3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
Pfieuw het word bedje tijd. Kan jij nog een beetje slapen, mamasaar met die 2 in je buik??
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 23:22:

Nou Floor, volgens mij heb je zo'n 200 postings van me gekregen vandaag. Dus als je volgende keer weer je stem afpakt en aan Brum geeft doe haal ik je door de gehaktmolen!

Slaap lekker

Sooo dan Sprank, jij bent echt heel lang doorgegaan !!

Ik kom net binnenwandelen en ga gelijk door naar boven. Maar morgen (straks) ben ik weer van de partij hoor
Hier ook nog een kleine bijdrage.
Gooooooodmorning!
Slecht nieuws, blaasontsteking heeft de genadeklap gehad vannacht en nu kan ik weer bewegen zonder dood te gaan van de pijn. Dat wordt dus niet nog een dag vastgeplakt aan mijn bureaustoel.
Goede nieuws is dan weer dat ik met die Ritalin in mijn lijf vannacht om drie uur nog zit te posten .
Al schakelt die wel altijd als eerste mijn flauwe onzin vibe uit...
Geen hoofdpijn van de Port trouwens, even ter informatie van hen die mij een virtueel warm hart toedragen.
zo, ik ben ook weer present.
Fijn dat je geen hoofdpijn hebt Sprank.
Zo, nu is het tijd voor real life action hier. Later dames!
Oh hee Floor, goeiemorrege!
Lekker geslapen?
Hoop dat Petra ook een beetje heeft kunnen slapen. Of misschien juist wel dat ze als een blok heeft kunnen slapen. Dat was wat, al dat knopen doorhakken..
Fijn dat het beter gaat met je blaasontsteking, Sprankelend.

Ik ga vandaag ook eens wat doen, voel me ook beter, dus meer actie buiten de deur en minder laptop.
Goedemorgen Alixz, fijn dat jij je ook beter voelt!
Had je het op de blaas Sprank?

Goedemorgen overigens....
Goedemorgen!

Eens in de zoveel tijd komt dat langs Leo. Vroeger had ik dan in ieder geval daags tevoor nog stomende sex gehad. Maar tegenwoordig is zelfs dàt niet meer zo

Maar goed, klaar is klaar, en het lijkt wel richting afgelopen te gaan. Dus de wereld is weer een zonnige plek.

Hier in het Westen dan toch, hoe staat het in het Oost'n?
Als we een beetje doorposten zitten we trouwens tegen de middag op 50% van het target. Dus eh Floor en Mamalief, d'r is wel werk aan jullie winkel hoor.
Ik heb hier al iedereen in de schoolbank, de eerste ronde stofzuigen en één kamer vol met antivlooienspray afgehandeld en het dekbed klaar voor de stomerij.
In het oost'n is het ijskoud.

Ik heb gekrabd vanmorgen!

De autoruiten dan he.....

-4 vanmorgen, en dat in oktober. Daar is vast een wijze streekspreuk over, als ik 'm vindt plaats ik 'm meteen.
Kon trouwens met de beste wil van de wereld geen vlo mee vinden. Alleen tussen mijn oren marcheren ze met miljarden tegenlijk op de ouderwetse Ren Je Rot manier heen en weer.
Wat ben je al druk geweest Sprankel!

Ik ga zo op de bank met thee en De Spaanse Droom + Grenzeloos Verliefd wat ik gisteren opgenomen heb.

Vanmiddag ga ik wel weer soppen, nu even lekker niks eerst.....
Ik krijg het altijd verschrikkelijk op mijn heupen van ziekzijn en dan niksdoen. Moet ik ook altijd weer bekopen met een terugslag. Maar goed, ik ben 35, dus ik heb de moed opgegeven dat dat ooit zal veranderen.

Romantische programma's. Lekker. Zou willen dat ik daar het geduld voor had. Ik wil altijd een lijk en dan binnen een half uur doens hele doopceel, de oplossing, reden en wijze van zijn dood en een korte vooruitblik van wat er met de overgebleven mensen gaat gebeuren van nu tot aan 2023. En dan op het andere kanaal iets soortgelijks zodat ik de reclames kan overbruggen .

Geniet van je thee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven