Is dit normaal?

14-10-2009 19:53 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd.
Waarom zou je nog met hem willen praten?

Klinkt mij namelijk helemaal NIET als een leuke relatie in de oren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
het lijkt mij dat je beter af bent zonder hem.

dat je volgzaam bent, kan ik me in zijn positie trouwens wel voorstellen, maar dat is van jou kant uit de liefde die voor hem voelde. Daardoor doe je extra dingen, en als het wederzijds was geweest had hij dat ook voor jou gedaan!

zoals bijvoorbeeld je steunen toen je moeder naar het ziekenhuis moest. dát geeft mij aan, dat hij niet hetzelfde voor jou voelde en waarschijnlijk te weinig respect heeft voor jouw persoon.

loslaten.

succes!!
Lees je eigen verhaal eens terug.

Met zo'n iemand wil je toch helemaal niet in een relatie zitten. Jij zegt van hem te houden, maar is dat wel zo? Houd je niet gewoon van het (ideaal)beeld van hem dat je voor jezelf gecreeerd hebt?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Kom op, waar is je eigenwaarde! Als je je zo laat behandelen zul je nog wel vaker dit type man treffen.

Weet wat je waard bent, en ga lekker verder met je leven. Hij komt op mij over als een enorm zelfingenomen eikel, en jij zou moeten weten dat je beter verdient!
Wat summerdance al zegt, het klinkt niet echt als een leuke relatie.

En de antwoorden die jij wilt, zal je waarschijnlijk niet krijgen.
mm
anoniem_94157 wijzigde dit bericht op 25-10-2009 16:33
Reden: prive
% gewijzigd
Ook na het lezen van je tweede post blijft mijn vraag staan

Waarom zou je in hemelsnaam nog een gesprek met hem willen hebben?
Lijkt mij dan dat hij eerst zichzelf op een rijtje moet krijgen voordat hij toe is aan een volwaardige, en gelijkwaardige relatie. Indien je bereid bent jezelf volledig weg te cijferen voor hem, kan je het proberen, maar ik denk dat hij eerst zelf alles op orde moet krijgen...
Raar he? dat we soms precies verstandelijk weten hoe het zit, maar het gevoel er nog wel is...beetje phantoompijnidee vind ik altijd.

Maar meis, hoe lullig het ook klinkt...laat gaan...zonde van je tijd al snap ik ik dat je alle ins en outs wil weten het lost uiteindelijk niks op.

Je kunt de liefste van de wereld , de mooiste en de beste zijn...maar dat wil niet zeggen dat dat hetgene is wat hij zoekt/wil.

En zo te lezen zoekt hij niks, maar wil iets wat makkelijk is en alleen tegengas geeft als het hem uitkomt en er is als het hem uitkomt.

Sterkte!

X

LLB
Jullie hebben allemaal gelijk,
Laat. Het. Los.

Echt hier ga je niet gelukkiger van worden hoor...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Waarom zou je hem die vragen willen stellen?

Ik kan je nu al op een briefje geven dat je er toch geen eerlijk/bevredigend antwoord op gaat krijgen.

Ik zou het gewoon laten rusten, je wonden likken en verder gaan met je leven

Jij en hij waren overduidelijk geen match.

Het hoe en waarom doet eigenlijk niet ter zake

Hij wil niet meer.

Lullig, maar waar

En om eerlijk te zijn, ik denk dat je daar heel blij om moet zijn want echt een gezelligerd lijkt hij me niet!
Tja, misschien zoek ik wel genoegdoening.
Die ga je niet vinden door hem een mail te sturen of een gesprek aan te gaan
Rabbit,

Je zit nog vol vragen, heel begrijpelijk.

Ga een gesprek met hem aan, niet met de bedoeling de zaken te lappen, maar om een beetje als volwassenen afscheid te nemen. Als blijkt dat hij geen antwoorden geeft waar je iets aan hebt, heb je het in ieder geval van jou kant geprobeerd.

Verder lijkt het me een onvolwassen iemand, die misschien zelf ook beter af is zonder relatie.

Sterkte
Als je tijdens je relatie al geen hoogte van hem kon krijgen vrees ik dat je na je relatie al helemaal niet te horen krijgt wat je graag wilt weten.

Wat die andere vrouw betreft: zet jezelf niet voor schut door dit aan hem te vragen, want hij zal je wegwimpelen. Wat hij nu met haar doet is trouwens zijn zaak en daar sta jij nu buiten.

Ik vrees dat het echt voorbij is en eerlijk gezegd moet je blij toe zijn.
In een stabiele relatie zou ik nog wel kunnen adviseren om dit af te sluiten met een verhelderend gesprek, maar dit was geen stabiele relatie dus heeft het echt geen zin.

Wat betreft die genoegdoening: die ga je helaas niet krijgen, je zet jezelf alleen maar voor schut.
Nogmaals, kies voor jezelf. Door jezelf zo afhankelijk op te stellen, vind je niet wat je zoekt. Snap dat het gevoelsmatig niet makkelijk is, maar soms moet je je verstand even het woord laten voeren...
Ik heb geen reacties gelezen, maar ik zou deze man lekker loslaten en zelf een fijn leven opbouwen.

Heel veel sterkte!
verwijdrd
quote:Rabbit1 schreef op 14 oktober 2009 @ 20:02:

Hij heeft een emotioneel probleem door een scheiding van 10 jaar geleden. Dat heeft hij nooit verwerkt. Dat zegt hij. Zijn ex-vrouw zegt waarschijnlijk dat ze van hem is gescheiden omdat hij een onbeschofte hork is.
klopt
quote:iris1969 schreef op 14 oktober 2009 @ 20:23:

In een stabiele relatie zou ik nog wel kunnen adviseren om dit af te sluiten met een verhelderend gesprek, maar dit was geen stabiele relatie dus heeft het echt geen zin.

Wat betreft die genoegdoening: die ga je helaas niet krijgen, je zet jezelf alleen maar voor schut.Proberen een relatie goed af te sluiten door een gesprek is absoluut niet je zelf voor schut zetten.
Jawel Hans, want ze gaat in de verste verte niet horen wat ze wil.

Voor een goed gesprek zijn namelijk 2 partijen nodig, en hij ziet er de noodzaak echt niet van in hoor.

Dus mijn idee......hij zal al haar vragen ontwijken en/of afwinpelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven