Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet nog niet of ik dat op een donderdag doe, want misschien wel handig juist als Ceetje op kdv is

Trouwens, ga ook nog niet op heel korte termijn, de kilo's vliegen er nu namelijk nog even af

Uitpakse!
Meisjes ja

Oudste meisje is gek op mesjes
Hai!

Gisterochtend hebben we Lianne en Tim opgehaald. Lianne zag ons en wist niet hoe snel ze naar de voordeur moest rennen .

En Tim had een verrassing voor ons: hij kan (met een beetje hulp) staan aan de tafel, bank etc. Daar krijg ik het dus lekker druk mee

Bam, voor jou.

Hel, ook een voor jou

Suze, mooi geboortekaartje; bedankt!

Een goede kraamhulp gehad las ik, erg prettig. Wat heerlijk dat je zo geniet.

Compu, wat leuk dat CG helemaal weg is van haar pop.

Amaal, moet je nu nog vaak naar de manueel therapeut? Soms stuur ik Lianne ook terug naar bed hoor als ze heel vroeg wakker is, dan gaat ze een boekje lezen of weer slapen.

Star, wat een goede nachten heeft Eetje al. Super!

En naar Disneyland, leuk vooruitzicht!

Mal, dat klinkt helemaal super van die boshut.

Juud, wij hebben Lianne ook een tijdje zonder luier laten slapen, dat was dus elke avond/nacht een bed verschonen. Mooi niet. Dus slaapt ze weer met luier om.

Ik las je stukje over Sjors, die 'alleen maar' druk doet. Snap dat je daar moe van wordt.

Wat je daarmee moet? Bijvoorbeeld zeggen dat je het vervelend vindt, dat ze alleen maar die kant van hem zien. Hij heeft ook andere kanten, dan alleen maar zijn drukke kant.

Enka, lachen van je superheld T. Leuk om te lezen.

Bridges, fijn dat het wel goed met je gaat. Is er een lange wachtlijst?

Jin, ik moest zo vreselijk lachen om je stukje van het 'eet smakelijk' van jongste en de reactie van oudste. Prachtig!

Mamax, sterkte voor je pa en voor jullie.
Ahum, meisjes dus ja...

Zo. mannetje heeft twee broeken. vent een berg die hij nog moet passen. Ik moet nog passen, maar kan nu niet bij spiegel want meisje slaapt en wil haar nu nog niet wakker hebben eigenlijk maar zie een hoop leuks, dus komt vast goed!
Klinkt leuk Kokos! Fijn dat ze blij zijn dat je er weer bent! Wachtlijst is nu nog week of 3 hoop ik...
Vertel Kokos, hoe was het?
Mal, al nieuws?
quote:Star schreef op 14 oktober 2009 @ 15:03:

Mal, al nieuws?op de groep, net geplaatst. Ik wild eerst even het kozijn aflakken voor Mr J weer thuis was.
Stressed is just desserts spelled backwards
En hier nog een plaatje plakken voor Suze, van harte gefeliciteerd!!!

(heb toch nog schildpadden gezien hoor Mal!)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
O, wat leuk! Hoe was de rest van de vakantie?????
Ik zie het Mal
Hoi Vish! Maak ons maar jaloers, kom op met je verhalen!
Mal! Hoera
T
echt heel erg leuk
Ja, ik heb hem ook gezien, volgens mij wel 4 keer! Echt een volleerd model hoor Enka
Hmm, zie niet bij welk kopje ik moet kijken Bam, jammer.
Vanmiddag zijn we naar de kinderboekenwinkel geweest daar hadden ze een voorstelling met de poppekast. Superleuk!!

Mama ondertussen lekker rondgesnuffels

Juul heeft het boekje Gonnie & vriendjes een drukke dag uitgezocht.

En ik heb het boek: Een giraffe kan niet dansen (geweldig boek!)

De spin heeft het druk

Koekjes

api gaat op zwemles

Slagroom op je snoet

uitgezocht.

Kunnenn we er weer even tegen

krokodil lust geen kindjes was helaas uitverkocht, leek me wel een leuk boek na aanleiding van Juud. Maar goed die houden we in het achterhoofd...
quote:amalia schreef op 14 oktober 2009 @ 19:55:

Hmm, zie niet bij welk kopje ik moet kijken Bam, jammer.blz 6 dacht ik
blz 64
Goeie score Bam, leuk!

Ha Vish, welkom terug, ben je bruin?! Je moet trouwens ook nog de groeten hebben van mijn collega, jeweetwel.

Mmm, gatenkaas. Ik moet nog werken, bah. Vandaag zomaar 2 uur lang stroomstoring, hele buurt van kantoor lag plat (nou ja, de elektriciteit dan ). Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om boodschappen te doen maar moet nu dus nog vanalles afmaken.

Ah, PaMamax morgen onder het mes, dat verklaart een hoop. Ik hoop dat hij ondanks de zenuwen goed kan slapen vannacht.
Ik heb die gids niet gekregen. Ligt niet in de buurt hier denk ik

Pagina 13 ook. Zo grappig

Succes voor Pamamax morgen Mamamax! En jij natuurlijk met wachten. Is het een lange ingreep?
staat op verschillende pagina's. wel 5 of 6x geloof ik

ik heb hem ook niet gekregen.

Mijn vriendin in brabant vroeg of ik ergens naar wilde kijken online. Zag ik ineens een stoer blond ventjuh.
Aaaaaaah nu ik snap
Oja, ik zie hem! Wat leuk! worden die kinderen groot hè? Vooral die met dat fietsje, echt zo heel erg tussen een peuter en kleuter in. Zie het aan L ook, moet er wel om lachen. Die kan ook af en toe in zo'n slungelhouding lopen haha. Terwijl hij helemaal niet zo groot is, maar toch.

Zo, net hardgelopen. 2x 10 minuten en 2x 3 minuten. En dan 3 minuten en 2 minuten wandelen ertussendoor. Klein dorp is het dan hier hoor, ik heb alle huizen al wel gezien ha ha. Al kwam ik nu wel in een erg leuk buurtje terecht waar we (zus en ik) nog niet eerder waren geweest. We durven nu het zo donker is het bos niet meer in. Is ook niet handig want niet verlicht en dan zie je niet zo goed waar je loopt

Bah, ondertussen kijkt lief naar een suffe film en kan ik het avondprogramma op tv shaken... pech dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven