik Beng's ervaring en dan zou ik ook gaan twijfelen. Tja..

Laal: Hoe is het meis?? Alles goed hoop ik? Niet te veel zorgen maken over je werk en de opvang en alles eromheen hoor. Je zal zien dat het heus meevalt en voor je het weet ben je ook aan dat ritme gewend.

Luus: Ik word ook zo blij van je berichtjes. Eindelijk genieten. Leuk zeg.

Sproet: Wat een baaldag had jij gisteren zeg. Echt zwaar Kaa Uu Tee!! En zo'n moeilijke beslissing voor een helmpje. Zou het er ook heel moeilijk mee hebben. Heb je topic erover ook even gelezen. Veel zien toch wel resultaat, maar ik zou ook bang zijn voor de eventuele schadelijke gevolgen. Heb je nog verder gekeken bij die link van de osteopaat? Zag dat er ook tussen staan en misschien is dat wel wat? Of misschien eens googlen wat ze in overseas doen. Misschien zijn ze daar wel veel verder en kunnen ze het op een andere manier verhelpen?

Hier alles goed. Eerste nummer van mijn tijdschrift is eruit en het wordt mooi!!! Yeah, word er zo blij van!

Met Minicaat ook alles ok. Moet zo om hem lachen. Hij is verkouden en hoestte de laatste dagen nogal en omdat hij nu 6 maanden is, mag hij wel hoestdrank. Maar dat is dus niet zo lekker. Eerst had hij het niet door en trok alleen heel vies gezicht, maar gisteren spuugde hij het gewoon uit! En vanochtend zag hij me al bezig met de drupjes op een lepeltje te doen. En kom ik bij hem met dat lepeltje, houdt hij zijn lippen echt strak op elkaar geperst. Kon hem zelfs niet afleiden of zo. Hij zat heel geconcentreerd naar dat lepeltje te kijken en zijn mondje bleef heel strak gesloten. Vond dat zo komisch. Lig elke keer in een deuk.
Goedemorgen!!

Elev bah wat een nare droom. Ik kijk dat dus ook nooit. Heb van mezelf al naar genoege dromen eerlijk gezegd. De laatste dagen is het echt bar!

Sproetje gelukkig dat het je niet wakker heeft gehouden. Tja ik zou geen moment twijfelen maar ik ben dan ook een beetje bevooroordeeld misschien, maar dat weet je al. Ik denk ook hierbij baadt het niet, schaadt het niet. Maar dat baseer ik niet op iets wetenschappelijks natuurlijk dus weet niet of dat zo is.

Bengie wat een gehannes ook weer bij jou.

En Duft ook al van die enge ogen dingen.

Meiden doe maar rustig aan.

Ik heb even niet zo heel veel te melden eigenlijk. Was behoorlijk sip de afgelopen dagen maar de lucht klaart alweer op. Gelukkig!

Chiekie wat een superlieve opmerking van die oude mevrouw. Daar word je zelf volgens mij ook helemaal gelukkig van.

Ik heb onwijze zin om DD te sms-en maar durf niet zo goed. Wil ook niet storen. Ben ook zoooo benieuwd hoe het nu gaat.
Ik kijk trouwens nooit naar Opsporing verzocht. Niet omdat ik er bang van word, maar omdat ik de vreemde eigenschap heb om alleen de mooie dingen in het leven te zien en net te doen of de lelijke dingen niet bestaan. Daarnaast is ons hele huis beveiligd met een alarmsysteem, dus slimme jongen die hier binnen durft te komen
Pienie, waarom ben je sip? Zal ik een dansje voor je doen om je op te vrolijken?
quote:dufty schreef op 14 oktober 2009 @ 10:19:

Elev, goede tip! Ben er gelijk over na gaan denken, en het geeft wel wat rust. Maar ik mis hem nu al...

Even eerlijk meiden, kan Bur*berry nog? Ik ben mijn kast "winterklaar" aan het maken en kwam er een blouse van tegen, hij is best mooi, maar kan het nog? Eigenlijk is B. al een beetje passe toch?

Tja, ik hou me nooit zo aan de trends hoor. Wel een beetje, maar als je alles volgt, dan blijf je kopen natuurlijk. Ook leuk, maar toch.

Van dit merk vind ik alleen de items leuk met een klein randje. Dus heel subtiel. Anders eigenlijk niet. Zag laatst een vrouw die gewoon van top tot teen in dit merk gestoken was. Alsof Bur*berry over haar heen gekotst had. Haha. Vreselijk.
Sjippie, oh wat superleuk dat je wat voelde!!!!
Dit is een hele blouse zeg maar met die ruit. Maar ik kan hem nog wel onder een jurkje dragen bijv. dan valt het misschien minder op, Caat. Ik hou me ook niet aan de trends hoor, god nee, maar ik wil ook niet straal voor El Uu El lopen natuurlijk omdat het eigenlijk heel tokkie blijkt te zijn inmiddels...
Oh hihi toen waren er opeens allemaal nieuwe berichtjes tegelijk.

Toch maar DD gesmst. Ze liggen heerlijk relaxed samen een DVD-tje te kijken. En het personeel komt zo kijken of de gel al wat doet. Klinkt nog heel rustig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven