3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 21:11
Voor freak: http://www.youtube.com/watch?v=VzDKNZKY8Mg
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 14 oktober 2009 om 21:13
nee schat in G.. dat stadje met dat prachtige stadhuis en die kerstboom die ieder jaar zo lekker verlicht wordt enzo
dus nee geen 50 jarige dame uit Amsterdam maar een gewoon hollands kaasmeisje uit de randstad
en ja Zam jij mag ook komen en kookie ook...stond al in mijn mail
maar uitnodigingen komen nog als ik adressen van jullie krijg...maar dat regel ik wel met Yas.. of anders mailuitnodiging is ook een uitnodiging.. ik wil al ( let op mijn woorden) al mijn vriendinnetjes die in mijn leven zijn op mijn 40e verjaardag graag om mij heen om het leven te vieren..... en aangezien het leven dus bij veertig begint... zeg ik : "kom maar op"
en nu ga ik weer roken!
dus nee geen 50 jarige dame uit Amsterdam maar een gewoon hollands kaasmeisje uit de randstad
en ja Zam jij mag ook komen en kookie ook...stond al in mijn mail
maar uitnodigingen komen nog als ik adressen van jullie krijg...maar dat regel ik wel met Yas.. of anders mailuitnodiging is ook een uitnodiging.. ik wil al ( let op mijn woorden) al mijn vriendinnetjes die in mijn leven zijn op mijn 40e verjaardag graag om mij heen om het leven te vieren..... en aangezien het leven dus bij veertig begint... zeg ik : "kom maar op"
en nu ga ik weer roken!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 14 oktober 2009 om 21:18
woensdag 14 oktober 2009 om 21:25