Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Kut KPN
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik heb als eerste met de acteur gewerkt (en flunked toen hij 'ja, ik ben het eens met je dat dit niet eerlijk is' aangreep om mij voor zijn karretje te spannen). Vervolgens mocht mijn collega mijn werk afmaken.

Vond het heel leerzaam om met een acteur te werken. In een 'gewoon' rollenspel tussen collega's voel je de ernst van een situatie niet zoals je die met een acteur wel voelt.

Helaas is mijn makke dat ik in emotionele situaties geen tactieken in mijn geest op kan halen. Een andere collega kan het wel, ze heeft ervoor gestudeerd en ze doet het gewoon volgens de regeltjes. Ik ben bang dat ik me nooit zo goed zal kunnen afsluiten van emotie.

Maar goed, heb weer een kaartje voor de kaartenbak die ik aanmaak voor lastige situaties.
Wat is er met KPN, Pips?
Mamz ik heb hulp via Zorgnet.was enige organisatie die me zo snel kon helpen.Ik mocht kiezen voor iemand van hun organisatie of ik krijg een soort pgb en moet dan zelf iemand vinden.Dit is natuurlijk maar voor hoogstens 6 weken dus eer ik iemand gevonden heb is het al voorbij.En nu ik eenmaal gekozen heb voor iemand van hun kan ik dat niet meer veranderen.Vriendinnen hebben ook aangeboden om te helpen dus misschien vraag ik die wel om bij te springen.Ik wacht eerts vrijdag nog even af.

Gold,voel je niet schuldig!Ik denk zomaar dat jouw gezin dit je van harte gunt.En ze er echt niet slechter van worden als jij een dagje niet bezemd.

Hizzel,avondje thee met chocolade klinkt goed!Veel plezier!

Liefs Coebergh
Moest de KPN bellen voor schoonouders. Uiteindelijk gelukt, pffffff
ik ben weer thuis, helemaal gesloopt van dagje uit met werk

nu dus vooral even bankhangen en een taartje eten op het jubileum
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Afbouwen MissM? Hoeveel weken ben je ondertussen?

Coe, da's dan weer balen. Vrijdag komt ze terug?

Moeilijk hoor, ik zou ook niet weten hoe ik netjes maar toch duidelijk zou moeten zijn.

Misschien iets van: 'de woonkamer had je goed gedaan, dus kun je deze keer wat meer tijd besteden aan de wc en de keuken? Vooral de kastjes moeten nodig gedaan worden en ik hoop dat je ook nog tijd hebt om te dweilen.'

Misschien kun je zelfs een lijstje opstellen wat ze af kan werken, of gaat dat dan weer te ver?

Is het gelukt met KPN Pips?

Het knietje is al aan het genezen hoor, als het al verkleurd!

*Kus op het knietje*

Itsme, lekker met de beentjes omhoog op de bank en lekker een taartje op het jubileum.

Ik heb er een wijntje op gedronken.

Druif hoe is het met jou?

Allis? En met jou?

Livre, hoe is het met de hersenschudding?

Ja Coe, tuurlijk gunt mijn gezin me wel dat ik plezier heb, maar ik heb de laatste weken al zo weinig gedaan ivm mijn arm. Dit was een prima dag geweest om te bezemen, vandaar het schuldgevoel...

Ik heb nog:

was gedraaid

5 overhemden gestreken

Keuken met Franse slag

Vloer geswiffert.

To do:

Was die hangt afhalen, opvouwen en wegruimen.

Nieuwe was ophangen

Nog een wasje draaien.

Voel me nu weer prima hoor, schuldgevoel is weer weg
1 jaar dus hé. Nou kom maar op met die taart.

Ben er helemaal klaar voor.

Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Ik heb alweer niet gebezemd. Wel uitgebreid mijn klerenkast uitgezocht en lekker lang in de douche gezeten. Dat was ook heerlijk. Alles op mijn gemakkie.

Jammer dat het weer druk was op mijn werk.

Ach morgen weer een dag.
Concertganger meldt zich!!

Pixies waren gaaf, speelden niet zo lang maar ik vond het wel heel tof!

Tja.. en morgen... ga ik met mijn vader naar Fleetwood Mac (hij had kaartjes maar niemand om mee te gaan dus wat doe je in zo'n geval?). Deze week is echt TE erg voor woorden, ben ook aardig moe ondertussen maar goed mij hoor je niet klagen.

Coebergh, balen dat de hulp toch niet zo'n witte tornado bleek te zijn. Maar wat de anderen geloof ik ook al zeiden.. ik zou er denk ik ook iets van zeggen (zeg ik nu heel stoer maar ik ben echt een enorm watje met dat soort dingen). Knap je verder al een beetje op? Ik snap dat het nog wel even duurt voor je weer helemaal op de been bent maar voel je wel dat het ietsje vooruit gaat?

HPL, hoe is het met je knie? Je hebt wel een hoop pech even he?

Goldie, gewoon lekker genieten van het gelukkig zijn en je niet schuldig of ellendig over voelen. Dat is echt zonde van je tijd! Echt gewoon genieten, dit pikt niemand je meer af!

Boro, arme Terror! Wat ontzettend aso dat die vrouw ook niet even haar excuus aanbood en ook heeeeel stom dat ze met een hond rondloopt die bijt. Het is misschien sneu maar dan lijkt een muilkorfje me toch de beste oplossing. Arm kind, inderdaad geluk met de dikke broek + luier!

Superleuk dat jullie volgend jaar misschien naar Disney gaan met zn allen, hoop heel erg dat dat doorgaat!

Ik ga zo mn mandje in..

Sporten ging alweer niet door vanavond (tijd voor een andere sportschool geloof ik) dus dan maar lekker extra vroeg naar bed.

Trusten allemaal!
Gelf, Fleetwood Mac? Da's een heel andere doelgroep

Coebergh, over die hulp echt gewoon bellen. Jij bent de klant, zij zijn de werkgever, zij moeten haar vertellen hoe of wat. Simpel, ze wordt ervoor betaald.

Knie gelukkig alweer minder pijnlijk

Vandaag

Goed voor mezelf en anderen zorgen

Mr N bellen dat ik van hem hou

Werken

Was wegruimen, hangt er al vanaf zondag

Mediteren, alweer 2 dagen overgeslagen is nie goe nie

Fijne dag!
Zeg Pips, Fleetwood Mac...... dat is mijn generatie. Dat is was een geweldige Britse band hoor. Met songs als Albatros, Need you love so bad en Go your own way hadden ze nummer 1 hits.

Je weet wel, van die bands die onze ouders "Langharig tuig" noemden.

Ahhhh..... die goeie ouwe tijd toen Radio Veronica nog vanaf het zendschip uitzond. Piraterij noemden ze het en het was verboden. Dat waren pas tijden. Ik heb nog mee geprotesteerd op het Maliveld toen ze weg moesten van de regering. Helaas Veronica is nooit meer geworden wat het toen was.
Hahaha Zoeb,dat plaatje met man in plastic...lachen doet zeer maar kon het niet inhouden!!

Fijn Pips dat knie al minder pijnlijk wordt!!Over hulp,ze zeiden maandag aan de telefoon al dat als ze niet beviel ik moest bellen en ze dan zouden kijken voor een ander.Dus lijkt me dat organisatie het zelf ook wel weet.Ik hoop dus dat het morgen wat beter gaat.

Vandaag komt mijn moeder de schone was brengen.Kan ze gelijk mijn bed verschonen.Vriend heeft dit in het verleden al eens geprobeerd maar op een of andere manier krijgt hij dat dekbed er niet goed in en ik moet geen flapjes en geen gebobbeld dekbed!

Verder voel ik me best goed!Het lastigste is dat ik ukkie niet kan optillen,nu merk je pas hoe vaak je dat doet.Wond ziet er nog steeds goed uit en met blaasontsteking gaat het ook goed.Ik merk gewoon erg snel aan mijn lichaam wanneer ik teveel rondgelopen heb en maak dan pas op de plaats.

Gister kwam er nog een vriendin langs en ik heb haar een hele tas met maandverband en tampons meegegeven.Werd er helemaal blij van,ik word nooit meer ongesteld!!Weg met die zooi!!:)

Fijne dag allemaal!!!
Moggû,

Klinkt goed Coebrgh, vooral van die tas!

Ik heb zo lekker geslapen, ik ben nog zo suf als wat.

Vandaag doe ik niets qua bezem, ik werk weer van 9.00 tot 21.00.

Tot morgen dan maar!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Werk ze Niks,wat een lange dag zeg!
Dank je!

Ik zit hier nog steeds en moet eigenlijk over een half uur op mijn werk zijn.

Moet nog aankleden, opmaken en fietsen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goedemorgen lieve vrouwen

Blij te lezen dat ik niet gek ben met mijn idee over die mevrouw en kutkeffer. Terror is niet bang geworden. Hij had niet eens door dat het kreng in zijn kruis hing volgens mij. En ik heb er niets over gezegd tegen hem, omdat hij zo vrolijk verder rende. Ik dacht als ik nu dramatisch tegen hem ga doen, dan wordt ie helemaal bang.

@missM, het is nu toch bijna zover voor jou ? Spannend hoor :-)

@couhberg, balen dat het toch minder goed leek te gaan met de hulp dan dat je in eerste instantie dacht. Heb je al met thuiszorg gesproken ? of wacht je morgen even af :-)

@Gold, klinkt als een heerlijk dagje soms is dat gewoon fijn en nodig hoor!

@Gelf. FleetwoodMac. Cool :-) Ondanks mijn voorkeur voor de zware metal vind ik "oude" muziek ook erg prettig om te luisteren :-) Veel plezier !! ( * telt af, nog maar 6 maanden tot MIKA )

@Zoebster, ouwe lieverd :-) Veronica draait tegenwoordig weer "oude" muziek hoor, jaren 60 70 en 80 ( Soms een jaren 90je, wat gewoon een kuttijdperk was , muzieksgewijs, Nirvana en Metallica uitgezonderd dan natuurlijk ) Maar het is wel erg commercieel natuurlijk. Beter je eigen cds opzetten

@ Allen, Fijne dag allemaal ! Werkse, besemse en ontspanse :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Straks even met ukkie naar de huisarts.Gister had ie wat bultjes op zijn borst en nu zijn dat een soort blaren geworden.Volgens mij geen waterpokken want het is alleen rechts op zijn borst.Kan huisarts gelijk weer even mijn wond bekijken.

Zoeb,arrow draait soms ook wel fijne muziek.En stubru,maar weet niet of je die kan ontvangen.
Mogguh

Vandaag:

SoZa bellen

Afspraak met spv-er en jeugdhulp (samen)

Extra kind

Was

Me time.
Vandaag:

Verkouden zijn

Opruimen

Wassen

Mss naar de kringloop met Terror

Haken

Leren

Pastei maken ( Als avond eten ) , recept zoeken.
goedemorgen

mijn lijstje voor vandaag:

brieven op de post doen

aan mijn cursus zitten

en werken

heb stiekem toch even wat bijgelezen

coebergh, hoop dat de schoonmaakster het snel wat beter doet. Fijn dat het met jouw ook langzaam beter gaat

Boro, een dikke knuffel en ik had ook niets durven zeggen hoor tegen die mevrouw

gefling, soms heb je van die heerlijke weken dat je veel leuke dingen doet. Ik zou zeggen geniet

Nikki, fijn die lange diensten maar niet heus. Mij slopen ze volledig
quote:borodini schreef op 15 oktober 2009 @ 09:09:

Verkouden zijn

Tssss, je had het hygienepompje ook moeten gebruiken
quote:mamzelle schreef op 15 oktober 2009 @ 09:30:

[...]

Tssss, je had het hygienepompje ook moeten gebruiken

Verdorie, dat is het natuurlijk. ( Niet al die snotgeulen van A en Terror die vrolijk allebei hun neus aan mammie afvegen :puke: )

Er is trouwens een hele grote doorbraak bij A. Ik wilde er niet te veel over zeggen omdat ik mezelf zo hoop geef, maar ik doe het lekker toch:

A was emotioneel gezien een baby\dreumes. Zijn emotie's tonen, benoemen, op een gepaste manier gebruiken kon hij niet, en de kans dat dat ooit goed zou komen was\is heel erg klein omdat hij dat allang had moeten ontwikkelen. Op zijn 8ste is dat eigenlijk veels te laat.

Maar...

Sinds een week of 4 heeft hij last van verlatings-angst. Op de peuter manier ( In paniek raken als wij weg gaan, maar zodra we uit het zicht zijn gaat hij spelen ). Het klinkt klein maar man wat is dit een grote stap voorwaarts. En zo totaal onverwacht.

Lastig is het wel om je kind helemaal overstuur achter te moeten laten, maar goed, we weten inmiddels dat hij opknapt zodra we echt weg zijn. Ik heb DH de afgelopen weken elke keer gebeld s avonds als we hem terug gebracht hebben Zoals het hoort bij een tutmoeder natuurlijk

Het afscheid gaat nu volgens een vast ritueel en wordt kort gehouden.

In de auto op weg naar DH bespreek ik met A dat we zijn spullen opruimen, kaarten ophangen. Dan moet hij een afspraak gaan maken met een socio voor als we weg zijn ( Buitenspelen, computeren, tvkijken enz. ) en houden we het afscheid kort, geen lange drama's maar gewoon een dikke kroel, kus en "ik hou supermegaveelvanjou, tot de hemel en weer terug". En dan gaan we.

Heel erg op peuter niveau dus.

Maar wat ben ik blij en trots.
het is dat misschien een klein stapje voor uit boro, maar het is wel een een grote stap voor jullie. Ik ben heel blij dit te lezen eerlijk waar
Boor, wat mooi. Ik zit hier de tranen weg te slikken
Mooi Boro!

Weet niet meer wie het vroeg, maar de workshop ging erg goed en was heel gezellig. Er staan er nu weer 2 in de planning, het gaat zo hard met de aanmeldingen voor die specifieke workshop, we hebben nog geen data, maar wel al genoeg aanmeldingen om er 1 volledig te vullen.

Vanmorgen met zoon naar de huisarts geweest, het is gelukkig geen oorontsteking, ik heb een recept gekregen voor een neusspray en we mogen gewoon met het vliegtuig! Dus de vakantie kan doorgaan, gelukkig.

Straks nog even naar een CV-meneer bellen, we hebben sinds een dag of 3 opeens véél minder druk op het water staan van de douche en het bad. Zo weinig druk dat het bad halfvol laten lopen al een uur duurt en ondertussen het water dus is afgekoeld. En de douche-straal is zo'n pisstraaltje dat je je net zo goed aan de wastafel zou kunnen wassen. Er zijn twee mogelijkheden, ofwel het ligt aan de CV-ketel, of aan het leidingwerk want op alle andere plekken hebben we wel normale druk. Maar voor de ketel hebben we een onderhoudscontract, dus als het daaraan ligt, kost het ons niets. En anders moet er ook een hoop gebroken worden want alle leidingen zitten weggewerkt in de muren.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven