Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bouw het maar vast weer op voor morgenochtend.

Oe, als Star zegt dat er pit in zit, dan zit er ook echt pit in, haha!
Nou ik dacht dat ik het gewoon allemaal zo liet liggen Hel
hai

Kwam even kijken of er al nieuws was van de vader van Mamax.

Je hebt het er maar druk mee Star
Ik heb denk ik weer een pokkekind......
Juud: 5 jaar is echt te oud voor een kind van 3 zeker als hij de enigste is. Hopelijk is de andere groep beter voor M

Hier was het vandaag weer een Succes, echt zo leuk om te zien, dikke smile. Hij moest wel huilen even, want een kindje deed vervelend en Juul is soms wat kiem aangelegd..

maar verder weer helemaal super.
Huh? Dat gebeurt niet vaak Bam, hoop het niet!
wat gebeurt niet vaak?
ohh 2 x pokken? kind van mij he............................
Ja 2x pokken. Maar hij zit onder de plekjes dus?
ja en het verspreid zich vrij snel.. het lijkt er ook echt op. hij had vanmorgen 1 bult op zijn kin en nu volgen er in rap tempo meer. Zijn buik gaat nu ook snel.

Hij is er nog niet ziek van gelukkig.
Paps is weer alive, nog niet kickin' maar dat komt vast snel. Hij is 3 gaatjes in z'n buik rijker.
Hopelijk valt het mee met het ziek zijn dan Bam. En jeuk al?
Wat fijn Mamax, operatie goed gegaan?
quote:mamax schreef op 15 oktober 2009 @ 12:29:

Paps is weer alive, nog niet kickin' maar dat komt vast snel. Hij is 3 gaatjes in z'n buik rijker.

Wat breng je dat lekker.

Maar inderdaad. Is het goed gegaan of weet je dat nog niet?
nu niet maar ik denk dat het vannacht is begonnen want er zijn wat plekjes opengekrabd.

Ga zo maar even spul halen.. Maar moet wachten op leverancier
quote:Star schreef op 14 oktober 2009 @ 14:47:

Vertel Kokos, hoe was het? Goedemiddag

We vertrokken rond 05.00u met de touringbus. Ik heb wel wat geslapen, maar je bent toch met een hele groep dus dat was heel gezellig. Na een rit van 11 uur (inclusief pauzes) kwamen we in St. Mesmin (dat is de streek). Het plaatsje zelf had 14 inwoners ;). We werden verwelkomd door de burgemeester, leuk in het Frans, maar dat werd vertaald door de G. de man die daar een huis heeft en alles had geregeld.

Vervolgens een welkomhapje en drankje (lees: rosé, rode wijn en bronwater). Lachen voor (met name) de vrouwen met wijn; als ze hun glas leeg hadden, schonken de Fransen het gewoon weer vol, ha, ha!!

Daarna spullen naar boven en de stapelbedden opmaken.

Toen lekker eten, nog gezellig gepraat en slapen.

De volgende ochtend was er ontbijt met croissants, vers stokbrood (kan natuurlijk niet ontbreken), yoghurt, muesli, beleg, thee, koffie, sap, melk. Goed uitgebreid en heerlijk!

Vervolgens de bus in voor een tour in de omgeving. Ik zal niet snel op vakantie gaan in de Dordogne, maar het was wel mooi door de herfstkleuren. We zijn hier en daar uitgestapt, o.a. bij een uitzichtpunt en een voormalige koolsteenfabriek.

Daarna een drankje bij G. thuis. Echt een authentiek Frans huis, waar nog veel aan gedaan moest worden en klein. Toen terug naar de jeugdherberg waar de muzikanten zich gingen voorbereiden op het concert in het plaatselijke kerkje. Om 19.00u was het eerste concert, kerk zat helemaal vol, erg leuk. G. had zich er enorm voor ingezet om publiek te krijgen.

Toen weer eten (wat vervelend ), gezellig samen zijn en weer slapen.

De volgende ochtend zijn we naar Periqeuix gereden, dat wordt ook Petit Paris genoemd. Mooie stad met kastelen en ruïnes.

De volgende ochtend zijn we naar een plek gegaan waar grotten waren. Rondleiding gekregen, erg mooie grot. Met heel veel stalagtieten (die hangen aan het plafond) en stalagmieten (die komen uit de grond) en tekeningen van waarschijnlijk holbewoners. Lunchen in de jeugherberg en toen zijn we naar een kasteel gereden, waar man weer een concert gaf om 17.00u. G. had gezegd dat hij nu niet wist hoeveel mensen er zouden komen, maar het zat helemaal vol. Zeer geslaagd.

Vervolgens een diner in een restaurant. En laat op de avond weer terug naar de jeugdherberg. Volgende ochtend vroeg opstaan, ontbijten, spullen pakken, jeugdherberg zo goed als het kon schoonmaken en weer de bus in. Na een rit van dertien uur weer thuis.

De volgende ochtend Lianne en Tim opgehaald en lekker knuffelen! Ik heb ze de eerste dag wel wat gemist, maar we hadden zo'n druk en gezellig programma dat ik niet niet de kans had om ze te missen. En ik vond het wel lekker om er zonder kinderen uit te zijn.
En die zal wel weer net niet komen wanneer jij het wil maar aan het einde van de middag

Ik ga zo de meisjes in hun jas hijsen en naar het CB. Ben benieuwd naar gewicht en lengte van Eetje
quote:mamax schreef op 15 oktober 2009 @ 12:29:

Paps is weer alive, nog niet kickin' maar dat komt vast snel. Hij is 3 gaatjes in z'n buik rijker. Fijn dat het weer voorbij is Mamax.
Jaaaaaaaaaaaa een verhaal over Frankrijk, even lezen
dat klinkt als hele fijne dagen. lekker dat jullie zo genoten hebben. En het is heerlijk om zonder kinderen een paar dagen weg te zijn.
quote:Star schreef op 15 oktober 2009 @ 12:35:

En die zal wel weer net niet komen wanneer jij het wil maar aan het einde van de middag

Ik ga zo de meisjes in hun jas hijsen en naar het CB. Ben benieuwd naar gewicht en lengte van Eetje op die oet... heb ik gisteren al staan wachten tot ik echt weg moest ben om 10 over half 2 weggegaan en jawel hoor kwart voor 2 staat hij voor de deur...errrug fijn.........
ohh spannend, ben benieuwd
14 inwoners

Niet snel op vakantie gaan in de Dordogne? Ik ben juist gek op de Dordogne, ik vind het echt prachtig daar. Kan me voorstellen dat het inderdaad met herfstkleuren nog mooier was. Heb je foto's gemaakt?

Klinkt wel erg idyllisch, concert in kasteel, leuk!
Oet...

Wat zou dat zijn.

Oetker denk ik.

Toch Bam?
He, dat is mooi Mamax! Drie gaatjes, klinkt bekend. Hoop dat hij snel opknapt van de operatie.

Ojee, pokken Bam, vervelend. Tweede keer is meestal minder heftig toch?

Kokos, klinkt helemaal gezellig! Lijkt me ook heerlijk om er even met z'n tweetjes uit te zijn. Beetje onwennig in het begin, dat wel. Opa en oma uitgeput of viel het mee?

Ha, spannend, CB Star. Ook benieuwd. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven