3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 09:58
woensdag 14 oktober 2009 om 10:05
quote:bengewoonpetra schreef op 14 oktober 2009 @ 10:00:
Ha ha appeltje, tis duidelijk!
haasje, die van mij ook asperger,echt nep vink 't niet
Nee, klinkt ook een beetje raar.
Ik vind `m alleen heel weinig echt auti trekjes hebben.
Ik heb ook geen snelle *zucht* maar ik ben er zo onwijs aan gehecht. Hij houdt mijn benen zo lekker warm, met z`n ventilatortjes aan de zijkant. En hij is zo lekker licht op mijn schoot. Dan maar wat langzamer.
(ik denk dat ik een muts ben met apparaten, gebruik nog steeds de mixer die mijn moedertje kreeg toen ze ging trouwen.... )
Ha ha appeltje, tis duidelijk!
haasje, die van mij ook asperger,echt nep vink 't niet
Nee, klinkt ook een beetje raar.
Ik vind `m alleen heel weinig echt auti trekjes hebben.
Ik heb ook geen snelle *zucht* maar ik ben er zo onwijs aan gehecht. Hij houdt mijn benen zo lekker warm, met z`n ventilatortjes aan de zijkant. En hij is zo lekker licht op mijn schoot. Dan maar wat langzamer.
(ik denk dat ik een muts ben met apparaten, gebruik nog steeds de mixer die mijn moedertje kreeg toen ze ging trouwen.... )
woensdag 14 oktober 2009 om 10:07
quote:bengewoonpetra schreef op 14 oktober 2009 @ 10:02:
ben beetje digibeet, als ik 2 keer open in 2 vensters zie ik ze toch niet tegelijk? (of is dit heel dom ......)
Dan klik je steeds van het ene venster naar het andere.... ik ben daar ook niet zo handig mee hoor.
Deed het wel eens met msn, kon mezelf niet eens bijhouden haha!! Ondanks typ diploma.
ben beetje digibeet, als ik 2 keer open in 2 vensters zie ik ze toch niet tegelijk? (of is dit heel dom ......)
Dan klik je steeds van het ene venster naar het andere.... ik ben daar ook niet zo handig mee hoor.
Deed het wel eens met msn, kon mezelf niet eens bijhouden haha!! Ondanks typ diploma.
woensdag 14 oktober 2009 om 10:08
woensdag 14 oktober 2009 om 10:09
quote:bengewoonpetra schreef op 14 oktober 2009 @ 10:07:
degelijke kwaliteit hé, dingen blijven het doen!
(mijn mixer gister overleden)
Ach wat sneu!! Kijk dat vind ik nou echt sieleg!!
Mijn wijlen vadertje heeft er tig jaar geleden nog es een nieuwe stekker aan gemaakt. (in die tijd was alles ongeaard, levensgevaarlijk).
En wat wil het toeval nou, kreeg van de week een nieuwe mixer van mijn schoonmam.... afdankertje maar nauwelijks gebruikt. Precies dezelfde als mijn oudje!!
Mét deeghaken (die had ik weggegooid) Best blij!!
degelijke kwaliteit hé, dingen blijven het doen!
(mijn mixer gister overleden)
Ach wat sneu!! Kijk dat vind ik nou echt sieleg!!
Mijn wijlen vadertje heeft er tig jaar geleden nog es een nieuwe stekker aan gemaakt. (in die tijd was alles ongeaard, levensgevaarlijk).
En wat wil het toeval nou, kreeg van de week een nieuwe mixer van mijn schoonmam.... afdankertje maar nauwelijks gebruikt. Precies dezelfde als mijn oudje!!
Mét deeghaken (die had ik weggegooid) Best blij!!
woensdag 14 oktober 2009 om 10:09
woensdag 14 oktober 2009 om 10:10
quote:bengewoonpetra schreef op 14 oktober 2009 @ 10:07:
mijn zoon heeft op t moment behoorlijk veel autisten trekes, gaat op school niet goed.
Moeilijk te bereiken
Hoe oud is die van jou??
De mijne is gisteren 11 jaar geworden, gaat volgend jaar naar VO... *slik*.
Hij is ook hoogbegaafd. Hij gaat op school trouwens goed. Heeft een paar maanden geleden een enorme sociaal emotionele spurt getrokken. Ik denk echt écht dat het goed gaat komen!!
Houd moed!!
mijn zoon heeft op t moment behoorlijk veel autisten trekes, gaat op school niet goed.
Moeilijk te bereiken
Hoe oud is die van jou??
De mijne is gisteren 11 jaar geworden, gaat volgend jaar naar VO... *slik*.
Hij is ook hoogbegaafd. Hij gaat op school trouwens goed. Heeft een paar maanden geleden een enorme sociaal emotionele spurt getrokken. Ik denk echt écht dat het goed gaat komen!!
Houd moed!!
woensdag 14 oktober 2009 om 10:11
Grappig met autisten:
Mijn man had (gisteravond)verteld dat het koud zou worden en hij zijn winterjas aan zou moeten vanmorgen op de fiets.
(goede voorbereiding scheelt stress 'smorgens!)
Wat doet die malle?
Met kleding aan slapen, dan is het niet koud als hij 's morgens moet aankleden!
onbegrijelijk soms...
Mijn man had (gisteravond)verteld dat het koud zou worden en hij zijn winterjas aan zou moeten vanmorgen op de fiets.
(goede voorbereiding scheelt stress 'smorgens!)
Wat doet die malle?
Met kleding aan slapen, dan is het niet koud als hij 's morgens moet aankleden!
onbegrijelijk soms...
woensdag 14 oktober 2009 om 10:13